eitaa logo
پیشحوزوی امام خمینی (ره)
119 دنبال‌کننده
67 عکس
35 ویدیو
2 فایل
انقلاب ثمره تحقق مبانی امام خمینی است ارتباط با ما @mokhtarinezamesalamat https://eitaa.com/joinchat/1307181118Cc3627c44f9
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 | لقمه ی چرب 🔺 به منظور پیاده سازی اسلام در جامعه، هدف معصومین(علیهم السلام) و وظیفه ی شیعیان در دوران می باشد. ♨️اما جدا کردن دین از سیاست و خالی کردن اسلام از روح مقاومت، باعث بی خاصیت و بی دفاع شدن دین می شود و جامعه را با عناوین فریبنده از عمل به اصل دین بازمی‌دارد و به دین حداقلی راضی می کند. 🔺در حقیقت اسلام با سکولاریزه شدن تبدیل به لقمه ی چربی برای ابرقدرت ها خواهد شد.
🌼🌻بسیج مستضعفین یعنی ائمّه و پیشوایان بالقوّه‌ی عالَم بشریّت آیه 5 سوره قصص وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ «5» و ما اراده كرده‌ايم بر كسانى كه در زمين به ضعف و زبونى كشيده شدند، منّت گذاريم و آنان را پيشوايان و وارثان (روى زمين) قرار دهيم. 🌼✅ امام خامنه ای در دیدار بسیجیان ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ . مستضعفین چه کسانی هستند؟ مستضعفین را بد معنا میکنند؛ مستضعفین را به افراد فرودست یا حالا اخیراً -یعنی این چند سال اخیر باب شده- اقشار آسیب‌پذیر [معنا میکنند]، یعنی آسیب‌پذیران؛ نه، قرآن مستضعف را این نمیداند، قرآن میگوید: وَنُریدُ اَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الاَرضِ وَنَجعَلَهُم اَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوٰرِثین؛مستضعفین یعنی ائمّه و پیشوایان بالقوّه‌ی عالَم بشریّت؛ این معنای مستضعفین است: کسانی که وارثان زمین و همه‌ی موجودی زمین خواهند بود؛ بسیج مستضعفین این است. مستضعف یعنی آن کسی که بالقوّه صاحب وراثت عالَم است، بالقوّه خلیفةالله در زمین است،‌ بالقوّه امام و پیشوای عالَم بشریّت است. 🌼✅ امامت جامعه
زمانی که ، و از بین می رود... ۲۵۰_ساله در زمان پیغمبر و تشکیل شد، پیاده شد، برپا و گرفته شد؛ یک کشور و یک نظام، اسلامی شد. مهندس این نظام و راهبر این قطار در این خط، و آن کسی است که به جای او می‌نشیند. خط هم روشن و مشخص است. باید جامعه‌ی اسلامی و فرد اسلامی از این خط، بر روی این خط و در این جهت و از این راه حرکت کند؛ که اگر چنین حرکتی هم انجام گیرد، آن وقت انسان‌ها به کمال می‌رسند؛ انسان‌ها صالح و فرشته‌گون می‌شوند، ظلم در میان مردم از بین می‌رود؛ بدی، فساد، اختلاف، فقر و جهل از بین می‌رود. بشر به خوشبختی کامل می‌رسد و بنده‌ی کامل خدا می‌شود. کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۱۷۴ @t_manzome_f_r
🔘اقامه دین، وظیفه است... 🔹ما [روحانیون] در حرکت این قطار جمهوری اسلامی و ، باید دائم سهیم باشیم. نمی‌شود عالم دینی خودش را کنار بکشد و بگوید به من ربطی ندارد. ⁉️ چه‌طور ربطی ندارد؟! حکومت دین، حکومت اسلام، به ما ربطی ندارد؟! 🔹 اگر در گوشه‌یی از زوایای عالم که از ما هزاران فرسنگ فاصله داشت، حکومتی بر اساس دین تشکیل می‌شد، من و شما وظیفه داشتیم که به آن حکومت کمک کنیم. 🔹اقامۀ دین، وظیفه است. حاکمیت دین، هدف مهم همۀ ادیان است؛ «لیقوم النّاس بالقسط» . قیام به قسط، قیام به عدل و حاکمیت الهی، هدف بزرگ ادیان است. 🔹 اصلًا ائمۀ ما (علیهم الصّلاة و السّلام) تمام زجر و مصیبتشان به خاطر این بود که دنبال حاکمیت الهی بودند؛ و الّا اگر امام صادق و امام باقر (صلوات الله علیهما) یک‌گوشه می‌نشستند و چند نفر دور خودشان جمع می‌کردند و فقط یک مسألۀ شرعی می‌گفتند، کسی به آن‌ها کاری نداشت. 🎤امام خامنه ای:۱۳۷۰/۰۵/۳۰
سلام -سازی مقصدی که رهبر انقلاب برای انقلابمان مشخص کردند چطور و چگونه واتساپ https://chat.whatsapp.com/DzmI18jEKrMGXTT8sZfBJW منابع مهمترین منبع هست البته با متفاوت به قرآن در این اعصار دو مدل نگاه شده خود قرآن هم دو جور توصیه به رجوع به قرآن کرده نگاه به اجزاء: انا انزلنا الیک القرآن لیدبروا آیاته نگاه به مجموعه: افلا یتدبرون القرآن تفاوت این دو آیه در نگاه به قرآن چیست؟ با دقت در این دو آیه متوجه میشویم که یکی به اجزاء قرآن یا تکه های پازل هدایت توجه کرده و دیگری به نمای کلی پازل هدایت (توجه پازل از تکه ها، طرح برش خورده زیرین یا نقشه چیدن پازل و تصویری که بعد از چیدن بدست می آید در اینجا منظور نمای کلی نقشه و تصویر حاصله هست) تفاسیر ما به نوع اول به آیات قرآن توجه کردند یا نهایتا محتوای یک سوره را بررسی کردند نگاه دوم مربوط به امامین انقلاب هست که نگاه کل به جزء به آیات قرآن دارند حال قصد داریم به نمای کلی پازل هدایت بپردازیم چرا که وقتی شما با جزئیات قرآن درگیر بشوید بخاطر کثرت جزئیات در جزئیات غرق میشوید و از کلیات غافل میشوید و عملا به استفاده حداقلی از جزئیات میتوانید بپردازید) @HozeTamadonsaziEMamkhomeyni انقلاب ثمره تحقق مبانی امام خمینی است ارتباط با ما @mokhtarinezamesalamat
نگاه جزء به جزء به آیات قرآن رو در تفاسیر دنبال کنید با نگاه کل نگر بیایم به قرآن نگاه کنیم حقیقت این است که در جای جای قرآن از وجود همیشگی دو جبهه حق و باطل سخن گفته که این دو جبهه در صراط هستند ولی رو بروی هم غالبا جبهه حق در اقلیت و جبهه باطل در اکثریت حقیقت عالم وجود نزاع و جنگ و مبارزه دائمی بین این دو جبهه هست خب ما الان کجای این واقعیت قرار داریم؟ یک گام دیگر انسان انسان کجای این نقشه و واقعیت هست؟ با نگاه کل نگر هدف قرآن هدایت است هدایت چه کسی؟ و هدایت به چه چیزی؟ هدایت انسان انسان کیست؟ اشرف مخلوقات برای چه کاری به زمین آمده؟ بندگی ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون بندگی یعنی چی؟ یعنی دستور خدا را اجرا کند کدام دستور؟ دستور انی جاعل فی الارض خلیفه انسان بجای من در زمین باش خلیفه من مثل من زمین را اداره کن این دستور را اجرا کنی بندگی کردی خلیفه الله کیست ؟ انسان وظیفه اش چیست؟ اداره زمین به خواست خدا حال انسان ها دو دسته میشوند یک عده دنبال اداره زمین به دلخواه خودند میشوند فرعون و یک دسته بدنبال تحقق اراده خدا در زمین میشوند موسی این واقعیتی است که قرآن به آن میپردازد اگر در این زمینه سوالی پیش آمد به خصوصی بنده پیام بدید انقلاب ثمره تحقق مبانی امام خمینی است ارتباط با ما در ایتا @HozeTamadonsaziEMamkhomeyni @mokhtarinezamesalamat
شمر زمانه ات را بشناس 19/10/86 البته گویندگان، وعاظ، مداحان، سرایندگان، همه باید توجه داشته باشند که این یک حقیقت عزیز است؛ با آن نبایست بازی کرد؛ حقایق ماجرای عاشورا را بازیچه نباید قرار داد. هر کسی یک چیزی به آن اضافه بکند، خرافه‌ای را به آن وصل بکند، کارهای غیر معقول را به نام عزاداری انجام بدهد، اینها نباید باشد؛ اینها طرفداری از امام حسین نیست. یک وقتی ما راجع به مسئله‌ی تظاهرات قمه، مطلبی را گفتیم، یک عده‌ای گوشه کنار صداشان بلند شد که آقا! این عزاداری امام حسین است؛ مخالفت نشود با عزاداری امام حسین! این، مخالفت با عزاداری نیست؛ مخالفت با ضایع کردن عزاداری است. عزاداری امام حسین را نباید ضایع کرد. منبر حسینی، مجلس حسینی، محل بیان حقایق دینی، یعنی حقایق حسینی است. شعر در این جهت، حرکت در این جهت، نوحه و مدیحه در این جهت باید باشد. شما دیدید در آن محرّم سال ۵۷، دستجات سینه‌زنی ما در بعضی از شهرستانها مثل یزد و شیراز و جاهای دیگر شروع شد و بعد هم گسترش پیدا کرد به همه‌ی کشور؛ سینه میزدند و حقایق روز را در نوحه‌های خودشان بیان میکردند؛ با ارتباط دادن و اتصال دادن اینها به ماجرای عاشورا، که درست هم هست. مرحوم شهید مطهری سالها قبل از انقلاب در این حسینیه‌ی ارشاد فریاد میکشید که: واللَّه - قریب به این مضمون - بدانید ، امروز - اسم نخست‌وزیرِ آن روز اسرائیل (صهیونیست) را میآورد - اوست. هم همین است. ما شمر را لعنت میکنیم، برای اینکه ریشه‌ی شمر شدن و شمری عمل کردن را در دنیا بکنیم؛ ما یزید و عبیداللَّه را لعنت میکنیم، برای اینکه با -طاغوت، یزیدی، عیش و نوش، ظلمِ به مؤمنین در کنیم. حسین‌بن‌علی برای این بود که بینی علیه ارزشهای اسلامی و انسانی و الهی را به خاک بمالد و نابود کند؛ و همین کار را هم امام حسین با خود کرد. مجالس ما؛ مجالس ، یعنی مجالس ، مجالس ، مجالس موجود، زمان حاضر، معنایش این است. این استمرار ماجرای امام حسین است. و امروز دنیا پر از ظلم و جور است. شما ببینید چه میکنند؛ در فلسطین چه میکنند، در عراق چه میکنند، در کشورهای گوناگون چه میکنند، با ملتهای دنیا چه میکنند، با فقرا چه میکنند، با ثروتهای ملی کشورها چه میکنند. ابعاد عظیم حرکت حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) شامل همه‌ی این میدان وسیع میشود. امام‌حسین نه فقط برای شیعه، نه فقط برای مسلمانها، بلکه برای احرار عالم درس دارد. رهبر آزادیبخش در شصت سال، هفتاد سال قبل اسم حسین‌بن‌علی را آورد؛ گفت من از او یاد گرفتم؛ در حالی که هندو بود؛ اصلاً مسلمان نبود. در بین مسلمین هم همینطور است. ماجرای امام‌حسین این است. شما گنجینه‌دارِ یک چنین جواهر ذی قیمتی هستید که همه‌ی بشریت میتواند از او بهره برد و استفاده کند. شمر زمان منطق واقعیت 27/12/97 حالا فرض کنید آن ، کودک‌کُش رژیم اشغالگر،(۱۲) بلند میشود میرود اروپا و مظلوم‌نمایی میکند که بله، ایران میخواهد ما را مثلاً نابود بکند و مانند این حرفها -خب اوّلاً به معنای کلمه اینها هستند؛ یعنی اینها کسانی هستند که از لحاظ ظلم و ستم، سرآمدِ همه‌ی ظالمهای تاریخند- آن مخاطب اروپایی‌اش هم گوش میکند و سر تکان میدهد و بله بله میکند و هیچ اشاره نمیکند که شما دارید در غزّه این جنایتها را انجام میدهید، در قدس این جنایتها را انجام میدهید؛ اینها را هیچ نمیگویند؛ او میگوید، آنها هم سر تکان میدهند؛ خب این دنیا، دنیای بدی است دیگر. جمهوری اسلامی در همه‌ی زمینه‌ها حرکت کرده.
آیه سه سوره بقره: الذین یومنون بالغیب ایمان بغیب به چه معنی است؟ فرق حاضر و ظاهر چیست؟ غیب در آیه در مقابل حاضر است یا ظاهر؟ اشکال اساسی بشر توجه به ظاهر هست. بشر امروزی فقط ظاهر عالم را میبیند و کاری به باطن ندارد ایمان مربوط به باطن عالم هست. چیزهائی که با علم بشر امروز معمولا بدست نمی آید مثال: یک پاکت نامه در دست من هست این چیه؟ خوب یک بسته کاغذی برای ارسال نامه این ظاهر پاکت است غیب این پاکت چیست؟ و چرا ما اون رو در نظر نمیگیریم؟ غیب اشیاء رو از قرآن میپرسیم قرآن میگوید اشیاء دارای حیات و شعور هستند و در پیشگاه خداوند قرار است به باطن اعمال ما شهادت بدهند حال این مطالب مربوط به ظاهر نیست چون ظاهر اشیاء مرده هست و دارای حیات نیست قرآن و اهل بیت اصرار دارند ما را به باطن عالم گره بزنند منطق بررسی قرآن نباید منطق ظاهر گرا (منطق صوری) بررسی قرآن به منطقی نیازمند است که باطن اشیاء و عالم را هم بررسی میکند حال بیائیم غیب را بشناسیم چه چیزهائی غیب هستند؟ خداوند: هو: یا غیب الغیوب ملائکه خودمان (روح) چشم و گوش قلبی فردا مرگ بهشت و جهنم برزخ تسبیح ملائک و اشیاء و ... و خیلی چیزهای دیگه ظاهر نیستند ولی حاضرند و بر اساس قرآن ما لازم هست به اینها ایمان بیاوریم و هر روز این ایمان رو بازبینی کنیم و تقویت ابزار بدست آوردن ایمان چیست؟ عقل یا قلب؟ قلب ایمان یک حقیقت دارای مراتب هست در روایات برای ایمان ده مرتبه مشخص کردند @TAMADONSAZANN
🔰 | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان نظام ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ 📣ولادت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله ولادت پیغمبر اکرم در واقع شروع یک دوره‌ی جدید در زندگی بشر است. 🔊خداوند متعال پیغمبر را مأمور کرد که به برنامه قرآن هم عمل کند، هم ابلاغ کند، هم از پیروان خود مطالبه کند. 📌وظیفه‌ی ما چیست؟ 📝در هر دوره‌ای از دوره‌های زمان وظیفه‌ی مؤمنین این است که ببینند در چه موقعیتی قرار دارند و دین از آنها چه میخواهد، به آن بیاندیشند و به آن عمل کنند. 📣وظایف مهم امت اسلامی ✅اسلام دین جامعی است. اولین وظیفه این است که باید حق این جامعیت را ادا کرد. ❗️قدرتهای سیاسی مادی، اصرار دارند بر اینکه اسلام را منحصر کنند در عمل فردی و عقیده‌ی قلبی. ⬅️تبیین و ترویج و تحقّق نظر اسلام؛ وظیفه‌ی مسلمین در باب اداء حقّ جامعیّت اسلام 🖌عرصه‌ی فعّالیّت دین، تمام گستره‌ی زندگی بشر است؛ از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی، تا مسائل سیاسی، تا مسائل بین‌المللی، تا مسائلی که به مجموعه‌ی بشریّت ارتباط دارد. 📖قرآن از «اُذكُرُوا الله» تا «فَقاتِلوا اَولِياءَ الشَّيط‍ان»، همه‌ی این عرصه‌ی عظیم را در حوزه‌ی تصرّف دین میداند. 🗞در احکام مالی همه‌ی گوشه و کنارهای مسائل مالی را به شکل آن فکر کلّی و نظر کلّی و هدایت کلّی بیان میکند. ⚔️در مسائل امنیّتی و مسئله‌ی امنیّت داخلی جامعه قرآن حرف دارد. ❇️اسلامی که قرآن معیّن میکند و معرّفی میکند، اسلامی است که در تمام شئون زندگی دخالت دارد، رأی دارد، نظر دارد، مطالبه دارد. 🔰اسلام به مسئله‌ی حاکمیّت هم اهتمام دارد. نمیتوان فرض کرد که اسلام نظم اجتماعی را به یک شکلی مطالبه کند امّا مسئله‌ی حاکمیّت و ریاست دین و دنیا را در آنجا مشخّص نکند. 🔶 برای تبیین گستره‌ی فعّالیّت دین، صاحبان فکر و اندیشه و منبر وظیفه سنگینی دارند. ✅دوّمین وظیفه‌ی امّت اسلامی در دوران کنونی، وحدت و اتّحاد مسلمین است 🤲رحمت خدا و رضوان الهی بر امام بزرگوار ما که این هفته‌ی وحدت را اعلام کردند. ✍️بعضی از علمای مؤثّر در تقریب مسلمانها: 🟩مرحوم آقای تسخیری 🟨مرحوم آقای آشیخ محمّد واعظ‌زاده 🟥شهید بزرگوار شیخ محمّد رمضان البوطی 🟩شهید سیّدمحمّدباقر حکیم 🟨مرحوم شیخ احمد الزّین 🟥مرحوم شیخ سعید شعبان 📣نکات و ضرورتهای مورد توجّه در قضیّه‌ی وحدت: 1️⃣ مسلمین؛ قطعی قرآنی است و نه امری اخلاقی 🔶واعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا 🔷و لا تَنازَعوا فَتَف‍ـشَلوا وَ تَذهَبَ ريحُكُم 2️⃣ وحدت مسلمین؛ امری است و نه 3️⃣ فاصله‌‌ی زیاد شیعه و سنی و ؛ علّت تأکید ما بر وحدت ‼️نزدیک‌ترین نمونه‌اش همین حوادث تأسّف‌بار و گریه‌آور افغانستان در این دو جمعه‌ی گذشته است 4️⃣ تبیین، برنامه ریزی و تقسیم کار برای وحدت 5️⃣ ایجاد ؛ در گرو اتحاد شیعه و سنی 6️⃣ ؛ شاخص اصلی در مساله ی اتحاد مسلمین 📣 سه خصلت پیغمبر برای الگوگیری مردم ما: صبر، عدل، اخلاق ۱) پیروی از صبر پیامبر و پایداری در مقابل سختی‌ها و فشارها و مشکلات ✳️صبر یعنی پایداری. ⬅️در مقابل میل به گناه، انسان پایداری کند ⬅️در مقابل بی‌حالی و بیکاری و تنبلی به انجام وظیفه، انسان پایداری کند ⬅️در مقابل دشمن پایداری کند ⬅️در مقابل مصائب گوناگون، خودش را حفظ کند و پایداری کند ۲) پیروی از پیامبر در رعایت عدالت در همه‌ی امور 🔰هدف ارسال رسل و انزال کتب این بود که قیام به قسط بشود، جامعه قائم به عدل و قسط باشد. 🔰عدالت فقط هم عدالت در تقسیم اموال و ثروت نیست؛ عدالت در همه‌ چیز است؛ عادلانه برخورد کردن در همه چیز ⛔️لزوم پرهیز از بی عدالتی و تهمت و دروغ در فضای مجازی 🔰مسئولین در هر تصمیم و کاری باید مسئله‌ی عدالت را مدنظر قرار دهند. یک جاهایی برای کاری پیوست عدالت لازم است. ۳) پیروی از پیامبر در رعایت اخلاق اسلامی ◀️تواضع داشته باشیم ◀️گذشت داشته باشیم ▶️در مسائل شخصی سهل‌انگاری داشته باشیم اما در آنچه به حقوق مردم و حقوق عمومی و حقوق دیگران مربوط است، سهل‌انگاری جایز نیست ✅برادران عزیز، خواهران عزیز! باید کرد، باید کرد، با ادّعا مسائل تمام نمیشود 🌐ما ادّعا میکنیم مسلمانیم، ادّعا میکنیم جمهوری اسلامی هستیم، باید واقعاً اسلامی باشیم، باید پیرو پیغمبر باشیم.
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی یک کیسه با هزار گره بعد از باز کردن آخرین گره متوجه بشی کیسه زندگی خالیست و عمر تمام شده چکار میخواهیم بکنیم مأموریت اصلی 557) رویِ نَفسِ مطمئنّه در جسد / زخمِ ناخن هایِ فکرت می کشد 558) فکرتِ بَد ناخنِ پُر زَهر دان / می خراشد در تعمّق رویِ جان 559) تا گشاید عقدۀ اِشکال را / در حَدَث کرده ست زرّین بیل را 560) عُقده را بگشاده گیر ای مُنتهی / عقده یی سخت ست بر کیسۀ تهی 561) در گُشادِ عقده ها گشتی تو پیر / عقدۀ چندی دگر بگشاده گیر 562) عقده یی کان بر گلویِ ماست سخت / که بدانی که خسی یا نیک بخت ؟ 563) حَلِّ این اِشکال کُن ، گر آدمی / خرجِ این کُن دَم ، اگر آدم دَمی 564) حدِّ اعیان و عَرَض دانسته گیر / حدِّ خود را ، دان ، که نَبوَد زین گُزیر 565) چون بدانی حدِّ خود ، زین حد گُریز / تا به بی حد در رسی ای خاک بیز 566) عمر در محمول و در موضوع رفت / بی بصیرت ، عمر در مسموع رفت 567) هر دلیلی بی نتیجه و بی اثر / باطل آمد ، در نتیجۀ خود نگر 568) جز به مصنوعی ندیدی صانعی / بر قیاسِ اقترانی قانعی 569) می فزاید در وسایط فلسفی / از دلایل ، باز برعکسش صفی 570) این گریزد از دلیل و از حجاب / از پیِ مدلول ، سر بُرده به جیب 571) گر دُخان او را دلیلِ آتش است / بی دُخان ما را در آن آتش خوش است 572) خاصه این آتش که در قرب و وَلا / از دُخان نزدیک تر آمد به ما 573) پس سیه کاری بُوَد رفتن ز جان / بهرِ تخییلاتِ جان ، سویِ دُخان https://eitaa.com/joinchat/1307181118Cc3627c44f9
هدایت شده از امت بازارمشهد(عمده)
سلام علیکم 💠 وظیفه مردم قیام به برپائی عدالت سوره حدید آیه 25 خدارسولانش را فرستاد تا مردم برای برپائی عدالت قیام کنند 💠 دشمنی که باید علیه او قیام کرد صهیونیستها هستند( به مسائل حاشیه ای و شبهات مشغولتان نکنند) سوره مائده آیه 82 البته صهیونیستها شدیدترین کینه و عداوات را نسبت به مومنین دارند 💠 از بین بردن کشاورزی (تراریخته، کود و سم شیمیائی و ...) و از بین بردن نسل دو برنامه قطعی و دائم دشمن سوره بقره آیه و هر گاه متولی اداره زمین بشوند تلاش میکنند تا کشاورزی و تولید نسل را از بین ببرند 💠 صهیونیستها در زمین فتنه غذا و دارو را برای کشتار انسان ها به پا کرده اند این جنگ در حال اجراست و ما باید تا از بین بردن این فتنه با آنها بجنگیم سوره بقره آیه پس با آنها بجنگید تا اینکه دیگر فتنه ای باقی نماند و دین مخصوص خداوند باشد صهیونیستها غذای ما را طبق یک برنامه طولانی دستکاری و مسموم کردند(مخصوصا نان، نمک، روغن) بطوری که عامل 80 درصد سکته ها روغن مایع و وجامد هست و نمکی که شفای دردهاست با دستکاری به نمک ید داری تبدیل شده که عامل فشار خون و بهم خوردن ید داخل بدن هست به آب هم کلر و فلوراید اضافه کردن نان را با حداقل ده قلم افزودنیهای معدنی مسموم کردند و سبوسش را هم جدا کرده و به نشاسته خالی تبدیل کردند . به این مخلوط ، نمک هم افزودند و با آب خمیرش کردند و حاصل آن شد نانی که عامل عمده بیماریهای دستگاه گوارش هست فست فود شد غذای رایج ما و حالا نتیجه آن بیماریهای هول ناکی که بخاطر آن باید داروهای شرکتهای صهیون را بخریم و مصرف کنیم بخاطر مبارزه با خطر فکری یهود کالاهایی که از سلامت خوبی برخوردار هست را برای شما مهیا کردیم آیه 103 آل عمران 🤝🤝🤝🤝🤝باید دست به دست هم دهیم و حول محور ولی جامعه اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم که راهکار اصلی آن اخوت و برادری بین مومنین هست در گام اول غذای خانواده را سالم کنید 👌اگر بیکارید در توزیع این کالاها مشارکت کنید و از فروش کالاها به درامد برسید 👌اگر آمادگی شرکت در کارهای جهادی را دارید به جمع ما بپیوندید 👌اگر میخواهید برای دنیا و آخرتتان سرمایه گذاری کنید این مسیر بهترین مسیر هست آیدی سفارش: شماره تماس09106129909 @jahadTAhazfESRAEIL آیدی کانال: ╭═❁🍃๑💗๑🍃❁═╮ @OMMATBAZAR ╰═❁🍃๑💗๑🍃❁═╯
هدایت شده از تمدنسازان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعاونی پولهای خرد بانکها 👇 در ثواب نشر این ویدئو در تمام گروه و کانال ها شریک باشید @savigh_sadegh