دو اینکه به انجام چندکار مشغول نشید..
و حتماا با خدا و اهل بیت ارتباط داشته باشید!
ما وقتی با خدا عهدی میبندیم و میشکنیم به این دلیله که هنوز عظمت الله رو درک نکردیم!
شهید باقری :
اگر خسته شدیم، باید بدانیم کجای کار اشکال دارد، وگرنه کار برای خدا که خستگی ندارد..
و یکی از کاهای بسیار موثر در پرورش اراده استمرار و تنبیه هستش..
مثلا اگه هفت صبح پاشدی دیدی نمازت قضا شده نگو خب پس با نماز ظهر قضاشو میخونم! اتفاقا پاشو بخون که نفْست بزرگ نشه..
به هیچعنوان نزارید نفْستون بهتون غلبه کنه..
با رعایت این نکات، اراده ترک گناه و انجام خیلی کارها در وجودتون زنده میشه🌺
باید صد در صد وجودت
را خـرجِ امام زمان کنی ؛
ایشان یار نیمـه تمام نمیخواهند ..!
- شهیدحسـینخرازی .
همراه | ir_hamrah@InShot_20241017_212148505_35.mp3
زمان:
حجم:
1.9M
#امام_زمان ۷
⚡هروقت کارهات رو بر طبق علایق امام زمان چیدی ، یار ِواقعی هستی!
کاری از کانال ِهمراه !
#پادکست
@ir_hamrah
وقتی که روح انسان به عالم دیگر رفت ، میفهمد :
این همه تشریفات در دنیا لازم نبود ..
- آیتاللهبهجت .
در بيابانهای تاريک و ظلمانی
و صحراهای خشک و بیآب و
علف ، كه دست تطاول زمان بدان
نمیرسد ، برای شما دعا میكنم . .
- فرمایشاتِصاحبالزمان ؛
بسمالله الرحمن !
محفل پنجاه ُهشتم : نشونه از طرف خدا .
قبل از خواندن ِمحفل صلواتی برای ظهور امام زمانمون بفرستید 🌱
رفقا ما وقتی بمیریم ، به خدا میگیم کاش قبلش خبر میدادی.. کاش یه نشونهای چیزی میفرستادی ..
خدا میگه فلان روز یادته خبر مرگ یه جوون به گوشت رسید؟ من اونجا تورو خبردار کردم..
که ممکنه نفر بعدی خودت باشیااا ..
فلانی شهید شد خبرش رسید رو یادته؟
من اونجا بهت گفتم که میخوای مثل این باشی یا غرق در گناه بمیری؟
قبرستون یا گلزار شهدا ؟
رفقا دائما به سمت ما از طرف خدا نشونه فرستاده میشه..
حالا جدا از اینکه تک تک مخلوقات خدا، نشانه های عظیمی هستند..
خدا خیلی اتفاقارو برامون رقم میزنه که بگه این کار اشتباهه ها، نکن! تورو از من دور میکنهها، نکن..
یکیو میفرسته بیاد یکم از دین برات بگه..
حالا پس فردا که مُردی،
نمیتونی بگی نمیدونستم..
چون یقینا خدا در این دنیا نشونه های زیادی برات فرستاده.. آدم های بسیار و اتفاق های بسیار..
رفقا تفکر روزانه داشته باشید..
تفکر، خیلی چیزارو درست میکنه..