eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مهم راهبردی 🔻 با حمله قوی ایران به رژیم وحشی صهیونیستی و ضربه منتقمانه قوی ، قطعا وجهه و جایگاه ایران چند پله رشد می کند و ان شاءالله جایگاه ریال با طی مسیری میانبر به سرعت رشد خواهد کرد زیرا قدرت ایران را کشورهای منطقه و جهان خواهند پذیرفت و تحریم‌های ظالمانه یهود صهیون را نابود خواهد کرد. حی علی الجهاد 🇮🇷✌️
بسم الله الرحمن الرحیم نماز شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۸ رکعت : (چهار نماز دو رکعتی) حمد + هر سوره‌ی دلخواه مَرْوِيَّةٌ عَنِ النَّبِيِّ صلی الله علیه و اله  وَ فِي الثَّالِثَةِ وَ الْعِشْرِينَ كَذَلِكَ وَ ثَوَابُهُ كَإِحْدَى وَ عِشْرِينَ و در شب بیست و سوم نیز هشت رکعت به آنچه که میسر است، ثواب آن مانند شب بیست و یکم است ( ثواب نماز شب بیست و یکم نیز چنین است : فُتِحَتْ لَهُ أَبْوَابُ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَ اسْتُجِيبَ دُعَاؤُهُ مَعَ مَا لَهُ عِنْدَهُ تَعَالَى مِنَ الْمَزِيدِ. برای او گشوده می شود درهای هفت آسمان و دعای او مستجاب می شود همراه با آنچه که نزد خدا برایش بیشتر است. ) التماس دعا
🔴 پاسخ های تکراری به صداهای تکراری! 🔹این صداهای تکراری است که بعد از هر ماجرایی می گویند چیزی نگوئید. به مسئولین و فرماندهان اعتماد کنید. بهترین تصمیم را خواهند گرفت و این حرف های شما را خودشان می فهمند و آیا شما به میدان مشرف هستید یا آن فرماندهان و ...؟ 🔸واقعاً این جدل های بی خود توان همه را گرفته و بحث سر مسائل بدیهی و پیش پا افتاده، خیلی عجیب است. بهر حال ذکر چند نکته ضروری است: 1️⃣ ما به مسئولین نظام و فرماندهان اعتماد داریم ولی این اعتماد به معنای تعطیلی عقل و نقد نیست؛ عمده تصمیمات مسئولان و فرماندهان، برگرفته از نظرات کارشناسی است که از قضا همه کارشناسان امور هم یکدست نیستند و محل بحث ما هم همین اختلافات کارشناسی است! 🔹بطور مثال در بحث انتقام و واکنش به تهاجم دشمن، برخی از کارشناسان روابط خارجه و روابط بین الملل مثل آقای جواد ظریف و علی اکبر ولایتی و عراقچی و حالا برخی شاگردان جوان شان معتقدند که ایران نباید پاسخ دهد. شرایط داخلی و خارجی کشور را مناسب پاسخ دادن به اقدامات آمریکا و صهیونیست ها نمی دانند. این مدل را با مفاهیم زیبای «تنش زدایی»، «تله تنش» و «صبر استراتژیک» و ... هم تئوریزه می کنند. 🔸خط سیاست خارجی دولت آقای رئیسی تفاوت هایی با دولت سابق دارد اما در خیلی از امور همان منطق و استدلال ها حاکمند. همان استدلال های پیشین را حالا هم می بینیم با این تفاوت که عزیزان می گویند چون آقای رئیسی است باید اعتماد کنید! همین استدلال های جناب ظریف با ادبیات دیگری در این دوره هم تکرار می شود. 🔹اما بخشی از جامعه کارشناسی و فعالان میدانی در منطقه، به این منطق انتقاد دارند. چه برخی سیاستمداران، چه فعالان در عرصه نظری روابط بین الملل و چه کسانی که سالها در منطقه فعالیت سیاسی و نظامی می کنند، نظرشان این است که این مدل حاکم بر سیاست خارجه مدل «انفعال» و «محافظه کاری» است. استدلال های دقیقی برای این قضیه دارند. اتفاقاً بر رعایت عقلانیت، مصلحت و عدالت در سیاست خارجه تأکید می کنند ولی معتقدند این منطق حاکم، منافع ملی را تأمین نمی کند بلکه دشمنان را جری تر می کند و ما را عقب تر می راند! 2️⃣ نظام برای هر کنشی در عرصه بین المللی به پشتوانه مردمی و افکار عمومی نیاز دارد. چنانچه بخواهد انتقام شهدای کنسولگری ایران در دمشق را بگیرد نیازمند جدی افکار عمومی است. شخص رهبری هم قبلاً گفته اند « فریاد انتقامی که از ملت بلند شد سوخت موشک ‌های نابودگر سپاه است». 🔹این خیلی واضح است که نخبگان، رسانه ها و مؤثرین و عموم مردم باید مطالبه انتقام را روشن نگه دارند. مردم را به بی تفاوتی دعوت نکنید. این بی تفاوتی و دلسردی عواقب بسیار بدی دارد. چنانچه مردم بی تفاوت شوند و بعد از این همه ترور، بعد از دو دهه، اقدام قاطع و بازدارنده ای نبینند اعتمادشان از بین می رود و در برابر هر تهاجم و حمله ای بی تفاوت می شوند. 3️⃣ نکته دیگر؛ ما با سر زمان، مکان و چگونی اقدامات مسئولین و فرماندهان نظامی بحثی نداریم. این حیطه وظیفه و اختیارات آنان است. بحث بر سر اصل اقدام است. ضعف هایی داریم و امید داریم که با طرح و مطالبه این ضعف ها مرتفع شوند. ✅ :
📡📡📡 📡🌹دومین روز تحصن خانواده شهید حدادیان ❌ در پی خبر بازگشایی خانقاه امیر سلیمانیه دراویش گنابادی، خانواده شهید حدادیان برای دومین روز متوالی به این تصمیم نسنجیده مسئولین مربوطه، در مقابل خانقاه مذکور به تحصن خود ادامه دادند😔😔😔 🇮🇷🏴🏴🏴‼️
🔴 این هشدار را فرماندهان نظامی کشور جدی بگیرید کم کم داره تعداد شهدای عالی رتبه ما از شهدای عالی رتبه حماس که تو دل منطقه جنگی هستند بیشتر میشه !!!! 🌹 حوزه انقلابی .
41.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این اون دعای سحر شبکه ۳ هست که گفتم قشنگه بعد دیگه پخشش نکرد .
🔴ای خدا چرا زنده ایم... 😭 در شب قدر غزه غزه غزه 🇮🇷🏴🏴🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از اعمال امشب که هر کس انجام ندهد از دستش رفته‌... التماس دعا یک اذاوقعه‌ یک‌ قل‌هوالله‌ ۷مرتبه‌ یاالله‌ بعد هرچی میخوای از خدا بخواه... اللهم عجل لولیک الفرج .
قرائت سوره قدر به نیت تعجیل در فرج اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر🌺
📡📡📡 📡🔴 بازی در زمین دشمن ، با استدلال"بازی در زمین دشمن"! ❌ایجاد تردید در جبهه انقلاب ، و انفعال و عقب نشینی چه در فتنه کشف حجاب ❌ و چه در مجازات با این استدلال که نباید "در زمین دشمن بازی کرد"، خودش "بازی در زمین دشمن" و زیر پاگذاشتن بدیهی ترین اصول است! ⚠️ دشمن خارجی و بی بند و باری داخلی، انفعال، ترس و تردید ما را می خواهد. مهم نیست چگونه و با چه استدلالی محقق می شود. .
📡📡📡 📡⚠️اقتدار نظامی و امنیتی حکومت، تحت‌الشعاع بی‌اقتداری اقتصادی دولت ▪️دولتی که بازار آزاد ارز و طلا را رها کرده است، از هر تنش و التهاب سیاسی بیمناک است! حتی دستش برای انتقام خون فرزندانش هم می‌لرزد، که اگر اقدامی کند، قیمت دلار چقدر می‌شود؟ بازار طلا به کجا می‌رود؟ ارزش پول ملی چه می‌شود؟ 🔹اگر حرف دلسوزان را گوش می‌کردید و بر بازار بی‌ضابطه و مضر و مخرب ارز و طلا لجام می‌زدید، الان همپای ملت سلحشور و مقاوم، بی‌واهمه فریاد سر می‌دادید! حیف، صدحیف 💠 احمد نبویان این تذهبون رئیسی رای منو پس بده😐😐😐 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیشنهاد ویژه و مهم استاد پناهیان برای سومین شب قدر 🔺 هشدار عجیب و جدی آیت الله بهجت (ره) 🔵 لطفا تا جایی که توان دارید این کلیپ را قبل از شب ۲۳ ام به دست همه برسونید... 🔴 نماز شب بیست و سوم ماه رمضان برای گشوده شدن درهای آسمان 🔵 امام علی علیه السلام فرمودند: 🟡 هر کس در شب بیست و سوم ماه رمضان، هشت رکعت نماز بخواند در هر رکعت بعد از سوره حمد هر سوره ای که دوست دارد بخواند درهای آسمان برای او گشوده می شود. 📚 وسائل الشیعه ج ۵ ص ۱۸۸ 🟢 چه خوب است که این نماز پرفضیلت را به امام عصر ارواحنا فداه هـدیه کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📡📡📡 وزیر🚀 جنگ🚀 رژیم🚀 صهیونیستی در 🚀لیست🚀 حذف🚀 فیزیکی! بنرهایی که در سطح شهر تهران نصب شد 🇮🇷🏴🏴🏴
این که بگوییم صهیونیستها خلاف معاهدات بین المللی است و نشانه نرسیدن آنان به اهدافشان در است و ... نتیجه ای جز پر رو تر شدن اسرائیل ندارد. باید مسوولان صریحاً سخن از انتقام شدید بگویند و سریعاً هم انجام شود. اگر جنایات قبلی این رژیم نحس پاسخی مناسب می گرفت، امروز شاهد این جنایت نبودیم.
این که بگوییم صهیونیستها خلاف معاهدات بین المللی است و نشانه نرسیدن آنان به اهدافشان در است و ... نتیجه ای جز پر رو تر شدن اسرائیل ندارد. باید مسوولان صریحاً سخن از انتقام شدید بگویند و سریعاً هم انجام شود. اگر جنایات قبلی این رژیم نحس پاسخی مناسب می گرفت، امروز شاهد این جنایت نبودیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️دشمنی که هار شد 📡اگر لازمه آقایون امنیتی صدبار این سخنان دکتر جلیلی رو بشنوند تا قضیه جا بیوفته... عزیزان ! پاسخ مناسب ندهید دشمن جری می شود...‼️ 👊👊👊🚀🚀🚀 .
📡📡📡 📡🔴 باز فاصله فاحش گفتمان رهبر معظم انقلاب با صورتی ها به واسطه پیامشان درمورد شهدای اخیر سوریه عیان شد. ⭕️ نکته مضحک قضیه این جاست که همین صورتی ها در توهم شدیدی که دارند، ❌ خود را ولایتمدار و ما را ضدولایت میخوانند در حالی که در واقع دقیقاً برعکس است! ✅ این نکته ای است برای کسانی که می اندیشند 👊👊👊🚀🚀🚀 🔴 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡🌹 یا علی نام تو بردم نه غمی ماند و نه همّی بابی انت و امی گوییا هیچ نه همی به دلم بوده نه غمی بابی ا‌‌نت و امی .
📡📡📡 📡 ماه،ماه رحمت خداست❤️ مگه میشه از لطف و رحمت خدای مهربون ناامید شد؟! خدایی که آغوشش رو باز کرده و منتظره دوباره به سمتش برگردی☺️🌺 🌷پنجره دلتون را به سوی خدا باز کنید تا نسیم رحمتش دل و جانتان را نوازش دهد❤️ آخرین شب قدر را غنیمت شماریم ❤️🌙 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
579_38226239217866.mp3
2.97M
...💔🌧🌧 امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم واکن به روی من درو من هرچه باشم بندتم 🌧🌧 یاربنا یاربنا یاربنا یاربنا 🌧🌧 🌙🌙 التماس دعا دارم دراین ماه عزیز‌ ‌     ‌‌‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نانوچیپ (نانوپارتیکل) در بدن خریداران👆 از این واضح تر ؟ 🔺 در مکاشفات یوحنا آمده است که در آخرالزمان هر کس نشان هیولا (دجال) را نداشته باشد امکان خرید و فروش نخواهد داشت. ✍ یعنی 🇮🇷🏴🏴🏴