eitaa logo
حوزه انقلابی
13.8هزار دنبال‌کننده
24.5هزار عکس
11.5هزار ویدیو
655 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️14 گام تا امام✳️ گام اول: تقوای فردی و سیاسی 🔵تقوا و یکی از ویژگی‌های بارز و همیشگی امام خمینی (قدس سره) بود. تقوایی که وجه تمایز او با بسیاری از سیاست‌ورزان بود و به فعالیت او قداست و نورانیت ویژه‌ای بخشید. 🔆این ویژگی در تمام حالات امام جلوه داشت. گزیده‌ای از جلد اول نهضت امام خمینی که توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید روحانی، هنگام تبعید امام (قدس سره) به نجف نوشته شده است، کوتاه‌جلوه‌ای است از آن تقوای دائمی و مستحکم: « امام خمینی در سایه خودسازی و تهذیب نفس موفق شد که از بسیاری صفات و شیوه‌های ناموزون و رذایلی که دامن‌گیر بعضی از مقامات روحانی می‌باشد دور بماند و دامان والای خود را از آلودگی‌های نامجویی، خودنمایی، جاه‌طلبی، ریاکاری و دیگر صفات رذیله، پاک و مبرا نگه دارد و به مشتهیات دنیا بی‌اعتنا باشد. 🔹از روز جوانی که به مقام اجتهاد رسید تا به امروز که بر کرسی قیادت و امامت نشسته است، در راه شناساندن خود و به دست آوردن مقام و مسند، کوچک‌ترین گامی برنداشته است و وجوهات شرعیه و حقوق نیازمندان و رنجبران را صرف نامجویی، مسندیابی و نکرده است. اصولا از بساط ریاست و مقام و لوازم آن به گونه‌ای تنفر و انزجار دارد و دوری می‌گزیند که انسان از مردار گندیده فرار می‌کند و در حقیقت این ریاست است که به دنبال امام خمینی رفته است؛ و اگر احساس خطر برای اسلام و جامعه اسلامی نبود، او هرگز به این وادی قدم نمی‌گذاشت و این مسند و مقام را به اهلش واگذار می‌کرد. چنان‌که در دوران زندگی 60 ساله خویش چنین کرد و کوچک‌ترین گامی در راه به دست آوردن مقام و مسند برنداشت. عکس و رساله خود را تا روزهای آغاز نهضت (که مردم چاپ و پخش کردند) اجازه چاپ و پخش نداد و تازه در آن شرایطی که فریاد مقلدین از نداشتن توضیح المسائل او به آسمان بلند شد، فقط چاپ آن را اجازه داد و از وجوهات شرعیه صرف چاپ آن نکرد و بودجه اولین چاپ توضیح‌المسائل او، از طرف خود مردم جمع‌آوری و تأمین شد و تا روزی که در قم می‌زیست، حتی یک جلد رساله به طور رایگان در اختیار کسی نگذاشت و اصولا در منزل او رساله یافت نمی‌شد. 🔹امام خمینی به سحرخیزی، تهجد و راز و نیاز به درگاه خداوند بی‌نیاز در نیمه‌های شب از جوانی اهتمام داشته و دارد و این برنامه را هرچند دیر خوابیده و خسته و ناراحت باشد ترک نمی‌کند و می‌توان گفت که هیچ‌گاه پیش از اذان صبح چشمان او در خواب نیست. اکنون در نجف اشرف نیز برنامه ویژه او در امر زیارت، عبادات و اعمال مستحبه هیچ‌گاه ترک نمی‌شود. در این سال‌هایی که در نجف ا قامت دارد، در زمستان و تابستان، در شب‌های بارانی و سرد و... مرتب سر ساعت 3 (3ساعت بعد از غروب) در حرم مطهر حضرت امام علی ابن ابی‌طالب (علیه‌السلام) می‌باشد و جز در موارد استثنایی (هنگام بیماری یا برقراری حکومت نظامی) این برنامه را ترک نکرده است.»(نهضت امام خمینی ج1 ص41-40) البته باید گفت که تقوا و خودسازی عمیق اسلامی دو بعد دارد: «تقوای فردی» و « »و همان‌طور که تقوای فردی به معنای رعایت احکام الهی و تحقق آیات و روایات شریف در زندگی فردی است؛ تقوای اجتماعی و سیاسی نیز به معنای تلاش برای تحقق آیات و احکام در عرصه جامعه و در سطح جهان است کما این‌که حرکت امام (قدس سره) محدود به مرزهای کشور نبود بلکه ایشان مطابق با آیات قرآن کریم و بر اساس تقوای دینی و سیاسی تحولی اساسی را در جهان اسلام پایه‌گذاری کردند: ◀️«هرچند که سابقه به دو سده اخیر بازمی‌گردد، اما اگر این حرکت را در یک منحنی رسم کنیم، حرکت امام خمینی (ره) را در قالب انقلاب اسلامی ایران طی این دویست سال در قله این منحنی می‌توان ترسیم نمود. با توجه به رهبری امام خمینی (ره) در رویارویی با قدرت‌ها و به پیروزی رساندن یک انقلاب و راهبری موج بیداری اسلامی و مواجهه با مسائل آن به واقع باید عصر حاضر را عصر امام خمینی (ره) دانست که ویژگی مهم آن احیای اسلام و ارزش‌های الهی و معنوی، بیداری اسلامی، شجاعت و اعتماد به نفس ملت‌ها در برابر زورگویی‌های مستبدان و مستکبران است. در واقع انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات عمیق شد که نیروی محرکه لازم را برای حرکت‌های انقلابی جدید تحت عنوان بیداری اسلامی بر سه پایه مهم ایجاد کرد: 1. بازگشت به اسلام ناب که در صدر اسلام توانست بر قدرت‌های بزرگ آن زمان غلبه کند. 2. وحدت جهان اسلام که استعمار سالیان دراز تلاش کرد تا با تکیه بر اصولی چون تفرقه بینداز و حکومت کن میان فرقه‌های مختلف اسلامی فاصله بیشتری بیندازد. 3. استکبارستیزی و مقابله با کفر و الحاد و طاغوت.»(شاخصه‌های تمدن اسلامی و انطباق آن با مؤلفه‌های بیداری اسلامی، احمدرضا بهنیانفر، ص184، فصلنامه 15 خرداد، شماره 34، زمستان91) @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
هدایت شده از آنتی‌تز انقلاب! این کانال #تعطیل شده است
📛 رئیس جمهور؛ ! ⁉️ آنتی‌تز انقلاب! در قم چه خبر است؟! (480) 🔻مدتی است اصلاحات چی ها، و طرفداران عمامه به سر،ریش تیغ و کراباتی، سواره و پیاده و ... به صورت یکصدا از حرف می زنند! 🔻حتی رئیس دولت اعتدال در جمع و جلسه روحانیون این خواسته غیرقانونی را بر زبان جاری می کند و جنابان حاضر در جلسه، لام تا کام حرفی نمی زنند و در مقابل این خواسته غیر قانونی، حرفی بر زبان مبارک جاری نمی کنند. 🔴به نظر می رسدفزایش_اختیارات_رئیس_جمهور، است. البته این مهم در حد حدس و گمان است و باید برای صحیح یا ناصحیح بودن این گمانه، منتظر گذر زمان بود. 🔻احتمالا در روزها و ماههای آینده از حنجره افراد بیشتر و با صدای رساتری این مهم را بشنویم. 💠 با همراه شوید 👇 🇮🇷 @antitez_enqelab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🚨 پاسخ رهبر انقلاب به یکی از دانشجویان درباره نسبت مشکلات کشور با ساختار نظام 🔻 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ یکی از ناطقان سؤال کردند که این کمبودها در اداره‌ی کشور به ساختار برمیگردد یا به کارگزاران. 🔸️ ساختار قانون اساسی خوب است. البته ساختارها میتوانند تکمیل شوند و نواقصشان برطرف شود؛ مثلاً یک روز مجمع تشخیص نداشتیم و امروز داریم. در همه‌ی نظامها همین است. بنابراین ساختار ایرادی ندارد منتها باید کم و زیادش کرد. 🔹️ نظام پارلمانی هم که درباره‌ی آن بحث شد، ما مفصل در مجمع بازنگری قانون اساسی آن را بررسی کردیم و نتیجه این شد که مشکلات از بیشتر است. 🔺️ اما ما اشکال داریم؛ ناتوانی و کوتاهی داریم. گاهی کارگزاران در حرکت اشتباهی میکنند که در جامعه شکاف بزرگ ایجاد میکند. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که را به رهبری نسبت داد چه بود؟ 🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ در صحبتها بود که تصویب را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همه‌چیز را می‌بینید. 📩 نامه‌ای که درباره‌ی برجام نوشته شد و شرایطی که ذکر شده که در این صورت تصویب میشود را ببینید. منتها اگر این شرایط اجرا نشده، وظیفه‌ی رهبری این نیست که وارد بشود. 👈 نظر ما این است که وارد نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه میزند. 🔺️ اما آن‌طور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به و گفتیم و تذکر دادیم. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌟 جوانان کشور میتوانند در نظام مدیریت کشور تحول عظیم ایجاد کنند 🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ ، یک ترسیم کلی از گذشته و حال و آینده‌ی انقلاب است. 🔸️ چهار نقطه‌ی اصلی که در بیانیه مورد تأکید بوده، «عظمت حادثه‌ی انقلاب و ماندگاری آن»، «عظمت راه طی‌شده و کارکرد انقلاب تا امروز»، «چشم‌انداز پیش روی انقلاب» و «عظمت نقش نیروی جوان متعهد» است. 🔹️ ما یک لازم داریم برای رسیدن به . این حرکت طبعاً با محوریت انجام میشود. جوان هم لزوماً ۲۲ و ۲۵ ساله نیست. منظورم این است که ۳۵ساله‌ها و ۴۰ساله‌ها هم جوانند. 🔺️ اینها میتوانند در نظام مدیریت کشور، تحول عظیم ایجاد کنند. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از روزنه
آمریکایی ها در خلیج فارس محمد کفاش 💥 اختــــصاصــــــــــے @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔰از دوران آیزنهاور ریس جمهور آمریکا طمع و دست اندازی این کشور به منبع انرژی جهان یعنی خلیج فارس وجود داشته است و آنان برای ازدست ندادن این موقعیت پایگاه های نظامی در بحرین ، کویت ، امارات و.. ایجاد کرده و برای کنترل این منطقه فرستادن ناوهای هواپیمابر مختلف از جمله ناو u.s.s در دستور کار دارند ، اما گویی در مورد ایران این ناوها راهی به جایی ندارد ! 1⃣در اواخر سال ۱۹۷۸ هنگامی که مشخص شد شاه در وضعیت نابسامانی قرار دارد، رئیس جمهور کارتر؛ دستور داد یک ناوگان دریایی از سمت اقیانوس اطلس به سمت اقیانوس آرام حرکت کند. این دستور به سرعت فاش شد و جهانیان تصور کردند مشکل ایران به حدی بحرانی شده است که نیروهای نظامی آمریکا برای کمک به او وارد ماجرا شده اند!!. این دستور تنها در مشکلات شاه اغراق می کرد.. بدین ترتیب این طلسم شده نتیجه ای که برای آمریکایی ها نداشت هیچ ؛؛ وضع را برای آنها بدتر کرد » 2⃣،در ماجرای تسخیر آمریکا در ایران استیفانلید ترنر ریس وقت سازمان سیا پیشنهاد کرد ناوگان دریایی u.s.s میدوی در سواحل ایران مستقر شود تا در صورت نیاز آمادگی حمله ی نظامی بر ضد آن باشد. ،، کارتر نظر ترنر را رد کرد و به تجربه بی نتیجه ماندن ناو در خلیج فارس در زمان شاه اشاره کرد ! و طبق تجربه ، اجازه نداد ناو به خلیج فارس اعزام شود 3⃣ اما حکایت به ریس جمهور فعلی آمریکا میرسد که در نظر داشت با فرستادن ناو آبراهام به خلیج فارس بر افکار و سیاست های ایران سوار شد و هشداری نظامی به آنها دهد اما با این حرکت به اصطلاح سیاسی با شیطنت روزنامه های نیوورک تایمز و واشنگتن پست و البته یک جمله رهبر ایران در مورد روی ندادن جنگ نظامی ، را گیج و وادار به حرف های لنگه به لنگه کرد ! ترامپ روزی از قدرت آمریکا و در صورت لزوم اعزام نیرو به خلیج فارس سخن میگفت و روز دگر عدم علاقه به جنگ با ایران ! تک ترامپ پاتکی شد برای خودش ،، تا آنجا که دیروز وزیر دفاع برای شکسته نشدن هیمنه ی غرب در خلیج فارس بخاطر این مساله مضحک ،گفت اگر تنش ها در خلیجـ فارس ادامه پیدا کند ما از آمریکا حمایت میکنیم ... ظاهرا روند ناو های طلسم شده آمریکا ادامه دارد! @rozaneebefarda
هدایت شده از تاملی دیگر
🇮🇷فرق دو دیدار با رهبر انقلاب🇮🇷 دیدار کلیشه ای، مدیریت شده غلط منفعلانه حوزویان دیدار احرار گونه، فعالانه، روبه جلو و تهاجمی دانشجوئی. حتی تفاوت در سخنان مقام عظمای ولایت در دو دیدار 🌟 رهبر انقلاب، امشب در دیدار دانشجویان: 👈 زمینه را برای روی کارآمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ آن چیزی که ما از شما بچه‌های دانشجو انتظار داریم این است که خودجوش و خودکار باشید؛ مثل دوران طاغوت که ما هم واقعاً خودجوش کار میکردیم، منتظر این نباشید که شما را وارد کار کنند. 🔸️ آن روز کسی بالاسر ما نبود؛ گاهی اعلامیه‌ای از امام می‌آمد و خونی در رگهای ما جاری میشد. موانع هم زیاد بود؛ کتک بود، زندان بود، گرسنگی بود و موانع پولی بود. 👈 جوانان هم امروز این‌جوری باید حرکت کنند. اگر شما امروز این‌جور عمل کنید، توطئه‌های نرم دشمن که مهم‌ترینش فلج کردن نسل جوان است، خنثی میشود. 🔺️ اگر شما جوانان این‌جوری پیش بروید و زمینه را برای روی کار آمدن و فراهم کنید، غصه‌های شما تمام میشود و این غصه‌ها فقط مخصوص شما نیست. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir 🇮🇷🇮🇷الله اکبر الله اکبر🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 فرق بین دیدار خمار گونه، مدیریت شده حوزوی و واکنش سرد رهبری در آن دیدار را، با دیدار فعالانه دانشجوئی و مواجهه سرشار از نشاط و تهاجمی رهبر معظم در دیدار دانشجوئی را. مشاهده کردید. این هست جوابم به کسانی که می فرمودند چرا به دیدار حوزوی اعتراض دارید، و عرض کرده بودم بعد از دیدار دانشجوئی با آقا،جواب می دهم. رهبری رسما دانشجویان را شایسته جسورانه ترین اقدام دانسته و از آنان خواسته آمادگی هرنوع مصیبت را حتی در همین حکومت، در دفاع از حق، دین و انقلاب داشته باشید. یعنی بَلَغ ما بَلَغ باید برای انقلاب هزینه داد. با صبّحکُم الله و مسّیکُم، باحفظ مقام منیع، نمیشود حسینی زندگی کرد.
هدایت شده از روزنه
طرح آمریکایی ها برای نفوذ در حوزه نجف.pdf
4.06M
💥پست ویژه طرح آمریکایی ها برای نفوذ در حوزه نجف منبع: کانال رحا 🔶حاشیه با توجه به برنامه‌ریزی پیچیده آمریکایی ها، دقت و نظارت ویژه ای برای حضور طلاب عزیز در حوزه مقدسه نجف اشرف لازم است. طبعا تذکر خطرات آتی احتمالی، هرگز به معنای نفی کلی زحمات نهادهای خدوم صیانتی و نظارتی و بخش بین‌الملل حوزه علمیه قم نبوده و نیست. @rozaneebefarda
هدایت شده از گاه نگارشهای طلبگی
📝شعر زیبایی که حجت الاسلام پرنیان یکی از طلاب خوش ذوق و موفق یزدی در دیدار رمضانی شعرا با رهبری خواند در کنار خطوط سیم پیام خارج از ده دو کاج روییدند سالیان دراز رهگذران آن دو را چون دو دوست می ‌دیدند بله آن کاج‌ ها نه‌تنها دوست بلکه یک زوج با وفا بودند کاج و کاجه کنار هم با عشق غرق خوشبختی و صفا بودند زد و یک روز در ده مذکور چیزکی با کلاس آوردند پیشگامان صنعت آی ‌تی ای دی اس ال پلاس آوردند کاج با اتصال اینترنت گشت آنلاین و باکمی تردید سرچ کرد و ز سایت جنگل شاپ یک عدد گوشی ردیف خرید کاج ما شد رها در اینترنت سر راهش ندید چاهی را لایک می ‌کرد هر که را می ‌دید فالو می ‌کرد هر گیاهی را خربزه، هندوانه، گوجه، کدو موز و گیلاس و انبه و کیوی یا که گل‌ های سرخ و زرد هلند یا علف‌ های هرز بولیوی کاج بی‌ جنبه که شعور نداشت در گروه مزخرفی اد شد بعد هم رفته ‌رفته پی‌درپی عضو کانال ‌های بد بد شد بعد کم ‌کم دلش هوایی شد کاجه از چشم ‌و چار او افتاد دم ‌به‌ دم هی بهانه می ‌آورد دائم از کاجه می‌گرفت ایراد تو چرا نیستی شبیه هلو یا شبیه انار آن سر باغ عوض سار و قمری و بلبل شده ‌ای منزل دویست کلاغ برگ‌ هایت چقدر سوزنی است پوستت چون گِل ترک ‌خورده میوه‌ هایت چه خشک و مخروطی ست شاخه‌ هایت دراز و پژمرده کاج که ول کن قضیه نبود کاجه را کرده بود بیچاره کاجه هم زد به سیم آخر و کرد سیم ‌های پیام را پاره مرکز ارتباط دید آن روز انتقال پیام ممکن نیست ده مدیر آمد و دو تکنسین تا ببیند عیب کار از چیست داده شد یک گزارش مبسوط در دو مصرع خلاصه ‌اش این است که سواد رسانه‌ای دو کاج طبق آمار سطح پایین است جلسات عدیده شد تشکیل با حضور ١٢ ارگان همه در قالب سمیناهار در قم و یزد و ساوه و گرگان موشکافانه بررسی شد و شد تیم‌ های تخصصی ایجاد تا بیابند راهکاری را جهت ارتقا سطح سواد در نهایت نهاد مربوطه با تمام توان نمود اقدام برد بالا به‌جای سطح سواد ارتفاع خطوط سیم پیام @kalemat
هدایت شده از گاه نگارشهای طلبگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاری که حسن روحانی با برجامش در حق ملت ایران کرد
هدایت شده از رحا مدیا
«معاونت صیانت در دست کودتا گران معمم» 🚫 بدون مقدمه باید عرض کرد فتنه‌ای جدید از درون حوزه‌های علمیه به احتمال زیاد انجام گیرد. وقتی می گوئیم فتنه در راه است، عده ای می گویند چرا می گویید فتنه و این مباحث را شلوغ می کنید؟ باید گفت چرا رهبر انقلاب در دیدار مردم قم درباره «نفوذ فرهنگی» در دستگاه روحانیت هشدار دادند؟مگر نفرمودند« انگیزه‌هایی وجود دارد برای اینکه فضای انقلابی قم را تغییر بدهند و روحیه‌ی انقلابی قم و روحیه‌ی دینی قم را کمرنگ کنند؛ انگیزه‌هایی وجود دارد. از کِید دشمن در همه‌ی جنبه‌ها و جوانب نباید غافل شد: از جنبه‌ی اقتصادی که کید و مکر و دشمنی می‌کند، نباید از کید و مکر و دشمنی او در جنبه‌ی فرهنگی غافل شد؛ مشغولند، انگیزه‌هایی دارند، عواملی را می‌فرستند؛ باید به این توجّه کرد. بزرگان قم، جوانان قم باید نگذارند تا دستهای خائن، قم را از مرکزیّت انقلاب، از کانون انقلاب بودن بیرون بیاورند و این معانی را در آن کمرنگ کنند. به هر حال قم آن سرچشمه‌ی اصلی است و حوزه‌ی قم آن پشتوانه‌ی معنوی است برای این حرکتی که دنیا را تغییر داد، دنیا را تکان داد و همچنان این حرکت ادامه دارد و هنوز در آغاز راهیم.» ♨️ اما عده ای درون حوزه علمیه از چند سال قبل مشخص بود که بدنبال تضعیف روحانیت انقلابی هستند و این کار با روشهای مختلفی انجام می شد و می شود: (*بی سواد جلوه دادن روحانیون انقلابی *اجازه ندادن به روحانیون جوان با سواد برای تدریس و ورد به ارکان اجرائی حوزه *القای بیسوادی در حوزه به سبب انقلاب *مدیریت بسته و خود محور برخی انقلابی نماها سبب نفوذ چنین جریان شده است(مثل معاونت صیانت) و چند دست از این مثالها وجود دارد که ما به همین موارد اکتفا می کنیم. ♨️ در سناریوی ضدامنیتی جدید برای ایران، نقش حوزه‌های علمیه و دستگاه روحانیت بسیار مهم و استراتژیک است، چرا که این بار قرار است از درون گفتمان دینی، هم اندیشه ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دهد و هم با ترویج نوعی «شریعت غیرسیاسی» یا «دین غیرحکومتی»، میراث «اسلام سیاسی» حضرت امام (ره) که روح انقلاب اسلامی است، زیر ضرب برود. ♨️ همه این حرفها زده شد که بگوییم چرا چنین مباحثی در حوزه علمیه در حال شکل گیری است ولی مسئولان امور صیانتی مخصوصا حجت الاسلام فاضل به هیچ عنوان به خود اجازه ورود به چنین مباحثی را نمی دهند.خدا نکند که رویکرد غلط ایشان نسبت به براندازان ‌و کودتاگران معمم ناشی از نفوذ مستقیم دشمنان اسلام در بین مسئولان امور صیانتی باشد. و خدا نکند که همین موضوع سبب عناد و کینه توزی اغلب کارکنان امور صیانتی بر علیه طرفداران حکومت و نظام اسلامی باشد که بنابر اطلاع کینه توزی و حقد و بغض علیه طلاب انقلابی به صورتی مشهود در بدنه امور صیانتی قابل لمس است. ♨️ جناب آقای فاضل افرادی که فتنه گر هستن باید معرفی شوند و دلیل انحراف آنها به طور کامل تبیین بشود. 🖌
⭕️ هیبت قلابی 🔸 حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام: 🔹 هیچ‌‌کس از هیبت ظاهری آمریکا نباید بترسد، هیچ‌کس. این بابا که حالا سر کار است از جیمی کارتر که سال ۵۷ رئیس‌جمهور آمریکا بود هم قدرتش کمتر است و هم عقلش. ۹۸/۰۲/۲۴ 🆔 @YjcNewsChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #کلیپ ⁉️ چگونگی فریب دختران محجبه در فضای مجازی😔 #حتما_ببینید ══════°✦ ❃ ✦°══════ @howzehenghelabi
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
💰اموال دولت ایران چقدر است❓ 🚨 آیا قدرت و ثروت دولت کم است؟ روحانی چرا از کمبود اختیارات سخن می گوید❓ 💠 میزان دارایی‌های احصاشده دولت در قالب اموال غیرمنقول تاکنون ۵ میلیون میلیارد تومان است که در قالب املاک دولتی، راکد و بلااستفاده مانده است.💯 🔰براساس اعلام خزانه‌دار کل کشور، رقم ۵ میلیون میلیارد تومان احصاشده قابلیت افزایش بیشتری دارد و ممکن است به ۱۸ میلیون میلیارد تومان برسید. این عدد نزدیک به ۱۴ برابر نقدینگی حال حاضر است‼️(1) 💠حجم عظیم اموال دولت ایران در حالی است که کشورهای پیشرفته، از تمام اموال خود استفاده اقتصادی می برند و گاها دولت این کشورها ثروت منفی دارند یعنی دارایی‌شان کمتر از بدهی‌شان است مانند: آمریکا، ژاپن، برزیل، آلمان، اتریش، فرانسه، انگلیس و پرتقال و ...✅(2) 💠 ‌این دولت ما ثروت زیادی دارد که برای ایجاد زیرساخت‌ها می‌تواند بفروشد یا به وثیقه گذاشته و ایجاد بدهی کند. کشورهای توسعه یافته تقریبا همه همین راه را رفته اند و ما هنوز از ظرفیت‌های کشورمان استفاده نکرده‌ایم⚠️ 🚨 حالا این حجم غیرقابل تصور از ثروت را بگذارید در کنار بودجه هنگفت سالانه و همچنین امکان استفاده از انواع رانت های بسیار عظیم. مثلا تنها در تلاطم بازار ارز، حدود 200هزار میلیارد تومان ارز، با بی برنامگی های دولت هدر رفت(به جیب عده ای رفت). خلق 1700هزارمیلیارد تومان نقدینگی هم بماند😇😇 🔻 آیا اینهمه ثروت و قدرت کم است❓ آیا وقتی دولت 200هزارمیلیارد در ماجرای ارزی بر باد داد، کسی مچ دولت را گرفت❓ 🔵 ریشه فرار به جلوی روحانی را باید در شکست برنامه های دولت و تمایلات دیکتاتوری رئیس جمهور دانست. امری که قبل از او توسط مصدق و بنی صدر هم پی گرفته شد. 🔻 اتفاقا اختیارات نامحدودی به مصدق و بنی صدر داده شد اما جز بدتر شدن امور، فایده ای نداشت و جای این سوال باقی می ماند که مگر روحانی مقید به قانون بوده که حالا اختیارات فراقانونی می خواهد❗️❓ 🔰 در ادامه سند اختیارات فراقانونی دکتر مصدق و نتایج را ببینید👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3679322117C664392fd9f 📗منابع: (1) دنیای اقتصاد http://yon.ir/GoBW1 (2)http://yon.ir/9ba2l
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هارت و پورتهای آمریکا 😂 #جنگ_نخواهد_شد ✅ با #بدون_سانسور متفاوت بیاندیشید 👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
به بهانه ضیافت افطار رئیس جمهور با حوزویان، مطالب ذیل را ببینید: ♨️نگاهی به ضیافت‌های رمضانی دولت با حوزویان! https://eitaa.com/HOJERH14/367 ♨️نگاهی به تدابیر خاص در حوزه ارتباطات حوزوی؛ ♨️ارتباط محدود و مدیریت بسته رسانه‌ای! https://eitaa.com/HOJERH14/372 https://eitaa.com/HOJERH14/373
هدایت شده از حزب الله حوزه
❌صیانت از انقلاب زدایی❌ 💠چندین سال پیش بخشی در حوزه علمیه با هدف گزینش اساتید (که البته خود این کار هم بنا بر هیچ قانون مشخص و چارچوبی نبود) ایجاد شد. 💠این بخش کم کم تبدیل به بخشی شبیه سازمان حراست در ادارات و دولت شد و امروزه حتی معاونت آموزش حوزه را در دست گرفته است و عملاً تصمیم‌گیری های بخش آموزش با این معاونت است که خلاف قانون و مصوبات می باشد. 🔻🔺ساختمان بخش امور صیانتی حوزه واقع در انتهای خیابان زنبیل آباد جنب حوزه صدوقی در ساختمان امام رضا قرار گرفته که عملاً تحت اختیار وزارت اطلاعات است. 🔺🔻 متاسفانه اساتید ، فضلا و طلاب انقلاب یا به دلیل غفلت و بی اطلاعی یا به هر دلیل دیگری تاکنون به صورت شایسته به این موضوع نپرداختند و همین امر سبب شده که امور صیانتی تبدیل به ابزار فشار بر طلاب انقلابی گردد و بنا بر اطلاعات دقیق ، نوع رفتار کارکنان و مسئولان این معاونت کاملا امنیتی و بدون رعایت ادب و اخلاق اسلامی است در موارد زیادی با توهین و تهدید و تحقیر با طلاب برخورد می کنند و به دلیل سستی و بی مدیریتی یا ترس رئیس فعلی این بخش جناب آقای فاضل عملا چند عنصر غیر انقلابی و حرف گوش کن اطلاعات این بخش را در دست گرفتند. 🏳حزب الله حوزه🏳 @howzeh_1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جشن تکلیف در یک مدرسه دخترانه ، همینو کم داشتیم😐 (واجرای سند 2030 علی برکت الله)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مصطفی سلام مارو به حضرت زهرا برسون ♦️شهید مدافع حرم محمد آژند در تشییع شهید مصطفی صدرزاده 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید
▼ اخبار ویژه 👇🌹سخنان مشکوک یکی از فعالان فتنه 88 «مصطفی تاج‌زاده» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه «همشهری» با اشاره انتخابات پایان سال گفته است: «ما بارها دیده‌ایم وقتی جامعه بی‌تفاوت بوده، بسیاری ردّ صلاحیت شده‌اند؛ اما زمانی که فشار زیاد شده به همان نسبت موج ردّ صلاحیت‌ها فروکش کرده است. اگر فشار زیاد باشد اینها‌ـ شورای نگهبان‌ـ مجبورند آقایان خاتمی و موسوی را هم تأیید صلاحیت کنند.» تاج‌زاده در پاسخ به این پرسش که این فشار چگونه باید منتقل شود، تصریح کرده است: «این انتقال عمدتاً از طریق دو پدیده صورت می‌گیرد: شرایط بد اقتصادی از یک طرف و نارضایتی گسترده مردم از طرف دیگر.» عوامل فتنه و برخی چهره‌های یک جریان خاص که پیش‌بینی‌شان از وقوع اعتراضات مردمی محقق نشده، به هر قیمتی دنبال تحریک مردم هستند تا از این طریق به خواسته‌های سیاسی‌شان برسند! 🇮🇷کانال اساتید انقلابی http://Eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi
🔴 قسمتی از سخنان آتشین محمد حسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در مقابل رهبر انقلاب در مورد ریشه‌یابی بخشی از معضلات کنونی کشور: خصوصی سازی: 🔸انحراف فرآیند خصوصی‌سازی، ناشی از قدرت گرفتن جریان لیبرال در کشور و غلبه‌ی آنها بر مجاری تصمیم‌ساز است؛ که منجر شد تا اصل 44 جای آنکه ذیل گفتمان اقتصاد مقاومتی (و مردمی کردن اقتصاد) طرح شود، در چارچوب تئوری‌های لیبرالیِ «دولت حداقلی» تعریف و اجرا شود. 🔸انتظار داریم با دستور شما یا قوه قضائیه، جلوی روند فعلی خصوصی‌سازی (تا زمان اصلاح این مدل) گرفته شود. سیاست خارجه: 🔸باوجود دیوان‌سالاری های متعدد خارجی نظیر وزارت خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات، مجمع جهانی اهل‌بیت، معاونت فرهنگی نیروی قدس، مجمع تقریب مذاهب، تا مراکز اسلامی و نهادهای ریز و درشت دیگر، ما در ارتباط با جوانان انقلابی اهل سنت منطقه، و فعالان ضدامپریالیسم در قاره آمریکا و اروپا ضعف جدی داریم. عدالت در آزادی: 🔸امروز در کشور ما آزادی هست، اما عدالت، در آزادی، رعایت نشده است. 🔸چگونه انحصارطلبانِ کانون وکلا و نظام پزشکی، و اتاق بازرگانی (که مدافع وابستگی و از موانع اصلیِ پاگرفتن تولید، در ایران است)، از هرگونه حق رسمی و قانونی جهت پیگیری مطالبات‌شان برخوردارند؛ اما گروه‌هایی نظیر معلمان و کارگران و پرستاران، که عملاً مکانیزم مؤثری در حاکمیت برای مطالبه حقوق‌شان ندارند، باید با برخوردهای قهری و تنگ‌نظرانه مواجه شوند؟ 🔸ماجرای تصویب برجام به ما آموخت که بدون آزادی حتی از استقلال و دین نیز نمی‌توان دفاع کرد. در آن روزها دولت، شهرداری و درآن مورد خاص سپاه پاسداران با استناد به اینکه رهبری و نظام موافق برجامند!، از برگزاری همایش اعتراضی در 200 سالن هماهنگ‌شده در تهران جلوگیری کردند؛ و جریان انقلابی هیچ روزنه‌ای برای رساندن صدای اعتراض، جز تشییع جنازه شهدا و اجتماع مقابل مجلس نداشت؛ که البته بعداً هم در همین دیدار با نقد حضرت‌عالی روبرو شده و طبق معمول، رسانه‌ محافظه‌کاران و غرب‌گرایان، «عتاب رهبری به جوانان انقلابی» را ضریب ویژه دادند. کاسبان وضع موجود: 🔸وضعیت فعلی، محصول قرارگیری در شرایط «تعارض منافع» است. بعضی افراد در جایگاهی قرار گرفته اند، که خودشان تصویب می کنند، خودشان اجرا می کنند، خودشان هم نظارت می کنند، و طبیعی ست که این وسط نفع خودشان ارجح بر هر موضوعی ست! وقتی وزیرِ بساز بفروش، بشود سیاستگذار حوزه زمین و مسکن. وقتی پزشکان کاسب کار بشوند سیاست گذار حوزه بداشت؛ که صدر تا ذیل وزارت را پزشکان و مالکان بیمارستان خصوصی گرفته باشند. 🔸بدیهی ست که با جریان قدرتمندی از ذی نفعان مواجهیم، که در لایه های تصمیم گیری نظام نفوذ کرده، و مهمترین مانع در برابر تغییر دیوان سالاریِ موجود می باشند. بیت رهبری: 🔸همواره بیت رهبری به بهانه‌های واهی و به قصد تخریب جایگاه رهبری، مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است. 🔸اما رفتارهای غیرشفاف برخی اعضای ارشد دفتر، دخالت در موضوعات نامربوط با وظایف شان، و حضور چند دهه‌ای بعضی از افراد، آسیب‌هایی را به همراه داشته است؛ سوالات و ابهاماتی نظیر ماجرای تصویب برجام، تلاش برخی برای تصویب لوایح مربوط به fatf، انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلوگیری از تحول‌های انقلابی در نهادهایی مثل صداوسیما، و استفساریه گیری برای بستن دهان کارشناسان از جمله مواردی است که در ذهن دانشجویان انقلابی رسوب کرده است. 🔸در صنعت «تفسیر به رأی» چنان پیشرف داشته ایم که برخی آقایان با استفاده از انتساب به رهبری معظم، جمع بندی خود و جناح شان از مسائل کشور را به عنوان «جمع بندی دفتر رهبری» طرح، و خط خودشان را به نام «حزب الله» منتشر می کنند. 🔸بهتر نیست وقتی ولی فقیه خودش را در معرض پاسخگویی قرار می دهد، مسئولان بیت نیز از مصونیت انتساب به رهبری بیرون آمده و پاسخگوی عملکرد خود باشند؟ 🔸حضرت آقا؛ هربار که موضوعی برای کشور حیثیتی شده، که نتیجه‌اش را مستقیماً در سرنوشت انقلاب اسلامی مؤثر می دانیم، با حربه ی مشترکی مواجهیم، که نامش را می گذارند «تصمیم نظام»!!! 🔸سؤال ما این است که دقیقاً این نظام چیست؟ که اتفاقاً تصمیاتش اکثراً برخلاف مشی انقلاب، منافع ملی و سخنان رهبری از آب در می‌آید؟ جوان گرایی: 🔸برخی اشاخص و جریانات، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن از فرمان «جوانگرایی»، برای بازتولید سیستم مریدپروری استفاده می‌کنند. محدودسازی این دستورالعمل، به عموزاده‌ها، خاله‌زاده‌ها، دایی‌زاده‌ها و آقازاده‌های دهه شصتی، منجر شده تا به‌جای جذب احمدی‌روشن‌ها، برخی جوانان فرصت‌طلبِ منتسب به اشخاص، احزاب و باندها یک شبه به رشد آسانسوری برسند! 🔸ضمن این‌که خوب است، مدل صحیح جوان‌گرایی از دفتر رهبری آغاز کنید تا برای سایر نهادها الگو شود، استدعا داریم به شرح چارچوب درستِ استفاده از جوانان نیز برای مسئولین نظام بپردازید. @howzehenghelabi
📰 تیتر جالب روزنامه فرهیختگان خیری ندیده‌ایم از این اختیارها! @Drsalaam
هدایت شده از روزنه
💥پست ویژه آیا میرزای شیرازی مخالف ورود روحانیت به سیاست بود؟ ⚡️نقدی بر اظهارات آیت الله گرامی پیرامون دیدگاه سیاسی میرزای شیرازی [صفحه ۱ از ۲] 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔸اخیرا بخش گزینش شده ای از مصاحبه سایت با با عنوان «فراز و فرود پایگاه مردمی روحانیت»(http://mobahesat.ir/15449) (مربوط به تاریخ 21 آذر ماه 1396 که در همان زمان در سایت جماران بازنشر گردید؛https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-811605 ) در تاریخ 14 اردیبهشت98 در کانال تلگرامی بازنشر گردید. 🔸این متن شامل خلاصه ای از بخش ابتدایی مصاحبه آقای گرامی و با تمرکز بر «عدم ورود روحانیون و علما در سیاست» و در پی اثبات این مدعاست که برکنارماندن از حکومت، روحانیت را در موضع انتقادی قرار می دهد و به نفع دین تمام می شود ولی ورود روحانیت به سیاست و تشکیل حکومت، به تضعیف آن می انجامد؛ ادعایی که مع الاسف با استناد به نقل قولی از صاحب فتوای بیان شده است. آقای گرامی در این گفتگو چنین می گوید؛ 🔻🔺«مرحوم آقای آشیخ محمدتقی آملی در تهران از قول آشیخ عبدالنبی نوری نقل کرده بودند که هنگامی که می‌خواست به مکه برود، از طریق استانبول رفته بود. آقای آشیخ محمدتقی آملی به ایشان می‌گوید که اگر شما می‌خواهید به مکه بروید، خوب است از طریق استانبول که می‌روید ملاقاتی هم با سید جمال الدین اسدآبادی داشته باشید. ایشان این کار را انجام می‌دهند. سید جمال الدین هم به ایشان می‌گوید شما می‌خواهید به مکه بروید؛ به‌هرحال به سامرا هم می‌روید؛ نزد میرزای شیرازی بروید و ایشان را وادار کنید با ناصرالدین شاه مبارزه کند؛ این فرد ظالم و ستمگر است. ایشان می‌گویند که اگر من هم بگویم میرزا ترتیب اثری نمی‌دهد؛ اما من می‌گویم. هنگامی که به سامرا و نزد میرزا می‌رود به ایشان هم مطالب را می‌گوید، میرزا می‌گوید تو که خودت این حرف را قبول نداری؛ اگر قبول داشتی تو را پیش خودم راه نمی‌دادم. سپس میرزا می‌گوید بالاخره ناصرالدین شاه هر خرابی‌ای هم دارد سلطان شیعه است. بعد می‌گوید سه نفر هستند که اصرار دارند حکومت را خود من بگیرم؛ یکی خود ناصرالدین شاه که هوسش به قدری غالب است که از جمع بین اختین در ازدواج نگذشت؛ یعنی دو خواهر را با هم عقد کرده بود؛ چنین کسی چطور حکومت را به من می‌دهد؟ بنابراین او می‌خواهد آبروی ما را ببرد. دوم میرزا ملکم‌خان، متولد جلفا و متمایل به انگلستان است. او نیز اصرار دارد که من حکومت را بگیرم؛ او هم به این علت است که می‌خواهد آبروی من برود. سوم هم سید جمال‌الدین اسدآبادی است که او هم دوست دارد من حکومت را بگیرم که این هم از سادگی ایشان است. اداره‌ی حکومت به این راحتی نیست. اکنون ما در بین مردم وجهه و آبرو داریم. اگر بخواهیم حکومت کنیم کجا این‌همه گروه متدین داریم که کل مملکت را در اختیار بگیریم؟ این‌ها می‌روند و کارهای نادرستی انجام می‌دهند که به نام ما نوشته می‌شود.» 🔵بررسی تاریخی محتوای مصاحبه🔴 🔸با توجه به بازنشر هدفدار و شیطنت آمیز این مصاحبه توسط برخی از فعالان ۸۸، نوشته حاضر فارغ از دیگر اظهارات موجود در مصاحبه، به بررسی سندی و محتوایی نقل قول آیت الله گرامی از میرزای بزرگ خواهد پرداخت تا بطلان تالی فاسدهای سیاسی مترتب بر آن نیز آشکار گردد. 🔸در بررسی نقلی و سندی این مدعا باید گفت: 🔻۱) بر طبق اظهارات آیت الله گرامی ایشان این نقل قول را در تهران از شیخ محمد تقی آملی و ایشان هم از شیخ عبدالنبی نوری شنیده اند و اینطور بیان می دارند که شیخ محمد تقی آملی به شیخ نوری توصیه ملاقات با سید جمال را کرده اند. با اندک بررسی تاریخی روشن می شود که این بیان به هیچ وجه با تاریخ سازگار نیست! چرا که شیخ محمد تقی آملی متولد سال 1304 قمری است و در زمان رحلت میرزای شیرازی در شعبان 1312 قمری کمتر از 8 سال سن داشته اند و با توجه به اینکه سفر شیخ عبدالنبی نوری در زمان حیات میرزای شیرازی بوده و تا زمان بازگشت ایشان میرزا در قید حیات بوده اند، حداکثر سن ایشان باید در زمان توصیه به شیخ نوری برای ملاقات با سیدجمال 7 سال باشد، درحالی که چنین توصیه ای از یک کودک 7 ساله به یک روحانی تقریبا 50 ساله بسیار بعید و غیرقابل باور است و در نتیجه به کلی این نقل قول را زیر سوال می برد. عجیب تر آنکه آیت الله گرامی در پایگاه اطلاع رسانی خود در گفتگویی به تاریخ 26 اردیبهشت 1396درباره فتوای تحریم تنباکو (http://www.ayat-gerami.ir/data.asp?L=1&id=3672 ) با نقل این ماجرا فقط به نقل قول شیخ آملی از شیخ نوری اشاره می کند و سخنی از توصیه شیخ محمدتقی آملی به میان نمی آورد و جالب آنکه ایشان در ادامه ضمن نقل ماجرا، اظهاراتی متفاوت با محتوای مصاحبه اخیرشان بیان می دارند. ادامه یادداشت👇 https://eitaa.com/rozaneebefarda/1291 @rozaneebefarda
حوزه انقلابی
🔴 قسمتی از سخنان آتشین محمد حسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در مقابل رهبر انقلاب در مورد ریش
🔰 رهبر انقلاب در واکنش به سخنان یکی از دانشجویان درباره توقف خصوصی سازی: 👈 خصوصی سازی نیاز مبرم اقتصاد است/ البته خطاهای بزرگی صورت گرفته که باید جلوی آن را گرفت 🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ یکی از دانشجویان درباره‌ی خصوصی‌سازی سؤال کرد و خواستار توقف آن بود. 🔸️ البته در خصوصی‌سازی خطاهای بزرگی صورت گرفته که بنده هم مکرراً تذکراتی داده‌ام. اشکالاتی در خصوصی‌سازی هست. منتها اصل خصوصی‌سازی نیاز مبرم اقتصاد است؛ این از جمله اشکالات ساختار بود که اصلاح شده است. 🔺️ البته در عمل اشکالاتی وجود دارد؛ خطاها و بی‌توجهی‌ها و لغزشهایی صورت گرفته که باید جلوی لغزشها را گرفت. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir