📔 #منتشر_شد
🔆 کتاب تغییر نگرش به فرزندآوری «رویکرد اسلامی و روانشناختی» 🔆
🖊 سید اسماعیل علوی
📖 کتاب تغییر نگرش به فرزندآوری در سه محور به طبع آراسته شد.
1️⃣ الگوی نگرشی اسلام به فرزندآوری
2️⃣ عوامل مؤثر بر تغییر نگرش به فرزندآوری براساس منابع اسلامی و روان شناسی
3️⃣ مدلها و تکنیکهای تغییر نگرش به فرزندآوری
📎 به ضمیمه مقیاس نگرش به فرزندآوری براساس منابع اسلامی
📔 319 صفحه / وزیری
🔅[برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید]🔅
🔅[برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید]🔅
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
❇️ ضبط دوره فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی با تدریس پروفسور لگنهاوزن به پایان رسید.
✏️ به گزارش خبرنگار آکادمی بینالمللی حکمت در راستای ادامه برنامههای تابستانی این مجموعه در سال ۱۴۰۳ دورهای با عنوان فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی با تدریس پروفسور حاج محمد لگنهاوزن -عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)- در استودیو این مجموعه ضبط شد.
🔄 دوره فلسفه اسلامی پس از تدوین در سایت آکادمی بینالمللی حکمت قرار میگیرد و مخاطبین میتوانند از این دوره فاخر بهرهمند شوند.
#فلسفه_اسلامی
📍برای مشاهده خبر در سایت به لینک زیر مراجعه کنید:
hekmat.academy/news/islamic-philosophy
🔸آکادمی بینالمللی حکمت
eitaa.com/joinchat/1830879264C6fc532bd89
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
👆📣 سلسله نشستهای تبیینی-بصیرتی دفتر ارتباطات فرهنگی به مناسبت محرم الحرام ۱۴۴۵
🟢 مکتب عاشورا 🟢
تبیین ویژگیهای مکتب عاشورا به همراه
نقد کتاب «عاشورا؛ فساد و اصلاح» اثر حجتالاسلام دکتر فیرحی
🗂 موضوع:
🔴 تحلیل عاشورا و مسئله بیعت جلسه ۱
🎙 کارشناس: حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین رضازاده
مدرس حوزه علمیه قم، پژوهشگر فقه سیاسی
⏰ زمان: دوشنبه 1403/5/15
ساعت 18:00
📡 آدرس مجازی:
🌐 https://tekye.net/tekye/live/3856👈
جدیدباترافیکرایگان👆
🌐http://dpfqom.iki.ac.ir/live
🌐https://heyatonline.ir/kanoon.tolloe
https://www.aparat.com/dpfqom/live
🌐 https://web.rubika.ir/#c=c0B2xs30daaa5d0480cc739eb3cec3e3
#انتخابات
🆔 @difqom
https://eitaa.com/difqom
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
38.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 نماهنگ زیبایی از اجتماع بزرگ طرح ولایتی ها در گرامیداشت #شهدای_خدمت و #شهید_اسماعیل_هنیه
🔺در جوار قبور مطهر شهدای گمنام
دانشگاه فردوسی مشهد
#طرح_ولایت
📱@hamzevasl
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
📣📣📣آخرین مهلت ثبت نام پنجمین دوره مجازی طرح ولایت کشوری ١۴٠۳
👈ویژه دانشجو معلمان، فعالین فرهنگی و معلمان سراسر کشور
🟥 فقط یک روز تا پایان ثبت نام زمان باقی ست..
🌐 Hamzevasl.ir
🟩 شروع دوره: یکم مهرماه
اطلاع رسانی همه دوره های خواهران از طریق همین کانال خواهد بود
پس👇
☘️ کانال #معلم_ثانی را به دوستان خود معرفی کنید👇👇
@Moalemesani1
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
📔 #منتشر_شد
🔆 قرآن و حیات سیاسی شیعیان امامی 🔆
🖊 علی امین رستمی | با نظارت علمی محمدرضا جباری
📖 تشیع امامی پیوسته از معارف قرآن بهرهمند بوده است. اثر حاضر درباره جایگاه و نقش قرآن در حیات سیاسی شیعیان امامی نگاشته شده است. این اثر نخست به اصول کلی در سيرة سياسی شیعیان امامی اشاره کرده و در ادامه به آموزههای سياسي قرآن در حکومتها، نهضتها و نیز نقش قرآن در تعامل و تقابل شيعيان با ديگر حکومتها پرداخته است.
📔 310 صفحه | وزیری | چاپ یکم / تابستان 1403
🔅[برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید]🔅
🔅[برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید]🔅
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
🔹تفکر نقدی
استاد محمدرضا محمدعليزاده:
✍️ تفکر نقدی یا روش نقد اندیشه، داوری درباره آرا و افکار با بهرهگیری از علوم عقلی است که برای آن چهار مرحلهی:
🔸 روشن کردن معنای واژهها،
🔸 کشف مبانی،
🔸 ارزیابی دلیل پس از مطالبه آن
🔸 و کشف مغالطات موجود در دلیل را برشمردهاند.
🔹در این مراحل بر شناسایی صفات و انگیزههای اهل باطل که نقش مهمی در گرایش آنها به مغالطات و در کشف مغالطات آنان دارد و نیز بر اسباب و عوامل گرایش آنان به مغالطات، تأکید چندانی نمیشود؛ درحالیکه قرآن کریم در رويارويي با اندیشه باطل و نقد آن بر این امور تأکید فراوان دارد و این نشان میدهد که از منظر قرآن برای نقد اندیشه و کشف مغالطات آن، افزونبر توجه به وجوه عقلی و نظری، لازم است وجوه عملی، اخلاقی و انگیزشی نیز مورد توجه قرار گیرد.
🔹هدف قرآن از توجه دادن به این وجوه، آشکارسازی شخصیت و افکار و اهداف پوشیده اهل باطل زیر ظواهر زیبا و فریبنده و گوشزد نمودن اسباب گرایش انسان به مغالطات در برابر حق است تا از این طریق، درنهایت نادرستی اندیشه باطل آشکار و از تأثیرگذاری آن بر دیگران پیشگیری شود.
🔹در مقاله تفکر نقدی از منظر قرآن که بهصورت توصیفی- تحلیلی ارائه میشود، این روش قرآن در مواجهه با اندیشه باطل و نقد آن بررسی میشود تا بدینسبب روش تفکر نقدی کاملتر گردد.
📚منبع: معارف منطقی۱۷، پاييز و زمستان۱۴۰۱، ص۸۳، مقاله تفکر نقدی از منظر قرآن
┈•••✾•🍃🌺🍃•✾•••┈
#محمدرضا_محمدعليزاده
#مرکز_پژوهشی_دائرةالمعارف
🔰 🆔 @daeratolmaaref
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
➖ ایشان از متخصصان فقه اقتصادی و صاحبنظر در بانکداری اسلامی و دیگر مسائل مالی فقه بودند و فقدان ایشان ضایعه است. (مقام معظم رهبری)
◽️بزرگداشت مقام علمی فقیه الاقتصاد مرحوم استاد موسویان برگزار می شود
🔴 همزمان با چهارمین سالگرد ارتحال استاد #سید_عباس_موسویان آیین بزرگداشتی با سخنرانی حضرات آیات و اساتید گرانقدر علی اکبر رشاد، غلامرضا مصباحی مقدم، محمد حسین حسینزاده بحرینی، مجید رضایی و سیدحسین میرمعزی در قم برگزار می شود
◾️ مرحوم سیدعباس موسویان عضو فقید هیات علمی و استاد تمام گروه اقتصاد پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه پس از سه دهه مجاهدت علمی بی وقفه در زمینه های نظریه پردازی، گرهگشایی معرفتی و کاربردی در عرصه های مختلف #اقتصاد_اسلامی و از چهره های ماندگار بانکداری اسلامی مرداد ماه سال ۹۹ در اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا درگذشت...
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مقایسه جریانهای فلسفه اسلامی
🎙 آیت الله #فیاضی
🔸کانال نشر آثار آیت الله فیاضی
🆔@Fayazi_ir
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
41.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 مهمترین رویدادهای موسسه امام خمینیره در هفتهای که گذشت
📣 #بسته_خبری شماره 7️⃣2️⃣
🗓 6 مردادماه تا 12 مردادماه 1403
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
🎧 کتاب صوتی «تماشای فرزانگی و فروزندگی» در پایگاه اطلاعرسانی آثار حضرت آیتالله مصباح یزدی رضوانالله علیه بارگذاری شد.
📖 این اثر مجالی است برای سخنگفتن از ستاره فروزان آسمان حکمت و معرفت و فرصتی است برای تماشای فرزانگی و فروزندگی حضرت علامه طباطبایی رضوانالله علیه از پنجره نگاه شاگرد برجسته او، مرحوم آیتالله مصباح یزدی.
📚 این کتاب برگرفته از مقالات و بیانات آیتالله مصباح یزدی درباره علامه طباطبایی است که در شش فصل تنظیم شده است. خلقوخوی علامه بهعنوان طلایهدار تحقیق و تزکیه، روحیه ابتکاری ایشان در عرصه اندیشه و عمل و نیز نقش وی در معرفی اسلام و بهخصوص شیعه به جهانیان، تلاش در جهت وحدت حوزه و دانشگاه، توجه به نیازهای فكری زمانه و نیز کوششهای فرهنگی ایشان بهعنوان سرچشمه فضل و فضیلت در زمینه احیای اندیشه و ارزشهای اسلامی و انقلابی از جمله مباحث این نگاشته است.
🏢 مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی ره پیشازاین علاوه بر انتشار کتابهای مرحوم علامه مصباح يزدی رضوانالله علیه، امكان دسترسی علاقهمندان به انديشه و آثار آن حكيم فرزانه را در قالب پایگاه اطلاعرسانی، نرمافزار، و کتابخوان همراه فراهم كرده است.
📲 علاقهمندان میتوانند اين كتاب صوتی را از آدرس زیر در پایگاه اطلاعرسانی آثار مرحوم علامه مصباح يزدی دريافت كنند:
👈🏻 |لینک دریافت فایل صوتی|
📎 گفتنی است، در ادامه اين روند، آثار ديگری از اين عالم ربانی در دست تهیه است که انشاءالله بهزودی در اختيار علاقهمندان قرار میگيرد.
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
🖥 @iki_ac_ir
🔰مسجد الاقصی پاره تن اسلام!
💠حضرت علامه مصباح یزدی «رحمه الله علیه»:
🔸از ديدگاه قرآن كريم دو مكان به عنوان نماد توحيد هستند. يكى از آن دو، مكه است: إِنَّ أَوَّلَ بَيْت وُضِعَ لِلنّاسِ لَلَّذِي بِبَكَّةَ مُبارَكاً وَ هُدىً لِلْعالَمِين (آلعمران، آیه 96)
در حقيقت، نخستين خانهاى كه براى عبادت مردم نهاده شده، همان است كه در مكه است كه مبارك و براى جهانيان مايه هدايت است.
🔸مكان دوم، مسجدالاقصى است قبله اول مسلمین، مكانى كه قرآن كريم از آن اين گونه ياد مىكند: سُبْحانَ الَّذِي أَسْرى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بارَكْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِير (اسراء، آیه 1)
منزه است آن خدايى كه بندهاش را شبانگاهى از مسجدالحرام به سوى مسجدالاقصى ـ كه پيرامون آن را بركت دادهايم. سير داد، تا از نشانههاى خود به او بنمايانيم، كه او همان شنواى بينا است.
🔸اين دو مسجد همانند دو چشم در جهان اسلام هستند. ما نمىتوانيم از اهميت يكى از اين دو بكاهيم و شاهد طمع دشمنان اسلام و جدايى هر يك از اين دو مسجد عظيم از پيكر اسلام باشيم. اسلام به ما اجازه نمىدهد كه مسجدالاقصى به يك پرستشگاه كفر تبديل شود.
علامه مصباح، نظریه حقوقی اسلام، ج ۲، ص ۸۹
┈┈••••✾•🖤🖤🖤•✾•••┈┈•
#علامه_مصباح_یزدی
⚜️به کانال استاد فکر بپیوندید 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2231763258C653c04de67
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸لزوم توسعه آموزش و پژوهش در حوزه علوم عقلی و حکمی در کلام حضرت آیتالله فیاضی
#پادپخش
🔸کانال نشر آثار #آیت_الله_فیاضی
🆔@Fayazi_ir
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
✾
📚 از سوی انتشارات جمکران منتشر شد؛
«چشمهای در کویر»؛ صد داستانک از علامه مصباح (ره)
📘کتاب «چشمهای در کویر» خاطراتی است به زبان داستانی که نگاهی گذرا و گویا به زندگی #علامه_محمدتقی_مصباح_یزدی (ره) داشته است.
📝 به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، کتاب «چشمهای در کویر» خاطراتی است به زبان داستانی که نگاهی گذرا و گویا به زندگی علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره) داشته است.
📖 این داستانها خاطرات خانواده، همراهان، شاگردان و دوستداران علامه مصباح (ره) است که بهنحوی دستچین شدهاند که تا حد ممکن نمایانگر زیست علمی، معنوی، مدیریتی و انقلابی ایشان باشند. محتوای این خاطرهها به تأیید دفتر حفظ و نشر آثار علامه رسیده و منابع آن در پیوست کتاب آمده است. درعینحال این روایتها از مصاحبههایی سامان یافته است که ازسوی معاونت فرهنگی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گردآوری شده و نزد آن مؤسسه محفوظ است.
📖 این خاطرات در قالب صد داستانک و به قلم سید احمد مدقق و لیلا پارسافر در ۲۰۸ صفحه گردآوری شده است و به تازگی ازسوی انتشارات کتاب جمکران با قیمت ۱۴۵ هزارتومان راهی بازار نشر شده است.
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
به اسم اسلام، ریشه اسلام را هدف گرفته اند
✅ شخصیت جناب مالک اشتر(رحمه الله) و شگردهای اسلام ستیزان در بیان آیت الله مصباح یزدی(قدس سره)
🗓یکم صفر، آغاز #جنگ_صفین در ۳۷ ه.ق
#مالک_اشتر
#بصیرت
🏴 @mesbahyazdi_ir
👇🏻ادامه متن 👇🏻
به اسم اسلام، ریشه اسلام را هدف گرفتند
🔹هنوز بسیاری از ما از جنگ صفین و اینكه چه كسانی درگیر جنگ بودند و چند نفر كشته شدند، اطلاع كافی نداریم؛ درحالیكه تاریخ ساسانیان و افرادی مانند اردشیر بابکان، اردشیر دراز دست و شاپور ذوالاکتاف را بهخوبی می شناسیم! جنگ صفین، جنگ بسیار عجیبی بود؛ جنگی كه در آن هر دو طرف به نام اسلام می جنگیدند. هر دو طرف هنگام ظهر در صف نماز جماعت می ایستادند و به فرمانده شان اقتدا می کردند. این جنگ مدت زیادی طول کشید و بیش از صدهزار نفر در آن کشته شدند؛ آن هم در جنگ تن به تن، نه با بمب.
🔹مورخان آورده اند كه در این جنگ، در یک شبانهروز، بیش از 36 هزار نفر كشته شدند. در چنین موقعیتی مالک اشتر وقتی می دید كه بسیاری از یارانش در حال كشته شدن هستند (زیرا آنها تجربه و شجاعت جنگی مالك را نداشتند) به گریه افتاد. امیرالمؤمنین (علیه السلام) وقتی دیدند مالک گریه می کند، گفتند: «ما یُبْکیکَ یا مالک؟؛ چه چیزی موجب گریه تو شده است؟» «لا اَبکَی الله عَینَیک؛ خدا چشمان تو را نگریاند؟» مالك گفت: آقا می بینم یاران به شهادت می رسند و به بهشت می روند؛ ولی من از بهشت محروم هستم. امام علی (علیه السلام) فرمود: «اَبْشِر بِخَیر؛ بشارت باد بر تو به خیر» مژده ای دادند که تو به خواسته ات می رسی.
🔹مالك کسی بود که با این قدرت و شهامت، وقتی دشمن نام او را می شنید، لرزه بر اندامش می افتاد. وقتی مالک می گفت «هل من مبارز؛ کسی بیاید با من بجنگد» بسیاری از شجاعان شام می لرزیدند و جرئت نمی کردند با او مواجه شوند؛ اما چنین کسی گریه می كند و می گوید می بینم این ها دسته دسته به بهشت می روند و من جامانده ام. از سوی دیگر، وقتی لشكر امیرالمؤمنین (علیه السلام) در آستانه پیروزی قرار داشت و در لشکر معاویه آثار شکست ظاهر می شد، عمروعاص دستور داد قرآن ها را سر نیزه کنید و بگویید ما با شما جنگ نداریم و هر چه قرآن می گوید عمل می کنیم.
🔹قرّاء و حافظان قرآن با پیشانی های پینه بسته، دست از جنگ کشیدند امیرالمؤمنین (علیه السلام) فرمود: «من قرآن ناطقم. این ها حیله است.» اما گوش ندادند و گفتند ما با قرآن نمی جنگیم. کار به آن جا رسید که گفتند به مالک بگو برگردد «والا قَتَلْناک نَقْتُلُک کَما قَتَلنا عُثمان؛ همانطور که عثمان را کشتیم، تو را نیز میکشیم!»(ابن اعثم، الفتوح، ج ۳، ص ۱۸۶) بگو مالک برگردد؛ ما با قرآن نمی جنگیم!
🔹مالک به امام (علیه السلام) پیغام داد اگر یک ساعت به من مهلت دهید، کار را تمام می کنم. امام (علیه السلام) فرمود: «اگر می خواهی علی را زنده ببینی برگرد!» یعنی مالك هم آن قدر بصیرت داشت که فریب نمی خورد. وقتی امام (علیه السلام) با قاطعیت فرمود برگرد، گفت حال كه شما میفرمایید، چشم. ایمان، اخلاص، تواضع، شهادتطلبی، و در نهایت اطاعت از رهبری، مجموعه ویژگی های تشكیل دهنده شخصیت مالک اشتر است.
🔹اینكه مقام معظم رهبری می فرمایند شما چنین سربازانی باشید، یعنی بكوشید این ویژگی ها را در خودتان کسب کنید تا بتوانید در راه حق استقامت داشته باشید و فریب مذاکرات دشمنان و پیشنهاد صلح و... را نخورید؛ آن ها هیچ گاه دلشان به حال شما نخواهد سوخت. بهترین شگردهایشان این است که در نهایت قرآن را سر نیزه می کنند. ماركسیسم، بزرگ ترین دشمن ما در عصر اسلام است؛ اما شاید روزی برسد که بگویند ما اسلام را قبول داریم. ما نباید فریب آنها را بخوریم. باید اهداف آنها را شناخت؛ باید دید پشت پرده با هم چه صحبت هایی می کنند و چه قول هایی به هم می دهند.
۱۳۹۲/۱۲/۲۲
🗓یکم صفر، آغاز #جنگ_صفین در ۳۷ ه.ق
#مالک_اشتر
#بصیرت
🏴 @mesbahyazdi_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
جنایت عظیم علمی
🔸بسیاری از مزایا و مهارت های انسانی در اثر شرایط نامناسب فرهنگی، تأثیر عکس می گذارد. در هر عامل طبیعی، اجتماعی و انسانی، تأثیر عوامل بستگی به ظرفیت و مقدار و شرایط خاص دارد. مثلا دارو با یک دُز خاصی شفابخش است ولی اگر اندکی دز آن بالاتر برود، کشنده خواهد بود. همه چیز در این عالم در یک حدی، در یک قالب خاصی و با شرایط خاصی، اثر خودش را می بخشد. اگر آن شرایط و حدود رعایت نشود، نه تنها اثر مطلوب را ندارد بلكه گاهی اثر ضد خودش را می بخشد.
🔸علم، فلسفه، صنعت، مهارت های مختلف و هنر، همگی اینگونه است. کسانی که هیروشیما را بمباران کردند، از چه چیزی استفاده کردند؟ از پیشرفت علم و صنعت استفاده کردند. اگر فیزیک اتمی پیشرفت نکرده بود، بمب اتم ساخته می شد؟ اگر تکنولوژی پیشرفت نکرده بود، می توانستند از آن بمب استفاده کنند؟ چنین جنایت عظیمی که مبدأ جنایت های دیگری شد، به برکت علم حاصل شد! علمی که نور و افتخار انسانیت است. اما وقتی از مرز خودش گذشت و در راه غیر صحیح به کار گرفته شد، چنین خطری را به بار می آورد که هیچ چیز دیگری جانشین آن نیست.
۱۳۸۸/۰۵/۲۱
🗓 ۱۶مرداد، سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما با بیش از ۱۶۰ هزار کشته و مجروح(۱۹۴۵ میلادی)
#علم
#اخلاق
#هیروشیما
🏴 @mesbahyazdi_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✾
✅ یادگیری فلسفه اسلامی واجب است..!
🎙 آیت الله #فیاضی
🔸کانال نشر آثار آیت الله فیاضی
🆔@Fayazi_ir
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir