از اشكهایش بیخبریم که بیتفاوت لحظههارا میگذرانیم...
اگر از تنهایی ِاو خبر داشتیم ، بیشك برای ِاو و بهخاطر ِاو زندگي میکردیم !
بسم ِرب ِالمهدي !
محفل ِهشت : رفاقت با خدا .
قبل از خواندن ِمحفل ، صلواتی برای ظهور امامزمانمون بفرستید 🌱
محفل ِامروز خیلي دلنشین ِ!
میخوایم ببینم چیکار کنیم تا با خدا رفیق بشیم ؟
ما برای اینکه با خدا رفیق بشیم نیاز به تفکر داریم!
اگر کمي با خودمون فکر کنیم ، به یه نتایجی میرسیم که با ۷۰ سال عبادت بهش نمیرسیم!
البته این به معنی ِکنار گذاشتن عبادت نیستا😄
ولی تفکر ، نوعی عبادته!
شما میای فکر میکنی ، تو سختیها کی همیشه بود ؟ از اول بود ؟ تا آخر هم هست ؟
اصلا کدوم یکی از آدمای دور و برت تضمین میکنن تا آخر کنارت خواهند ماند ؟
و وقتی به این برسی که هیچ کدوم از آدم های دورت برت همیشگی نبودن!
میای فکر میکنی ، تو اوج ناراحتیام کی ُصدا زدم ؟
فکر میکردم کی از همه توانا تره ؟
به کی میگفتم کمکم کنه ؟
و در آخر کی کمکم کرد؟☺️
همراه
محفل ِامروز خیلي دلنشین ِ! میخوایم ببینم چیکار کنیم تا با خدا رفیق بشیم ؟ ما برای اینکه با خدا رفیق
ما از تمام رفیقهامون معرفت میخوایم !
با رفیق هامون هم سعی میکنیم با معرفت رفتار کنیم !
ولی خدا برای ما بامعرفتترین بود ُما براش بیمعرفتترین!
وقتی به اینا فکر کنید ، به این نتیجه میرسید که چقدر میتونید رفاقتتون رو با خدا سفت ُمحکم کنید ، چقدر هم سود خواهید کرد😄
شما بعد از تفکر و رسیدن به یه سری نتایج ، باید ِباید به این نتیجه برسی که : چیکار کنم برای رفیقم ؟ اگر به این نتیجه نرسی ، درست فکر نکردی!!
حالا وقتی این سوال رو از خودت پرسیدی ،
بدون داری نزدیك میشی...
شما اول فکر کن به نماز هات!
آیا میخونی ؟ اول ِوقته ؟ با حضور ِدله ؟
نماز معجزه میکنه!
تو وقتی از خواب بلند میشی که نماز صبح بخونی ، خدا کیف میکنه!! به ملائک میگه : بندهی من از خوابش زده که بیاد با من حرف بزنه ، حالا ببینید چه آرامشی تو دلش قرار میدم☺️
همراه
ما از تمام رفیقهامون معرفت میخوایم ! با رفیق هامون هم سعی میکنیم با معرفت رفتار کنیم ! ولی خدا برا
رفقا ، با خدا حرف بزنید ، درد ُدل کنید !
نمیدونید چقدر لذت تو این صحبتهای شبونه با خدا وجود داره!!!
اگر بدونید وقت ِسحر ، قبل از اذان چه چیز هایی میدن☺️ ، حاضر به خواب نمیشید!!
انقدر لذت داره...
تو هرچی بیشتر برای خدا کار کنی ، دلت بیشترشو میخواد...
میدونی چرا ؟ چون آرامش رو داری پیدا میکنی!!! اون آرامش واقعیه😄
کی بدش میاد حالش بهتر شه ؟ آرامشش بیشتر بشه؟؟
و بعد از یه مدت حس میکنی واقعا دیگه خدا بغلت کرده...
حس میکنی رحمتی که خدا داره نازل میکنه برات...
رفقا ، رفاقت با خدا قشنگ ترین نوع دوستی هستش!!
خدا خالق ِماست ، بهتر از هرکس دیگهای میتونه حالمون رو خوب کنه:)
برید سمتش ، پشیمونی تو این راه محاله🌱