eitaa logo
Tea Time☕️
101 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
4 ویدیو
0 فایل
ناشناس کانال Motivation. چاییاتونو بیارید باهم گپ بزنیم رفقا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال اصلی: https://eitaa.com/Chocolate2005
مشاهده در ایتا
دانلود
Tea Time☕️
بنده گفتم فردی که حجاب نداره ایرانی نیست؟ خدایی کجا چنین جمله ای گفتم؟ اصلا چنین حرفی نزدم بنده. و ح
چون نه حجاب واجب بودنش از بین میره وقتی یکی پشت نظام باشه، نه امر به معروف نهی از منکر. همون حرف فوق العاده زیبا و کامل و جامعی که درمورد عزاداری های امام حسین علیه السلام میزدن رو درمورد این مسئله هم میشه زد، میگفتن گناهکار میتونه بیاد تو مجلس امام حسین اما گناه نه! بی حجاب میتونه بیاد مجلس امام حسین ولی نمیتونه گناه بی حجابیشو بیاره، به حرمت مجلس اون چن ساعتو باید بپوشونه خودشو. برای تجمعم همینه. الان یکی که شرابخواره با شراب پاشه بیاد تو تجمع شما عکس میگیری با ذوق پخش میکنی که اینم پشت نظامه یا میگی آقا شرابتو چرا آوردی این وسط؟ حالا هی عکس بگیریم از زنای بیحجاب و با ذوق پخش کنیم و اصلنم توجه نکنیم چه اثر مخربی داره این حرکت، و گناهشم گردن کسی که اینارو پخش میکنه و یه عالمه ادم بی حجاب زن مسلمونو میبینن هست.
Tea Time☕️
چون نه حجاب واجب بودنش از بین میره وقتی یکی پشت نظام باشه، نه امر به معروف نهی از منکر. همون حرف فو
حجاب یه گناه عمومی و حق الناسه. خانوما کلا باید وقتی میرن بیرون و پیش نامحرم پوشیده باشن، اگه یه نفر اینطور نیست؛ دیگه حداقل تجمعات که میاد به حرمت دین و شهدا و اون تقدس این تجمعات خودشو یه کم بیشتر بپوشونه بیاد که چیزی نمیشه! بعد ما جای تذکر مهربانانه و دلسوزانه میایم با ذوق عکس میگیریم پخش میکنیم. اونم از بی حجاب ها! ترسناکه واقعا، بی حجاب، مکشفه.
والا چی بگم😂😂یه کم تخیلی به نظر میاد. خب کدوم نوشیدنی بوده دقیقا؟
ابزارک بالا نمیاد فعلا. نقد شما به این گزاره چیه؟ اگه ایرادی که پیدا کردید رو بگید یا مسئله‌تونو، بهتر میتونم درموردش صحبت کنم. چون این یه جمله بدون پیش زمینه پس زمینه‌س و گوینده‌شم معلوم نیست و این که کجا و چرا گفته شده، نمیتونم به طور کلی نظر بدم. ولی کلی و بدون درنظر گرفتن این که این حرفو کجا استفاده میکنن چیزی که میتونم بگم و واضحه، اینه که بله وطن باید محور اتحاد همه هموطنا باشه و سر حفظ وطن همه باهم با هر فکر و عقیده ای اتحاد داشته باشن و برای همین کسی که الان از جنگ ناراحت نیست اسمش وطن فروش بی شرفه. حالا شما بگو، به نظرت درسته این گزاره؟ مشکلی اگه میبینی حتما به منم بگو میخوام از زوایای دیگه نگاه کنم.
Tea Time☕️
ابزارک بالا نمیاد فعلا. نقد شما به این گزاره چیه؟ اگه ایرادی که پیدا کردید رو بگید یا مسئله‌تونو، ب
https://eitaa.com/its_tea_time/1521 نه نمیشن. چرا؟ بیاید توضیح بدم. ببینید شما اگه مکشفه دیدید توی این تجمعات، ینی کسی که چیزی سرش نیست و نمیبیندم که سرش کنه، مثلا اینطور نیست که یه لحظه افتاده باشه و بعد اون بذاره سرش و سرش نیست کلا و براش مهم نیست انگار، یا یکی خیلی دیگه وضع پوششیش بد و زننده‌س، باید برید جلو و چون به قولی قلبش با نظام و انقلاب و شهدا و ایناست، باید فوق العاده نرم و مهربون و با محبت و لبخند و قربون صدقه و تشویق و آفرین و فدایت شوم و اینا، بهش تذکر بدید که خودشو بپوشونه. اگه واقعا اینقدر خوب و مهربون و بامحبت و نرم و درست تذکر دادید و باز خواست متفرق بشه دیگه گردن شما نیست، اون آدم بالاخره یه جایی متفرق میشد و شما نمیتونید واجبتون رو انجام ندید به این دلیل. و راهای خلاقانه مختلفی هم وجود داره جدای از مهربون و خوب و بامحبت و لبخند گفتن، مثلا روسری نو دستتون باشه با گیره، برید با همون مهربونی و توضیحات سر اونی بکنید که کلا روسری نداره یا اونی که روسریش رو شونه‌شه رو بهش گیره هدیه بدید و با گیره براش ببندید، البته اینا میگم کارای فرهنگی خلاقانه‌س وگرنه برای رفع تکلیف همون تذکر خوب و بامحبت کافیه.
چون باید بهم فرصت بدید، ناشناسارو همون لحظه نمیتونم جواب بدم.
*از پایین به بالا جواب میدم: _شماهم اینو بفرما: https://eitaa.com/Anti_celebrity1/91559 خیلی کامل و زیبا جواب مغالطه هارو دادن حتما تماشا کنید. . _ گذاشتمش بعدا، چک کن کانال اصلی رو. بنده خیلی وقتا فرصت ندارم به قول شما بحث پیش ببرم و همه ناشناسارو بذارم و اونایی رو میذارم که مهم ترن یا کامل ترن یا مثل الان بعدا میذارم بقیه‌شو. . _ خب 17 روز گذشته، حتما اون حس هم گذشته. ولی ممبر تا الان بیشتر از یک پنجم جمعیت کل ایران جانفدا رو ثبت نام کرده، شما خودتم برو ثبت نام کن نشستی غصه میخوری؟ 😂 اولا که قرار نیست با یه ثبت نام سایتی سریع بردارن ببرنمون خط مقدم، ولی به طور کلی اینو بگم که مرگ یه چیزیه که ادم ازش فرار نمیتونه کنه؛ بالاخره میاد و یقه‌ تو و عزیزاتو میگیره و توهم نمیدونی کِی. حالا پدر شما و بقیه کسایی که جانفدان اینقدر روحشون بزرگه که ترجیح میدن جونی که قراره با تصادف یا مریضی یا یهویی تو خواب بدون هیچ دلیلی یا دلایل این مدلی دیگه از بین بره بالاخره یه روزی، در مسیر حق و دفاع از حق و وطن از بین بره و این آرزوشونه، ینی شهادت. حالا نه هرکی ثبت نام کرده قراره اعزام شه و نه هرکی اعزام شه قراره شهید شه ها، ولی میخوام تفکری که پشت این ثبت نام هست رو بگم. به این میگن یه پایان مقدس که از هر مرگ دیگه ای شیرین تره، شهادت در راه خدا که اصلا مرگ نیست و خود خدا فرموده شهدا زنده‌ن.
خوندم، اولا باید عرض کنم که واقعا متاسف شدم که چنین مطلبی رو ایشون تو کانال عمومیشون قرار دادن، چون هیچوقت بحث یا اختلاف این مدلی بین خودیا که میتونه دید بقیه رو خیلی بد و منفی کنه نسبت به جبهه تفکرمون نباید جلوی جمع مطرح بشه. این که از این. از اون طرفم، این جمله جوونا از اسلام و انقلاب زده میشن، اصلا برای من منطقی نیست؛ چون ینی چی که یه نفر منتظره تا یه رفتار بد ببینه و سریع زده بشه؟؟ به قول یه بنده خدایی، همه‌ش میگید ما زده شدیم از شما به خاطر فلان چیز، چرا یه بار از اون سمت که جزیره اپستینیان نمیاید بگید ما از شما با این جنایتا و کثافتا و کشت و کشتاراتون زده شدیم میریم همون میچسبیم به مذهبیا هرچی باشه باز از شما بهترن؟ این به کنار، شاید اصن فک کن من نوعی ظاهرمو مذهبی کردم و اومدم از قصد با بدرفتاری و کج رفتاری تو این ظاهر بخوام تورو از دین زده کنم، تو باید زده شی واقعا؟! فک میکنید مثلا توجیهه الان زده شدن؟ اسلام رو مگه باید از اشخاص دنبال کرد که بعد به خاطر اشخاص ازش زده شد؟
*از پایین به بالا جواب میدم: _ چشم: https://eitaa.com/boreshketab . _ پیام نصفه اومده متاسفانه ولی واقعا عالی نواختید خدا خیرتون بده:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ من اصن از دستم عکس نداشتم کانال احتمالا دست پسرخاله‌مو با من اشتباه گرفتی، اون اصن دست پسربچه‌س سید😂 . _ یکیش هستم دیگه😂 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/23275 پسرخاله‌ی نه ساله‌م، خودشم تپل و بامزه‌س😂زنده باشید:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ سلام، ساحل بوشهر. خود بوشهر. . _ اصن نبودی صفا نبود سید😔 . _ خدانکنه دور از جون، خود بوشهر ممبر. . _ با کسی که به احکام شرع و حکم واجب الهی میگه سطحی و غیرقابل تحمل هیچ بحثی ندارم چون اصن در حد بحث نمیدونم چنین تفکری رو واقعا و خیلی زشته یه کم خجالت بکشید.
*از پایین به بالا جواب میدم: _ https://eitaa.com/Chocolate2005/23278 وقتی تو بوشهر رفتم مراسم شهدای عشایر که توشون دوتا بچه هم بودن فهمیدم متأسفانه میدونن💔💔 . _ داداشم؟ چنل داشت مگه؟ . _ کدوم پیام ممبر؟ اگه تا اخر ناشناسا جواب نگرفت بگو.