eitaa logo
حوزه انقلابی
13.8هزار دنبال‌کننده
24.5هزار عکس
11.5هزار ویدیو
655 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام اگه دنبال مطالب خوب برای سخنرانی و کلاسداری میگردین این نرم افزار را دانلود کنید http://cafebazaar.ir/app/?id=clicksource.ir.sokhanplus&ref=share با ارسال این پیامک به دوستان کمک کنید تعداد دانلودها به تعداد بالاتری برسد تا قدم بعدی برای ارتقای برنامه محکمتر برداشته بشه.بخاطر حمایت از این کار مذهبی ممنونیم.صلوات
🚨ماجرای شکایت یک طلبه از آیت‌الله دستغیب 🔹در سامانه « #فارس_من» که ابتکار خبرگزاری فارس برای رسیدگی به مطالبات مردم است، چندی پیش سوژه‌ای ثبت شد که در مدت کوتاهی توانست بیش از هزار امضاء را جمع کرده و به پرطرفدارترین کمپین کشور تبدیل شود. 🔸در این سوژه مردمی ماجرای طرح سوال یک طلبه از آیت‌الله دستغیب در رابطه با شایعات معمّم شدن پسر ایشان شرح داده شده و سپس از پاسخ‌های تند تولیت آستان شاهچراغ به این طلبه گلایه شده است. همچنین از قوه قضائیه نیز انتقاد شده است که چرا حاضر به ثبت شکایت این طلبه جوان از آیت‌الله دستغیب نشده است. 🔹و اما این ماجرا نه فقط در کمپین‌های مجازی، بلکه در فضای حقیقی نیز بازخورد زیادی داشت. به‌گونه‌ای که هزاران بیانیه در انتقاد از عملکرد آیت‌الله دستغیب و دادگاه ویژه روحانیت در نمازجمعه شیراز و کانون فرهنگی رهپویان وصال که مهمترین پاتوق جوانان مذهبی شیراز به شمار می‌رود توزیع شد. در این بیانیه که خطاب به رئیس قوه قضائیه نگاشته شده، ضمن شرح ماجرای طلبه جوان، انتقادات دیگری نیز متوجه آیت‌الله دستغیب شده است. 🔸خبرنگار فارس برای پیگیری این سوژه، موضوع را با هر سه طرف ماجرا (طلبه جوان، آیت‌الله دستغیب و دادگاه ویژه روحانیت) در میان گذاشت. این گزارش جنجالی را در لینک زیر بخوانید: 🖇http://fna.ir/dbfb4y 📲 اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که از آخرین اخبار جنجالی استان فارس باخبر می‌شود، به جمع چند هزار نفری ما در خبرگزاری فارس بپیوندید: 👇 ▫️https://t.me/farsnaonline ▫️eitaa.com/farsnaonline ▫️Sapp.ir/farsnaonline ▫️instagram.com/farsnaonline
هدایت شده از اندیشه مقاومت
🔴بیسابقه ترین کارزار مبارزه با فساد 💢 بی بی سی: کارزار فعلی مبارزه با مالی در طول عمر جمهوری اسلامی بی‌سابقه است؛ چه از نظر شمار دستگیرشدگان و شدت احکام، چه از لحاظ پراکندگی جغرافیایی بازداشت‌ها و چه نهادهای درگیر. 🔹 آنچه برنامه مبارزه با فساد آقای را متفاوت با رئیس قبلی جلوه می‌دهد، برخورد با مقامات دولتی است؛ مأموریتی که ایران در زمان انتخابش به او محول کرد و گام اول رئیسی، تغییر جهت به‌سمت بازداشت بسیاری از مدیران نهادهای حکومتی بود. https://eitaa.com/feghvaenghelab
هدایت شده از اکبر ابدالی
😜 چه کسانی دنبال مذاکره با آمریکا می روند؟ 🆔 @mashgh626
هدایت شده از بیداری طلاب
♨️خاطره‌گویی مدیر سایت مباحثات در مورد آیت‌الله محمد یزدی و یکی از مراجع عظام تقلید، مصداق نمامی رسانه‌ای است! 🔻کانال روزنه منتشر کرده است: ❇️29 مرداد بود. اوج درگیری با حواشی که جهت‌دهی خبری یک آن را به وجود آورده بود و به خط شده بودند که سرخط را دنبال کنند و به نتیجه برسانند. ✳️در این شرایط بود که به سبک برخی شخصیت‌های سیاسی فوت شده؛ خاطره‌ای را منتشر کرد که برخلاف نظر و به آرامش فضا کمکی نمی‌کرد بلکه به تنش‌ها نیز می‌افزود. احمد نجمی در آن روز خاطره‌ای را منتشر کرد و در ضمن آن چهره آیت‌الله یزدی و یکی از مراجع تقلید را چهره‌ای ناآشنا با رسانه نشان داد و خود را هم قهرمان حفظ وجهه بزرگان و مراجع جلوه داد. جالب آنکه بعد از تیتر شدن یادداشت وی در زرد و بی اعتبار ، تحریریه سایت متبوع وی با ذوق زدگی، صفحه اول آن را در صفحه رسمی خود بازنشر کردند! ◀️نکته این‌که: 〽️1. به خودی خود از حیث فنّی و تاریخی ارزش چندانی ندارد مگر این‌که با ضوابط علمی صحت‌سنجی شود. گفتنی است وقتی تاریخ شفاهی از زبان شخصی گفته می‌شود که در یک واقعه نفع شخصی یا و جریانی دارد یا آن خاطره رنگ و بوی از خود می‌یابد؛ ارزش و اعتبار آن پایین‌تر نیز می‌آید. 〽️2. آقای نجمی در خاطره‌گویی خود ادعا می‌کند دفتر و شخص ایشان در سال 92 با او تماس گرفته‌اند و فشار آورده‌اند خبر جلسه مشترک‌شان را منتشر کنند. عجیب است چراکه در فضای ملتهب و شرایط خاص حواشی سخنان آقایان یزدی و لاریجانی که کوچک‌ترین حرکتی به گسترش می‌انجامید، این خبر گونه‌ای از افشای اخبار مخفی و محسوب می‌شد. 🔆 فضای فضایی است که مؤلفه‌های خاص خود را دارد و با فضاهای عادی ژورنالیستی تفاوتی اساسی دارد. پیش‌شرط طلبگی رعایت و امانت است. در میان جنجال‌آفرینی‌های رسانه‌ای سخن اهل معرفت را از یاد نبریم: به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را از بین نبریم. 🔸 نجمی مؤسس و مدیر سایت است که پیش از این نیز مطالب جهتدار و را در قالب تاریخ شفاهی در سایت خود منتشر کرده بود. از آن جمله می توان به نقل مطالبی در مخالفت میرزای شیرازی رحمه الله با تشکیل حکومت از زبان جناب آقای گرامی قمی اشارت کرد که مورد سوءاستفاده گسترده اصلاح‌طلبان دین ستیز و ضدانقلاب از جمله تاجزاده قرار گرفت و بعد از انتشار یادداشت انتقادی روزنه و معلوم شدن خلاف بودن مطالب، سایت مباحثات بدون عذرخواهی و حذف مطلب قبلی تنها به درج یادداشت روزنه (آنهم بدون ذکر منبع) بسنده کرد. 🔸 بخش اصلی تحریریه مباحثات قبلا در جامعه مدرسین فعالیت رسانه‌ای داشته اند و آیت‌الله یزدی در امتداد پالایش پسافتنه، به ادامه حضور یک طیف خاص در جامعه خاتمه دادند که دنباله‌های رسانه‌ای آن شامل همین دوستان می شد. بر اهل اطلاع پوشیده نیست که از آن هنگام تا کنون دلخوری از اقدام انقلابی آیت‌الله یزدی باقی است و خدا کند منشأ بعضی از این قلمفرسایی ها، تلافی آن ماجراها نباشد. 🔸.ژست اخلاق و لبخند ژکوند در اثبات حقگویی و وسعت مشرب، کافی نیست؛ عملا باید عزیزان اخلاق مداری، امانت داری و پرهیز از افشای محتوای جلسات خصوصی را تمرین کنند تا به صورت یک ملکه اخلاقی دربیاید. @rozaneebefarda @khabarehowzeh 🔻🔻🔻 ♨️رسانه مستقل خبر حوزه http://eitaa.com/joinchat/3516137473Cc9d671e336
هدایت شده از بیداری طلاب
♨️خاطره‌گویی مدیر سایت مباحثات در مورد آیت‌الله یزدی و یکی از مراجع عظام تقلید، مصداق «استیضاع ارباب الدین» بوده است. ⚡️کانال روزنه در اعتراض به عملکرد مباحثات در قضایای اخیر، در قالب جوابیه به توضیحات مدیر سایت مباحثات منتشر کرده است: 🔺 خاطره منتشره توسط آقای احمد نجمی در فضای ملتهب درگیری‌های اخیر علاوه بر نمامی رسانه‌ای که در یادداشت‌های قبل به آن اشاره شد، مشمول «استیضاع ارباب الدین» بود و خواسته یا ناخواسته در آن فضا «معونة أهل الفسق و البغی» نیز محسوب می‌شد که همه این عناوین در روایات ما مذموم شمرده شده و در برخی روایات نیز نشانه نفاق دانسته شده است.(مصباح الشریعه ص145-144) جناب آقای نجمی در شرایطی که هجمه رسانه‌ای دشمن علاوه بر تفرقه‌افکنی به هدم شخصیت آیت‌الله یزدی می‌پرداخت، خاطره‌ای منتشر نمود و ایشان را شخصیتی نشان داد که «فی المجلس ناراحت می‌شود و مطالبی می‌گوید.» 🔺یعنی جناب آیت‌الله یزدی با آن همه سابقه سیاسی، کیاست، تقوا و علمیت توان حفظ زبان خود را ندارند و این جناب آقای نجمی است که باید حرف‌های ناصواب ایشان را تصحیح نموده و بعضی را منتشر کند و بعضی را نه؟! 🔺جناب آقای نجمی در بخش دیگری از خاطره‌گویی خود از یک مرجع تقلید و سخنان وی یاد می‌کند. مرجع تقلیدی که او در خاطره‌گویی خود ترسیم می‌کند شخصیتی است که اولا حرف‌هایی در خصوص یک فیلم می‌گوید که نقلش خلاف ظرائف و مصالح رسانه‌ای است و نباید عمومی شود و ثانیا انقدر نمی‌فهمد که در جمع کوچک‌شان خبرنگار هم هست و ممکن است حرف‌هایش توسط او منتشر شود و ثالثا ضبط صوت آقای خبرنگار را هم ندیده و متوجه نیست حرف‌های ضبط شده ممکن است هرجایی پخش شود. 🔺ولی وقتی مرجع تقلید معاذالله ملتفت نیست و اقتضائات شغل خبرنگاری را نمی‌داند و ضبط او را نمی‌بیند چه باک؟! جناب آقای نجمی به عنوان قهرمان درزگیری هستند و سخنان مرجع تقلید را هم مسکوت نگه می‌دارند و جایی نقل نمی‌کنند. که البته در این فقره نشان دادید که مصلحت سنجیهای تان هم مقطعی و سیاست زده است چرا که اگر امری قابل انتشار نباشد و تنقیص شخصیت دینی محسوب شود، مصداق سر و امانت است و بازگو کننده آن در هر زمان، خلاف امانت رفتار کرده و به شخصیت ضربه زده است. آیا این تضعیف شخصیت مرجعیت و قهرمان‌سازی از خود و تنقیص بزرگان حوزه نیست؟ 🔺بعضی از رسانه‌های متمایل به جریانات سیاسی خاص، شیوه‌ای نه چندان جدید برای بیان مواضع خود پیدا کرده‌اند. در ابتدا اسم مقاومت می‌آورند و بعد از چندی سازش و تسلیم را تئوریزه می‌کنند یا دم از اتحاد می‌زنند و بعد تفرقه‌افکنی می‌کنند. سایت مباحثات نیز اگر در دعوت خود به حفظ اتحاد و دوری از حاشیه صادق بود اولا نباید با خاطره‌های صحت‌سنجی نشده به تفرقه‌افکنی و تخریب چهره بزرگان و مراجع می‌پرداخت و ثانیا باید خبرنگاری که با جهت‌دهی خبری این بلوا را به راه ‌انداخت محکوم می‌کرد. البته برای این کار هنوز هم دیر نشده است اگر صداقتی باشد. 🔺سایت مباحثات در ضبط و انتشار مصاحبه‌ها دو هدف می‌تواند داشته باشد: یا می‌خواهد به حق و حقیقت برسد و آن را به مخاطب خود عرضه کند یا می‌خواهد غث و سمین و حق و باطل را با هم بیامیزد تا حرف‌های مسموم و ناروا را در پوسته‌ای از حقیقت بپیچد و آن را به بینندگان بخوراند. اگر هدف مباحثات اولی بود نباید خاطره شفاهی را بدون هیچ ارزیابی و به صورت خام منتشر می‌کرد. و در صورتی که مطالب خلاف واقع موجود در یک مصاحبه اثبات میشود،حفظ آن در سایت و عدم عذرخواهی رسمی از مخاطبان، چه وجهی دارد؟!آیا جز این است که می خواهید انتشار دروغ قطعی را استدامه دهید و بر آن اصرار ورزید؟! سیره علمای سلف را بنگرید؛ اگر مطلب نادرستی در درس به شاگردان القا می کردند فردایش رسما در کرسی درس اصل ماجرا را به همگان اعلان و در صدد جبران بر می آمدند و گاه اگر در پاسخ به مستشکلی مطلب خلاف بیان می شد، همان شب قبل از جلسه درس، به سراغ او رفته بر اشتباه خود اذعان می کردند. طبیعی است این قبیل اقدامات نه تنها از اعتبار یک رسانه حوزوی نمی کاهد، بلکه موجب جلب بیشتر مخاطبان خواهد شد. 🔺 آیا واقعا مسؤولین این سایت از آفات خاطره شفاهی و ضوابط تاریخی در زمینه استفاده از آن آگاهی ندارند؟ اگر آگاهی ندارند باید هرچه سریع‌تر در دوره‌های علمی تاریخی شرکت کنند چراکه خطر تحریف تاریخ چیزی نیست که در دنیا یا آخرت جبران شود و اگر آگاهی دارند؛چرا دانسته و عامدانه به آلوده کردن حافظه تاریخی طلاب مشغول‌اند؟آیا خدایی ناکرده از این قضیه سودی می‌برند؟ 🔺 بجای فرافکنی، بهتر است شرح ماوقع خروج از جامعه مدرسین را در اختیار مخاطب تان قرار دهید. فراموش نکنیم؛آخرت‌بینی برای همه به ویژه طلاب اصل است؛چه فضای رسانه‌ای باشد، فضای علمی یا فضاهای دیگر. @khabarehowzeh 🔻🔻🔻 ♨️رسانه مستقل خبر حوزه http://eitaa.com/joinchat/3516137473Cc9d671e336
خوانش مقاله الف لام خدمت یا خیانت بخش اول.mp3
9.68M
🔻🔻مقاله صوتی🔻🔻 ◀️از چاپ کتاب ماه‌هاست می‌گذرد و این کتاب که در حد امکان به تبلیغ ضمنی برای پرداخته است؛ از عناوین و بهره‌های مختلف دولتی بهره‌مند گشته است. ⬅️این کتاب که آکنده از تحریفات علیه امام خمینی قدس سره است تا کنون در دو نوبت توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید روحانی نقد شده بود: 🔹مقاله اول نقد الف لام خمینی: 🔹🔸https://eitaa.com/bonyadtarikh/486 🔹مقاله دوم نقد الف لام خمینی: 🔹🔸https://eitaa.com/bonyadtarikh/487 🔹هم‌چنین شما می‌توانید فهرست بخشی از تحریفات و اشکالات این کتاب را با یادداشت زیر مشاهده کنید: 🔹🔸https://eitaa.com/bonyadtarikh/417 📚اکنون؛ و در شماره اخیر فصل‌نامه علمی-تخصصی پانزده خرداد نیز این کتاب به بوته نقد گذاشته شده و بخش سوم از سلسله مقالات انتقادی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی در این فصل‌نامه به چاپ رسیده است. 🏢بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-واحد قم نظر به اهمیت پیش‌گیری از تحریف سیره و اندیشه امام؛ مقاله اخیر را که به روشنگری در خصوص روابط نویسنده با دولت آقای ، و سایر ویژگی‌های پیدا و پنهان این کتاب می‌پردازد به صورت صوتی در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد تا قدمی در راستای وظیفه حراست از مکتب و برداشته باشد. 🎙الف لام؛ خدمت یا خیانت/بخش سوم. حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید روحانی. فصلنامه تخصصی پانزده خرداد. شماره 59-58. @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
2. خوانش مقاله الف لام خدمت یا خیانت بخش دوم .mp3
9.12M
🔻🔻مقاله صوتی/بخش دوم🔻🔻 الف لام خمینی؛ کتابی که با شیوه‌ای عجیب به کتاب سال جمهوری اسلامی بدل شد. کتابی که تحریف‌های مهلکی علیه شخصیت #امام_خمینی اعلی الله مقامه‌الشریف و البته حمایت‌های ضمنی از #رئیس_دولت_اعتدال دارد. ❇️از این کتاب فراوان گفتیم و نوشتیم: 🔹مقاله اول نقد الف لام خمینی: 🔹🔸https://eitaa.com/bonyadtarikh/486 🔹مقاله دوم نقد الف لام خمینی: 🔹🔸https://eitaa.com/bonyadtarikh/487 ◀️مقاله سوم نقد این کتاب در فصل‌نامه اخیر پانزده خرداد به چاپ رسید که پس از چندی بخش اول آن به صورت صوتی درآمد و عرضه شد: 🔹🔸https://eitaa.com/bonyadtarikh/681 اکنون بخش دوم از مقاله صوتی آماده عرضه است. امید است با آگاهی و بصیرت هرچه بیش‌تر جریان انقلاب جلوی هرگونه تحریف در خصوص شخصیت و سیره امام خمینی اعلی الله مقامه الشریف گرفته شود. @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
امروز حکم قصاص قاتل امام جمعه انقلابی کازرون اجرا شد این دو کلیپ به همین مناسبت تولید شده👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 انیمیشن های اینجوری میتونه از ۲ساعت سخنرانی تأثیرگذارتر باشه... به روز خلاصه مفید عامه پسند 😊 ذوالقرنین🇮🇷 @howzehenghelabi
👓 خیلی برام عجیبه، تا حالا فکر میکردم فقط غربگراها با تصویب کودک همسری و ترغیب به ازدواج تو سن بالا مانع ازدواج به موقع میشن!! 🔻 اما الان خبر دادند مرکز خدمات اگر زیر ۲۲سال ازدواج کنی نمیکنن و فقط و فقط ۲۲سال به بالا بیمه می شن! پس ای طلاب یا قبل ۲۲سالگی ازدواج نکنید، یا اگر کردید پول جور کنید برای درمان و... 💬 متاهل درمانده @HozeTwit
هدایت شده از کشکول یک طلبه
🔰 سه تخلف از قاعده در آن واحد! ⁉️می گویند فلانی هم شبهه اعلمیت نداشت ولی رساله داد، فقط زورتان به آقای رسیده؟! می گویند فلان مرجع هم مورد حمایت فلان جریان سیاسی بوده است، فقط به ایشان انتقاد دارید؟! رفتار آنها خلاف سیره سلف صالح نبوده است؟! ❗️عزیزان! ما با کسی دشمنی نداریم! فدایی جناح خاصی هم نیستیم! حضرات آیات و هم همفکر ما نیستند، آیا کسی می تواند به خدشه کند؟ آیا کسی به خود جرئت می دهد به ساحت مرجعیتشان تعرضی کند؟! 🙏لطفا اندکی بدون تعصب به عرائضم توجه کنید: 🔹آقای سه ویژگیِ خلاف قاعده را با هم دارند، هر کدام از این سه ویژگی اگر در کسی باشد، در حد خود قابل نقد است اما آنچه واکنش حوزویان را به همراه داشته، جمع شدن هر سه ویژگی با هم در یک نفر است. این است که میتواند مبدأ یک باشد: 1️⃣ اولا ایشان زمانی اعلام مرجعیت کرده اند که هیچ اشاره ای در محافل تخصصی فقه و اصول به ایشان نیست. در درس خارج های مطرح و قوی حوزه، نامی از درس ایشان نیست. این مسئله فرق می کند با اینکه بگوییم ایشان مجتهد نیست یا از لحاظ علمی ضعیف است. نه! ربطی ندارد! علمیت و اجتهاد مسئله ای است و اعلمیت و در تراز مرجع تقلید بودن، مسئله دیگری است! مرجعیت شبهه اعلمیت می خواهد نه صرف علمیت!(1) 2️⃣ ثانیا دفتر ایشان به صورت ابتدا به ساکن(2)، در حال تبلیغ مرجعیت ایشان است. آن هم نه صرفا با نصب یک تابلو و چاپ یک رساله، بلکه با رفتار هایی نظیر دعوت از بانوان تیم ملی کاراته، دعوت از خبرنگاران و توزیع کارت هدیه بین آن ها. توزیع پول بین شرکت کنتدگان و امثالهم. مراسم "استقبال از مرجع عالیقدر..." هم در یکی از شهرستان ها در آستانه برگزاری بود که لغو آن، ناراحتی و بیانیه ایشان را در پی داشت. 3️⃣ ثالثا، یک جریان سیاسی خاص که از لحاظ صبغه مذهبی و اعتقادی اصلا پرونده جالبی ندارد، در حال تقویت و ضریب دادن به ایشان است. ✅ سه تخلف از قاعده در آن واحد؛ خودتان انصاف دهید، اصلا سیره سلف صالح به کنار! این روش ، روشی منطقی و عقلایی است؟! به فرض که به افراد دیگری هم برخی انتقادات مذکور وارد بوده و مسامحتاً کسی با آن ها تقابل نکرده است، آیا منطقی است که اجازه بدهیم همه اشتباهات را با هم یک نفر انجام دهد و بنیانگذار یک مسیر اشتباه و خطرناک برای آیندگان شود؟! به نظرتان اگر داریم انتقاد میکنیم، نگران جایگاه یک حزب و جریان سیاسی هستیم؟! نسبت به آینده حوزه مسئولیت نداریم؟!! ✍میماند یک مطلب؛ که آیا ، در ، آن هم وقتی چشم طمع جریان کفر و استکبار به آن حکومت دوخته شده است، و می گوید از هیچ تلاشی برای نفوذ در نهاد دین دریغ نمی کنند، می تواند بدون قاعده و قانون و ممیزی، یله و رها باشد یا نه؟! این خود مجالی واسع و پرداختی مستقل می طلبد لکن هر نتیجه ای که بگیریم، به بحث فوق خدشه ای وارد نمی کند. و متن بالا مبتنی بر نتیجه این بحث نیست‌. --------------- (1) لطفا به مثال نقض نیاورید! زمانی که مرجعیت ایشان مطرح شد، اولا بزرگانی مثل آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله جوادی آملی، اشارات و تصریحاتی به اعلمیت ایشان داشتند، و ثانیا در ابتدا بسیار به ایشان اصرار شد و ایشان قبول نمی کردند و به دیگران رجوع می دادند. میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است! (2) تبلیغ ابتدا به ساکن، فرق می کند با تبلیغی که دفاتر مراجع موجود می کنند. مرجعی که مرجعیتش از طریق رجوع فضلا و اهل خبره ثابت شده است، می تواند در راستای اطلاع رسانی به مقلدین خود، رساله توزیع کند و از عنوان "مرجع عالیقدر" استفاده کند. اگر چه برخی از مراجع استفاده از این عناوین را هم اجازه نمی دهند. 💠به کشکول یک طلبه بپیوندید🔰🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/911671316C274de32b2e
هدایت شده از حوضِ فیضیّه ⁉️
👌علاقه به اسلام بخاطر حجاب! _________ اساتید و نخبگان بسیجی حوزه 🔰 @basij_asatid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم خاکسپاری جنجالی یکی از اعضای عرفان انحرافی حلقه در بهشت سکینه کرج با واکنش‌های انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد. 🔹️به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا ویدئویی از خاکسپاری عجیب و متفاوت دربهشت سکینه کرج در  شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که واکنش‌های انتقادی کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است. ا📍ین ویدئو که در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است، مربوط به مراسم خاکسپاری زهرا مدرس زاده یکی از مسترهایعرفان انحرافی حلقه و از زندانیان سیاسی عقیدتی است که پیش از این همراه محمد طاهری سرکرده عرفان کذایی حلقه دستگیر شده بود. همزمان با مراسم خاکسپاری مدرس زاده اقوام و بازماندگان او به‌‌جای قرائت قرآن و گریه و ناراحتی برای از دست رفته‌شان به رقص و پایکوبی می‌پردازند و همراه با اجرای زنده موسیقی دست و جیغ و سوت می‌زنند. _____ @howzehenghelabi
✍️دولت تا کی قرار است به میل اروپا رفتار کند؟ ✍️ اگر اروپا و غرب می خواستند به صورت یک جانبه از ایران بخواهند به طور یکجانبه از فعالیتهای هسته ای انصراف دهد همان چیزی می شد که الان شده است. اکنون نیز معطل ماندن ایران در برجام ایده‌ال غرب است چون آنها مایلند که ایران را ذیل برجام معطل کنند، یعنی ایران به تعهدات خود عمل کرده ولی آنها نسبت به انجام تعهدات خود بی‌تفاوت باشند؛ این شرایط ایده‌آل غرب است. به اعتقاد خیلی اروپایی‌ها کار جدی، اساسی و خاصی قرار نیست انجام دهند، آنها علاقه‌مندند که ایران در برجام باقی بماند چرا که محدودیت‌هایی بر جامعه و نظارت‌های گسترده مندرج در برجام برای برنامه هسته‌ای ایران را خواهانند و دغدغه‌های خاصی هم نسبت به انجام تعهدات خود ندارند. اروپا مایل است که ایران را ذیل برجام معطل کند به این نحو که ایران به تعهدات برجامی خود عمل کند و طرف مقابل، به طور خاص اروپایی‌ها، نسبت به انجام تعهدات خود بی‌تفاوت باشند، این شرایط ایده آل غربی ها است و به دنبال حفظ آن هستند. بیانیه شورای عالی امنیت ملی در اردیبهشت مبنی بر برداشتن گام اول کاهش تعهدات ایران در قالب برجام به معنای آن است که ایران از شرایط موجود خسته شده است و خواهان تغییر وضعیت فعلی است، اما اروپایی‌ها می‌خواهند با انجام اقداماتی، مانع از کاهش تعهدات ایران در برجام شوند تا همان مطلوبی حاصل شود که از اول دنبال آن بودند. @bagherzadeh
هدایت شده از اندیشه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وضعیت اقتصادی کشور چه ارتباطی با دین دارد؟ 🔺ماجرای خطای شیخ مفید و نامه امام زمان(عج)... https://eitaa.com/feghvaenghelab
حوزه انقلابی
🔰 سه تخلف از قاعده در آن واحد! ⁉️می گویند فلانی هم شبهه اعلمیت نداشت ولی رساله داد، فقط زورتان به آ
نظرات ارسالی مخاطبان : در تکمیل مطلب فوق : مورد چهارم اینه که ایشون باوجود زنده بودن اساتیدش ادعای اعلمیت داره واین هم بی اخلاقیه هم جسارت به مراجع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پشت کردن به ایمان برای تجربه! سخنان حجت الاسلام پناهیان در مورد مذاکره دولت روحانی با امریکا بر خلاف کلام امام و رهبری اونم با وجود تجربه های قبلی !و هزینه های سنگینی که باعث شد بر مردم و کشور تحمیل شود.../ ابوموسی اشعری‌ها که حتی تجربه را هم زیر پا می‌گذارند! امیر المومنین (ع) به ابوموسی اشعری فرمود اگر تجربه و عقل را زیر پا بگذاری شقی هستی 🌍 @howzehenghelabi
🔺فروش رساله جناب آقای علوی بروجردی در بوستان کتاب. 🔸با وجود آنکه آیت الله یزدی از عدم مجوز وزارت ارشاد نسبت به چاپ رساله حجت الاسلام علوی بروجردی خبر داده است و اخبار واصله نیز حاکی از آن است که تا کنون چنین مجوزی صادر نشده است، اما کتابفروشی #بوستان_کتاب واقع در چهار راه شهدا قم که زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کند اقدام به فروش آن کرده است. 🔸جا دارد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام واعظی؛ نسبت به اقدام خلاف قانون مجموعه تحت نظرشان می پاسخگو باشند. 🆔 @feghahat
💢مبارزه استعمار با عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین « در آستانه محرم 1338ق/ 1298 ش. ایران در اوج مبارزه با قرارداد 1298ش/ 1919م بود. در ذی‌حجه 1337ق محصلین تهرانی با انتشار اعلامیه‌ای، از علما خواستند که مساجد را سیاه‌پوش کنند و عموم مردم را به قیام بر ضد قرارداد ترغیب و دعوت نمایند. جمعی از وعاظ نیز در مجالس روضه‌خوانی در مسجد شیخ عبدالحسین (مسجد آذربایجانی‌ها) بر ضد این قرارداد سخنرانی کردند. در اثر اقدامات علما و با استقامت ملت ایران، قرارداد به شکست انجامید و به دنبال این شکست، استعمار، سناریوی کودتا را برای این ملت ترتیب داد. با وقوع کودتای سوم اسفند 1299ش/ 22فوریه1920 سیر جدیدی در عرصه سیاسی ایران آغاز شد که به مرور زمان ابعاد مختلف آن آشکار گردید. رئوس برنامه اجرایی این سیر جدید را حسن اعظام قدسی به نقل از یکی از دوستان خود بازگو می‌کند که در دوره چهارم از خراسان به نمایندگی مجلس شورای ملی انتخاب شده بود. دوست حسن اعظام قدسی در ملاقاتی با کنسول انگلیس در مشهد، از او در خصوص کودتای 1299 و اهداف آن می‌پرسد و کنسول می‌گوید: «پس از شکست قرارداد 1919 از ناحیه نایب‌السلطنة چند ماده ذکر شده بود که برای آتیه ایران باید عملی و اجرا گردد... : 1. تمرکز قوای نظامی و سیاسی در یک‌جا 2. استقلال پول ایران از راه نشر اسکناس به وسیله بانک تأسیس شده دولت ایران 3. تجدید قرارداد نفت و و پایدار بودن آن 4. از بین بردن عشایر خاصه سرحدداران نقط مرزی ایران و مستقر ساختن افراد نظامی در آن نقاط 5. از بین بردن روحانیون و ضعیف کردن آنان از راه اعمال و رفتار خودشان که در بین جامعه ایران است. 6. بر هم زدن بساط عزاداری که خود بزرگ‌ترین وسیله برای خنثی نمودن سیاست استعماری دولت بریتانیاست...» (فصلنامه پانزده خرداد شماره ده، ص16) @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
هدایت شده از قیام
این تصویر #شهردار_قم آقای #سقایینان_نژاد است که چندسال پیش برای خرید اتوبوس خارجی ، رنج سفر به روسیه را به جان خریدند . در حالی که بزرگترین اتوبوس سازی غرب آسیا، در ایران است اگر شورای شهر قم انقلابی بود هنگام واردات اتوبوس با ایشان برخورد می کرد. اگر #شورای_شهر_قم #انقلابی بود جلوی تبلیغات خارجی سطح شهر را می گرفت . و ای کاش سطح درک جامعه رسانه‌ای ما به اینجا می‌رسید که مسئله #واردات_کالای_خارجی و #تبلیغات_خارجی سطح شهر کمتر از حضور شش فرزند شهردار قم در #آمریکا و خارج نیست . #مصرف_کالای_خارجی #غرب_باوری #اشرافیگری @Qiam_ir