eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نتانياهو ، ايستاده در حال نظاره ی سخنرانی سید حسن نصرالله .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مهم/ حتما ببینید. ▪️خانواده هاشمی از پزشکیان حمایت کرده اند. پزشکیان هم که همش می نالد پس داستان چیست!؟ خود محسن هاشمی جواب داده: همه چیز ۳۲سال دست ما بود... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در برنامه "گفتگوی صمیمی" شبکه خبر، هر کدام از کاندیداها به انتخاب خود میتوانستند یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان خود را برای حضور در برنامه معرفی کنند که از طرف دکتر جلیلی بنده حضور پیدا کردم. فیلم کامل این برنامه را میتوانید مشاهده کنید. @Sabeti
نتیجه جدیدترین نظرسنجی ایسپا که از معتبرترین مراکز نظرسنجی در کشور است و نتیجه انتخاباتهای قبلی را هم‌با درصد خطای کمی درست پیش بینی کرده بود. طبق این نظرسنجی، همچنان دکتر جلیلی پیشتاز است. اما نباید کار را دست کم گرفت، بلکه باید تلاش کرد در روزهای باقی مانده آرای مرددین نیز به سمت جلیلی هدایت شود. فرصت را برای تبیین و تبلیغ از دست ندهیم. @sabeti
40.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📡📡📡 📡🔴این ۸دقیقه راحتما تماشاکنید‼️ ❇️ تا حالا یه کلیپ به جامعیت این کلیپ در مورد مسببان اصلی وضع موجود ندیدم👏👏👏 🔴🥀انتخابات مهم و سرنوشت سازی برای مردمو کشور عزیمون نزدیکه نشر بدید که در ثواب این جهاد شریک باشید 🇮🇷🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❇️❓فقط ۴تا سوال کوچولو ، از هزاران سوال بزرگ از آقای قالیباف ❓آیا درست است که بخشی از ستادهای انتخابی خود را در اختیار میرحسین موسوی قرار دادید؟ ❓چرا انعقاد قرارداد استعماری برجام را به حسن روحانی و جواد ظریف، تبریک می گوئید؟ ❓چرا در سال 1399 جلوی استیضاح حسن روحانی را گرفتید؟ ❓چرا برای دستیابی به پست ریاست مجلس با اصلاح طلبان ائتلاف کردید؟ .
📡📡📡 📡❓🤔 چرا جلیلی؟ ۱_ جلیلی خودش است و نقش بازی نمی‌کند. ۲_ وارد بده‌بستان ها و تقسیم غنائم نمی شود. ۳_ به دنبال رای آوری به هر قیمتی نیست. ۴_ رنگ به رنگ نمی‌شود و برای خوشامد گروهی، حرفهای باب میل آنها را نمی‌زند. ۵_ در یک جمله؛ صادق است و دنبال فریب دادن مردم نیست. ۶- منش و سلوک انسانی و پسندیده یک رییس جمهور، شرط کافی نیست. اما همین شرط لازم را بسیاری از سیاستمداران ما نداشته‌اند. جلیلی حسن خلق دارد و مردم‌دار و مردمگرا است. این را هر کسی که اندکی شناخت از جلیلی دارد، تایید میکند. ۷- جلیلی ایران را دوست دارد و ایران را پیشرفته می‌خواهد و از همه مهمتر اینکه نقشه راه پیشرفت کشور را می‌داند. این اشراف را ‎سعيد جلیلی از سالها فعالیت در سطوح مختلف، تشکیل هسته های اندیشه ورز و کارگروه‌های دولت سایه و مطالعات وسیعش در یک دهه اخیر به دست آورده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❇️ امام خامنه‌ای: ⚠️«یکی از آسیب‌ها این است که نماینده از اوّلی که وارد مجلس می‌شود، نقشه‌ی رسیدن به فلان پستِ مثلاً اجرائی را در سر خودش بپروراند که وزیر بشود، مدیر بشود، فلان [مسئول] بشود نه، ❇️ این وظیفه‌ی نمایندگی بسیار مهم است. اگر انسان برای خدا کار بکند و درست کار بکند، از وظایف اجرائی اهمّیّتش بیشتر است،» پ ن: پیرو برخی تحلیلها از سمت برخی از بزرگواران انقلابی، لازم دیدم مجددا این بخش از بیانات حضرت آقا را منتشر کنم باشد که اثری داشته باشد.... ✍️ .
♦️ امام خامنه‌ای: اکنون مسئله فوری و اصلی کشور، اقتصاد است و نامزدها باید ها و راه حل های خود برای حل مشکلات اقتصادی را به مردم ارائه و آنها را قانع کنند که توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارند. ۱۴۰۰٫۰۳٫۰۶ .
. ❓ 🔴 وعده قانونی یا غیرقانونی؟ آقای ‎ دیشب در پایان مناظره، وعده «هر زوج ایرانی یک خانه ۷۵ متری بدون اجاره بمدت ۳ سال»را داد ❌که البته مدعی شد که این کار را بر مبنای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب ۱۴۰۰ انجام می‌دهد! 🔴بنده که هر چه قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را زیر و رو کردم، چنین حکمی درآن پیدا نشد بنظرم قالیباف در بیان عنوان قانون اشتباه کرده است‼️ ✅بر اساس ماده ۳ قانون «تسهیل ازدواج جوانان» مصوب ۱۳۸۴، حکمی شبیه این ادعا را می‌توانیم ببینیم. اما این ماده یک تفاوت بزرگ با وعده قالیباف دارد😉 ❇️در این ماده به صراحت عنوان شده است که از زوج‌های متقاضی می‌بایست «اجاره متناسب» دریافت شود 🔴 حال آنکه قالیباف مدعی اعطای رایگان این واحد‌ها شده است اجرای این وعده به علت داشتن بار مالی بسیار سنگین به دولت، قطعاً نیاز به قانونگذاری مجدد دارد😉 ❓ حال دو سوال پیش می‌آید: ❓1⃣ آقای قالیباف ۴ سال رییس مجلس بوده است، چرا در همین ۴ سال پیگیر اصلاح قانون نبوده است؟ ❓2⃣ در متن همین ماده ۳، دولت مکلف شده است از طریق نهادهایی مانند شهرداری‌ها این قانون را اجرا نماید. 🔴از همان سال ۸۴ آقای قالیباف به مدت ۱۲ سال شهردار تهران بوده است. ❓خوب است ایشان توضیح دهند در مدت ۱۲ سالی که شهردار بوده‌اند، چه اقدامی در اجرای این قانون انجام داده‌اند؟ 🔴 صرف نظر از این موضوعات، همین مقدار که این قانون در سال ۸۴ تصویب شده و عملا متروک شده است‼️ و دولتهای مختلف درمعیت آقای قالیباف سالها نتوانسته‌اند آن را اجرا کنند، نشان می‌دهد که این وعده چه مقدار عملیاتی است😉😉😉 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📡📡 📡❇️ دلایل بسیاااااااار مهم و حیاتی حمایت استاد شجاعی از دکتر جلیلی https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
. ⚠️خاتمی این خائن و باغی انقلاب در جمع نجاستهای بهائی سال ۹۲⚠️ ⚠️حالا این جانور دوپا شده حامی پزشکیان خاین که همیشه رد صلاحیت میشد ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾فکر کنم این حاجی‌مون با شیطون مشکل شخصی داره😂 🌹گاھ نوشٺ هاے یڪ طلبھـ ـ ‌🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❓❓❓سوال و جواب کارشناس برنامه از پزشکیان در مورد راه حل مشکلات اقتصادی 😂😭😡 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❇️ بزرگترین اجتماع مردمی با حضور دکتر جلیلی شنبه ۲ تیر ۵عصر/میدان امام اصفهان .
مهم مهم مهم😳🤔😱 ⚠️‼️‌محمدفاضلی که تو برنامه زنده تلویزیونی خواست با هوچی‌گری از حقیقت فرار کنه کیه و چیکار کرده؟ 🔹‌بیاید اینجا براتون توضیح بدم: ⚠️ فاضلی سال ۸۸ و در جریان فتنه از دانشگاه گیلان اخراج شد.بعد از این که دولت تغییر کرد و روحانی سر کار اومد، فاضلی بصورت غیرقانونی رفت دانشگاه شهید بهشتی. ⚠️ ‌از اینجای داستان به بعد رو به استناد حرف‌های «سعدالله نصیری قیداری» رئیس دانشگاه شهید بهشتی که از طرف وزیر علوم دولت «روحانی» منصوب شده توضیح میدم: ‌قیداری میگه: 🔴از روز اولی که فاضلی وارد دانشگاه شد تو نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت بود. 🔴 ‌محمد فاضلی بصورت پیمانی تو دانشگاه شهیدبهشتی ادامه فعالیت میده. 🔹‌وقتی استاد پیمانی شروع به فعالیت می‌کنه، ۳ سال وقت داره تا بر اساس برنامه‌ای که اعلام می‌کنه به رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت بده. 🔴 اگر نتونست ۲ سال دیگه هم وقت میدن و اگر باز هم نتونست نهایتا ۸ سال وقت میدن و در پایان ۸ سال اگر نتونه آرای موافق برای تبدیل وضعیت رو کسب کنه، هیات امنا دیگه بهش فرصت نمیده!!!! 🔴 و درنهایت این به معنای «اخراج» نیست؛ بلکه در اصل قراردادش دیگه تمدید نمیشه!!!! ⚠️ تو ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ جلسه‌ای تشکیل میشه تا شرایط فاضلی بررسی بشه که «از نظر عمومی، آموزشی و پژوهشی، در مرحله تبدیل وضعیت موفق به کسب آرای هیات اجرایی نمیشه»!!! ❓🤔 چرا؟ ‼️۱- خارج از دانشگاه پست داشته ‼️۲- حضور کافی تو دانشگاه نداشته و طبق ۲سال حتی ۲ماه هم توی دانشگاه حاضر نبوده ‼️۳- بارها بابت این موضوعات تذکر گرفته اما اهمیت نداده ‼️۴- نه کتاب و مقاله می‌نوشته و نه کار اجرایی و فرهنگی و علمی انجام می‌داده! و قانونا نمیشه چنین شخصی عضو هیات علمی باشه! ‼️۵- مقاله بین‌المللی قابل قبول نداشته! 🔴قیداری میگه: هیات اجرایی وقت زیادی برای بررسی صلاحیت آقای فاضلی گذاشت اما به نتیجه نرسید حتی بعدش راه‌های اعتراض به وزارت علوم هم بهش ابلاغ شده!! 🔹حالا اصلاح‌طلبای بی ...دروغگو‌ چی میگن؟! 🔴میگن بخاطر مسائل سیاسی اخراج شده!! همینقدر حقه باز و دروغگو! 🔹تو برنامه زنده تلویزیونی فاضلی در مورد این موضوع پیمانی بودنش و اخراجش بدلیل غیبت ، مورد سوال قرار گرفت و اینجوری فرار کرد😉😉😉 🔹اجازه ندید تاریخ رو درمورد این موجود تحریف کنن!! نشر دهید لطفا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴 📡⚠️بی اخلاقیهای همیشگی فرهنگی و سیاسی پزشکیان و مشاور او!...👊😐😐😐 ❇️ الحمدلله چهره های اصلی این اوباش روز به روز آشکار میشه و خودش رو داره لو میده تا مردم بیشتر چهره ... را بشناسند بنده خدا مجری و کارشناسا که چقدر صبورانه در برابر این رفتارهای ناپسند و سخیفاو... او صبوری میکنند😔😔😔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. کنیم که تو احمق جلوی دشمن مثل یه موش مرده ی خیس خورده ای که در برجام منافع کشورت و مردم شریف ایران را مفتی دادی به دشمن رفت ، ولی جلوی مردم ایران یه عربده کش طلبکار و علامه دهر خودتو نشون میدی ‼️😉 ای ظریف خائن مرگ و ننگ برتو و رفقای وطنفروش و...😡😡😡 ظریف خائن و بزدل ما فراموش نمی‌کنیم که تو فقط برای مردم ایران خوب بلدی عربده کشی و قلدری و .... کنی ❌ ولی جلوی دشمن مثل یه موش خیس خورده و مرده ... خوار و ذلیلی 👀 ... ما هرگز خیانتها و حماقتها و وطنفروشیهایت را فراموش نخواهیم کرد👊👊👊😡😡😡 .
34.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓❓❓ 📡❓آقای قالیباف! حذف ارز ترجیحی و انفجار قیمت ها با مدیـریت مستقیم چه کسی صورت گرفت؟ در گفتگو با محمدرضا یزدی زاده ♦️نقد ناجوانمردانه قالیباف از دولت رئیسی ✍در تحلیل خواهید دید که به گواهی دکتر ایزدخواه نماینده مجلس آقای قالیباف که عامل اصلی گران کردن ارز 4200 به 28500 در مجلس است ⚠️ به سبک شانه خالی کردن روحانی و جهانگیری؛ ⚠️ تقصیر را به گردن دولت حجت الاسلام رئیسی می اندازد ⚠️ علاوه بر آن تفکرات نئولیبرالی قالیباف که ادامه دهنده افکار پوسیده حزب اشرافی کارگزاران سازندگی اصلاح طلب هست‼️ 🇮🇷‼️
📡📡📡 📡❇️❇️ ⚠️ ♨️ زن در اسلام & زن در غرب غلاده بر گردن https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
📡📡📡 📡❇️ خاموش کردن تلفن همراه؛ چند وقت یک‌بار و چرا؟ 🔹بسیاری از کارشناسان به کاربران توصیه می‌کنند حداقل هفته‌ای یک‌بار و به مدت یک دقیقه برای افزایش طول عمر دستگاه و سلامتی خود، تلفن همراه را خاموش کنند. .