🔸 نشست صمیمانه مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی با نخبگان و مستعدین برتر استان در جهت پیگیری درخواست ها و رفع مشکلات طلاب مستعد برتر
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
#دفاعیه
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
جلسه توجیهی و نحوه آموزش بارگزاری دروس در سامانه lms2 و تهیه پاورپوینت برای اساتید توسط مدیر محترم شعبه مجازی سرکارخانم عفت عبیری در مهرماه 99
مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها فردوس...
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
💢 روششناسی استظهار از ادله/ مراحل چهارگانه پروژه الگوریتم اجتهاد
✍️ حجتالاسلام والمسلمین عبدالحمید واسطی در نشست علمی مطرح کرد؛
🔹 منظور از «استظهار از ادله»، کشف مراد جدی شارع در آیات و روایات است و مقصود از «الگوریتم»، بیان مراحل قدم به قدم انجام یک کار با ذکر تمام جزئیات عملیاتی است.
🔹 پروژه الگوریتم اجتهاد در چهار مرحله تعریف شده است؛ ۱- الگوریتم «مسأله شناسی، دلیل یابی و قرینه یابی» ۲- الگوریتم استظهار مدلول انفرادی ادله ۳- الگوریتم جمع ادله ۴- الگوریتم اجرای اصول عملیه.
🔹 تحقیق الگوریتم استظهار از ادله، دو بخش کلان دارد که عبارتند از: ۱- نظریهها و ابزارهای پشتیبان برای عملیات استظهار و موجّه سازیِ آن، ۲- بیان هفت فرآیند در اجرای استظهار.
🔹 الگوریتمی که در پروژه «روش اجتهاد» ارائه شده در ذیل «پارادایم شبکهای» قرار دارد که جایگاه روش در امور انسانی و مفهومی را علاوه بر پدیدههای ماهوی، روشن کرده است.
🔹 در شاکله الگوریتمها، امکان ترسیم و تغییر مسیر براساس مبانی مختلف قرار دارد و هر صاحب نظری، براساس مبنای خود در هر موضوعی که الگوریتمی برای آن شکل میگیرد.
📖 متن کامل در:
🌐 http://meftaah.com/?p=20918
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
🔰کرامت انسانی در حقوق بشر اسلامی و بین الملل، بررسی فقهی حقوقی شد
📚پایان نامه سطح سه حوزه علمیه خراسان با عنوان « بررسی فقهی حقوقی کرامت انسانی در حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر بین الملل» به همت اداره مدارج علمی معاونت آموزش این حوزه در مرکز مدیریت دفاع شد.
💠 متن کامل این خبر را در لینک زیر مشاهده بفرمایید:
https://www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=38789
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
🔰مدير جدید مدرسه علميه الزهرا(س) گناباد معرفی شد
🔻زهرا میری بیدختی، طی حکم مدیر حوزه علمیه خراسان به عنوان مدير جدید مدرسه علميه الزهرا(س) گناباد، معرفی شد.
💠 متن کامل این خبر را در لینک زیر مشاهده بفرمایید:
https://www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=38786
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
✅ آزمون آزمایشی المپیاد علمی حوزه خراسان 24 مهر ساعت 10 صبح برگزار می شود.
📶 از طریق سامانه LMS 2 در سایت حوزه علمیه خراسان
❇️ این فرایند آزمایشی، تاثیری در امتیاز دهی رقابت اصلی مرحله اول ندارد.
💠 متن کامل این خبر را در لینک زیر مشاهده بفرمایید:
https://www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=38787
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
🌟 درمحضرعلما| *خوبدرس خواندن، تهجد و نمازشب برای طلبه الزامی است*
👈🏼نکتهای که مرحوم میرزا جوادآقا تبریزی (قدس سره) بهطلاب جوان تذکر مىدادند، که طلبه باید تمام وقت خود راجهت درس خواندن صرف کرده تا بتواند بهدین خدمت کند.
اگرطلبه درس نخواند وشب وروز خود را بهمسایل دیگر بگذراند، نه تنها خدمت بهدین نخواهد کرد؛ بلکه ضربه هم خواهد زد.
🍃مورد دیگرى را که مرحوم میرزا به آن توصیه مى کردند، توجّه به معنویات در کنار درس بود.
ایشان مىفرمود: زمانى که ما در مدرسهى فیضیه بودیم، نیمه شب (جهت نمازشب) مسجد مدرسه مملو از طلبه مىشد بهطورى که اگریک نفر غریبه وارد مىشد، از کثرت حضور طلاّب، تصور مىکرد که وقت نمازصبح است، "طلاب به شب زندهدارى و تهجّد بسیار مقیّد بودند"
🍃طلبه باید درجهت معنویت وخودسازى گام بردارد واز توسل به اهلبیت [علیهمالسلام] دریغ نکند.
مرحوم میرزا معتقد بود که نیمه شب وقت مزد گرفتن است؛
از این رو خودشان نیمهشبها با خداى خود راز و نیاز مىکردند و با معبود، پیوند قلبى خاصى داشتند که حرکت نیمه شب ایشان و تهجّد در حرم مطهّر ومسجد امام حسن عسکرى [علیهالسلام] زبان زد طلاّب بود.
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
حجت الاسلام و المسلمین حائری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان
حوزه به این چنین کارهایی همچون المپیاد (رقابت علمی نخبگانی) نیاز دارد، که هم نشاطی ایجاد کند و هم مقدمه ای باشد برای کارهای اینده و تاثیرگزار در مسیر تحول حوزه علمیه و از لوازم اصلی این راه این است که رقابت های علمی بین طلبه ها برگزار شود و کار مبارکی است، و البته باید در دراز مدت پیگیری جدّی شود و استمرار داشته باشد.
این برنامه های علمی بعضی وقت ها با یک شوق و انگیزه ای شروع میشود و قاعدتا به یک مشکلات و مزاحمت هایی برخورد می کند و اگر یک اراده قوی پشتش نباشد، متوقف می شود.
بنده از همکاران این رقابت علمی نخبگانی، تقاضا دارم که خودتون رو اماده کنید که با این کار علمی، منطقی با آرامش و طمانینه جلو برود ، یعنی مقطعی نباشد، همین الان برای گامهای بعدی باید برنامه ریزی کنید که این کار ادامه داشته باشد ، قاعدتا پشتوانه مدیریت حوزه ، معاونین حوزه و اساتید محترم، بهترین پشتوانه، برای اعضا و شورای هماهنگی این رقابت علمی است.
ایشان در اخر پیشنهاد کردند که خوب است از تجربیات متخصصین در این امر، استفاده بشود .
این رقابت علمی نخبگانی ( المپیاد ) کار خوبی است، ان شالله کار با موفقیت تمام و کمال انجام شود.
کانال اخبار رقابت علمی نخبگانی (المپیاد)
https://eitaa.com/joinchat/3862560832C9abcc9c837
#گزارش_تصویری (اولین جلسه - 99/7/16)
#سلسله نشست های علمی
#چلچراغ اندیشه
💠بررسی تفکرات 9 نفر از اسلام شناسان بزرگ معاصر
👳♂️باحضور
حجت الاسلام #محمدحسنصادقی
⌛️زمان :چهارشنبهها بلافاصله بعدازنمازمغرب و عشاء
📌مکان: نمازخانه مدرسه علمیه عباسقلی خان
معاونت پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان
www.magk.ir
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
برگزاری کارگاه معرفی سامانه جدید آموزش مجازی (lms2)
کارگاه آموزش و معرفی سامانه جدید آموزش مجازی با حضور مسئولین آموزش و مدیران شعب مجازی مدارس علمیه خراسان جنوبی در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار گردید.
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
[ عکس ]
💢 هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار می کند.
💢پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست های «کلمه سواء»
🔶موضوع: نقش و تاثيرگزاري سيره رضوي در ارتباطات ميان فرهنگي
🎤سخنران: حجت الاسلام دكتر عليرضا آل بويه(زيد عزّه)
🗓 زمان : چهارشنبه 23 مهر ماه ۱۳۹۹
⏰ ساعت 6:30 عصر
📍 نشست به صورت زنده برگزار می گردد.
🌐 ورود به نشست زنده🌐
https://bitn.ir/irc56
برای ورود، گزینه میهمان را انتخاب نمایید.
#کلمه_سواء 56
#نشست_مجازی
#هیئت_اندیشه_ورز_اسلام_ادیان_ارتباطات_میان_فرهنگی
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
#وبینار_علمی
#نقش و جایگاه تفسیر تربیتی در تولید علم دینی
حجة الاسلام و المسلمین دکتر شاملی
شرکت از طریق لینک:
http://miuvc.ir/mashhad4
#موسسه_تخصصی_امام_سجاد_علیه السلام
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
انا لله و انا الیه راجعون
روح ملکوتی استاد اخلاق و پدر معنوی طلاب
حضرت حجت الاسلام و المسلمین دیانی( ره)
بعد از عمری خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام
در روز رحلت پیامبر عظیم الشان(صل الله علیه و آله و سلم) و روزشهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام )به دیدار معبود شتافت.
معاونت آموزش این ضایعه را به حوزه علمیه خراسان، اساتید ،شاگردان ،علاقه مندان و خانواده این مرد خدوم صمیمانه تسلیت می گوید .
💠@howzehamozesh
📣 دیدار مدیر شعب آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان با مسؤول «قرارگاه زبان و ادبیات عربی»
🔹به گزارش روابط عمومی قرارگاه زبان و ادبیات عربی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام و المسلمین حسین ادبی، روز چهارشنبه 23 مهرماه با حضور در قرارگاه زبان و ادبیات عربی، مستقر در مدرسه علمیه عالی نواب، با مسؤول اين قرارگاه دیدار نمودند.
🔸در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین رضایی، مسؤول «قرارگاه زبان و ادبیات عربی حوزه علمیه خراسان»، ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام ادبی، بخشی از فعالیت های قرارگاه زبان و ادبیات عربی را بیان نمودند.
🔹ایشان، آغاز به کار سه کانال ادبی حوزه علمیه خراسان، بر بستر پیام رسان داخلی ایتا را یکی از فعالیت های این قرارگاه در حوزه فضای مجازی دانسته و با یادآوری اهمیت فراوان دانش منبع شناسی، در دستیابی به سیرتطور موضوعات علمی، به انجام منبع شناسی موضوعی، ذیل بیش از ۴۰۰ موضوع ادبی در حوزه «زبان و ادبیات قرآن کریم» و «زبان و ادبیات عربی» خبر داد و افزود: این منابع، به مرور تا بارگذاری بیش از ۴۰ هزار منبع تخصصی ذیل موضوعات مختلف ادبی، در «سامانه پاسخگویی و نشر تحقیقات ادبی حوزه علمیه خراسان» ادامه پیدا خواهد کرد.
🔸حجت الاسلام رضایی با اشاره به بی تدبیری و کارشکنی مسؤولين مربوطه در حمایت از پیام رسان های داخلی، به ضعف این پیام رسان ها در نگهداری محتوا و منابع موجود در آنها اشاره نموده و با توجه نیاز عموم پژوهشگران و علاقه مندان به «دانش زبان و ادبیات قرآن کریم» و «زبان و ادبیات عربی» در سراسر کشور و جهان اسلام، به محتوای ارائه شده از سوی قرار گاه زبان و ادبیات عربی حوزه علمیه خراسان، خواستار پشتیبانی مرکز آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان و مدیریت فناوری این حوزه، برای آغاز به کار سایت اینترنتی «سامانه جامع ادبی حوزه علمیه خراسان» شدند.
🔹مسؤول «قرارگاه زبان و ادبیات عربی حوزه علمیه خراسان» در این دیدار، ضمن اشاره به راه اندازی سطح ۴ رشته تخصصی زبان و ادبیات عربی در مدرسه علمیه عالی نواب، تدوین برنامه پنج ساله در سه سطح عمومی/ تخصصی/ نخبگانی، پیگیری اجرای طرح رتبه بندی استادان زبان و ادبیات عربی در چهار گروه و ارائه خدمات متناسب به ایشان، راه اندازی کتابخانه تخصصی ادبیات و ... را بخشی دیگر از فعالیت های این قرارگاه دانست و در راستای توسعه خدمت رسانی به عموم استادان و طلاب حوزه علمیه خراسان، خواستار بهره گیری از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود برای ارائه خدمات مطلوب به ایشان شد.
🔸حجت الاسلام و المسلمین ادبی، مدیر شعب آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان، نیز در این دیدار با اشاره به راه اندازی سامانه جدید آموزش مجازی «LMS 2» و امکاناتی که با تلاش دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در آن ایجاد گردیده، به معرفی این سامانه، مزایا و امکانات آن نسبت به سامانه قبلی پرداخت. ایشان امکان بارگذاری صوت، تصویر، فیلم، مجموعه نرم افزار های آفیس، میز پژوهشی ویژه طلبه / کلاس/ استاد، کتابخانه تخصصی مرتبط با هر درس، حضور و غیاب هوشمند و ... را بخشی از امکانات این سامانه دانسته و از به روز رسانی پیوسته این سامانه، متناسب با نیاز و تقاضای استادان، طلاب و عموم کاربران آن خبر داد.
🔹مدیر شعب آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان با اشاره به پیشتازی و نوآوری قرارگاه زبان و ادبیات عربی حوزه علمیه خراسان در ارائه خدمات علمی آموزشی، راه اندازی «سامانه پاسخگویی و نشر تحقیقات ادبی» را کاری نو و خلاقانه دانسته و افزود: الگو گیری سایر قرارگاه های علمی آموزشی، می تواند زمینه مناسبی برای تحقق شعار تحول خواهی در این حوزه فراهم سازد.
🔸حجة الاسلام و المسلمین ادبی، در پایان بر استفاده هر چه بیشتر قرارگاههای علمی آموزشی و نیز مدارس سطح یک تا چهار این حوزه، از ظرفیتهای سامانه «LMS 2» تاکید نمودند.
🏫«قرارگاه زبان و ادبیات عربی حوزه علمیه خراسان»
🆔 @arabicliteraturehozehk
.
👈🏻 کدام اخلاق مان شبیه پیامبرگرامی اسلام است؟
پیامبر اسلام
🥀دائماً متفکر بود.
🥀 اکثر اوقات ساکت بود.
🥀خلقش نرم بود.
🥀کسي را تحقير نميکرد.
🥀دنيا و ناملايمات هرگز او را به خشم نميآورد.
🥀حقي پايمال ميشد از شدت خشم کسي او را نميشناخت تا اينکه حق را ياري کند.
🥀بيشتر خندههاي آن حضرت تبسم بود
🥀ميفرمود حاجت کساني که به من دسترسي ندارند را ابلاغ کنيد.
🥀با مردم انس ميگرفت و آنان را از خود دور نميکرد.
🥀در همه امور اعتدال داشته و افراط و تفريط نميکرد.
🥀زبان خويش را از بيان سخنان غيرضروري کنترل ميکرد.
🥀در انجام وظيفه به هيچ وجه کوتاهي نميکرد.
🥀بافضيلتترين فرد نزد پيامبر خيرخواهترين آنان براي مردم بود.
🥀در مجالس جايگاه خاص براي خود برنميگزيد.
🥀هنگامي که بر جمعي وارد ميشد در جاي خالي مينشست و به ياران خويش دستور ميداد اين گونه عمل کنند.
🥀هر کس براي رفع نياز رجوع ميکرد نيازش را برآورده ميکرد يا با کلام دلنشين آن حضرت قانع ميشد.
🥀رفتار پيامبر آنقدر نرم بود که مردم او را همچون پدري دلسوز و مهربان ميدانستند و حق همه مردم نزد آن بزرگوار يکسان بود.
🥀مجلسش مجلس بردباري، حيا، صدق و امانت بود.
🥀عيبجو نبود و از کسي هم تعريف زياد نميکرد.
🥀پيامبر نفس خود را از سه چيز پرهيز ميداد جدال، پرحرفي و سخنان غيرضروري.
🥀هرگز کسي را سرزنش نميکرد.
🥀در پي لغزشهاي مردم نبود.
🥀سخن نميگفت مگر در جايي که اميد ثواب در آن وجود داشت.
🥀سخن کسي را قطع نميکرد مگر اين که از حد متعارف تجاوز ميکرد.
🥀به آرامي و متانت گام برميداشت
🥀کلامش مختصر، جامع، آرام و شمرده بود و آهنگ صدايش از همه مردم زيباتر بود.
🥀پيامبر در تمام حالات و در برابر همه مشکلات شکيبا بود.
🥀هر روز هفتاد بار استغفار ميکرد.
🥀لحظهاي از عمر بابرکت خويش را بيهوده نميگذرانيد.
🥀ديرتر از همه مردم به خشم ميآمد و زودتر از همه راضي ميگشت.
🥀با ثروتمندان و تهيدستان يکسان دست ميداد و مصافحه ميکرد ووقتي به کسي دست ميداد بيش از او دست خويش را باز نميکشيد.
🥀با مردم شوخي ميکرد تا مردم را خوشحال سازد.
🥀امام صادق(ع)فرمودند:
*اني لاکره للرجل ان يموت و قد بقي خلة من خلال رسول الله صلي الله عليه و آله لم يأت بها.*
من خوش ندارم کسي بميرد در حالي که هنوز برخي از آداب پيامبر (ص) را به جا نياورده است.
💐منبع: سنن النبی، علامه طباطبایی.
💠@howzehamozesh
مستند سیمای فرزانگان
ویژه برنامه استاد و مدیر خلیق و انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین دیانی ( رضوان الله تعالی علیه)
امشب ساعت ۲۲:۰۵ شبکه خراسان رضوی
@howzehamozesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬راهنمای نحوه ضبط خودکار وبینارها (کلاسهای آنلاین) و مشاهده آنها
#فیلم_آموزشی
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
✍️ یادداشت درسآموز آیتالله استادی
🔹 چندی قبل خبرگزاری مهر یادداشتی از حجتالاسلام والمسلمین خسروپناه منتشر کرد که او مطلبی از فرزند آیت الله استادی را نقد کرده بود.
فرزند آیت الله استادی در مطلب خود از فربه شدن فقه و مهارت اندک حوزویان در رشتههای دیگر سخن گفته بود که آقای خسروپناه هم در بخشی از پاسخ به او گفته بود:
"فکر میکنم مستشکل در اثر ارتباط با فقهای سنتی از یک جهت و علاقه به روشنفکران سکولار از ناحیه دیگر و مرتبط نبودن با فقیهان نوین از حیث دیگری، دچار این شبهات شده است که ان شاء الله با مطالعه و تحصیل و تحقیق و بررسی بیشتر شبهاتش حل خواهد شد."
ایشان در این نوشته که در اختیار خبرگزاری رسمی حوزه قرار دادهاند ضمن تشکر از آقای خسرپناه نکاتی را بیان کردهاند که خواندنی است.
🔻بخشی از متن یادداشت:
◻️ بسمه تعالی
در هفته نامه افق حوزه مورخ ۹۹/۷/۲۱صفحه هشت یادداشتی از حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه خواندم لازم دیدم ضمن تشکر از ایشان توضیحی بدهم.
چند سال است که یکی از فرزندانم که طلبه نیست و به کارهای علمی و نوشتن مقاله و کتاب اشتغال دارد و در بخشی از کارها هم موفقیتهایی داشته است، در طول این چند سال دو یا سه مورد پیش آمد که حقیر پس از انتشار آن متوجه شدم که نوشته او مورد تاییدم نیست و حقیر طبق وظیفه به ایشان تذکر دادم و از او خواستم اگر این موارد در سایتی ثبت شده حذف کند، ایشان هم به خواسته پدر عمل کرد.
یکی از این موارد همان یادداشتی است که چند ماه قبل نوشته و حضرت آقای خسروپناه جواب مزبور را مرقوم داشتهاند و در هفته نامه افق حوزه چاپ شده است و به نظر می رسد که راه صحیح همین است نه تندی کردن که گاهی نتایج بدی در پی خواهد داشت.
البته لغزش برای همه پیش میآید که گاهی خود انسان خیال میکند خدمت است نه لغزش؛ خداوند بنده و فرزندان و بستگانم را از لغزشها حفظ فرماید.
متن کامل:👇
https://hawzahnews.com/x9RMj
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
✳️واکنش «خسروپناه» به نامه آیتالله استادی
🔹ظهر یکشنبه، یادداشتی از #آیتالله_استادی به دست تحریریه حوزهنیوز رسید که جنس این نامه با بقیه نامهها و پیامهای مطبوعاتی کمی فرق داشت. این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر سابق شورای عالی حوزههای علمیه به استقبال نقد آراء فرزندش از سوی حجتالاسلام والمسلمین خسروپناه آمده و برای این یادداشت خودش تیتر انتخاب کرده و به ما تاکید کرده بود همین تیتر منتشر شود یعنی: «نوشته آقای استادی در تشکر از استاد خسروپناه»...
https://hawzahnews.com/x9RMj
🔹این یادداشت به سرعت جزو پربازدیدهای خبرگزاری حوزه شد و در شبکههای اجتماعی نیز انعکاس یافت اما حالا و پس از چند ساعت از مرقومه آیتالله استادی، جناب #خسروپناه یادداشتی ارسال فرموده است که عینا تقدیم میشود:
✍️بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیتالله استادی مازال مکرما
سلام علیکم
ابراز تشکر و محبت معظم له که نوعی شاگرد پروری برای این کمترین است، باعث هدایت و دلگرمی شد.
روحیه پاسخ به پرسشها و شبهات دینی را از نوجوانی و جوانی از طریق ارتباط با موسسه در راه حق آموختم؛ موسسه ای که نسل جوان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را رشد معرفتی می داد؛ موسسه ای که با دستان مبارک جنابعالی و استادان فرهیخته دیگر تاسیس گردید.
بنده هم با توجه به درس آموزی از مدرسه حکیمانه جنابعالی بدون ذکر نام مستشکل به اصل اشکال پرداختم و پاسخی نگاشتم.
درخواست این مسکین با توجه به دقت ها و نکته سنجی ها و ابداعات تاریخی و معرفتی و حدیثی و فقهی جنابعالی این است که هر لغزش و خطایی در نگاشته ها و گفته های بنده یافتید؛ ارشاد نمایید و هدایت کنید که با جان دل پذیرایم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ارادتمند همیشگی شما
عبدالحسین خسروپناه
۲۷ مهر ۱۳۹۹
https://hawzahnews.com/x9RNR
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
#دعوتنامه
📚 جلسه دفاعیه پایاننامه سطح سه
📖 بررسی جایگاه کتاب «حدیث الاربع مائة» در مجامع فقهی متقدم و استنباطات فقهاء
💠 با حضور اساتید معظم راهنما، مشاور و داور، حجج اسلام و المسلمین جلالی، نوروزی و اسکندری زید عزهم...
🔹 تدوینگر: حجةالاسلام احمدرضا قوامی دربندی
🕰 سهشنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ در اتاق جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان
🖥 پخش مستقیم از طریق پورتال طلبگی، لینک:
https://madarej.hozehkh.com/#/announcement/onlineDefense
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh
#خبر_عمومی
💎انتصاب اعضاي شوراي آموزش حوزه علميه خراسان
✅ طبق اساسنامه شوراي عالي حوزه علميه خراسان، اعضاي حقيقي و حقوقي شوراي آموزش این حوزه، توسط مدير محترم حوزه علميه خراسان معرفي شدند.
🔰حجج اسلام و المسلمين سید حمید علوی آزیز (دبیرشورا)، محمدحسن مهدوی مهر، محمد مهدی مسعودی، ابوالفضل عادلی نیا، سیدهادی مرتضوی، مجتبی الهی خراسانی، مجتبی مهدوی ارفع، عبدالحمید واسطی و حجت گنابادی نژاد، اعضای حقیقی این شورا هستند.
🔰حجج اسلام و المسلمین حسین کندری معاون پژوهش، علی اکبر نوایی مسئول دفتر نخبگان و استعدادهای برتر، و مسئولان قرارگاه های علمی آموزشی حوزه علمیه خراسان نیز به عنوان اعضای حقوقی این شورا هستند.
گفتنی است، شوراي آموزش حوزه علميه خراسان متشكل از اساتيد، صاحب نظران و مديران عرصه آموزش است كه طبق اساسنامه و مصوبات شوراي عالي حوزه خراسان فعاليت مي كند.
🔶متن کامل خبر در لینک زیر:
🔗http://www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=38831
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔷کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان
💠 @howzehamozesh