*از پایین به بالا جواب میدم:
_ چشم:
https://eitaa.com/boreshketab
.
_ پیام نصفه اومده متاسفانه ولی واقعا عالی نواختید خدا خیرتون بده:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ من اصن از دستم عکس نداشتم کانال احتمالا دست پسرخالهمو با من اشتباه گرفتی، اون اصن دست پسربچهس سید😂
.
_ یکیش هستم دیگه😂
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23275
پسرخالهی نه سالهم، خودشم تپل و بامزهس😂زنده باشید:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23278
وقتی تو بوشهر رفتم مراسم شهدای عشایر که توشون دوتا بچه هم بودن فهمیدم متأسفانه میدونن💔💔
.
_ داداشم؟ چنل داشت مگه؟
.
_ کدوم پیام ممبر؟ اگه تا اخر ناشناسا جواب نگرفت بگو.
https://eitaa.com/Chocolate2005/23303
اره بنده دیر فهمیدم:/
خدا خیرتون بده واقعا که پای کارید:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ سلام، بنده بوشهری ام ولی بوشهر زندگی نمیکنم، اما فک کنم این سمت دانشجو بود اگه اشتباه نکنم.
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23314
میدونید مغالطه میکنید، چون یکی اومده یه حرف تفرقه افکنانه رو زده و بعد شما کسی که به این حرف مزخرف تفرقه افکنانه واکنش داده و کوبوندتش و نقدش کرده که بیخود که چنین حرفی زدی، میای اونوهم اندازه کسی که اومده حرف مفت زده میکوبی! خب این که نمیشه که، حرف تفرقه افکنانه رو اون آقایون عوضی ای که نام بردید زدن و اینطور نیست که ما باید دربرابر چرتاشون که اذهان عمومی رو مشوش کرده و اعصاب مردمو ریز ریز سکوت کنیم وگرنه بهمون بگن شماهم تفرقه افکنی داری میکنی!!!! نخیر، تفرقه افکن همون کسیه که اول میاد و حرفی میزنه که مردمو عصبی میکنه.
اتفاقا باید یکی دربرابر مفت گویی های اینا وایسه وگرنه فقط خشم مردم برانگیخته شده و همه هم در برابر جفنگیات اینا سکوت کردن!
برچسب الکی نزنیم و تفرقه افکن و کسی که جلوش درمیاد رو یکی نکنیم.
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ https://eitaa.com/joinchat/2368209222Cab31defdd2
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23274
دریای بوشهر، خودِ شهر بوشهره اینجا.
.
_ https://eitaa.com/Z_time
چشم:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ ای جان...:) ما ملت امام حسینیم واقعا به قول حاج قاسم:)
.
_ https://eitaa.com/its_tea_time/1521
نه شما کاملا دارید حق و حقیقت رو میگید، چون اگه جمهوری اسلامی نبود اصن این دفاع از همون میهنی که اینا بهش معتقدن هم وجود نداشت و اون دفاع کار جمهوری اسلامی و نظامه دیگه کشور که جون نداره از خودش دفاع کنه. پس بله قطعا تفکرشون تناقض داره ولی خودشون متوجه نیستن. که خب به خیلیاشونم نمیشه چکشی اینو گفت، باید کم کم و ریز ریز بگی بهشون و کم کم دیدشون رو نسبت به نظام درست کنی.
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23346
قم عشقه، قم یه کهکشانه، قم بهترینه:)
میدونی سید روز بسیار عالی ای اومدی(عاشورا) ولی فصل بسیااار بدی😂قم تنها نقطه ضعفش همین هوای فوق العاده گرمش تو تابستونه که خب البته از جنوب بهتره و خیلی شهرای دیگه ایرانم کلا این مدل هوارو دارن😂
شما یه بار یه فصل دیگه برای یه مراسم دیگه بیا، مثلا شب نیمه شعبان!
.
_ بسم الله الرحمن الرحیم💔
دمتون گرم، شهرتونو حفظ کنید از شر این همشهریای بی بصیرت یا وطن فروش
اجر شما خیلی بیشتر از منیه که تو شهری مثل قم که همه مث خودمن دارم میرم تجمع، خدا پشت و پناهتون:)
https://eitaa.com/its_tea_time/1518
با این که فرمودید نذارم ولی گذاشتم چون واقعا عالی فرموده بودید و زحمت کشیده بودید:)