eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ اين رفتارها سد راه رابطه توأم با صمیمیت و احترام شما و فرزند نوجوانتان خواهد شد : ⭕️ نصیحت تکراری ⭕️ تذکر مداوم ⭕️ سرزنش ⭕️ منت گذاشتن ⭕️ مقایسه کردن ⭕️ جر و بحث کردن ⭕️ برچسب منفی زدن ⭕️ پیش بینی منفی ⭕️ گله و شکایت مداوم ⭕️ تحمیل کردن نظر به فرزندتان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. میگن انتشار ندین اشاعه فحشاست.... ⏪اینجا ایلام منطقه تفریحی تنگ رازیانه است. اینها هم از تهران رفتند اونجا رو به گند بکشونند ▪️ایلام مردمش مذهبی و با ولایت و انقلابی هستند .دشمن داخلی با راه انداختن تورهای گردشگری به این شکل و پوشش در نقاط مختلف کشور بدنبال عادی سازی بی‌حجابی و ولنگاری زنان و مردان در همه جا هستند حتی نقاطی که بدحجابی هم وجود ندارد. ▪️اینهایی هم که می‌گویند فیلم اینها را منتشر نکنید اشاعه فحشا هست ،در واقع دارند به اشاعه دهندگان واقعی فحشا کمک می‌کنند تا در حاشیه امن بدون ایجاد حساسیت همه جای مملکت را به فساد بکشانند.... ‼️مسئولان مملکت هم که از ترس هوچی‌گری این جماعت فاسد اجازه برخورد نمی‌دهند و دنبال کار فرهنگی موهومی هستند. ‼️ما با یک شبکه سازمان یافته اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی مواجه هستیم... 🔴 قضاییه و مجلس در خواب هستند. 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ 🌹 🌷 منتظران ظهور 🌷 🌷 اَللّهُـمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـکَ الفَــرَج 🌷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥فاجعە هشدار🔥 این دو تا آشغال شیطان صفت رو گرفتن، ببینید چه بلاهایی سر دخترای مردم آوردن؟!!! 🤯😤😡😡 خانم‌ها مواظب باشید، ساده لوح نباشید!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌علنی شدن مخالفت با ولایت_فقیه و پروژه حذف رهبری در دستور كار افساد طلبان قرار گرفت ...😡 این آرزوی محال رو ب گور خواهند برد رهبری خط قرمز ماست ... ‌‌‌ طلبان دنباله روهای استکبار جهانی هستند طلبان سرمایه های اسرائیل اند 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ 🌷 منتظران ظهور 🌷 🌷 اَللّهُـمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـکَ الفَــرَج 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خیانت هاشمی 🔹 برای کنترل جمعیت کشور فقط در مشهد سه میلیون و هشتصد هزار زن ایرانی(فقط درمشهد) را عقیم کردیم 🔹 این کلیپ رو از دست ندهید. ✍🏻 تبیین و تشریح مختصری از اتفاقات و خسارت سنگین کنترل جمعیت ایران در دهه هفتاد لعنت خدا و رسول بر نفوذیای ظالم قطع کننده نسل ایرانی🤔
❎جنگ آمریکا با ما برای حفظ حاکمیت دلار است نه تسخیر لانه جاسوسی ✳️ دکتر غنی نژاد در مناظره با دکتر درخشان وانمود کرد که ریشه دشمنی آمریکا با ما تسخیر لانه جاسوسی بوده است ❇️ این برداشتی بسیار سطحی از اقتصاد بین‌الملل است ✳️ آمریکا با ما و امثال ما در دنیا می جنگد چون منافعش را به خطر انداختیم،چون جهان روایی دلار به مثابه ابزار چپاول جهان به خطر افتاده است. ✅داستان از کنفرانس برتون وودز بعد از جنگ جهانی دوم آغاز می شود که در آن آمریکا علیرغم مخالفت‌های جان مینارد کینز دلا را جهان‌روا کرد 👈 با این اقدام «نظام پرداخت دلار» در تمام دنیا جاری شد و بانک مرکزی آمریکا چند دستاورد مهم کسب کرد: 🔸١) امکان رصد نقل و انتقال پول و در نتیجه تجارت بین‌المللی کشورها و در صورت لزوم محدود کردن آن! 🔸٢) توان مسدود کردن دارایی‌های کشورها! 🔸٣) به سایر کشورها با انتشار . 👈 در صدور کالا از چین به روسیه، تاجر چینی روبل روسیه را قبول ندارد و یوآن چین یا دلار آمریکا را می‌پذیرد؛ از سوی دیگر تاجر روس، یوآن در اختیار ندارد و ناچار است به دلار معامله کند. دولت روسیه به فراخور میزان واردات کشورش همواره به مقدار قابل توجهی «دلار مبادلاتی» نیاز دارد؛ اما آمریکا این دلارها را مجانی در اختیار کشورها قرار نمی‌دهد، بلکه در ازای آن کالا یا خدمات وارد می‌کند. آمریکا با این حربه علاوه بر مبادلات داخلی، به اندازه‌ی کل مبادلات بین‌المللی برای دلار تقاضا به‌وجود می‌آورد، که این به معنای ورود بدون زحمت همین اندازه ثروت به این کشور است. ✍️ توکلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقایون و ... طرفدار غرب واقعا جمع کنید برید آمریکا... واقعا که دارید از صف خوشبختی عقب میمونید ها!😅 .
. ⭕️👆👆👆عده زیادی از اینا که اسمشون شده اقتصاددان حتی سرچ ساده با زبان اصلی رو هم بلد نیستند، در ماجرای خودرو دروغ‌های زیادی به مردم تزریق میشه تا فضا برای وارداتی که قطعا و قطعا باعث افزایش قیمت خودرو و ارز میشه راه باز بشه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢پیشروی روس ها بعد از سقوط باخموت،، ▪️با سقوط باخموت، روس‌ها با سرعت در محورهای دیگر پیشروی خواهند کرد، این موضوع برای فرماندهان ناتو مشخص شده و به همین دلیل در شهرهای بعدی اقدام به انهدام ساختمان های بلند می کنند تا مبادا روس‌ها از آن به عنوان مکان‌هایی‌ برای دیدبانی استفاده کنند. ▪️اقدام به انهدام ساختمان‌ها نشان می‌دهد که ناتو هیچ امیدی به مقاومت در برابر حمله ارتش روسیه ندارد. جهنم باخموت جای دیگری هم ممکن است تکرار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌ اینجا شبکه من و تو نیست، اینجا شبکه افق صدا و سیما است ❌ ‼️ظاهراً خیلی چیزا رو به بهانه جذب خاکستری ها حلال کردن خبر نداریم ، خوانندگی زنان با آهنگ مبتذل !! تماس بگیرید با ۱۶۲ و اعتراض کنید به این برنامه هماهنگ.. 😳😔«اللهم عجل لولیک الفرج»🤲 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا میدان ولیعصر شهر تهران است ✌️ و شما دعوتید به تماشای زیباترین صحنه های دنیا که جز اینجا ، هیچ جای دیگری از دنیا نمیتوانید ببینید💞 حجاب به سر کردن دختر کُره ای در خیمه عاشقی👏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعداز پخش زنده برنامه تلویزیونی با نماینده مجلس فراموش کردند میکروفون نماینده را قطع کنند... ببینید این شرکتهای خودروسازی خصوصی چه جنایتی در حق مردم میکنند...⁉️😳😱⛔️👆 این کلیپ واجب .
🌎بیانیه وزارت اطلاعات درباره حوادث مدارس کشور 🔹ماده سمی در کار نبود اما عوامل دیگر شناسایی شدند 🔹وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اراده‌ قطعی نظام برخورد بدون اغماض با عوامل دامن زننده به حوادث مدارس است 🔷وزارت اطلاعات: تمارض دانش‌آموزان در ماجرای مدارس اثبات شد 🔹از نکات بسیار مهم این‌که در بیشتر موارد، ادعای بدحالی مختص دانش‌آموزان بوده و نمونه‌های بسیار انگشت‌شماری از اعلام مسمومیت در کادر آموزشی یا عوامل خدماتی مدارس گزارش شده است. 🔹«تمارض» یکی از عواملِ اثبات‌شده به تعداد قابل‌توجه بوده است. در بررسی انگیزه‌های تمارض، ۳ انگیزۀ بازیگوشی، فرار از درس و امتحان، و در موارد اندکی ایجاد التهاب و اغتشاش دخیل بوده است. 🔹نقش عاملِ‌ هراسِ جمعی در بسیاری از حوادث مدارس انکارناپذیر است. .
. ❌تبلیغ حضور «شروین حاجی پور» در کنسرت توسط رسانه شواری عالی امنیت ملی!! ❓❓❓ ایا رسانه منتسب ، به شورای عالی امنیت ملی ، بدنبال مشروعیت بخشی به کافه‌های خیابانی است؟! همان کافه‌هایی که پارسال نقش سازماندهی اغتشاشگران را بدست داشت و امروزه نیز از شروین حاجی‌پور میزبانی میکند و بیجابی و فحشا را عادی سازی میکنند! من خوابم یا بیدار؟ توی این مملکت چه خبره؟ کی به کیه؟ دشمن و دوست من کیه؟ یکی منو از خواب بیدار کنه!!!
🔴 حمایت از زنان توی فرهنگ خودشون اینجوریه که مادر بودن بر هرچیزی ارجحیت داره 🔹اما حمایت از زنان ایرانی اینجوریه که میگن شما باید لخت بشید ،هرزگی کنید و سگ نگه دارید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهم مهم‼️👆😱 ⭕️بخدا قسم با دیدن این کلیپ ارادت جنابعالی به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به اوج خود خواهد رسید. من تا کنون این کلیپ زیبا ودلنشین را مشاهده نکردم. جانم فدای چنین رهبر عزیزی که سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اینگونه در وصفش سخن میگوید: والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه ی قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را بدست دارد در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است. عزیزان این کلیپ سخنان حاج قاسم نیست. مشاهده کن تا به حق برسید و دلتان و قلبتان خدائی تر شود. 💠 کانال فاصله تا خدا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ بسیار زیبا ♻️ آیا می‌دانستید تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها، چنین معنای قشنگی‌ دارد؟‌ ✅ استاد پناهیان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰تصویری و عااااااااااااالی 🔰 عظیم ترین آیهت در قرآن است 🔰 برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان عج 🔰و حفظ ایمان و مال و جان خودتون هرروز آیة الکرسی را حتتتتتما بخوانید‼️ 🌸 اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ 🌸 https://eitaa.com/jahaad_tabeen1