https://eitaa.com/its_tea_time/1518
با این که فرمودید نذارم ولی گذاشتم چون واقعا عالی فرموده بودید و زحمت کشیده بودید:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ ممنونم از واکنش دادنتون، شماهم بگردید ممبر حتما صحنه های خیلی خوبی خواهید دید:)
.
_ البته آدم نباید عقیده ای که از درست بودنش مطمئن نیست رو بگه، ولی زنده باشید:)
ببین ممبر واقعا از شدت حماقت و بی منطقی یه عده آدم قطعا اعصابش به هم میریزه و به ستوه میاد چون منطق آدم درد میگیره💔
ولی خب خوبه ادم حرفشو بزنه کامل و بعد دیگه بیخیال شه. ینی هرچی میدونی درسته رو بگو، اونا به مغالطه کردنشون ادامه میدن ولی دیگه تکلیفی به دوش تو نیست. میرسن به تکرار مکررات یا خزعبل گویی و تو میفهمی دیگه هرچی گفتی کافیه. بعد اگه یه رفیقی چیزی داری که هم فکرته، میتونی بری پیشش بحثتو تعریف کنی با این افراد جاهل و احساساتتو بروز بدی، اینطوری خیلی حالت بهتر میشه و خالی میشی. ولی خوشحال باش که تو مثل اونا فکر نمیکنی و کمتر حرص بخور:)
*از پایین به بالا جواب میدم:
_چشم:)
https://eitaa.com/raaika
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23357
برای همیشه میگم و درهرزمان و مکان و مجازی و واقعی
کاملا دارید درست میفرمایید چی بگم...
دیگه به هرحال ادم وقتی خصلت های بدشو از بین نبره همه جا نمود پیدا میکنه دیگه...
خدا کمکمون کنه.
بدحجابا که نیاز به گفتن ندارن اصن بس که صحبت کردیم درموردشون که چقدر این عملشون وحشتناک و خانمان سوز و مخربه و باعث فساد جامعه و حق الناس و همه چی، درمورد این حرکت پسراهم یادمه یه بار نوشته بودم تو کانالم درمورد اربعین.
واقعا یه سری آقایون اصلا تکون به خودشون نمیدن یا براشون مهم نیست جمع کنن خودشونو و میبینم که اون خانوم بنده خدا چطور خودشو جمع میکنه ولی تهش باز اقاهه بیخیال میخوره بهش انگار نه انگار، خیلی حرکت زشت و زننده ایه باید جمع کنن خودشونو و خجالت بکشن جدی.
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ نرفتیم، تندتر نرفتیم. امام و ولی فقیه فرمودن مسلما فریادهای شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است و ماهم داریم دقیقا همین کارو میکنیم. امام استغفرالله نفرمودن خفه شید که، هروقت فرمودن مطلقا سکوت کنید و هیچ نقد و مطالبه و اعتراضی نداشته باشید و ما سکوت نکردیم، اونوقت میتونید بگید شما از ولایت فقیه تندتر رفتید. الان ما دقیقا طبق حرف ولی داریم پیش میریم، شما مشخص نیست طبق حرفای کی پیش میرید که همه رو میخواید خفه کنید.
یه کم خودتونم سعی کنید ببینید واقعیت ها و اوضاع رو جدای از حرفای فلان ادمین و فلان مداح.
.
_ سلام
برای کسی که تو ماشین داره چیزی میگه، باید شماره پلاکشو بردارید. ینی یه جوری که بفهمه که حسابی اعصابش بریزه به هم و بترسه، مثلا بلند بگو پلاکشو بردار یا خم شو قشنگ پلاکو نگاه کن و بنویس هی که بفهمه داری پلاکشو برمیداری. وقتایی هم که پیاده ای یا ماشین وایساده و یکی میاد شروع میکنه به فحاشی به تو یا به شهدا و بقیه، گوشیتو دربیار و فیلم بگیر ازش و بعدشم بفرست آیدی اطلاعات سپاه چه فیلمو چه شماره پلاکو. خیلی شاکی میشن و شاید به رو نیارن ولی مث چی میترسن. و این که یکی از چیزایی که خیلی فشاریشون میکنه، اینه که شما بخندی و خونسرد بهش بگی فشار بخور! یا بگی اینقد فشار نخور سکته میکنی عمو جون!
خیلی کارا میشه کرد خلاصه😂
همین الانشم از فشار دارن سکته میکنن که اینطور مث ذرت بوداده میپرن بالاپایین و شخصیتشونو نشون میدن با حرص😂
عصبی هستی ممبر، حقم میدم. ولی شلنگو نگیر از سر تاپای همه چی. قطعا خائنین و دشمنای داخلی ای وجود دارن که کارشکنی میکنن و افراد درست رو مجبور به مصلحت اندیشی میکنن و خلاصه گند میزنن، ولی این معنیش این نیست که همه اینطورن. نه، اتفاقا بیشتریا خوبن که ما تا الان نابود نشدیم ممبر، وگرنه صدبار با تلاش اون خائنا و بی شرفای داخلی این نظام و کشور سقوط کرده بود.
ما باید از دشمن داخلی بغض و کینه داشته باشیم ولی نباید اشتباها اون بغض رو رو افراد دیگه یا نظام خالی کنیم.
ما پشت کشور و نظاممونیم و نمیذاریم دشمن داخلی به خواسته هاش برسه و با تمام وجود میجنگیم، تازه اوضاع از قبل خیلی بهتره ممبر دست خیلیا رو شده...
امیدت به خدا و باورت به حق بودن راهت باشه، ما باید کارمونو انجام بدیم.
*از پایین به بالا جواب میدم:
_ شیخ نعیم قاسم که الحمدالله زندهس، چرا خاک بر سر ما؟! خاک بر سر دشمن داخلی خائن و خاک بر سر منافقا و عافیت طلبا.
.
_ الحمدالله.
.
_ https://eitaa.com/Chocolate2005/23490
این که از موضع خودم بدون دلیل منطقی کوتاه نمیام، این که بدون دلیل و فقط به خاطر برچسب زدناتون که تو تندروی ایتایی افراطی فلانی نمیام بگم شما درست میگید و از موضعم کوتاه بیام، اسمش گارد داشتن نیست. اسمش بدون دلیل نپذیرفتن هرچیزیه که درست ترین چیز ممکنه.
_ اگه سیره اهل بیت رو مطالعه کردی بودی این حرفو نمیزدی، ولی خب نکردی دیگه.
فرق حکومت طاغوت با حکومت الهی ائمه اینه که حکومت طاغوت به ضرب و زور، حتی با کشتار و قتل و خلاصه هرررطوری شده خواست و قدرت خودش رو اعمال میکنه و براش اهمیتی نداره که مردم موافقشن یا مخالفشن یا شرایط چیه، اما حکومت ائمه همه چیز رو میسنجه، مهم تر از همه چی آمادگی مردم رو میسنجن و براساس شرایط تصمیم میگیرن که چیکار باید بکنن و خیلی وقتا به خاطر شرایط مجبور به مصلحت اندیشی میشن و مجبور میشن تصمیمی رو بگیرن که اولویت اولشون نیست، و این از تدبیرشون و مصلحت اندیشیشونه و ما اینو میگیم تحمیل، درحالی که شما فکر میکنید تحمیل ینی چاقو گذاشتن زیر گلو یا بی قدرت بودن! درحالی که رهبر یا امام قدرت اینو داره که مثل حاکمان طاغوت تصمیم خودشو به زور و بدون درنظر گرفتن شرایط و مصلحت اجرا کنه ولی صلاح میبینه که اولویت اولش اجرا نشه و چقدررر خون دل خوردن ائمه و خود امام خمینی و رهبر شهید و حالاهم رهبر جدید. هرچند، قطعا شرایط الان خیلی بهتر از قبله، ولی ما باید هی سعی کنیم بهترش بکنیم و این جز با بصیرت افزایی خودمون و بقیه و انجام وظایفمون و تلاش و جهاد در مسیر خدا حاصل نمیشه. و حرف حرف اشتباه و درست نیست، حرف اینه که اصن این خواست اصلی رهبر نبوده و نیست! اول باید از این ادعا رد شیم و به توافق برسیم تا بعد بتونیم درست یا غلط بودن اونی که میگید رو سرش بحث کنیم، دوتا چیز جدان کلا.
ادامه پیام بعد:
Tea Time☕️
_ اگه سیره اهل بیت رو مطالعه کردی بودی این حرفو نمیزدی، ولی خب نکردی دیگه. فرق حکومت طاغوت با حکومت
بعد شما مارو متهم میکنی به این که چون با این موضوع مخالفیم داریم میگیم رهبر موافق این مسئله نیست، باید این ادعاتو ثابت کنی.
بنده از بیانیه رهبر اصلا نمیتونستم اینو برداشت کنم که موافق این شرایط و آتش بس و اینا بودن، خصوصا که مستقیم فرمودن مسلما فریاد های شما در میادین در نتیجه مذاکرات موثر است، و فرمودن "اگر بر فرض ضرورتا دوره سکوت نظامی رسیده باشد(ینی نباید میرسیده و به اجبار رسیده)وظیفه آحاد مردمی سنگین تر از قبل به نظر میرسد(ینی باید این سکوت نظامی رو بشکنیم)"
واقعا نمیدونم برداشت شما از این حرفا چیه، بیا ثابت کن با وجود اینقدر واضح و شفاف صحبت کردن رهبری شما چیز دیگه ای برداشت میکنی و درسته!
ما فقط باید وظیفهمونو انجام بدیم، باید پرقدرت تر حرکت کنیم در این مسیر، باید بصیرت افزایی کنیم و جهاد تبیین، باید اطلاعات خودمونو بالا ببریم، باید خودمونو از نظر علمی و اطلاعاتی و مهارتی خیلی قوی کنیم تا بتونیم وظایفمون رو درست ایفا کنیم. شما فقط وظیفهتو سعی کن انجام بدی همینطوری که گفتم، و ناامید نشی که این راه سراسر امیده چون مسیر حقه و خدا با ماست:)
عاقبتمون انشاءالله به خیر بشه، شک نکن هرکاری بکنی موثره در این مسیر هرچقدرم یه وقتایی فک کنی دشمنت تونسته یه جاهایی اعمال قدرت کنه، ولی تهش حق پیروزه و حق همیشه غالبه.
امید، امید داشتن و امید دادن و انجام وظیفه.
ادم مومن هیچوقت ناامید نمیشه و همیشه فوق العاده امیدواره، همین شرایطی که میبینیدم به مراتب بهتر از قبله و مردم خیلی بیدار تر شدن به لطف الهی و ادمایی که وظیفه خودشونو در این مسیر انجام دادن و تمام وجودشونو گذاشتن:)):))