هدایت شده از فلسفه زبان اسلامی
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنا
انا لله و انا الیه راجعون
سعادتی است در رختخواب نمردن، برای عزت یک ملت جان خود را وفا کردن، خداوند روح این شهیدان را غرق در رحمت کند.
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
هدایت شده از فلسفه زبان اسلامی
#شهید_آوینی:
هزاران سال از آغاز حیات بشر بر این کرهی خاکی میگذرد. و همهی آنان تا به امروز مردهاند و ما نیز خواهیم مرد. و بر مرگ ما نیز قرنها خواهد گذشت.خوشا آنان که مردانه مردهاند و تو ای عزیز، میدانی.تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه زیسته باشند. یاد شهدایمان به خیر!
#سیدالشهدای_خدمت
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
هدایت شده از فلسفه زبان اسلامی
#رفح
#رفح
#رفح
برخی از صحنه های نسل کشی رفح رو فقط تو روضه ها شنیدیم
سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت...
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 رهبر انقلاب: مجلس باید آرامشبخش و امیدآفرین و برانگیزانندهی همّتها و دعوتکننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد.
در خود مجلس نیز #مسابقات_بیفایده_رسانهای و #مجادلات_مضر_سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد.
🖼 #مجلس_دوازدهم
😔😔
#بدون_شرح
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
هدایت شده از فلسفه زبان اسلامی
یادم هست سال گذشته در ایام نوروز که رهبری نام سال را #تولید_دانش_بنیان گذاشتند با یکی از بزرگان حوزه دیدار کردیم و فرمودند حوزه علمیه از 1000 سال پیش تا کنون دانش بنیان بوده و شعار آقا سابقا در حوزه اجرا شده!
جدیدا ایشان در حوزه #حل_مسئله هم چنين نکته ای ایراد فرمودند
توضیحات ما هم افاقه نکرد...
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
امروزه یکی از مباحث مهم ورود دانش های شناختی به عنوان یکی از اصلی ترین پیشران های آینده به فضای آموزش و پرورش و آموزش عالی است، مقالات و کتب ذیل تا حدود زیادی خطوط کلی این مسئله را روشن می کنند:
👇
https://www.intechopen.com/chapters/86544
دانشگاه عمان
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5568102/
دانشگاه مجازی در آمریکا
https://learningandteaching.byui.edu/editions/fall-2011/perspective-magazine/perrys-model-of-cognitive-development-during-the
دانشگاه هاروارد
https://psycnet.apa.org/record/2021-09894-010
این پژوهش هم موردهای مطالعاتی اش جمعی از دانشجویان و به تبع دانشگاه هست
https://core.ac.uk/download/pdf/235420863.pdf
روی دوره های تابستانی شناختی گفتگو شده است
———-
مرکز مطالعات سیاستگذاری علوم انسانی (#مسعا)
@ihispsir
@projectsystem
هدایت شده از فلسفه زبان اسلامی
Understanding-Feminist-Philosophy-Elizabeth-Potter-Feminism-and-Philosophy-of-Science_-An-Introduction-Routledge-2006.pdf
1.07M
#معرفی_کتاب
فمنیسم و فلسفه علم
الیزابت پری
1 تجربه گرایی فمینیستی طبیعی شده
2 تلاقی فمینیستی بین علم و فلسفه علم
3 فلسفه علم فمینیستی و نظریه ارزش فمینیستی
4 تجربه گرایی زمینه ای فمینیستی
5 دیدگاه معرفت شناسی علم
6 برهان پایانی: آیا فلسفه علم می تواندبدون ارزش باشد؟
یکی از علاقمندی های مطالعاتی من، مطالعه بر روی روندهای « زنانه شدن» دانش است، « روند زنانه شدن دانش های اسلامی» هم احتمالا یکی از پیشران های آینده باشد و بحث « فمنیسم شناختی» را مطرح نماید، منبع پیوست شده می تواند در زمینه فلسفه علم ادبیات پنهان برخی از مباحث فلسفی در کشور را ایضاح نماید
————-
فلسفه زبان اسلامی در ایتا
🆔@projectsystem
🌐@kiamojtabaphd
هدایت شده از رسانهی نخبگان
تجربه شخصی:
هر چقدر از سیستم های رسمی شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان فاصله میگیریم، نخبگان واقعی بیشتری یافت می شوند.
#شبه_نخبه
—————
🔘 رسانه نخبگان
https://eitaa.com/najmnews
فودفیدینگ بزرگترین خیریه غذا در آمریکا روزانه 45 میلیون غذا را به شکل #خیریه_نوآور در بین نیازمندان توزیع می کند، در مقابل شیعیان هم سنت اطعام خود را با روضهخوانی سیدالشهدا پیوند زدند و پایه گذار فناوری اجتماعی اطعام مبتنی بر آموزش عمومی شدند. هم کسب معارف هم اطعام هم شبکه توزیع غیرمتمرکز!
#حسین
✍ به نظر می رسد عمق بسیاری از فناوری های اجتماعی تشیع درک نشده است
———-
مرکز مطالعات سیاستگذاری علوم انسانی (#مسعا)
@ihispsir
@projectsystem
هدایت شده از مرکز خدمات حوزه
🔻دکتر مجتبی رستمیکیا در گفتگو با روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه:
🔹اردوهای دفتر حمایت از جامعه نخبگانی با رویکرد حل مساله برگزار می شوند
#مصاحبه
✅ حل مسئله یک عرصه وسیع مبتنی بر کار گروهی و تیمی است و در نظر دارد با همکاری نهادهای عمومی کشور، مسائل پیشروی حوزه را شناسایی و در گام بعد، حل نماید؛
✅ یکی از مؤثرترین ابزار شناسایی ابعاد مسئله، رفتن به سمت بازیدهای میدانی و تجربهنگاری های عمیق از بازخوانی نقش حوزویان در زیست بوم حل مسئله است.
✅ طرح اردوهای راهیان پیشرفت و تعالی توسط دفتر حمایت از جامعه نخبگانی طراحی گردید و سفر عسلویه هفتمین سفر تعالی و پیشرفت بوده است.
مشروح مصاحبه را در سایت مرکز پیگیری کنید:
👇
B2n.ir/w00940
🔷🔸💠🔸🔷
📢 کانال رسمی روابط عمومی مرکز خدمات حوزههای علمیه
https://eitaa.com/joinchat/3359965196C1263113437
هدایت شده از رسانهی نخبگان
180331_001 (1).mp3
3.98M
دانایی خلاقانه و سامانه مدیریت دانایی (KMs) جهت دیده شدن تجربیات خلاقانه شخصی و سپس تبدیل به دانایی فراگیر
🎙دکتر محمد علی متولیان
21 خرداد ۱۴۰۳
گفتگو در جمع مدیران مراکز و دفاتر نخبگانی کشور
آنچه در این صوت می شنوید:👇
▪️اولویت "تسهیل گری" به جای "حمایت مستقیم در حمایت از نخبگان" در مدیریت و رهبری استعدادهای برتر کشورهای پیشتاز
▫️ بسترسازی شکوفایی و دیده شدن
◾"دانایی خلاقانه نخبگان" دارای هویتی متفاوت از "دانش رسمی مراکز آموزشی"
و لزوم احترام و اعتنا به این دانایی از سوی مدیران و رهبران آموزشی!
( جنس دانایی از جنس حکمت است)
▫️پروفسور نوناکا (ایجاد مدل حلزونی برای تبدیل تجربیات شخصی نخبگان به دانش رسمی مرکز آموزشی)
▪️دانایی خلاقانه امام خميني مهمتر از دانش رسمی عرضه شده در کلاس و کتاب ایشان بوده است.
▫️آسیب انحصار به تجلیل از پژوهش های ناظر به دانش رسمی
▪️بالاترین سرخوردگی نخبگان از دریافت یا عدم دریافت هزینه اردو نیست بلکه از دیده نشدن دانایی خلاقانه او است
▫️علاقه به دیده شدن خلاقیت توسط رب اصغر ( در امتداد علاقه به دیده شدن خلاقیت در رب اکبر: کنت کنزا مخفیا فأحببت أن أعرف فخلقت الخلق لأعرف)
▪️ شرکتهای مختلف ایرانی سامانه ایرانی KMs را ساخته اند و توسط سازمانهای بزرگ بکار گرفته شده است.
از وظایف ما، تسهیلگری برای دیده شدن دانایی خلاقانه نخبگان حوزوی نه در دانش رسمی بلکه در تجربیات تبلیغی و حل مشکلات مردم و... است.
🔘 رسانه نخبگان
https://eitaa.com/najmnews