eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
30.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷✨اشراف و برتری علمی و عقلی دکتر جلیلی بر سیاستمداران اصلاح طلب و اصولگرا در این تحلیل ثبات قدم ، خداباوری و حق گویی بعلاوه اشراف کامل دکتر سعید جلیلی بر سیاست در بعد داخلی و خارجی همچنین پافشاری او بر منافع ملی و رسوایی کامل برجامیان را ملاحظه می کنید این دانشمند ارزشمند تمامی بندهای برجام و خسارتهایش را در کارگروه برجام مجلس وقت در حضور ظریف تشریح کردند و ظریف حتی یک جمله نتوانست به اشکالات دکتر جلیلی پاسخ بدهد 💢 کلاهی به نام «وحدت» که عملا حسن روحانی و ولایتی و رضایی و قالیباف متحد شدند در مقابل دکتر جلیلی ‼️ .
اگر گفتگوی ویژه خبری دکتر رو ندیدید حتما از آرشیو تلوبیون برنامه رو ببینید تا سطح اشراف دکتر بر موضوعات و مسائل مختلف رو بهتر درک کنید... .
📊نتیجه بزرگترین نظرسنجی برگزار شده در پیام رسان ایتا از بیین ۱۹۰ هزار شرکت کننده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📡 آیت الله اراکی: همه جوانب را بررسی کردیم، آقای جلیلی اصلح است 🔹آیت الله اراکی:وظیفه جهاد تبینی خود می‌دانستیم و می‌دانیم و مدت‌ها بررسی کرده‌ایم همه جوانب امر را و به این نتیجه رسیده‌ایم که جناب اقای سعید جلیلی شخصی است که برای ریاست جمهوری اسلامی آینده ایران اصلح است و این اصلحیت در ایشان متعین است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️قالیباف؛ آورده معدن برای دولت ۴۴ همت است اما همان میزان هم سوخت مصرف می کنه! پاسخ؛ جناب قالیباف! می دانید چرا این همه از بخش معدن و نظام مسائل و ساختار آن و میزان درآمد دولت از آن بی خبرید و اینقدر اطلاعاتتان از این بخش سطحیست؟ ۱-چون شما خیلی سابقه ی اجرایی دارید لکن فقط در شهرداری! که هیچ ربطی به اقتصاد و تولید کشور ندارد! ۲-چون شما نمیدانید که اهمیت بخش معدن یک اهمیت استراتژیک است که اگر خدشه ای به آن وارد شود به ازای هر یک همت کاهش در این حلقه صدها همت از ارزش افزوده ی حلقه های بعدی تولید کالا در بخش صنایع پایین دستیِ مصرف کننده مواد معدنی پایه کاهش می یابد. ۳-چون شما نمی دانید درآمد حقیقی دولت از بخش معدن که شامل مالیات، حقوق دولتی، بهره مالکانه، عوارض و حقوق اکتشافی، سهام پروژه های ملی دولتی که خرج پروژه های ملی و سهام عدالت و ... می شود، ارزآوری و عوارض صادراتی و ...تنها ۴۲همت نیست و تا امروز هیچ نهادی به طور متمرکز این عدد را که قطعا بیش از ۲۰۰۰همت است جمع نزده و اعلام نکرده است چون آنجا باید حیاط خلوت بماند. ۴-چون شما به دلیل نا آشنایی با بخشهای تولیدی معدنی نمی دانید نظام مسائل معدن که سالهاست کشور با آن درگیر است و اگر حل شود بیش از ۲درصد روی رشداقتصادی ، بیش از ۵درصدروی سهمGDP ،بیش از ۱میلیون نفر در اشتغال ، بیش از ۳میلیارد دلاردر ارزآوری ،بیش از ۱۰۰میلیون تن در سال روی تولید مواد خام، بیش از ۱میلیارد تن در سال روی اکتشاف بخش معدن تاثیر می گذارد! و .... لکن کافیست و بسنده می کنم تحلیلهای مهندس رادمان در👇 https://eitaa.com/joinchat/49218036C157929724c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡واکنش جلیلی به احتمال کناره‌گیری: در این مسیر با شک وارد نشده‌ایم، این مسیر را با بصیرت انتخاب کردیم و با قوت ادامه می‌دهیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰من دختری از کشور برزیل هیچ وقت تصور نمی کردم یک روز کنار مسجد جمکران زندگی کنم... با خادم مسجد جمکران ازدواج کردم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📡🔴 پزشکیان همه چی رو در چند ثانیه لو داد . حضور نمایشی برای گرم کردن صندوق ارا و امید دادن به منافقین و کشاندن انها به پای صندوق آرا 👇‼️ مانند زمان خاتمی و روحانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡⚠️ کلیپ ویژه| سعید حجاریان شرور و تئورسین اصلاحات : آدم خشک و نچسبی مثل لاریجانی را هم می توانیم رئیس جمهور کنیم‼️ زمان انتشار: انتخابات ۱۴۰۰ احمق ترین فرد کسی است که از یک سوراخ دوبار گزیده شود‼️ .
. 🔴 حمایت ویژه ابطحی از قالیباف‼️ روح الله مومن نسب: قالیباف یک است‌. 🔴 خنثی سازی مجلس انقلابی و جلوگیری از استیضاح، سوال و روحانی و وزرایش، و وزرای نفوذی مرحوم رئیسی...‼️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌⚠️ به نظر تا همین جا جهت اتمام حجت عقلی و شرعی متدینین کفایت می کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 مهم مهم مهم😳🤔😳🤔🧐😐 دست بدست برسد بدست قالیجانی 📡⚠️ حجت الاسلام ذوالنور: من نائب رئیس مجلس هستم اما از دستور کار فردای مجلس بی‌خبرم و...‼️ 🇮🇷 اخبار مجلس شورای اسلامی مخفیکاریهای غیرقانونی و روحیه استکباری و خود رایی قالیباف صدای ذالنور رو حسابی در أورده ... !!! جناب ذوالنور این افشاگریها رو لطف میکردین قبل از انتخابات مجلس انجام می‌دادید نه الان که دیگه نوش دارو پس از مرگ سهراب و راه یافتن دوباره قالیباف هرچند فضاحت بار و زورکی به مجلس است ...‼️😳🤔😐 قالیباف خودرای ، زورگو و مخفی‌کار و ...‼️ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷⚠️
‏📡📡📡 📡 امروز آیت الله نوری همدانی با سعید جلیلی دیدار داشتن؛ همه نماینده های قم؛ و همچنین فرزند علامه مصباح؛ تو تجمع دکتر جلیلی حضور داشتن؛ ایت الله اراکی امروز گفتن: از نظر ما دکتر ⁧ ⁩ اصلح است و این اصلحیت در ایشان متعین است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❇️ هوارکشیدن فساد مسئولین عین اخلاق است هرکس میخواد باشه فرقی نمیکند حتی افراد انقلابی و یا انقلابی نما 🔴قالیباف = روحانی⚠️⚠️⚠️ .
📡📡📡 📡▪️امروز سالگرد فاجعه‌ی اسپایکر، هولناک‌ترین فاجعه‌ی قرن است... 🔴 سال ۲۰۱۴ داعش وارد دانشگاه هوایی تکریت عراق شد و قریب ۲۰۰۰ هزار دانشجوی جوان شیعه عراقی را قتل عام کرد و به دجله انداخت، طوری که رودخانه‌ی دجله به رنگ قرمز درآمده بود! https://eitaa.com/jahaad_tabeen1