✳️ بازدید جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) کرج از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
✅ طلاب ضمن بازدید از بخش های مختلف موسسه، سوالات خود در مورد پذیرش در موسسه را مطرح کرده و پاسخ های خود را از کارشناس مربوطه دریافت کردند.
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
پادکست حاج اقا انتخابات قطعه دوم.mp3
11.14M
#پادکست
#علامه_مصباح
#بشنویم
🇮🇷حاکم حکومت اسلامی باید امکان رشد انسانی یعنی رشدی که ارتباط انسان را با خدا نزدیک می کند فراهم سازد.
🟢متصدی حکومت باید به حفظ دین مردم کمک کند.
📛بزرگترین دشمن دشمنی است که به دین ما چشم دوخته است.
❌باید حیله های دشمن را بشناسیم!
🔻هم حیله های مربوط به منافع مادی ما و هم حیله های مربوط به منافع معنوی ما.
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
✳️ حجتالاسلام والمسلمین دکتر عاملی:
علوم انسانی موجود نمی تواند مسائل ایران را حل کند
✅ مسئول شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این علوم انسانی موجود نمی تواند مسائل ایران را حل کند؛ سند جامع علوم انسانی بسیارمهم است اگر دانشگاه ها علمی را تولید کند که مسائل جمهوری اسلامی را حل کنند صحیح است.
1️⃣بخش اول
✅ به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره، حجتالاسلام والمسلمین دکتر عاملی مسئول شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ضمن بازدید از برخی دستاوردهای موسسه، در جلسهای با اعضای شورای سیاستگذاری علوم انسانی اسلامی این موسسه شرکت کرد.
✅ وی در این جلسه که در سالن تشریفات موسسه و با حضور آیت الله رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، در سخنانی گفت: آیت الله مصباح (ره) زیرساخت های فکری توانمندی را به وجود آوردند، چه در موسسه در راه حق که بعدها به این موسسه عظیم تبدیل شد و چه در به روز بودن و انسجام فکری و مرتبط بودن با علوم جدید.
👁🗨 مطالعه در وبسایت:
🌐https://iki.ac.ir/node/5916
💠 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
2️⃣بخش دوم
✅ حجتالاسلام والمسلمین دکتر عاملی با اشاره به جنایات عظیم غربی ها در سالهای متمادی در کشورهای مختلف گفت: واقعیات جهان را وقتی انسان در سه قرن اخیر مشاهده می کند متوجه می شود که عامل همه جنگ ها و نسل کشی ها غرب بوده است، نسل کشی هایی که نشان می دهد آنها چه دیدی نسبت به انسان داشته اند.
✅ وی گفت: امروزه طبق آماری که سازمان ملل داده است 85 درصد مردم دنیا دچار تبعیض هستند، چرا ما نمی توانیم غرب را نقد کنیم و تنها خودمان را نقد می کنیم؟ اکثر فارغ التحصیلان علوم انسانی ما ناراحت هستند و علوم انسانی موجود فارغ التحصیلان ناراحت تحویل ما می دهد.
✅ مسئول شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان تاکید کرد: این علوم انسانی موجود نمی تواند مسائل ایران را حل کند؛ سند جامع علوم انسانی بسیار مهم است اگر دانشگاه ها علمی را تولید کند که مسائل جمهوری اسلامی را حل کنند صحیح است.
👁🗨 مطالعه در وبسایت:
🌐https://iki.ac.ir/node/5916
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
#معرفی_کتاب
📚اعتماد به نفس کودک من
وقتي والدین از کارهاي خود دست ميکشند و با تمام وجود به صحبتهاي کودک گوش ميدهند، در واقع اين پيام را به او منتقل ميکنند که «تو مهم هستي و آنچه ميگويي برايمان اهميت دارد».👏
گوشدادن، يکي از مهارتهاي مهم زندگي است که والدين بايد بياموزند و در بهکارگيري آن تلاش کنند. این روش، به طور مستقیم در احساس ارزشمندی کودک تأثیر گذاشته و اعتمادبهنفسش را افزایش میدهد.🤩
برای کسب مهارت گوشکردن باید به سه تکنیک عمل کرد: 🤔
۱.فنون توجه: در این فن والدین باید از ادات توجه (خوب، آهان، بله و...) و زبان بدن، مناسب همچون چرخیدن به سمت فرزند و برقراری تماس چشمی استفاده کنند. ۲.فنونگشاینده: در این بخش والدین باید پرسشهایی مناسب با صحبت های او بپرسند. این کار هم نشان دهنده توجه والدین و نیز روشن شدن همه ابعاد موضوعی است که فرزند درباره آن صحبت میکند.
۳.فنون انعکاسی: این فن شامل انعکاس محتوا (خلاصه کردن و تکرار بخشی از کلام فرزند) و انعکاس احساسات (هماهنگی زبان بدن والدین با احساسات فرزند) میشود.
برای اینکه اعتماد به نفس کودکتان را بالا ببرید، دکتر همتی در این کتاب شما را راهنمایی می کنند.
برای تهیه این کتاب کاربردی روی قلب بزنید. ❤️
«اللــــــــهم صـــــل علـــــــی محمـــــــد و آل محمــــــــد وعجــــــل فـــــــــرجهم»
#مأوا 🌹(مرکز روان درمانی ومشاوره اسلامی)
@moshaveremava
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
#کرسی_علمی_ترویجی
✅ موضوع: اثربخشی تبلیغ دینی در فضای مجازی؛ چالشها و راهکارهای برون رفت از دیدگاه آیتالله مصباح ره
🔹ارائه دهنده: دکتر محمد فولادی وندا
🔸داور: دکتر اسماعیل چراغی کوتیانی
🔹مجری: حجتالاسلام محمد افضلی
🗓 دوشنبه 11 تیرماه 1403 ⏰ ساعت ۱۳
🏢 مکان: مجتمع شهید صدوقی فاز ۷- مجتمع تخصصی تبلیغ – طبقه اول – اتاق ۲۱۲
🌐 حضور مجازی👇
🌐 iki.ac.ir/live
#کرسی
#کرسی_علمی_ترویجی
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
✍️ فراخوان مقاله
📗 نشريه علمی ــ پژوهشی معارف منطقی مقاله میپذیرد
❇️ محول کلی مقالات پژوهشی:
📌منطق: با رويکردهای منطق قديم، منطق اسلامی، منطق جديد، فلسفه منطق
✅ امتيازات:
🔹 چاپ مقالات تأييد شده در نشريه علمی ــ پژوهشی معارف منطقی
🔸 معافيت مقالات از پرداخت هزينههای ارزيابی، ويرايش و چاپ
🔹 پرداخت پژوهانه به مقالات برتر با توجه به امتياز آنها
⏰ مهلت ارسال مقالات: پايان تابستان ۱۴۰۳
☎️ تلفن تماس: ۰۲۵۳۲۱۳۷۲۲۱
🔗 https://nashriyat.ir/user/login
🌐
🔰 🆔 @daeratolmaaref
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
📃 پیام آیتالله رجبی در پی برگزاری انتخابات ۸ تیر و در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و عزیز ایران اسلامی،
🔸 انتخابات روز ۸ تیر، مانند سایر کنشهای نیمقرن گذشتۀ شما، دارای پیامهای متعددی است که باید تحلیلگران مسائل اجتماعی حتماً دربارۀ آن گفتوگو کنند و سیاستورزان و نخبگان را از این پیامهای متنوع و متکثر آگاه نمایند.
🔹 در این فرصت به دو پیام ویژۀ این انتخابات اشاره میکنم:
نخست: سطح مشارکت در انتخابات و دوم: رأی ۹ و نیم میلیونی به دکتر سعید جلیلی.
🔸 این سطح از مشارکت مردم در انتخابات اسباب مختلفی دارد که پرداختن تفصیلی به آن در این مجال نمیگنجد. حتماً یکی از عوامل آن این است که به رغم تأکیدات و توصیههای مکرر مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و ارتباط با مردم و بهویژه جوانان، فعالان فرهنگی و بهویژه روحانیت عزیز به وظیفۀ خود آنگونه که باید عمل نکردهاند.
🔹 لازم بود در دو عرصۀ جهاد تبیین و ارتباط چهره به چهره با مردم صورت گیرد:
🔸 نخست در عرصۀ اهداف، برکات و کارآمدی نظام، تبیین و دفاع از ارزشها و زدودن شبهات خناسان، و دوم بصیرتافزایی و بیان اقدامات کمنظیر شهید خدمت آیتالله رئیسی (ره) مانند ریشهکنی فساد، عضویت در سازمانهای بزرگ منطقهای و فرامنطقهای، فعال کردن بسیاری از کارخانهها و کارگاههای تعطیل و نیمهتعطیل و...
🔹 متأسفانه در مناظرات و سخنرانیهای انتخاباتی که فرصت ارائۀ برنامههای نامزدهای انتخابات و گامهای بعدی برای حل مشکلات و حرکت به سوی پیشرفت و امیدآفرینی است، برخی نامزدها -که هیچ برنامۀ پیشنهادی نداشتند- با سیاهنمایی، نسبتهای خلاف واقع و بهرهگیری از مسببان مشکلات موجود، صرفا شعارهای کلی و بدون برنامۀ اجرایی دادند و در حق نظام و شهید خدمت ظلم و جفا کردند.
🔸 در این یک هفتۀ حساس که زمینههای مختلف جهت گفتگو و اقناع و تبیین واقعیتها فراهمتر است، هر کس با هر توانی که دارد باید در عرصۀ #جهاد_تبیین و بصیرتافزایی با اقشار مختلف، بهویژه اقشار محروم، کشاورزان و روستاییان به گفتگو بنشیند، سخن حق آنها را بشنود و وظیفۀ خود در جهاد تبیین، شبههزدایی و روشنگریهای لازم در مورد بانیان مشکلات کشور را انجام دهد و آنان را به حق و تکلیف ملی، شرعی و بینالمللیشان توجه دهد.
🔹 بحمدالله اقشار محروم ملت شریف ما، بهویژه کشاورزان، دامداران، صاحبان صنایع خرد و ... و به تعبیر امام، کوخنشینانی که یک تار موی آنان به همۀ کاخنشینان میارزد، صفای باطن و غیرت دینی و ملی بالایی دارند. به همین دلیل، آمادۀ شنیدن سخن حق، پذیرش آن و عمل در راه حق هستند.
🔸 پیام دوم، رأی ۹ و نیم میلیونی مردم به کسی بود که ستادش در بسیاری از شهرها و روستاها قلبهای مردم دلباخته به ارزشهای انقلاب بود و در طول این ۱۸ روز ایام تبلیغات، متوجه انواع تهمتها و تخریبها شد. این تخریبها حتی تا لحظات پایانی رأیگیری هم ادامه داشت؛ اما مردم انتخابشان چیز دیگری بود.
🔹 بار دیگر مردم نشان دادند که در مقابل تخریبگری، عوامفریبی، اتهامزنی، شایعهپراکنی و دروغگویی، بصیرت نشان داده و صداقت را تشخیص میدهند. در مناظرات، با اینکه برچسبهای بسیار و اتهاماتی متوجه او شده بود، اما جز در یک مورد، صرفاً به بیان برنامههای خود پرداخت و آن یک مورد جایی بود که از فسادی گسترده که حق مردم را پایمال میکند، سخن به میان آمد. آری، مردم ما فسادستیز هستند و هیچگاه روی خوش به مفسدین نشان نداده و نخواهند داد.
🔸 حال که در آستانۀ یک انتخابات مهم، سرنوشتساز و جدی در صحنۀ ملی و بینالمللی هستیم، از همۀ کسانی که این پیام به سمع و نظر آنها میرسد، میخواهم که به نقاط مختلف کشور عزیزمان بهویژه روستاها و مناطق محروم حرکت کنید و این صاحبان اصلی نظام و انقلاب را به مشارکت در انتخابات ۱۵ تیر و رأی به اصلح انقلابی دکتر سعید جلیلی برای حل مشکلاتشان دعوت کنید.
🔹 بلىٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَ تَتَّقُوا وَ يَأْتُوكُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هٰذٰا يُمْدِدْكُمْ رَبُّكُمْ بِخَمْسَةِ آلاٰفٍ مِنَ اَلْمَلاٰئِكَةِ مُسَوِّمِينَ. اگر صبر و تقوا داشته باشیم، هرچند دشمنان با تمام توانشان به میدان بیایند، پیروزی از آنِ جبهۀ حق خواهد بود و شاهد مشارکت بالاتر و پیروزی اصلح در این انتخابات خواهیم بود.
🔸 در پایان از همۀ مردم، مسئولین و نامزدهایی که با رعایت اخلاق و انصاف به پرشور شدن انتخابات ۸ تیر کمک کردند، سپاسگزارم.
محمود رجبی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
#انتخابات #انتخاب_جمهور
📝 @mahmoodrajabi_ir
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
#معرفی_کتاب
📚رئیس خانه یا کارمند اداره؟
خانه داری یا اشتغال زنان کدام یک؟🤷🏻♂️
در بحث اشتغال زنان، از سويي سنتهاي ريشهدار اجتماعي و ديني، زنان را بهسوي حفظ اركان خانواده دعوت ميكند و از سوي ديگر، نيازهاي واقعي يا كاذب دنياي پرهياهوي امروز، آنان را به حضور هرچه بيشتر در جامعه و اشتغال در مراكز مختلف كاري فرا ميخواند.🧕🏻
اثر حاضر بر آن است که بدون پيشداوري و با اذعان به اينكه نميتوان براي همه افراد جامعه راهكاري يکسان عرضه كرد، مزايا و معايب اشتغال زنان و تأثير آن را بر نظام خانواده را بررسي کند. 🤔
استاد محمدی در این باره به شما کمک می کند.
برای تهیه این کتاب کاربردی روی قلب بزنید. ❤️
«اللــــــــهم صـــــل علـــــــی محمـــــــد و آل محمــــــــد وعجــــــل فـــــــــرجهم»
#مأوا 🌹(مرکز روان درمانی ومشاوره اسلامی)
@moshaveremava
🌐 روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
درس اخلاق آیت الله رجبی.mp3
5.69M
🎙 فایل صوتی جلسه بیست و هشتم
از سلسله جلسات اخلاق و مبانی معرفتی
🔹 آیتالله رجبی
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری
▪️ویژه جوانان کشورهای مختلف
🗓 |شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳|
📌 |شهر مقدس قم|
🌐 روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
🔸 هم اندیشی علمی رابطه حجاب و مدرنیسم
🔺 بررسی نقش مدرنیسم در کشف حجاب
🔰 قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، دانشگاه تهران و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار میکند:
🎙 با حضور:
🔹ابوالفضل_ساجدی
🔸حسین بستان
🔹#حسین_رمضانی
✍️ دبیر علمی: قاسم بابایی
📅 سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۵
🏢 قم، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
📡 حضور مجازی از طریق:
🌐 skyroom.online/ch/iict/qotb
🔍 مشروح خبر👇
🌐 iict.ac.ir/hejab-5
#نشست
#حجاب_عفاف
🆔 @iictchannel 🆔@meshkatnoor
🌐 روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 مهمترین رویدادهای موسسه امام خمینیره در هفتهای که گذشت
•┈┈┈•••✾•••┈┈┈•
🔰 بسته خبری 2️⃣2️⃣ 🗓 2 تا 8 تیرماه 1403
•┈┈┈•••✾•••┈┈┈•
🌐 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
مباهله 📱 @mesbahyazdi_ir
علی(علیه السلام) که از صحابه نیست!
🔸«فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْناءَنا وَ أَبْناءَكُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَكُمْ وَ أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللّهِ عَلَى الْكاذِبِینَ؛ پس بگو: بیایید پسرانمان و پسرانتان، و زنانمان و زنانتان، و خودهامان و خودهاتان را فراخوانیم؛ سپس مباهله كنیم و لعنت خدا را بر دروغ گویان قرار دهیم.»(آل عمران، ۶۱)
🔸در مورد آیه شریفه مباهله یكى از مباحث این است كه...چرا با وجود این كه در آیه تعبیر «نسائنا» ذكر شده، پیغمبر(صلى الله علیه وآله) هیچ یك از همسرانش را نیاورد و به جاى آنها دختر خود را آورد؟
🔸...اگر مقصود آیه این است كه خود پیامبر(صلى الله علیه وآله) همراه با همسران و فرزندانش در مباهله شركت كند، چرا آن حضرت نه تنها هیچ یك از همسران خود را نیاورد، بلكه حضرت على(علیه السلام) و حضرت فاطمه(علیها السلام) و فرزندان آن دو بزرگوار را براى مباهله آورد؟
🔸روایات فراوانى به این مضمون نقل شده است كه این بزرگواران كسانى بودند كه دعاى آنها به اجابت مىرسید و اگر آنها دعا مىكردند، اهل باطل نابود مىشدند و فرد دیگرى صلاحیت این كار (حضور در این مباهله) را نداشت.
🔸در این میان، حضرت على(علیه السلام) مصداق «انفسنا» است؛ یعنى فقط حضرت على(علیه السلام) است كه به منزله جان و نفس پیامبر(صلى الله علیه وآله) است. این فضیلت كه احدى با امیرالمؤمنین(علیه السلام) در آن شریك نبوده و نیست، بالاترین مقامى است كه پس از پیامبر(صلى الله علیه وآله) مىتوان براى كسى تصور كرد.
🔸از یكى از علماى بزرگ اهل تسنن سؤال شد «كدام یك از صحابه پیغمبر(صلى الله علیه وآله) افضل از دیگران بودند؟» او در جواب، چند نفر از صحابه و خلفا را نام برد بدون این كه از حضرت على(علیه السلام) یادى كند.
🔸به او گفتند چرا نامى از حضرت على(علیه السلام) نیاوردى؟ پاسخ داد: شما از صحابه سؤال كردید، نه از خود پیغمبر(صلى الله علیه وآله)؛ على(علیه السلام) «نفس النبى» و جان پیامبر(صلى الله علیه وآله) بود؛ و در ادامه براى شاهد سخن خود آیه مباهله را تلاوت كرد.
🔸كسى كه به منزله جان پیغمبر(صلى الله علیه وآله) است، همان كسى است كه نور او و پیغمبر(صلى الله علیه وآله) یكى است. علماى شیعه و سنّى روایات زیادى را با این مضمون نقل كردهاند كه پیامبر(صلى الله علیه وآله) و على(علیه السلام) از نور واحدند.
(براى نمونه، ر.ك: بحارالانوار، ج ۱۵، باب 1، روایت ۱۲؛ ج ۱۶، باب ۶، روایت ۳۴؛ ج ۲۵، باب ۱، روایت ۵ و مناقب (ابن مغازلى)، ص ۸۸و ۱۳۰)
🔺آیت الله مصباح یزدی(قدس سره)، در پرتو ولایت، صفحه ۴۸
#مباهله
💠 @mesbahyazdi_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
✍️ بیانیه انجمن اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشى امام خمینی (ره) در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری
🌹بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا...» نساء: 58
ملت شریف ایران!
✅ مشارکت حداکثری مردم در این مقطع حساس برای انتخاب رئیس جمهور اصلح ضرورت اجتناب ناپذیری است که مقام معظم رهبری دامت برکاته بر تحقق آن تأکید دارند. بهدنبال مشارکت حداکثری، معظم له تأکید بر انتخاب کسی دارند که دارای شاخصه ی اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی، کارآزموده با مدیریتی قوی، خستگی ناپذیر و جهادی، صمیمی و خدمتگزار به مردم، عدالت خواه، ساده زیست و امانت دار، شجاع و استکبارستیز، برخوردار از تدبیر، بصیرت و برنامه و بالآخره باورمند به توان مندی مردم شریف ایران و ظرفیت های فراوان داخلی و در کنار تعامل عزتمندانه با قدرت های خارجی باشد.
✅ آشکار شدن ناکارآمدی گفتمان نگاه به غرب در دهه ۹۰ که منجر به عقب افتادگی این کشور گردید و در مقابل طعم شیرین خدمت بی منت و صادقانه با تکیه بر توان داخلی به جای امید واهی به دشمنان این مرز و بوم در دولت شهید رئیسی عزیز, دوگانهای است که در این مرحله از انتخابات عیانتر از گذشته شده است و جای هیچ تعلل و شبههای را برای حمایت همه دلبستگان به این کشور و گفتمان انقلاب اسلامی از جناب آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلح در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و حاکمیت عدالت باقی نمیگذارد.
✅ انجمن اساتید مؤسسۀ آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) ضمن احترام به نامزد رقیب، به دلیل نگرانی هایی که ملت غیور ایران در دهه اخیر در موضوعات گوناگون بهویژه مشکلات اقتصادی داشته است، جناب آقای دکتر سعید جلیلی را نامزد اصلح و در تراز انقلاب تشخیص داده و از تمام نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان می خواهد با رأی منسجم خود و ترغیب مردم برای رأی به ایشان، در تقویت جبهه انقلاب سهیم باشند.
👈 وعده ما جمعه 15 تیرماه
🌐 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
⭕️بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از دکتر جلیلی
بسم الله الرحمن الرحیم
🔹 ملت شریف ایران؛ ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول #انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دستاندر کاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و نیز کلیه کسانی که به نحوی در خلق این حضور باشکوه مؤثر بودند، با احترام به هردو نامزد ریاست جمهوری مرحله دوم و با توجه به معیارهای «انتخاب اصلح» در کلام امام خمینی – قدس سره – و مقام معظم رهبری – مدظله العالی – و با عنایت به ضرورتهای کشور و انقلاب، بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدینوسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر "حمایت از جناب آقای دکتر #سعید_جلیلی " را اعلام مینمائیم.
🔹 از همگان انتظار میرود با شرکت پرشور خود در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
✅ پایگاه اطلاعرسانی دکتر سعید جلیلی
@saeedjalily
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
چرا انتخاب کنیم و که را انتخاب کنیم؟-علیآباد-مسجد امام حسن عسکری علیه السلام -۶-۴-۱۴۰۳.mp3
50M
✅چرا انتخاب کنیم و که را انتخاب کنیم؟
🎙سخنرانی حجتالاسلام و المسلمین دکتر علی مصباح
🗓چهارشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۳
🏢مسجد امام حسن عسگری علی آباد
🔷 کانال رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی مصباح
🆔 @alimesbah_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰@iki_ac_ir
📔 #معرفی_کتاب
🔆 مشکات فروزان در تفسیر قرآن [تفسیر سوره حمد و آیات 1 الی 48 سوره بقره]
🖊 آیت الله محمدتقی مصباح یزدی
📖 نوشتار پیش روی، از دروس تفسیر تربیتی علامه مصباح یزدی ره و در دو بخش تنظیم شده است. بخش نخست، تفسیر سوره مبارک حمد، که جناب استاد در ضمن مباحثی درباره نماز ارائه کردهاند؛ و بخش دوم، تفسیر سوره بقره تا آیه 48، که معظم له در سال 1347 شمسی در جمع گروهی از فضلای حوزه علمیه قم تدریس کردهاند. امید است ادامه تفسیر آیات سوره بقره در مجلدات بعدی، تدوین و منتشر شود.
🔅[برای تهیه اینترنتی کتاب مشکات فروزان کلیک کنید]🔅
┄┅═══••✾••═══┅┄
🌐 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir