eitaa logo
Tea Time☕️
101 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
4 ویدیو
0 فایل
ناشناس کانال Motivation. چاییاتونو بیارید باهم گپ بزنیم رفقا: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال اصلی: https://eitaa.com/Chocolate2005
مشاهده در ایتا
دانلود
ما فقط باید وظیفه‌مونو انجام بدیم، باید پرقدرت تر حرکت کنیم در این مسیر، باید بصیرت افزایی کنیم و جهاد تبیین، باید اطلاعات خودمونو بالا ببریم، باید خودمونو از نظر علمی و اطلاعاتی و مهارتی خیلی قوی کنیم تا بتونیم وظایفمون رو درست ایفا کنیم. شما فقط وظیفه‌تو سعی کن انجام بدی همینطوری که گفتم، و ناامید نشی که این راه سراسر امیده چون مسیر حقه و خدا با ماست:) عاقبتمون انشاءالله به خیر بشه، شک نکن هرکاری بکنی موثره در این مسیر هرچقدرم یه وقتایی فک کنی دشمنت تونسته یه جاهایی اعمال قدرت کنه، ولی تهش حق پیروزه و حق همیشه غالبه. امید، امید داشتن و امید دادن و انجام وظیفه. ادم مومن هیچوقت ناامید نمیشه و همیشه فوق العاده امیدواره، همین شرایطی که میبینیدم به مراتب بهتر از قبله و مردم خیلی بیدار تر شدن به لطف الهی و ادمایی که وظیفه خودشونو در این مسیر انجام دادن و تمام وجودشونو گذاشتن:)):))
شما خودت الان پی اچ دی علوم سیاسی داری که داری صحبت میکنی و نظر میدی؟ اگه نداری که یا نباید نظر بدی و صحبت کنی طبق منطق خودت، یا هم این که کلا نباید این استدلالو استفاده کنی که خودتم بتونی نظر بدی. هیچ توقفی لازم نیست وقتی دست برتر رو داری در یک جنگ و ادامه جنگ بیشتر به نفع تو و به ضرر دشمنته، و توقف بیشتر به نفع دشمنته تا تو. هیچ منطقی اینو نمیپذیره، خصوصا وقتی دشمنت این نجسایی ان که صدبار نقض کردن آتش بسو و عملا ما الان تو یه آتش بس یه طرفه ایم فقط و این افتضاحه. وگرنه تو همون طول جنگم داشتن خیلی از خرابیارو سرپا میکردن. گول اینجور حرفارو نخورید، واقعیت خیلی شفاف و واضحه و برای کم شدن تلخیش نپیچونیدش برای خودتون. و این که باز ما بدون پی اچ دی علوم سیاسی حداقل نمیایم بگیم رهبر اشتباه گفته، ولی شما الان داری واسه ما میگی که امام خمینی اشتباهی اون حرفو زده که جام زهر به من نوشاندند!!! وقتی حرف واضح و مستقیم رهبر رو اینطور میپیچونید، دیگه پیچوندن شرایط حاضر که طبیعیه.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یه گپ و گفتی داشته باشیم باهم اگر استقبال میکنید؟ دلم تنگ شده برای صحبت:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نمیدونم چی بگم، پیامای منو نمی‌بینی که... به حساب این میذارم که کوری🤝🏻😔 . ای بابا🧑🏻‍🦯💔
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
با هشتگ پیام بدم که اگه جوابی خواستم بعدا بدم بفهمید مربوط به کدومه؟ . بله چرا که نه، هرکسی دوست داره هشتگ بزنه:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
*من خیلی از ناشناسارو جواب دادم تو کانال ناشناس، اونایی هم که ندادم میدم حتما سلاطین:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خیلی همه چیز کانال‌تون وایب زندگیم و میده، علی‌الخصوص اون بخشش که گفتید زبان انگلیسی میخونید و به جز فرهنگیان که هیچ علاقه ای بهش ندارم:( خیلی دوست داشتم ادبیات انگلیسی بخونم میشه امشب یکم موضوع بحث ادبیات انگلیسی باشه؟ :)))) . حتما، منتها بنده گرایشم آموزشه نه ادبیات، ولی یه دو واحد ادبیات داستانی پاس کردیم و یه دو واحدم شعر خودم به شخصه ادبیات فارسی رو به هر ادبیاتی ترجیح میدم و به نظرم زیباترینه و غنی ترین:)
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
به نظرت اگه یه کانالو ۱۰۰۰ بار دقیقا ۱۰۰۰ بار گزارش بزنم فیلتر میشه؟ . آاااره بابا سید چی هست حالا؟ چی میذاره؟ اگه کانالی محتوای بد و غلط داره و گزارشش میدید، میتونید برای افراد دیگه هم بفرستید گزارش بدن. از وقتی تلگرام قطع شده یه سری کانالای عجیبی میبینیم تو ایتا که خب فقط باید فیلترشون کنیم دیگه.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
البته که ادبیات فارسی بهترین و غنی ترینهههه و خب خودمم رشته ام انسانی بوده، اما خوندن زبان های مختلف رو دوست دارم *فکر کنم فقط منم که دارم ناشناس میدم😔😂 . اره اون که یه چیز جداست، بنده هم عاشق یادگیری زبانای جدیدم و یکی از کارای محبوبمه:) ولی خب زبان خوندن توی دانشگاه خیلی متفاوته و میتونم بگم کلا جداس از یادگیری یه زبان، اگه بخواید بیشتر درموردش صحبت میکنیم. عه ینی همه ناشناسا شمایید؟ 😂
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
از جنگ دوازده روزه به بعد خیلی کم پیدایی هارمهر . قبلش پرپیدا بودم ینی؟ 😂باز خداروشکر. والا من که هستم و فعالیتم میکنم، شما نیستید، ناشناس نمیدید، لفت میدید🥲
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/23931 دقیقا... فکر میکنن ایتا هم مثل تلگرام هرکی هرکیه . فیلترشون میکنیم میفهمن ایتا مثل تلگرام بی در و پیکر نیست:)