فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#معرفی_کتاب
#نویسنده_میگوید
📌 به بهانه تجدید چاپ کتاب
📹 کلیپ معرفی کتاب "سلوک در #مکتب_سلیمانی"
📒 به قلم شیوای #محمدجواد_رودگر
💯 تقدیم به روح بلند سیدالشهدای مقاومت
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #تحلیل_انتقادی
🔶 حجت الاسلام #علی_ذوعلم در گفتگوی انتقادی پیرامون سند 2030:
🔰 فکرِ #تحول در آموزش و پرورش غایب است
⚜️ مشروح گفتگو:
🌐 iict.ac.ir/tahavolzooelm
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #تحلیل_انتقادی
🔶 دکتر #محسن_ردادی در تازهترین یادداشت خود پیرامون سند 2030:
🔰 #آموزش_و_پرورش: سیاستگذاری در سطح خرده فیزیک
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/syasatap
🆔 @iictchannel
#بین_الملل
🔶 توسط اداره #تعاملات_علمی_وبین_المللی صورت گرفت؛
🔰ایجاد صفحه #ویکی_پدیا انگلیسی معرفی پژوهشگاه و اعضای هیات علمی
⚜️ مشروح خبر:
🌐 iict.ac.ir/wikien
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #گزارش_راهبردی (بخش دوم)
🔶 دکتر #حسین_رمضانی در نوشتاری بررسی کرد؛
🔰 #تحلیل_انتقادی دستور کار ۲۰۳۰
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/tahlil2030
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
❌ #تحلیل_انتقادی_سند_2030
🔶 کتاب "مداخله در بافت مجتمعهای زیستی"
🔰 به قلم دکتر #محمود_مهام مدیر گروه مطالعات #انقلاب_اسلامی
⚜️ مشروح خبر:
🌐 iict.ac.ir/zist2030
🆔 @iictchannel
#بازنشر
#یادداشت
📌 #چالش_های_فقهی_کرونایی
🖊 دکتر #محمود_حکمتنیا
🔰 مبانی اخلاقی، فقهی و حقوقی الگوی مواجهه ملی با بیماریهای واگیر دار
♨️ بخش آخر: اصول و قواعد اجرای الگو
🔸 در بخش سوم و پایانی مقاله دکتر #محمود_حکمتنیا، توجه به اصل عدالت در مواجهه عملیاتی و اجرایی حاکمیت مورد کنکاش قرار گرفته است. توجه به این اصل در دو شاخه عدالت در رفتار و عدالت در توزیع امکانات بررسی شده است.
🖇 متن کامل را اینجا بخوانید:
🌐 iict.ac.ir/coronav-47
🆔 @iictchannel
#اجتهاد
#کرسی_مجازی
🔶 گروه #منطق_فهم_دین پژوهشگاه به صورت #مجازی برگزار می کند:
🔰 کرسی علمی ترویجی « فلسفه #اجتهاد_تمدنی (منطق فهم دین در مقیاس تمدنسازانه)»
⚜️ مشروح خبر:
🌐 iict.ac.ir/ejtehadtamadon
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
💢 مقام معظم رهبری(مدظله العالی)ََ: فکر کنیم چرا این قدر طواغیت و فراعنهی عالَم به فکرند و اصرار دارند که در آموزش و پرورش کشورها نفوذ پیدا کنند؛ روی این یک قدری باید تأمّل کرد...
❌ #تحلیل_انتقادی_سند_2030
🔶 معرفی کتاب "مداخله در بافت مجتمعهای زیستی"
✍🏼 به قلم دکتر #محمود_مهام مدیر گروه مطالعات #انقلاب_اسلامی
🆔 @iictchannel
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
#پرونده #سند2030 💢 مقام معظم رهبری(مدظله العالی)ََ: فکر کنیم چرا این قدر طواغیت و فراعنهی عالَم ب
#پرونده
#سند_2030
❌ #تحلیل_انتقادی_سند_2030
🔶 معرفی کتاب "مداخله در بافت مجتمعهای زیستی"
🖇 مجتمع های زیستی در کشورهای کهن فرهنگ مانند ایران، دارای بافت و منشاء #فرهنگی هستند. مداخله در بافت های مجتمع های زیستی اعم از درون پایه یا برون زا بودن آن، ریشه فرهنگی دارد. آنچه تحت عنوان اسناد و برنامه های توسعه ای تدوین و اجرا می شوند، واجد پشتوانه های علمی-فنی هستند که بر ترکیب و نوع روابط قدرت در سطوح مختلف تاثیرگذار است.
🔻 #دستور_کار_2030 به عنوان متاخرترین سند، هر چند از انسجام بالایی برخوردار است امّا عملاً انعکاسِ درگیری نیازها و تقاضاها و لذا مواجهه ی قدرت ها با یکدیگر است. با توجه به محوریت «پایداری» در این سند، این پرسش مطرح می شود که: «پایداری» #توسعه در سند 2030 دارای چه سازوکار و کدام جهت گیری است؟ برای پاسخ به این سوال، مجموعه ی مطالب کتاب در دو فصل سازماندهی شده است.
🆔 @iictchannel
#اجتهاد
#کرسی_مجازی
🔺توسط گروه #منطق_فهم_دین پژوهشگاه برگزار می شود:
✅ کرسی علمی ترویجی "فلسفه #اجتهاد_تمدنی"
📌 #منطق_فهم_دین در مقیاس تمدنسازانه؛
🎙 با حضور:
#عبدالحمید_واسطی
#رضا_اسلامی
#ابوالقاسم_مقیمی_حاجی
#محمدعلی_سوادی
📅 سه شنبه 18 شهریور ماه 99 / ساعت 14:00 تا 16:00
📡 تحت نرم افزار اسکایپ و ارتباط از طریق :
👇👇👇👇👇👇
🌐 join.skype.com/pc7rupc3EL71
📱هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر : 09374288196 (آقای عزیزی )
🆔 @iictchannel
#بازنشر
#روزنامه_قدس
#در_رسانه_ها
🔰 گفتگوی روزنامه قدس با حجت الاسلام #محمدجواد_رودگر
🔸 #عرفان_اجتماعی در آینه کربلا؛
📣 هم اکنون در صفحه #اندیشه روزنامه قدس بخوانید:
🌐 b2n.ir/quds0617
🆔 @iictchannel
#درس_خارج
#علوم_تربیتی
📚 قاعده احسان به دیگران۶/ مدرک قاعده احسان(قرآن)
📌 حجتالاسلام والمسلمین #ابوالقاسم_مقیمی_حاجی در درس خارج «فقه تربیت»، تصریح کرد؛
🔰 درآیات قرآن در رابطه با احسان و نیکی کردن به دیگری چهار دسته آیات وجود دارد:
1️⃣ دسته اول: آیاتی که در آنها امر به احسان شده است، مانند قوله تعالى «إِنَّ اللّٰهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَ الْإِحْسٰانِ»(نحل، آیه 90) و «وَ أَحْسِنْ كَمٰا أَحْسَنَ اللّٰهُ إِلَيْكَ»(قصص، آیه 27) و «أَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ»(بقره ، 195).
✅ آیه اول امر به احسان با ماده امر و در آیات دیگری امر با هیئت میباشد و ظاهر امر دال بر وجوب و الزام است.
2️⃣ دسته دوم: آیاتی که محبوبیت احسان فهمیده میشود: «وَ اللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ»(آل عمران، 134).
3️⃣ دسته سوم: آیاتی که از باب جزا دادن دلالت بر مطلوبیت احسان میکند: «وَ اصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لاَ يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ»(هود،115) و «وَ يَجْزِيَ الَّذِينَ أَحْسَنُوا بِالْحُسْنَى»(نجم، 31).
4️⃣ دسته چهارم: آیات امر به احسان خاص است که تنها در مورد خودش(احسان به والدین) مفید است: «وَ بِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَاناً»(الاسراء،23).
✅ از مجموع آیات حداقل مشروعیت و مطلوبیت احسان بدست میآید و در واقع آیات بیانگر مطلوبیت مؤکد آن است.
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #تحلیل_انتقادی
🔶 دکتر #سیدمحمدمهدی_غمامی در نوشتاری بررسی کرد:
🔰 تحلیل حقوقی ماهیت و اعتبار سند توسعه پایدار ۲۰۳۰
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/ghamami
🆔 @iictchannel
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
#پرونده #سند2030 📌 #تحلیل_انتقادی 🔶 حجت الاسلام #علی_ذوعلم در گفتگوی انتقادی پیرامون سند 2030: 🔰
29.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پرونده
#سند2030
📌 #روایت_متن
🔰 نگاه تحلیلی به متن بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران آموزش و پرورش پیرامون سند2030
با حضور حجت الاسلام #علی_ذوعلم در ویژه برنامه #نگار شبکه سه سیما
📹 #ببینید
💯 #پیشنهاد_ویژه
🆔 @iictchannel
#بازنشر
#مصاحبه
🔶 گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین #غلامرضا_پیوندی:
🔰 تعظیم شعائر و اهمال مسئولان در بزرگداشت #شعائر_حسینی
⚜️ مشروح گفتگو:
🌐 iict.ac.ir/shaaer
🏴 #حسینیه_مجازی_اندیشه🏴
🆔 @iictchannel
#نشست
#عدالت_سیاسی
🔴 اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با همکاری گروه #سیاست پژوهشگاه برگزار می کند:
✅ نشست علمی مجازی
🔶 "نقش مردم و گروه های اجتماعی در بسترسازی و تحقق تدابیر #عدالت_سیاسی"
🎙 با حضور:
#سیدکاظم_سیدباقری
#ابراهیم_برزگر
#علی_اصغر_ربیعی
📅 چهارشنبه 19 شهریور ماه 99 / ساعت 18:30
📡 به صورت مجازی و ارتباط از طریق :
👇👇👇👇👇👇
vcf.olgou.ir/b/olg-zs5-qkh
⚜️ مشروح خبر:
🌐 iict.ac.ir/edalatej
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
🔻 نقد و بررسی #سند_تحول آموزش و پرورش؛
🔸آنتیتز ۲۰۳۰؛ از لزوم ترمیم تا موانع اجرا
🔹حجت الاسلام والمسلمین #ذوعلم در گفتگویی ضمن تبیین راهکارهای ترمیم و رفع ابهامات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اجرای موفق آن را موجب محو شدن سند ۲۰۳۰ دانست.
⚜️ مشروح گفتگو:
🌐 iict.ac.ir/2030sanad-2
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #تحلیل_انتقادی
🔶 دکتر #اباصالح_تقی_زاده_طبری در نوشتاری بررسی کرد:
🔰 تحلیل سیاسی سند ۲۰۳۰
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/taghizade2030
🆔 @iictchannel
#اجتهاد
#کرسی_مجازی
🔴 هم اکنون در حال برگزاری
📸 کرسی علمی ترویجی "فلسفه #اجتهاد_تمدنی" با ارائه حجت الاسلام #عبدالحمید_واسطی
📡 در صورت تمایل با کلیک روی لینک زیر به صورت زنده و مستقیم به نشست متصل شوید:
👇👇👇👇👇👇
🌐 join.skype.com/pc7rupc3EL71
🆔 @iictchannel
#روزنامه
#در_رسانه_ها
🔸 #فلسفه و مناسک در گفتوگوی «فرهیختگان» با #عبدالحسین_خسروپناه؛
🔰 تقبیح #مناسک یک جنگ شناختی است
🔻 مناسک با اومانیسم سازگارنیست
📣 هم اکنون در صفحه #اندیشه روزنامه #فرهیختگان بخوانید:
🌐 https://b2n.ir/far0618
🆔 @iictchannel
#بازنشر
#مصاحبه
🔶 نگاهی نقادانه به بعضی #شبهات_عاشورا در فضای مجازی/ بخش اول
🔰 یادداشتی از حجت الاسلام و المسلمین #سیدمحمد_حسن_جواهری
🔻 پاکسازی اذهان از شبهات بیاساس
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/shobahat
🏴 #حسینیه_مجازی_اندیشه🏴
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #تحلیل_انتقادی
🔶 دکتر #سیدمحمدصالح_بهشتی_نژاد در نوشتاری بررسی کرد:
🔰 سند ۲۰۳۰؛ #کاپیتولاسیون_فرهنگی
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/kapitolasion
🆔 @iictchannel
#روزنامه
#در_رسانه_ها
🔸 نگاهی نقادانه به بعضی #شبهات_عاشورا در فضای مجازی در یادداشت حجت الاسلام و المسلمین #سیدمحمد_حسن_جواهری
🔰 پاکسازی اذهان از #شبهات بیاساس
📣 هم اکنون در صفحه #اندیشه روزنامه #فرهیختگان بخوانید:
🌐 https://b2n.ir/far0619
🆔 @iictchannel
#پرونده
#سند2030
📌 #گزارش_راهبردی (بخش سوم)
🔶 دکتر #حسین_رمضانی در نوشتاری بررسی کرد؛
🔰 راهکارهای مواجهه فعال با دستور کار ۲۰۳۰
⚜️ مشروح یادداشت:
🌐 iict.ac.ir/tahliidd2030
🆔 @iictchannel