eitaa logo
روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
9.1هزار دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
362 فایل
مرجع رسمی اخبار، اطلاعیه‌ها و مطالب علمی، آموزشی و پژوهشی اختصاصی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) 🖥 لینک کانال: @iki_ac_ir 💠 ارتباط با مدیریت: @admin_iki_ac_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
38.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ پرسمان روان‌شناسی و مشاوره اسلامی 🔴🔵🔴 🔶 سلسله مباحث 🔶 ✅ استاد : حجت الاسلام و المسلمین ، عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) 2️⃣1️⃣ ویژگی های افراد مثبت اندیش (۲) ✅ منتظر کلیپ بعدی با عنوان ویژگی های افراد مثبت اندیش (۳) باشید... 😉 🔶 كانال دكتر مهكام 🆔 @mahkam_reza 🔶 طرح سؤال از دكتر مهكام 🔰 @mahkam_reza1 🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره) 🔰 @iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir
🌺 جلسه دفاع كارشناسی ارشد 🌺 🔷 رشته حقوق 📚 نقد ابعاد آموزشی سند 2030 از منظر فقه و حقوق بین‌الملل ✅ پديدآورنده: جناب حجت الاسلام آقای 🗓 ‌‌دوشنبه 1400/11/25 ⏰ 8 ✅ مکان: پرديسان - ساختمان شماره 2 مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی (ره) - سالن جلسات دفاع 🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره) 🔰 @iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir
🔖 | بایکوت علامه 🎙 حجت الاسلام و المسلمین 🔸 به بیان رهبر معظم انقلاب بعد از شهید مطهری در پاسخ به شبهات نسل جوان، کسی مانند آیت‌الله مصباح(ره) نبود. 🔶 ادامه مطالب👇 🌐 https://iict.ac.ir/1400/08/mesarab 🆔 @arabsalehi_ir 🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره) 🔰 @iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir
📢 دبیر جدید ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش معرفی شد 🔹آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حکم مشترکی حجت الاسلام حمید نیکزاد را به عنوان مشاور عالی خود و نیز دبیر ستاد همکاری‌ها منصوب کردند. 🔹ستاد همکاری‌ها، با پشتوانه تجربه بیست ساله و همراهی همه مسئولان دولتی و حوزوی و نیز تلاش‌های وافر دبیران سابق حجج اسلام والمسلمین ذوعلم، ملکی و حاجیان‌زاده در این سالیان، به شجره طیبه‌ای تبدیل شده است که به گفته مدیر حوزه‌های علمیه، این گونه همکاری‌ها باید الگوی دیگر دستگاه‌های نظام برای استفاده از ظرفیت بی‌بدیل حوزه و روحانیت در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. 🔰 @ismcir 🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره) 🔰 @iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir