eitaa logo
حجت الاسلام دکتر هدایی تبریزی
1.8هزار دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
152 فایل
استاد حوزه و دانشگاه وکیل و نماینده مراجع عظام تقلید دارای اجازات علمی از مراجع تقلید دارای دو مدرک دکترای phdدانشگاهی کارشناس عالی مشاوره وراهنمایی کارشناس اخلاق و تربیت کارشناس طب اسلامی
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5953852281836274989.mp3
8.43M
🔊بسیار مهم👆گوش کنیم👆 👈چکار کنیم ظلم ریشه کن بشه؟ 👈میخواید بلا از این مملکت دور بشه؟ 👈میخواید جیب تون پر پول بشه؟ . ↩️ 👈 .. 👈
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎶توصیه میکنم حتما گوش کنید👆 . . ▪️هر چه داشت خرج سیدالشهدا کرد ▪️نسلش در جریان کربلا قطع شد!! ▪️آینه تمام نمای سیدالشهدا بود . 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💡اندیشه حبس شدنی نیست.... 🔸استراتژی علم بقاء حکومت هاست، کار زیر بنایی در استراتژی تعریف میدان است، و کار رو بنایی این که چطور جامعه را از وضع موجود به وضع مطلوب هدایت کرد. 🕯استاد حسن عباسی در طی ۱۳ سال بیش از ۱۰۰۰ جلسه کرسی نظریه پردازی با حضور هزاران اندیشه‌جو برگزار کرده‌اند و برای گفتمان سازی این علم هر روز در مساجد و دانشگاه ها و محافل گونان کشور حضور داشته اند. 🕯سال هاست که ایشان برای حفظ نظام اسلامی کرده اند. 🔸اگر چه امروز کلبه کرامت به معلمی استاد برگزار نشد، لکن با حبس استاد حسن‌عباسی نمی‌توان مانع از نشر اندیشه ایشان شد، و این یک خیال باطل است. مهم ترین مرجع علمی برای مجاهدان جهاد کبیر، در ساخت است. 🍃وَالَّذِینَ جَاهَدُواْ فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ.... 💡 kolbeh-keramat.ir
بسم الله النّور 🔴 «سعی» دکتر عباسی به «صفا» رسید! ✅ دکتر حسن عباسی برای تحمل هفت ماه حبس، ناشی از شکایت وزیر اطلاعات دولت خیانت‌کار روحانی، به دادسرای نظامی رفت. ✅ چه رازی دارد این عدد ۷ ؟ 🍃 هفت شهر عشق 🍃 هفت سال قحطی و هفت سال فراوانی 🍃 هفت بار طواف خانۀ خدا 🍃 هفت بار سعی بین مروه و صفا 🍃 و هفت الله‌اکبر و هفت لا اله الّا الله در سعی بین مروه و صفا 🔆 سلام بر رزمندۀ دلاور، استاد حسن عباسی، که «سعی»اش به «صفا» رسید! 🔺️ در روزگاری که وطن‌فروشان بر مسند امور هستند، و در زمانی که جاسوسان جزئی از دولت هستند، و در دورانی که غارتگران بیت‌المال می‌خورند و می‌دزدند و می‌برند و فرار می‌کنند؛ به زندان رفتن دکتر عباسی عجیب نیست! 🔺️ سیه‌دلان کور خوانده‌اند! فریاد انقلابی دکتر عباسی با این ناملایمات خاموش نخواهد شد. 🔳 زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند. دکتر حسن عباسی می‌ماند و باز در راه خدا مجاهده می‌کند، اما خائنان و وطن فروشان به خاک سیاه خواهند نشست! ◾باشید و ببینید. ✍ بسیجی امام خامنه‌ای 📆 ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ 📡 https://t.me/peirang
abbasi-961011.lite.mp3
41.52M
🎙 این سخنرانی را بشنوید| 🔻 از منظر دستگاه قضایی، این سخنرانی هفت ماه زندان قطعی دارد. ▫️ لینک صوت در سایت dl.andishkadeh.ir/doc/abbasi-961011.mp3
⛔️ در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، گفتن این چند جمله هفت ماه زندان دارد: 💬 «رفته یه چی‌چی نیوز راه انداخته و از بالا تا پایین نظام رو به سخره می‌گیره؛ البته وقتی می‌رسه به وزیر محترم اطلاعات با تقدیرات ویژه [یاد می‌کند]. هنوز هم وزیر اطلاعات به ما جواب نداده [پیرو پرسش نمایندگان از ایشان] چرا چی‌چی‌نیوزِ فلان‌شده، پسر فلانی در وزارت نفت، به وزیر اطلاعات می‌رسه ایتقدر تقدیر می‌کنه. خب آیا ما می‌توانیم شک کنیم که وزیر اطلاعات پشت سر چی‌چی‌نیوزه؟! چون لااقل دوتا فحش هم به وزیر اطلاعات می‌داد. اون که مقام معظم رهبری‌رو، مراجع تقلید‌رو، همه‌رو به سخره می‌گیره!» 🔸حسن عباسی ▫️باقرآباد قرچک - ۹۶/۱۰/۱۱ 🎙 لینک صوت این سخنرانی: 🎙 eitaa.com/Hasanabbasi_ir/1906
لایحه_دفاعیه_حسن_عباسی_در_پرونده.pdf
660.2K
📄متن لایحه دفاعیه حسن عباسی در پرونده شکایت وزیر اطلاعات از وی؛ به بهانه بیان رابطه آمدنیوز و وزیر اطلاعات
🔺حسن روحانی در جلسه هیات دولت: 💬 مگر آمدنیوز چه کاری می‌کند یا از کدام خط قرمز رد شده؟
🔺سید محمود علوی در نشست فراکسیون مستقلین مجلس: 💬 آمدنیوز رسانه ضدانقلاب هست، ولی ضدانقلاب فاحش نیست!
👇👇👇 ♨️سوال: 🔰چرا پيامبر (ص) در نماز بر خود صلوات ميفرستاد؟ ✍️پاسخ: ✅پيامبر اکرم (ص)داراي ابعاد مختلفي است بعد شخصي وفردي وديگري بعد اجتماعي ومسئوليت الهي که بعهده اوست بنابر اين فرستادن درود بر خود جنبه خود برتر بيني ندارد بلکه انجام تکليفي است که بعهده او گذاشته شده است. وقتي که خدا و ملائکه بر پيامبر درود مي فر ستند و مومنان هم مامور به فرستادن صلوات هستند خود پيامبر هم به اين تکليف مکلف است. گفتني است که براي صلوات فرستادن بر پيامبر اکرم(ص) و اهل بيت ايشان روايات زيادي -در تفسير آيه‌ي شريفه‌ي «إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِکَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْليماً» [1] - وجود دارد. اين احاديث از طريق شيعه و سني نقل شده و در همه‌ي آنها تأکيد شده است که بايد «آل محمد» به هنگام فرستادن صلوات ذکر شود. حتي در بعضي از اين روايات تصريح شده که اگر در صلوات، «آل محمد» ذکر نشود، آن صلوات ناقص و نا تمام است . 2. نماز خواندن پيامبر اسلام(ص) همان‌گونه است که در منابع حديثي بيان شده و همه‌ي مسلمانان موظف به آن هستند. و بايد به گونه‌اي خوانده شود که آن‌حضرت‌ بجا مي‌آوردند. اين مسئله نه تنها در نماز، بلکه در ديگر احکام دين نيز چنين است و بايد مسلمانان از پيامبر اکرم(ص) پيروي کنند. در نماز، يکي از جاهايي که بر پيامبر و اهل بيت او صلوات فرستاده مي‌شود، تشهد است؛ چنان‌که در روايات آمده است که؛ خداوند متعال پيامبرش حضرت محمد(ص) را به معراج برد. جبرئيل اذان گفت و نماز را به پيامبر آموخت، به همين کيفيت و شکلي که مي‌خوانيم. سپس در تشهد به او فرمود: بر خودت و بر اهل بيتت درود بفرست. پيامبر گفت: صَلَّى اللَّهُ عَلَيَّ وَ عَلَى أَهْلِ بَيْتِي. (4) از اين جمله معلوم مي‌شود که پيامبر اسلام(ص) در تشهد بر خود و بر اهل بيت عصمت و طهارت(ع) درود مي‌فرستاد. 3. در روايات پيشوايان معصوم(ع)، نيز تشهد با عبارت‌هاي مختلفي نقل شده است که در تمامي آنها گواهى بر عبوديت و رسالت حضرت محمد مصطفي(ص) و نيز فرستادن صلوات بر آن حضرت و آل طاهرينش وجود دارد؛ مانند اين‌که امام صادق(ع) کيفيت تشهد را اين‌گونه فرمود: «الْحَمْدُ لِلَّهِ، أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيکَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تَقَبَّلْ شَفَاعَتَهُ فِي أُمَّتِهِ وَ ارْفَعْ دَرَجَتَهُ». [6]‌ به همين دليل؛ فقهاي شيعه، فتوا بر لزوم صلوات در تشهد داده‌اند. [7] بنابراين، پيامبر(ص) نماز و اجزاي آن (مانند تشهد) را از پيش خود ابداع نکرده و تمامي آنها (حتي چگونگي و محتواي صلوات) به دستور و راهنمايي خداي متعال بوده است. [1]. احزاب، 56: «خدا و فرشتگانش بر پيامبر درود مي‌فرستد اى کسانى که ايمان آورده‌ايد، بر او درود فرستيد و سلام گوييد و کاملاً تسليم (فرمان او) باشيد». [2]. کلينى، محمد بن يعقوب، الکافي، محقق و مصحح: غفارى، على اکبر، ج 3، ص 486، دار الکتب الإسلامية، تهران، چاپ چهارم، 1407ق. [3]. شيخ طوسى، محمد بن حسن، تهذيب الأحکام، ج 2، ص 92، دار الکتب الإسلامية، تهران، چاپ چهارم، 1407ق. [4]. ر.ک: بحرانى، يوسف بن احمد، الحدائق الناضرة في أحکام العترة الطاهرة، محقق و مصحح: ايروانى، محمد تقى، مقرم، سيد عبد الرزاق، ج 8، 456 – 459، ‌دفتر انتشارات اسلامي، قم، چاپ اول، 1405ق.
‍ ‍ سیّد اجلّ، علاّمه نِحریر، بهاء الدین، سیّد علی بن سید عبدالکریمِ نیلیِ نجفی که جلالت شأنش بسیار، و مناقبش بی شمار است و تِلمیذِ شیخ شهید و فخر المحقّقین است؛ در کتاب «اَنوارُ المُضیئَه» در ابواب فضایل حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام به مناسبتی این حکایت را از والدش نقل کرده: در روستای نیله که روستای خودشان باشد، شخصی بوده که تولیّت مسجد آن روستا با او بود. روزی از خانه بیرون نیامد، او را طلبیدند عذر آورد که نمی‌توانم، چون تحقیق کردند، معلوم شد که بدن او به آتش سوخته، به غیر از دو طرف رانهای او تا طرف زانوها که از آسیب سوختن محفوظ مانده، و دیدند درد و اَلَم او را بی قرار کرده است. سبب آن را پرسیدند. گفت: در خواب دیدم که قیامت برپا شده و مردم در حَرَجِ عظیمند و بسیار به آتش می‌روند و به بهشت کم می‌روند و من از کسانی بودم که به بهشت مرا فرستادند، همین که رو به بهشت می‌رفتم، به پلی رسیدم که عرض و طول آن بزرگ بود، گفتند که این است. پس ما از روی آن عبور کردیم و هر چه از آن طیّ می‌کردیم عرضش کم، و طولش بسیار می‌گشت، تا به جایی رسید که مثل تیزیِ شمشیر شد، نگاه کردیم در زیر آن دیدیم که وادی بسیار بزرگی است و در آن آتش سیاهی است، و در آن جمره‌هایی (تکه‌هایی از آتش) مثل قله‌های کوه‌ها، و مردم بعضی نجات می‌یابند و بعضی در آتش می‌افتند و من پیوسته میل می‌کردم از طرفی به طرف دیگر، مثل کسی که بخواهد بیفتد تا خود را رسانیدم به آخر صراط. به آنجا که رسیدم نتوانستم خودداری کنم که ناگاه در آتش افتادم و فرو رفتم در میان آتش، پس خود را رساندم به کنار وادی و هر چه دست انداختم دستم به جایی بند نشد و آتش مرا پایین می‌کشید به قوّتِ جریانِ خود، و من اِستِغاثه می کردم، و عقل از من پریده بود، پس مُلهَم شدم به آنکه گفتم: علیه‌السلام. پس نظر افکندم دیدم مردی به کنار وادی ایستاده، در دلم افتاد که او علیّ بن ابیطالب علیه السلام است. گفتم: ای آقای من! یا امیرالمؤمنین! فرمود: دست خود را بیاور نزدیک، پس کشیدم دست خود را به جانب آن حضرت، پس گرفت دست مرا و کشید مرا بیرون و افکند مرا بر کنار وادی. پس آتش را از دو طرفِ رانِ من دور کرد به دست شریف خود که من وحشت نموده از خواب جستم و با این حال خود را دیدم که می‌بینید و سالم نمانده بدن من از آتش مگر آن جایی که امام دست کشیدند. پس مدّت سه ماه مرهم کاری کرد تا سوخته‌ها بهتر شد و بعد از آن کم بود که نقل کند این حکایت را به جهت احدی مگر آنکه تب می‌گرفت او را. منبع:
برخی شاگردان علامه طباطبایی درباره فروتنی ایشان گفته اند : از قریب 40 سال پیش تا کنون دیده نشده که ایشان بر مجلس به متکی و بالش تکیه زنند ، بلکه پیوسته در مقابل حاضران مودبانه قدری جلوتر از دیوار و زیر دست میهمان می نشستند. ص 245