eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🅾خوبه بدونیم اروپایی‌ها در جنگهای صلیبی چطور جانورانی بودن و چی شده که الان با این قضایای lgbt دوباره انگشتشون رو گذاشتن روی دکمه back space 😉 ♦️فقط جمله اول از گوستاو لوبون👌 /منبع: کتاب ملخ‌های نقابدار،مروری بر جنگهای صلیبی، احمدکشوری، بوستان کتاب، ص ۱۱۱_۱۱۳ 🌹گاھ نوشٺ هاے یڪ طلبھـ ـ ‌ 🍀 @besmellaherrahmanerrahimm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅سردار حاجی‌زاده: ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چطور در جنگ‌ها پیروز می‌شویم؟! 🔹برش کوتاهی است از مصاحبه تلویزیونی شهید که حدوداً یک ماه قبل از شهادتش انجام شده. 🔸شهید چمران از وضعیت نیروهای خودی می‌گوید که رو به صعود است و نیروهای دشمن رو به نزول. توضیح می‌دهد که از ابتدای جنگ تا به کنون وضعیت بسیار بهتر شده و اگر جنگ ادامه یابد سقوط دشمن حتمی است. 🔹مجری می‌پرسد عوامل تغییر دهنده وضعیت برای ما چه چیزهایی بوده که ما را به این حد رسانده که توانایی‌مان خیلی بیشتر بشود؟ در حالی که ما محاصره هستیم و چیزی بر ادوات و امکانات ما اضافه نشده؟! 🔸جواب شنیدی است، شهید چمران چیزی را رمز پیروزی معرفی می‌کند که گمشده امروز ماست! و اگر به میدان آورده شود ان‌شاالله پیروزی محقق خواهد شد. .
🔺من چند روزه فکر میکنم قصه «بی‌حجابی» بقدری برای غرب ارزش داره که دارن جایزه میدن بهمون! 😞من باورم اینه که اگه قصه حجاب توی ایران بشکل اختیاری دربیاد؛ «از نظر غرب» عملا «مسأله ایران» حل شده!! ✋«همه‌ی مشکل غرب با ما فرهنگیه؛ و مرکز مشکل فرهنگیِ غرب با ما مسأله زنه» 😏اگه همین فرمون رو جلو بریم، رفتار غرب آروم آروم با ما همونجوری میشه که با کویت و امارات هست...چرا؟ ⚠️چون همین « اختیاری» تمام پیچ و مهره‌های مقاومتِ ما رو آروم آروم باز میکنه و میشیم مثل کشورهای عربی، بی‌خطر و بی خاصیت و خنثی!! 👈آندلس هیچ خطری برای غرب ندارد که بخواهد با آن مبارزه کند! ارسالی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ عروسی صهیونیستها را ببینید😳🤔 ⭕️لباس یکدست مشکی اما چادر مشکی برای ما دلمردگی است! چهره عروس پوشیده و حجاب کامل ⭕️هشتمین فرزند،یعنی به بها میدهند ‼️اما برای ما نسخه‌ی نگهداری سگ و گربه می پیچند 😳🤔هیچ زنی با آرایش و رقص و ادا و اطوار اون وسط نیست ❓نسخه اینها برای فرهنگ ما چیست؟ .
. 🔴 در سازمان تبلیغات چه خبره؟!؟!؟!😳 ⭕️ تنها یک روز پس از استوری تأسف بار سرلک در حمایت از علی کریمی ملعون و هتاک و از رئوس اغتشاشات اخیر ، ‼️سازمان تبلیغات اسلامی در همایشی که از چند نفر تقدیر شد، از سرلک به بخاطر آنچه گفته می شود تلاش برای گفتگو و تبیین رسانه‌ای خصوصا بعد از اتفاقات ۱۴۰۱ تقدیر کرد ....😱😱😱 🔹 این همه افراد وسط اغتشاشات درگیر بودند و در حال تبیین بودند ‼️اون وقت رفتید از کسی که رسماً از علی کریمی حمایت کرده تقدیر می کنید؟!؟!؟! .
. 🔴🔴🔴 یک هشدار به نمایندگان ساکت و بی تفاوت در برابر ولنگاری 🔰 بر اساس اصل 67 قانون اساسی، نمایندگان مجلس باید متن زیر را امضا کنند و به آن سوگند بخورند: « من در برابر قرآن مجيد، به خداي قادر متعال سوگند ياد مي‌كنم و با تكيه بر شرف انساني خويش تعهد مي‌نمايم كه پاسدار حريم و نگاهبان انقلاب اسلامي ملت ايران و مباني جمهوري اسلامي باشم ... » 👈 از طرفی چند ماهی است که ولنگاران، در سطح جامعه به راحتی حکم الهی را زیر پا گذاشته و در حال فاسد کردن جامعه و ایجاد ناامنی و روانی هستند. از برخی نمایندگان مجلس که جزو این فتنه هستند، می پرسیم که مگر شما بر اساس قانون اساسی سوگند نخورده اید که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی باشید⁉️ ⚠️نکند که سودای بازی های انتخاباتی، موجب شود که دنیا و آخرتتان خراب شود! ⚠️نکند که از روی رفع تکلیف و به نام دفاع از حجاب، لایحه کذایی عفاف و حجاب را _ که موجب فساد و بی بند وباری می شود _ تایید کنید و به جان مملکت بیندازید! 🔴 بیداری ملت .
. ‼️ تجربه شکست؛ از دیپلمای التماسی تا امنیت اخلاقی التماسی❗️ ⭕️در عرصه سیاست خارجی برای ما اثبات شده است که اساساً با ، کشور دچار بحران خواهد شد و این، دیپلماسی فعال مبتنی بر مبانی دینی و اصول انقلاب اسلامی است که می تواند اقتدار و قدرت ما را تضمین کند. ‼️ جامعه هم از طریق نصیحت یا به ولنگاران به دست نخواهد آمد! ✅ برای داشتن امنیت اخلاقی، علاوه بر اقدامات فرهنگی، به اعمال اقتدار از سوی حاکمیت و ایجاد هزینه های بازدارنده برای ولنگاران و هنجارشکنان نیاز است. .
. 🔴 چرا زن ایرانی فوت شده به مرگ طبیعی مهم تر از تعرض و تحقیر زنان غربی است‌؟ 😂😂😂 کانادا در حالی خیابان اتاوا را به اسم مهسا امینی و با احیای پروژه امنیتی ژینا،نام گذاری کرده است ‼️ که هنوز جای مهرحقارت زنانی که توسط پلیس کانادا مورد تعرض قرار گرفتند خشک‌نشده است .این زنان طبق شنیده هایشان مبنی بر اینکه پلیس محکوم نخواهد شد،بیانیه ای را امضا کردند که ما خیانت دیده ایم و تحقیر شده ایم اما نتیجه چه شد؟ ❓🤔به گمان شما اگر قرار باشد اسم خیابان ها در غرب متعلق به زنان باشد زنان کانادایی مستحق تر هستند یا جنبش مهسا امینی که لیدرهایش خواهر خود را به زندان می‌دهند و بچه هایش را بی مادر می‌گذارند؟ به گمان شما موهای زنان ایران مهم است یا این احساس حقارت زنان غربی؟!؟!؟! منبع خبر: https://www.cbc.ca/news/canada/montreal/val-d-or-women-speak-out-abuse-1.3856422 .
. 🔴🔴🔴 بترسید از قیام مؤمنین.... ❓چرا مدیران و مسئولان نسبت به اقدام نمی‌کنند؟ ⭕️ چون نسبت به جامعه مومنین احساس خطر نمی کنند. ⭕️ چون مطمئن هستند که مومنان کاری با آن‌ها ندارند. ⭕️بترسند از روزی که جامعه مومنین برعلیه این‌ها قیام کنند. 👤 حمیدرضا مقصودی 🔴🔴🔴
. ‼️ اگر به این هشدار رهبر انقلاب توجه نکنیم، خطر دگرگونی در کمین انقلاب است! 🔰مقام معظم رهبری مدظله العالی: " نخبگان جامعه باید حواسشان باشد، مدیران جامعه باید حواسشان باشد. مدیران کشور باید بشدّت مراقبت کنند، مردم هم نگاه کنند، با دنبال کنند رفتار ماها را، رفتار مدیران را؛ با حسّاسیّت. چیز خطرناکی است. ارتجاع وقتی اتّفاق می‌افتد، معنایش این است که همان آدمهای انقلابیِ سابق سرِ کارند امّا خط را عوض کرده‌اند، راه را عوض کرده‌اند؛ کأنّه انقلاب شده بود برای اینکه آنها بروند و ما بیاییم سرِ کار! برای این [کار] که انقلاب نشد؛ انقلاب یعنی دگرگونی، انقلاب یعنی تغییر مسیر، انقلاب یعنی یک هدفهای والائی را در نظر گرفتن و به سوی آنها حرکت کردن؛ اگر از این هدفها فراموش کردیم، دیگر انقلاب نیست " https://khl.ink/f/38975 ✍پ.ن: 🔻حجاب و عفاف یکی از دستاوردهایی است که جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آورده است. هر نوع کوتاه آمدن در این موضوع و تلاش نکردن برای تثبیت آن، و عقبگرد است. 🔻از طرفی برای در امان ماندن از ارتجاع، رهبر انقلاب هشدار می دهند که ما در مورد رفتار مسئولین داشته باشیم. ‼️ زیرا این خطر، مسئولان جمهوری اسلامی را تهدید می کند که مساله آنها دین خدا نباشد، بلکه به دست آوردن قدرت و به اصطلاح، تاج و تخت باشد😔😔😔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️تغییر ریل دیپلماسی و سفر استانی لازم بود ولی تو زندگی مردم دیده نمیشه ⭕️⭕️⭕️ انتقاد بجا مهمان برنامه جهان آرا از کارهایی که دولت و مجلس باید انجام می دادن و ندادن ⭕️⭕️⭕️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹😔شهدا شرمنده ایم 🌷شهدا و اموات خودمان رابا یک صلوات و فاتحه‌ای یاد کنیم 🌺اسحاق‌بن‌عمارازامام کاظم‌ پرسید: آیا میت باخانواده‌اش که زنده‌اند، دیدار میکند‌؟ امام فرمودند: بله در هر جمعه یا هر ماه و یا هر سال؛ بستگی به مقام ان مومن دارد پرسید: به چه شکلی؟ امام فرمودند: به شکل پرنده لطیفی (پرنده‌ای غیر محسوس و مثالی) بر ان‌ها اشراف پیدا می‌کند. اگر آن‌ها را در حال خوب و کار خیر ببیند خوشحال می‌شود و اگر ان‌ها را در کار شر و نیاز و اندوه ببیند ناراحت می‌گردد. 📚دانشنامه‌اخلاق‌شیعه‌ج۱۲،ص۱۳۲ از آثار حاج‌آقاحاتم‌پوری کرمانی به نقل از اصول کافی، ج ۵، ص۵۷۰ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️ پس از توئیت عجیب و غریب اخیر حمید علیمی علیه آیت الله اراکی فیلمی از انتقاد تند حجت الاسلام سید حسین مومنی منتشر شده که در آن خطاب به علیمی میگوید : روزی که فلان سلبریتی به حضرت زهرا اهانت کرد شما ساکت بودید در حالی که آن بحث سیاسی نبود ، حالا یادتان افتاده علیه علما چنین اظهار نظر کنی.... 🔹آیت الله اراکی که به دلیل حرف های کاملا منطقی از سوی حمید علیمی با ادبیاتی بسیار زننده مورد حمله قرار گرفت از جمله علمایی است که تشیع لندنی و مداحان وابسته به آن بیشترین نفرت را از ایشان داشته به طوری که حتی یک بار در کربلا به ایشان حمله کرده بوده اند.... ⭕️⭕️⭕️
. ⭕️ اینها رسانه‌های اصلی جریان مدعی اصلاحاتند؛ یک تیتر کوچیک در صفحه اول خود از ماجرای ‎ و نفله شدن منافقین نیاوردند. 🔹اعتراف خوبی ‎ کرده بود. حجاریان می‌گفت: ‎ به خود من همواره می‌گفت که شما از ‎ هم بدتر و خطرناک‌تر هستید. می‌گفت رجوی دوراندیش نبود خیلی زود دست خود را رو کرد، اما شما خودتان را برای آینده آماده کرده‌اید و منتظر فرصت هستید تا شرایط به نفع شما مهیا شود. منظور ‎ از منافقین جدید در وصیت‌نامه‌اش مجاهدین انقلاب بوده است و بر این مسئله پافشاری می‌کرد. 👤مدرسی_یان .