eitaa logo
Tea Time☕️
101 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
4 ویدیو
0 فایل
ناشناس کانال Motivation. چاییاتونو بیارید باهم گپ بزنیم رفقا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال اصلی: https://eitaa.com/Chocolate2005
مشاهده در ایتا
دانلود
چون باید بهم فرصت بدید، ناشناسارو همون لحظه نمیتونم جواب بدم.
*از پایین به بالا جواب میدم: _شماهم اینو بفرما: https://eitaa.com/Anti_celebrity1/91559 خیلی کامل و زیبا جواب مغالطه هارو دادن حتما تماشا کنید. . _ گذاشتمش بعدا، چک کن کانال اصلی رو. بنده خیلی وقتا فرصت ندارم به قول شما بحث پیش ببرم و همه ناشناسارو بذارم و اونایی رو میذارم که مهم ترن یا کامل ترن یا مثل الان بعدا میذارم بقیه‌شو. . _ خب 17 روز گذشته، حتما اون حس هم گذشته. ولی ممبر تا الان بیشتر از یک پنجم جمعیت کل ایران جانفدا رو ثبت نام کرده، شما خودتم برو ثبت نام کن نشستی غصه میخوری؟ 😂 اولا که قرار نیست با یه ثبت نام سایتی سریع بردارن ببرنمون خط مقدم، ولی به طور کلی اینو بگم که مرگ یه چیزیه که ادم ازش فرار نمیتونه کنه؛ بالاخره میاد و یقه‌ تو و عزیزاتو میگیره و توهم نمیدونی کِی. حالا پدر شما و بقیه کسایی که جانفدان اینقدر روحشون بزرگه که ترجیح میدن جونی که قراره با تصادف یا مریضی یا یهویی تو خواب بدون هیچ دلیلی یا دلایل این مدلی دیگه از بین بره بالاخره یه روزی، در مسیر حق و دفاع از حق و وطن از بین بره و این آرزوشونه، ینی شهادت. حالا نه هرکی ثبت نام کرده قراره اعزام شه و نه هرکی اعزام شه قراره شهید شه ها، ولی میخوام تفکری که پشت این ثبت نام هست رو بگم. به این میگن یه پایان مقدس که از هر مرگ دیگه ای شیرین تره، شهادت در راه خدا که اصلا مرگ نیست و خود خدا فرموده شهدا زنده‌ن.
خوندم، اولا باید عرض کنم که واقعا متاسف شدم که چنین مطلبی رو ایشون تو کانال عمومیشون قرار دادن، چون هیچوقت بحث یا اختلاف این مدلی بین خودیا که میتونه دید بقیه رو خیلی بد و منفی کنه نسبت به جبهه تفکرمون نباید جلوی جمع مطرح بشه. این که از این. از اون طرفم، این جمله جوونا از اسلام و انقلاب زده میشن، اصلا برای من منطقی نیست؛ چون ینی چی که یه نفر منتظره تا یه رفتار بد ببینه و سریع زده بشه؟؟ به قول یه بنده خدایی، همه‌ش میگید ما زده شدیم از شما به خاطر فلان چیز، چرا یه بار از اون سمت که جزیره اپستینیان نمیاید بگید ما از شما با این جنایتا و کثافتا و کشت و کشتاراتون زده شدیم میریم همون میچسبیم به مذهبیا هرچی باشه باز از شما بهترن؟ این به کنار، شاید اصن فک کن من نوعی ظاهرمو مذهبی کردم و اومدم از قصد با بدرفتاری و کج رفتاری تو این ظاهر بخوام تورو از دین زده کنم، تو باید زده شی واقعا؟! فک میکنید مثلا توجیهه الان زده شدن؟ اسلام رو مگه باید از اشخاص دنبال کرد که بعد به خاطر اشخاص ازش زده شد؟
*از پایین به بالا جواب میدم: _ چشم: https://eitaa.com/boreshketab . _ پیام نصفه اومده متاسفانه ولی واقعا عالی نواختید خدا خیرتون بده:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ من اصن از دستم عکس نداشتم کانال احتمالا دست پسرخاله‌مو با من اشتباه گرفتی، اون اصن دست پسربچه‌س سید😂 . _ یکیش هستم دیگه😂 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/23275 پسرخاله‌ی نه ساله‌م، خودشم تپل و بامزه‌س😂زنده باشید:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ سلام، ساحل بوشهر. خود بوشهر. . _ اصن نبودی صفا نبود سید😔 . _ خدانکنه دور از جون، خود بوشهر ممبر. . _ با کسی که به احکام شرع و حکم واجب الهی میگه سطحی و غیرقابل تحمل هیچ بحثی ندارم چون اصن در حد بحث نمیدونم چنین تفکری رو واقعا و خیلی زشته یه کم خجالت بکشید.
*از پایین به بالا جواب میدم: _ https://eitaa.com/Chocolate2005/23278 وقتی تو بوشهر رفتم مراسم شهدای عشایر که توشون دوتا بچه هم بودن فهمیدم متأسفانه میدونن💔💔 . _ داداشم؟ چنل داشت مگه؟ . _ کدوم پیام ممبر؟ اگه تا اخر ناشناسا جواب نگرفت بگو.
https://eitaa.com/Chocolate2005/23303 اره بنده دیر فهمیدم:/ خدا خیرتون بده واقعا که پای کارید:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ سلام، بنده بوشهری ام ولی بوشهر زندگی نمیکنم، اما فک کنم این سمت دانشجو بود اگه اشتباه نکنم. . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/23314 میدونید مغالطه میکنید، چون یکی اومده یه حرف تفرقه افکنانه رو زده و بعد شما کسی که به این حرف مزخرف تفرقه افکنانه واکنش داده و کوبوندتش و نقدش کرده که بیخود که چنین حرفی زدی، میای اونوهم اندازه کسی که اومده حرف مفت زده میکوبی! خب این که نمیشه که، حرف تفرقه افکنانه رو اون آقایون عوضی ای که نام بردید زدن و اینطور نیست که ما باید دربرابر چرتاشون که اذهان عمومی رو مشوش کرده و اعصاب مردمو ریز ریز سکوت کنیم وگرنه بهمون بگن شماهم تفرقه افکنی داری میکنی!!!! نخیر، تفرقه افکن همون کسیه که اول میاد و حرفی میزنه که مردمو عصبی میکنه. اتفاقا باید یکی دربرابر مفت گویی های اینا وایسه وگرنه فقط خشم مردم برانگیخته شده و همه هم در برابر جفنگیات اینا سکوت کردن! برچسب الکی نزنیم و تفرقه افکن و کسی که جلوش درمیاد رو یکی نکنیم.
*از پایین به بالا جواب میدم: _ بنده دانشجوی زبان انگلیسی ام گرایش آموزش. . _ فقط میتونم بگم تاسف باره. . _ یک فرد انقلابی دغدغه مند. بدون تایید و رد چون خیلی نمیشناسم. . _ گفتم الان:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ https://eitaa.com/joinchat/2368209222Cab31defdd2 . _ https://eitaa.com/Chocolate2005/23274 دریای بوشهر، خودِ شهر بوشهره اینجا. . _ https://eitaa.com/Z_time چشم:)
*از پایین به بالا جواب میدم: _ ای جان...:) ما ملت امام حسینیم واقعا به قول حاج قاسم:) . _ https://eitaa.com/its_tea_time/1521 نه شما کاملا دارید حق و حقیقت رو میگید، چون اگه جمهوری اسلامی نبود اصن این دفاع از همون میهنی که اینا بهش معتقدن هم وجود نداشت و اون دفاع کار جمهوری اسلامی و نظامه دیگه کشور که جون نداره از خودش دفاع کنه. پس بله قطعا تفکرشون تناقض داره ولی خودشون متوجه نیستن. که خب به خیلیاشونم نمیشه چکشی اینو گفت، باید کم کم و ریز ریز بگی بهشون و کم کم دیدشون رو نسبت به نظام درست کنی.