*از پایین به بالا جواب میدم:
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23278
وقتی تو بوشهر رفتم مراسم شهدای عشایر که توشون دوتا بچه هم بودن فهمیدم متأسفانه میدونن💔💔
.
_ داداشم؟ چنل داشت مگه؟
.
_ کدوم پیام ممبر؟ اگه تا اخر ناشناسا جواب نگرفت بگو.
https://eitaa.com/Chocolate2005/23303
اره بنده دیر فهمیدم:/
خدا خیرتون بده واقعا که پای کارید:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ سلام، بنده بوشهری ام ولی بوشهر زندگی نمیکنم، اما فک کنم این سمت دانشجو بود اگه اشتباه نکنم.
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23314
میدونید مغالطه میکنید، چون یکی اومده یه حرف تفرقه افکنانه رو زده و بعد شما کسی که به این حرف مزخرف تفرقه افکنانه واکنش داده و کوبوندتش و نقدش کرده که بیخود که چنین حرفی زدی، میای اونوهم اندازه کسی که اومده حرف مفت زده میکوبی! خب این که نمیشه که، حرف تفرقه افکنانه رو اون آقایون عوضی ای که نام بردید زدن و اینطور نیست که ما باید دربرابر چرتاشون که اذهان عمومی رو مشوش کرده و اعصاب مردمو ریز ریز سکوت کنیم وگرنه بهمون بگن شماهم تفرقه افکنی داری میکنی!!!! نخیر، تفرقه افکن همون کسیه که اول میاد و حرفی میزنه که مردمو عصبی میکنه.
اتفاقا باید یکی دربرابر مفت گویی های اینا وایسه وگرنه فقط خشم مردم برانگیخته شده و همه هم در برابر جفنگیات اینا سکوت کردن!
برچسب الکی نزنیم و تفرقه افکن و کسی که جلوش درمیاد رو یکی نکنیم.
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ https://eitaa.com/joinchat/2368209222Cab31defdd2
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23274
دریای بوشهر، خودِ شهر بوشهره اینجا.
.
_ https://eitaa.com/Z_time
چشم:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ ای جان...:) ما ملت امام حسینیم واقعا به قول حاج قاسم:)
.
_ https://eitaa.com/its_tea_time/1521
نه شما کاملا دارید حق و حقیقت رو میگید، چون اگه جمهوری اسلامی نبود اصن این دفاع از همون میهنی که اینا بهش معتقدن هم وجود نداشت و اون دفاع کار جمهوری اسلامی و نظامه دیگه کشور که جون نداره از خودش دفاع کنه. پس بله قطعا تفکرشون تناقض داره ولی خودشون متوجه نیستن. که خب به خیلیاشونم نمیشه چکشی اینو گفت، باید کم کم و ریز ریز بگی بهشون و کم کم دیدشون رو نسبت به نظام درست کنی.
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23346
قم عشقه، قم یه کهکشانه، قم بهترینه:)
میدونی سید روز بسیار عالی ای اومدی(عاشورا) ولی فصل بسیااار بدی😂قم تنها نقطه ضعفش همین هوای فوق العاده گرمش تو تابستونه که خب البته از جنوب بهتره و خیلی شهرای دیگه ایرانم کلا این مدل هوارو دارن😂
شما یه بار یه فصل دیگه برای یه مراسم دیگه بیا، مثلا شب نیمه شعبان!
.
_ بسم الله الرحمن الرحیم💔
دمتون گرم، شهرتونو حفظ کنید از شر این همشهریای بی بصیرت یا وطن فروش
اجر شما خیلی بیشتر از منیه که تو شهری مثل قم که همه مث خودمن دارم میرم تجمع، خدا پشت و پناهتون:)
https://eitaa.com/its_tea_time/1518
با این که فرمودید نذارم ولی گذاشتم چون واقعا عالی فرموده بودید و زحمت کشیده بودید:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ ممنونم از واکنش دادنتون، شماهم بگردید ممبر حتما صحنه های خیلی خوبی خواهید دید:)
.
_ البته آدم نباید عقیده ای که از درست بودنش مطمئن نیست رو بگه، ولی زنده باشید:)
ببین ممبر واقعا از شدت حماقت و بی منطقی یه عده آدم قطعا اعصابش به هم میریزه و به ستوه میاد چون منطق آدم درد میگیره💔
ولی خب خوبه ادم حرفشو بزنه کامل و بعد دیگه بیخیال شه. ینی هرچی میدونی درسته رو بگو، اونا به مغالطه کردنشون ادامه میدن ولی دیگه تکلیفی به دوش تو نیست. میرسن به تکرار مکررات یا خزعبل گویی و تو میفهمی دیگه هرچی گفتی کافیه. بعد اگه یه رفیقی چیزی داری که هم فکرته، میتونی بری پیشش بحثتو تعریف کنی با این افراد جاهل و احساساتتو بروز بدی، اینطوری خیلی حالت بهتر میشه و خالی میشی. ولی خوشحال باش که تو مثل اونا فکر نمیکنی و کمتر حرص بخور:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_چشم:)
https://eitaa.com/raaika
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23357
برای همیشه میگم و درهرزمان و مکان و مجازی و واقعی
کاملا دارید درست میفرمایید چی بگم...
دیگه به هرحال ادم وقتی خصلت های بدشو از بین نبره همه جا نمود پیدا میکنه دیگه...
خدا کمکمون کنه.
بدحجابا که نیاز به گفتن ندارن اصن بس که صحبت کردیم درموردشون که چقدر این عملشون وحشتناک و خانمان سوز و مخربه و باعث فساد جامعه و حق الناس و همه چی، درمورد این حرکت پسراهم یادمه یه بار نوشته بودم تو کانالم درمورد اربعین.
واقعا یه سری آقایون اصلا تکون به خودشون نمیدن یا براشون مهم نیست جمع کنن خودشونو و میبینم که اون خانوم بنده خدا چطور خودشو جمع میکنه ولی تهش باز اقاهه بیخیال میخوره بهش انگار نه انگار، خیلی حرکت زشت و زننده ایه باید جمع کنن خودشونو و خجالت بکشن جدی.