هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
فک کنم تشریف بردید تجمعات:)
ناشناسو ولی ادامه میدیم امشب تا هرزمان که بودید یا اومدید.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
کدوم رشته ای،هارمهر جونم؟
.
رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش ممبر:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/23975
من فلک زده موندم تا جغرافی بخونم ولی الان نه رفتم خیابون نه مثل آدم خوندم، دلم خیابون میخواد😭😭😭😭
.
وقت تجمعو نذارید برای کارای دیگه خب😔
دوساعت از شبو خالی کنید برای تجمعات دیگه🥲
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دوستان خیلی شرمندهم، کار پیش اومد بعد از گذاشتن اخرین پیام
بنده فردا اولین فرصت میام ادامه ناشناسارو میریم اگه دوست داشته باشید و پایه باشید و مهمتر از همه چی فرصت داشته باشید، به بنده که خوش میگذره قطعا:)
بعدهم همه این ناشناسارو انتقال میدم به کانال ناشناس و از اینجا پاک میشه، خیال کسایی که از شلوغی کانال آزرده میشن راحت:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/23977
به من بود میرفتم ولی دیشب رفتم به امید اینکه وقتی برگردم میخونم، نخوندم و افتاد به امروز با اینکه از بعد ازظهر شروع کردم ولی خب نبردن منو و گفتن بشین درستو بخون😭😭
فرداشب میری😭😭😭😭😭
.
اشکال نداره ممبرجان، نذاشتن دیگه دست خودت که نبود:)
از این به بعد انشاءالله درسو قبلش میخونی و این داستانا پیش نمیاد، خداروشکر کن که دغدغه داری و نرفتن اینطورت میکنه:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/23968
هی وای🥲
اینم کمک بسیار بزرگی بود ممنونم ممبر خانم توت فرنگی!!
بله🤝🏻🌱
.
خب این پیامم که مخاطبش بنده نیست:) 😂
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بین بقیه کانال هایی که دارم و حالا ناشناس میزارن اینجا واقعا از جونتون جواب پیام هارو میدیدن و این خیلی چیز خاص و خفنی.
و حتی تیکه اندازی و اینا درکار نیست و واقعا حرف ها صمیمیه.
چه خودتون چه ممبرا
همه چی خیلی خوبه واقعا.ایول
دمتون گرم
.
یاخدا چه ممبر مهربونی و چقدر لطف و محبت:)
ممنونم از محبت شما بزرگوار، الحمدالله انشاءالله که همینطور باشه خودم که همیشه سعیم بر این بوده و هست که ممبرام احساس بدی بهشون دست نده با صحبتای من و پاسخام و معتقد بودم کانال برای بنده و ممبرا باهمه:)
و این محیطی که شما توصیف کردید، اگه خوبه به خاطر وجود ممبرای خوبه دیگه، شما و باقی دوستان:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سلااااام حمایت؟ @Planet_A
برا دوستانم و کانالای و گپای دیگه بفرست
خنده بیارین با اومدنتون به کانال دوستم زیبا
.
سلام، چشم
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خب میایم دوباره برای شلوغ کردن اینجااااا
ینی بیایم یا نیایم؟؟؟؟😂😂😂
.
چرا نیاید؟ خیلی خوش میاید😂😂
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بیاید بهتون بگم که امروز تصادف کردم🤣🤣🤣
اونم کنار پدر بزرگوار و ی لحظه هردو از ماتریکس خارج شدیم.
ولی همه میدونن که من مقصر نبودم و اون دوست عزیز از جلو بهمون زد.
ولی درکل🤣🤣🤣🤣🤣🤣زبونم نمیتونه بچرخه واز اتفاق های ناگوارش حرف بزنم🤣🤣🤣🤣🤣
.
ای وای💔²
یکیش به خاطر خود تصادف یکیش به خاطر وقوع این حادثه دربرابر پدر💔💔
سالمید حالا؟
پلیس نیومد؟