eitaa logo
حسین زمانی میقان
9.6هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
883 ویدیو
35 فایل
امام خامنه ای: ای کاش اقتصاددانان مومن کشور، تدابیر مختلف بدخواهان را به‌منظور ضربه زدن به اقتصاد، برای مردم تشریح کنند عضو کوچکی از مرکز مطالعات عماد شاگرد کلاس اول #اقتصاد_اسلامی گاهی دانشگاه و گاهی تولید مالک نمادهای #میقان و #ژینورا
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بله آمدیم، گفتیم، هشدار دادیم، شنیدید، ردکردید... فی‌الحال آن سبو بشکسته و آن پیمانه ریخته @hzamanim
‏پارچه گران شد چرا؟ چون نخ گران شد چرا؟ چون پتروشیمی مواد پلی‌استر را گران کرد چرا؟ چون دلار بالا رفته چرا؟ چون پتروشیمی به قیمت دلاری به بازار داخلی جنس می‌فروشد اینه همون ‎ که میگفتن @hzamanim
‏قیمت بازار آزاد واکسن چند بود؟ قیمت داخل کشور چند؟ برای همه فراهم بود؟ دولت برای سلامتی مردمش سنگ تمام گذاشت؟ بله وظیفه‌اش بود! دولت در قیمت‌گذاری و خدمات واکسن (که میدونید مخالفشم) چه توانی از خودش نشون داد؟ به راحتی در عرصه اقتصاد (ارز و طلا و...) هم میتونه، اما چرا نمیکنه؟ @hzamanim
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هشدار امام خمینی(ره) در مورد نفوذ غرب زده ها عده شان زیاد نیست اما ادعاشان زیاد است. ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
‏⚡چرا هر گرایشی به لیبرالیسم به نفی اسلام سیاسی می‌انجامد؟ ایدئولوژی لیبرالیسم به سبب اینکه مقوله آزادی را به عنوان دال مرکزی خود قرار داده است، «آزادی مذهب» را نیز به عنوان یک آزادی مضاف می‌پذیرد. این است که در میان پیروان لیبرالیسم هم می‌توان مسلمان یافت، ‌هم مسیحی هم لائیک‏ و هم بودائی. لیبرالیسم اما برای مذهب تا جایی شان آزادی قائل می‌شود که مذهب مرجع تعیین بایدها و نبایدهای فرد نباشد؛ ‌به عبارت دقیق تر، یک لیبرال مذهبی تا زمانی می‌تواند مذهبی باشد که قیود و باید و نبایدهای مذهبی او را محدود نکند. لیبرال‌های مذهبی‏ به طور عام و لیبرال‌های مسلمان به طور خاص، به سبب ماهیت دین اسلام از همان ابتدای پذیرش ایدئولوژی لیبرالی دچار تنش‌های عقلانی و تناقض‌های فکری می‌شوند. چه، اسلام دین تجویز بایدها و نبایدهاست و لیبرالیسم، هیچ باید و نبایدی خارج از اراده افراد را برای آنها نمی‌پذیرد.‏ مخصوصا زمانی که این تجویزهای دینی در حوزه اجتماعی مطرح می‌شوند، لیبرالیسم کمترین انعطافی از خود نشان نمی‌دهد. نفس عمل به دستورات دینی و پذیرش مرجعیت آنها با ابتدائی‌ترین ارزش‌های لیبرالی تباین دارد و اگر لیبرالیسم من باب اینکه «فرد آزاد است هر کاری که می خواهد انجام دهد»، اجازه عمل به دستورات فردی دین را می‌دهد، اما اجرای دستورات اجتماعی دین به سبب اینکه ممکن است بر خلاف میل دیگر افراد جامعه باشد و آزادی آنها را دچار مخاطره نماید، جزو خطوط قرمز لیبرالیسم شمرده می‌شود. لذاست که «اسلام لیبرال» یا «لیبرال مسلمان» همواره ترکیب‌های متناقض‌نما بوده‌اند. لیبرال‌های مسلمان برای حل این تناقض، راه را در حذف «مرجعیت اجتماعی اسلام» به عنوان مهم‌ترین دغدغه ضددینی لیبرالیسم دیده‌اند و از دریچه‌های گوناگون پا در این مسیر گذاشته‌اند،‏ اما نقطه اشتراک همه آنها ضدیت با حکومت اسلامی به عنوان تجلی اجتماعی و بازوی اجرایی و عنصر مهم مرجعیت بخش به احکام اسلام در عرصه جامعه است. نمی‌توان هم لیبرال بود و هم معتقد به اسلام سیاسی. این است که هر گونه گرایشی به لیبرالیسم، لاجرم سر از انکار اسلام سیاسی در خواهد آورد. @syjebraily متن کامل یادداشت "لیبرال ها، اسلام رحمانی و مسئله مرجعیت اسلام" را می‌توانید از لینک زیر مطالعه فرمایید؛ https://www.dana.ir/364752
ما مرتجع هستیم ✋
نگذارید امام فراموش شود...
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
غربزدگی و ارتجاع.mp3
2.21M
بشنوید: پادکست مرتجع با ادکلن فرانسوی! 💠 @h_abasifar
کالای ایرانی🇮🇷
تنها التماس امام خمینی به ملت ایران @hzamanim