eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ من زهیر معصومی هستم؛ فرزند سردار شهید معصومی فرمانده گردان کمیل به جلیلی رای می‌دهم چون دروغگو نیست پویش رای به سعید جلیلی ستاد انتخابات .
. ⚠️حمایت نتانیاهو از پزشکیان⚠️ دیگه چی میخواین⁉️ ✅ این مطالب را در حد توان به اشتراک بگذاریم در ثواب نشر حقایق و روشنگری سهیم شویم.🌹 .
انتخابات رای به بهترین و اصلح ترین. برای مردم ایران زمین. برای مردمی که به عقب بر نمی‌گردند. اون دنیا به خاطر یک رای و یک انسان مدیون ۸۰ میلیون نفر نشیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💌دعوت 🔻به دو زبان ترکی و فارسی 🔰جناب آقای مهدی غلام‌نژاد 📌قاری بین‌المللی قرآن کریم ༊࿐𖡹***𖡹࿐༊ 💚کانال 😍 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ جواب اهانت پزشکیان‌ به حاج قاسم آمریکا و شماها‌ بود نه موی دماغ... پ.ن ⚠️آیا میدانید دقیقا جمله را در مورد حاج قاسم تکرار کرد❓❓❓ : قاسم‌سلیمانی موی دماغ ما شده شده بود‌! .👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️ مردم عزیز ببینید وحشتناکه 😳😐⚠️ 📢📣 ⚠️ وقتی میگیم این پزشکیان آلت دست دیگرانه ⚠️ وقتی میگیم مترسکه ⚠️ وقتی میگیم دیگران او رو مدیریت میکنن ⚠️ وقتی میگیم آدم احمق و ... ⚠️ وقتی میگیم بدرد ریاست جمهوری و اداره مملکت نمیخوره ⚠️ وقتی میگیم آبروی کشور در خطره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️ این حرکت فقط از یک ضد ایرانی میتواند سر بزند! 🔺اینان بهاییان ملعونی هستند که در قلب حکومت شیعه رخنه و نفوذ کرده، و مأموریت نفاق و آسیب و تجزیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند! نشر حداکثری لطفا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید 🔶🔹 اساتید دانشگاه شریف به میدان آمدند مطالبه از مردم برای انتخاب یک رئیس‌جمهور شریف 💠 مردم عزیز! این سرنوشت ماست؛ جای هیچگونه کوتاهی نیست. حتماً تمام اطرافیان رو دعوت کنید به بدهند. ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⚠️⚠️ خیییییییییییلی خیلی مهم😳🤔😐 حتتتتتتتتتتتما حتما ببینید و برای نجات میهن صدها بار نشر دهید ⚠️ 📢📣 این ویدیو صحبت‌های درمورد تاسیس کشورهای مختلف برای اقوام مختلف ایران !!!😡😡😡 این کلیپ را به چند تبریزی و اردبیلی که به صرف آذری بودن این آقا میخواستند به او رای بدهند، نشان دادم. درجا نظرشان عوض شد و به شدت از او زده شدند! 📢📣بدون هیجان و خشم این ویدیو را برای آذری‌های عزیز بفرستید. مهندس شکوهیان راد پینویس: جهت حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز نشر حداکثری لطفا 📢📣 دوستان عزیز جهاد تبیین فقطططط نفوذی شناسی و دشمن شناسی ست ولاغیر .
🔶 نتایج میدانی که ما در این دو روز اخیر گرفتیم این بوده که ان شالله آقای جلیلی با رای خوبی رئیس جمهور خواهد شد. اکثر رای قالیباف برای جلیلی اومده و با اختلاف خوبی آقای جلیلی جلوتر هست. هر تعداد رای که میتونید بیشتر جمع کنید تا با خیال راحت تری به پیروزی برسیم. هیچ وقت انقدر همبستگی بین نیروهای انقلابی زیاد نبوده و ان شالله این همبستگی یک نتیجه عالی رو برای ما رقم خواهد زد. توسل به امام زمان ارواحنا فداه فراموش نشه. توی گروه شخصی تون با امام زمان این رو مطرح کنید. حتما اگه عنایت اقا باشه پیروزی قطعیه 🌹 کانال تنها مسیر آرامش .
📡📡📡 📢📣 بیانیه ۱۰ هزار نفر از خانواده شهدا در حمایت از سعید جلیلی ✅ ۱۰ هزار نفر از خانواده شهدا در حمایت از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کردند. ♻️ متن بیانیه خانواده شهدا به شرح زیر است: 🔹با سلام ودرود بر محمد وال محمد و امام روح الله و همه شهیدان وآلاله‌های سرخ حقیقت وشهادت مدافعان نهضت امام روح الله، مدافعان امنیت وحرم ال الله و سلامت، شهیدان عالیمقام آرمیده در خاک وطن و جوانانی که با گام‌های استوار در دشت‌های تفتان خوزستان تا کوه‌های سخت، سرد و سربه فلک کشیده کردستان برای دفاع از میهن و ارزش‌های مانای ایمانی و اسلامی حماسه تاریخی و جاودان آفریدند. 🔹بی گمان راه شهیدان در طول تاریخ تداوم دارد و همانطور که اسلام عزیز محمدی الحدوث و حسینی البقا است، انقلاب اسلامی ما نیز خمینی الحدوث و خامنه‌ای البقا است و پیام شهیدان در هرعصر وهرنسل برای همه انسان‌های حق جو روشن است و خداوند بزرگ را شاکریم که در عصر حاضر فرزندان عاشورایی امام راحل با تقدیم ده‌ها هزارسروقامت عرشی با تقدیم جان خویش از شرف و کیان انقلاب نام و یادشان را در دفتر تاریخ این سرزمین جاودانه ساختند. 🔹ملت عزیز ایران اینک ایران اسلامی در پیچ تاریخی خویش قرار دارد و به فرموده رهبر حکیم انقلاب تا قله راهی نیست و در محضر شما عزیزان عرض می‌کنیم که در انتخابات پیش رو که تجلی جمهوریت نظام است شاهد نبرد گفتمانی و نبرد دو جریان کارآمدی و ناکارآمدی، توانستن و نتوانستن، عزت و ذلت، استقلال و وادادگی، ساده زیستی و اشرافیگری، روحیه جهادی و روحیه عافیت طلبی، تداوم دولت شهید رئیسی یا شکلگیری دولت سوم روحانی هستیم و متاسفانه جریان سیاسی غربگرا با پروپاگاندای رسانه‌ای به دنبال غبارآلود کردن فضای سیاسی و تغییر دردستگاه محاسباتی مردم جهت دست یازیدن به اهداف قدرت طلبانه و سودجویانه خویش است. 🔹ملت ایران فراموش نمی‌کنند بزرگترین رانت تاریخ انقلاب در ۸ سال دولت روحانی و با توزیع ناعادلانه بیش از ۷۲۰ هزار میلیارد تومان رانت ناشی از توزیع ارز ۴۲۰۰ به جیب عده‌ای واردکننده و دلال و تاجر خاص رفت و کالا‌های اساسی مردم نادیده گرفته شد. 🔹ملت عزیز ایران ما در این برهه بسیار حساس از تاریخ ایران حمایت خویش را از یکی ازجاماندگان قافله شهیدان جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می‌داریم و برنامه ها، جهت گیری‌ها و آرمان‌های ایشان را در جهت نیل به آسایش، عزت، اعتلا و ارتقای ایران و ایرانی می‌دانیم حمایت ما از ایشان نه با هدف کنش گری سیاسی و اعلام حمایت‌های مرسوم و متعارف جناحی و سیاسی که باورمندانه در این فرصت خطیر تکلیف تاریخی خویش می‌دانیم. با آرزوی سربلندی برای ملت باشکوه و متمدن ایران 🔻اسامی برخی امضا کنندگان بیانیه به شرح زیر است: - خانواده شهید هسته‌ای احمدی روشن - حجت الاسلام دکتر اندرزگو فرزند شهید انقلاب سید علی اندرزگو - مهدی همت فرزند سرلشگر شهید همت - صبورا قربان شیرودی و آسیه قربان شیرودی خواهران شهید شیرودی - مهدی برونسی فرزند سرلشگر شهید عبدالحسین برونسی - صفیه مدرس همسر سرلشگر شهید مهدی باکری - محدثه نجفی رستگار فرزند شهید سرلشگر حاج کاظم نجفی رستگار فرمانده لشگر ده سیدالشهدا - همسر شهید طهرانی مقدم - خانواده شهید هسته‌ای احمدی روشن - خانواده سرداران شهید سلگی .
. 📸 مهندس محسن منصوری: آراء دکتر جلیلی ۵۰/۷ و دکتر پزشکیان، ۴۹/۳ درصد می‌باشد 🔹رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در صفحه‌ی X خود نوشت:در دور اول انتخابات، نتیجه‌ی اکثر نظرسنجی‌ها دقیق نبود! دقیق‌ترین پیش بینی، مربوط به یکی از دستگاه‌های اطلاعاتی بود که با برآورد خوبی، درصد مشارکت و آراء کاندیداها را تخمین زد. 🔹️ بر اساس اعلام آن دستگاه، هم اکنون در آمار مشارکت قطعی، آراء دکتر جلیلی ۵۰/۷ و دکتر پزشکیان، ۴۹/۳ درصد می‌باشد. 🕊 توییتر مدیا .
34.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تعهد کتبی پزشکیان در میثاق نامه جبهه اصلاحات برای تامین حقوق همجنسگرایان بعد از به دست آوردن ریاست جمهوری خییییییییییلی مهم....... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ 📌📢📣 جنایت دکتر پزشکیان ودکتر مرندی دررابطه با بدون اجازه ی اونها و گرفتن جایزه ی ۱۵ میلیون دلاری 😐😐😐😱😱😱 ✅ ارزش بارها دیدن رو داره😳🤔 📢📣 موضوعی است که تمام مردم ایران باید ببینن و برای عزیزانی که گول رسانه رو میخورن بفرستند ⚠️ تا بدونن رسانه چطور جای ظالم و مظلوم رو با هم عوض میکنه‼️ و اگه آگاه نباشیم همین رسانه ها موجب می‌شوند تا کشور دوباره بدست همین قاتلان نسل شیعه داده شود نسل مظلوم و معصومی که بدست همین جنایتکاران و خیانتکاران کشته شدند و یا از بدنیا آمدن اونا جلوگیری شد‼️ 😔😡 https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️وضعیت یکی از ستادهای پزشکیان در اصفهان و پخش ترانه اغتشاشات ١۴٠١⚠️ .