eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 روایت حضور ایران در جنگ 1992 بوسنی و شهدای ایرانی 🔴 سال 1992 که جنگ بوسنی با صرب ها شکل گرفت، بعد از اینکه تلاش های بین المللی برای توقف کشتار مسلمونا جواب نداد، ایران شروع کرد به ارسال کمک های هلال احمری و اعزام نیروهای داوطلب و نیروهای مستشاری. حالا قصه چیه و چقدر شهید دادیم رو تو ویدئو میتونید ببینید. #️⃣ #️⃣ .
🇮🇷⚠️ ‼️ شبکه 14 رژیم کودک‌کش : اسرائیل از نتایج انتخابات ایران راضی است: مردم پیام روشنی ارسال کردند❌ 🔴 رئیس جمهور آینده ایران نگرش خود را نسبت به ما تغییر نخواهد داد، ⚠️اما با وجود این - اسرائیل انتخاب او را نقطه روشنی در روند داخلی ایران می داند. 🔴 اندکی تامل، چه اتفاقی در این بین باعث شده تا دشمن خونی ایران و قاتل کودکان مظلوم غزه این چنین از نتیجه انتخابات ایران اظهار رضایت کند؟ #️⃣ #️⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴⚠️ خوش‌وبشِ خییییییییییییییییییلی دوستانه ی قالیباف و پزشکیان در حاشیۀ دیدار امروز ، ماموریت قالیباف تمام شد!!! 😐😐😐🤔🤔🤔😳😳😳 . ❌ این فتنه را جناب قالیباف بین انقلابیون انداخت و این هم نتیجه اش که دیدید‼️ فقط ان شاالله باعث نابودی جمهوری اسلامی و...نشود!😭 🔴 جناب قالیباف با اون همه تبلیغات وسیع و پولپاشی و فریبکاری جهت کسب آرا ریاست جمهوری فقط کمتر از ۴ میلیون رای جمع کرد! 📢📣 آقا مردم دیگه نمیخوانش با چه زبانی بگن که دست شما رو خواندن و دیگه نمیخوانت! همین آقا موجب شد تا مردم با صندوق رای قهر کردند و در انتخابات مجلس فقط ۴۵۰ هزار رای بهش دادند ...‼️ او باعث شد کشور از دست برود و دوباره گرفتار این قوم ... شویم‼️😐😐😐 ✅ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟! 🔴 نتیجه تلخ و زیانبار دیروز درس عبرتی باشد برای سران قدرت طلبی و جاه طلبی...‼️ لعنت الله علی القوم الظالمین من الاولین و اخرین .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ 🔴 پاسخ اطرافیان پزشکیان به یک سؤال: اگر قالیباف در دور دوم می‌آمد بهتر بود؟ صفحات مجازی آقای احدیان و دیگر اطرافیان آقای قالیباف پر است از نفرت‌پراکنی نسبت به کسانی که نظرشان با آنها فرق داشته، فردی دیگری را اصلح می‌دانسته‌اند که در تمام نظرسنجی‌ها بالاتر بوده، رأی منفی خیلی کمتری داشت و در دوگانه‌ها اتفاقا موفق‌تر بود! ❌ کلی زمین و زمان را بهم بافته‌اند برای توجیه اینکه همه باید مطابق میل آنها عمل می‌کردند و مطابق میل آنها که از ۲۰ سال قبل دنبال آن هستند، همه باید به نفع یک نفر کنار می‌رفتند تا ایشان رئیس جمهور شود. از واقعیت‌هایی سخن می‌گویند که جز خودشان کسی آن را نمی‌فهمد حتی آقای جلیلی و ۱۴ میلیون هوادارش! جناب احدیان! واقعیت‌های ۲ × ۲ انتخابات این نکات بدیهی است که مخالفین جدی قالیباف گفته‌اند و می‌گویند. خوب گوش کنید ببینید آقای جلیلی چه خدمت بزرگی به جبهه انقلاب و حتی شخص قالیباف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️سیلی اصلی را چه زمانی خوردیم؟! زمانی سیلی خوردیم که نیروی مقدس بسیج و آمرین به معروف را تبدیل به پادو و رأی‌جمع‌کنِ عده‌ای حرام‌لقمه کردند و بساط امر به‌ معروف را از جامعه جمع کردند و کشور را به باند معاویه‌صفتِ گدای رأی و صندلیِ ریاست سپردند تا با سکوت مقابل فواحش جامعه، حجاب و عفاف را به سخره بگیرند... پ ن: مسئولینِ منفعل، جواب این سیلی رو هم در دنیا و هم در آخرت خواهید خورد... ✍️مجید سرگزی ✅ کانال 👇 @sargazimajid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😳😳 خیییییلی مهم مهم😱 📡💢 فیلم توضیحات بسیار وحشتناک از واقعیت اعمال جناب قالیباف در مجلس ، توسط آقای نوباوه در مورد تخلفات سنگین و غیر قابل تصور قالیباف در مجلس 🔴 رسوایی خودکامگی قالیباف در صحن علنی مجلس قالیباف اختیار را از نمایندگان گرفته است و مجلس کلا به قالیباف تعلق دارد آقای قالیباف با استخدام ۲۰۰ نفر خودشون تصمیم میگیرند و خودشون اجرا میکنند‼️😳🤔😐😔 # بسیار مهم مهم مهم آقای بیژن نوباوه (نماینده مجلس) درمورد قضیه شکایت از وی درباره خودکامگی قالیباف در مجلس و اینکه کلا تصمیمات مهم‌کشور با کادر قالیباف خارج از مجلس است‌ و‌ موضوع موسوم به سیسمونی و.... ایشون هم تبرئه شدند!👏👏👏 جالب نیست جناب قالیباف ما به شما اعتماد کردیم و رای دادیم تا... ؟! نتیجه قسمهای دروغ در صحن علنی مجلس جلوی دیدگان ۸۵ میلیون ایرانی را بزودی خواهید دید ‼️ .
🔴 از به جهت طالبان و دیوانه خواندن حامیان دکتر جلیلی ریاست محترم قوه قضائیه احتراما با توجه به توهین و افتراهای مکرر جناب آذری جهرمی در کارزار انتخابات و "دیوانه" و "طالبان" خواندن حامیان دکتر جلیلی که بیش از سیزده میلیون جمعیت ایران را شامل می‌شود؛ خواستار بررسی موضوع و برخورد قضایی و اعاده حیثیت از ایشان می‌باشیم. ضمنا به نظر ما یکی از دلایل بزرگ رای‌آوری نامزد مورد حمایت ایشان، ایجاد همین دو قطبی و افتراهای بی‌اساس بوده است. با تشکر ▪️کارزار برای امضای شکایت👇 https://www.karzar.net/134835 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
برای سگاشون مراسم عروسی گرفتن و 60 میلیون هم طلا گرفتن 😐 اونوقت اینا در ایام محرم و اربعین دم از فقرا میزنن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ این تصاویر و ویدیوهای انتخاباتی بیاد ماندنی امسال رو هرگز نباید فراموش کنیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. انتخابات تموم شد ولی شجاعت هم‌وطنانمون رو یادمون نمیره که چطوری پوزه سگ‌های چاهزاده رو به خاک مالیدن 🇮🇷 .
♦️سطح دغدغه ی روشنفکرای امروزی، ارتودونسی دندونای سگ و گربه هاشونه!!! 🔴چرا ‌در این مواقع نگران کودکان کار و فقرا نیستن ولی نمیدونم چرا توی محرم وا مصیبتا راه میندازن! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❤️ فیلم لحظات آخر قبل از شهادت شهید مصطفی صدر زاده در روز ...😭😭😭 ⚠️ اینطوری این مملکت پابرجا مونده اونوقت چارتا آدمِ ساده فکر میکنن با لخت شدن میتونن این مملکت رو نابود کنن! شما با لخت شدن و نیم تنه پوشیدن،فقط خودتو مفت و مجانی در معرض دیگران قرار دادی و فقط ازت استفاده ابزاری شده...‼️ کالا نباش... 🏴#حجاب ✍️ مجید سرگزی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. اولین وعده هوا شد😉😉😉 عضو شورای سیاستگذاری ستاد پزشکیان: پزشکیان قول رفع فیلتر نداده است! .
اینم پیامک پزشکیان به همه ما مردم👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نبینــــی از دستت رفته با غُـر نزن، قِـرررر بده💃🏻 توصیه به هموطنی که تو ستاد های پزشکیان قر داد و بعد بهش رای داد😳 .
⭕️ واکنش یک عضو ستاد دکتر جلیلی به شایعاتی درباره محتوای جلسات دکتر جلیلی و قالیباف پیش از برگزاری دور اول انتخابات علیرضا کمیلی از اعضای ستاد دکتر جلیلی در پاسخ به شایعاتی پیرامون جلسه دکتر جلیلی و قالیباف در مشهد و تهران پیش از برگزاری دور اول انتخابات ، نوشت: 🔹چون آقایان شروع به نوشتن کرده اند و ظاهراً مثل همیشه تمایل ندارند کامل‌ بنویسند مجبورم نکاتی را بگویم! 🔹بنای اجماع همواره بر کناره گیری افراد دارای رای کمتر بوده است ولی این دوره برخی‌ با حدس و گمان می‌گفتند اگر جلیلی با وجود سه برابر رای بیشتر از قالیباف کنار برود بهتر است ...که ارقام نشان داد اگر دکتر قالیباف کنار می رفت بعید نبود که همان دور اول هم کار تمام شود. 🔹اما چه شد که ماجرا برعکس شد؟ یعنی اصرار کردند که باید شخص دارای رای بیشتر کنار برود؟! تحلیل و حدس فوق‌؟! خیر! 🔹کار به اینجا رسید که دکتر قالیباف فرمودند بنده حجت شرعی دارم برای ماندن ... از چه کسانی؟ از آنها که به من تکلیف کردند بیایم! یعنی ...! 🔹صبح روز بعد (پنجشنبه) یکی از دوستان به رهبر معظم انقلاب مراجعه کرده و سوال می‌کنند و پاسخ منفی محکمی درباره تکلیف به شخصی از کاندیداها دریافت می‌شود و معلوم می شود که دیگران در این ماجرا نقش داشته اند نه رهبری معظم انقلاب. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 تمام تخلفات انتخاباتی با همکاری دستگاه‌های امنیتی بررسی شود ▫️پیرو گزارشات متعدد مردمی از تخلفات انتخاباتی از خرید و فروش رأی در برخی مناطق کشور در انتخابات ریاست جمهوری و تخلفات برخی از افراد برگزار کننده انتخابات در شعبه های رأی ریزی، از شورای نگهبان قانون اساسی درخواست اکید داریم تمام این تخلفات انتخاباتی با همکاری دستگاه های امنیتی بررسی شود و اگر بعد از بررسی تخلفات، نتایج انتخابات هم تغییر نکرد ولی آرای فرد پیروز انتخابات کم شد بدون هیچ مصلحت اندیشی به مردم عزیز ایران اعلام شود. 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴از همین امشب تا آخر ماه صفر، اموات خودتان را در ثواب عزاداری‌ها شریک کنید. این دو ماه را برای همه‌ی اموات خودتان نیت کنید. مرحوم علامه‌ی طباطبایی می‌فرمایند که این کار سبب می‌شود که اموات در عالم برزخ خوش‌حال بشوند و خوش‌حالی آن‌ها سبب خوش‌حالی‌های معنوی در عالم دنیا برای شما بشود. یعنی آن‌ها دست به دعا برمی‌دارند و برای شما دعا می‌کنند. اساتید، معلمین، همسایه‌ها، پدر، مادر، اجدادتان، امام راحل، شهدا، همه را در ثواب دو ماه عزاداری برای اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم شریک کنید. .
♦️ دستاورد مـهـم 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 آراء غربگرایان، قومیت‌گرایان و امثالهم به کنار... نباید از دستاورد مهم و پیام دقیق و گفتمانی دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گذشت. 🔸 پیام مهمی که اکثریت غالب بدنۀ اجتماعی پای کار انقلاب صادر کردند این بود که؛ به نسخۀ اصلی گفتمان انقلاب معتقدند نه به نسخۀ التقاطی آن! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🌹 حوزه انقلابی .
. ⚠️ پزشکیان امشب با باغی انقلاب و از سران فتنه ۸۸ دیدار و گفتگو کرد‼️ ⚠️ سران فتنه در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ با تهمت و دروغ تقلب در انتخابات، لطمات جبران ناپذیری به اقتدار نظام اسلامی در فضای بین المللی وارد کردند ❌ و جدا از تحریم های سنگین بعد از آن فتنه توسط استکبار جهانی باعث شهید شدن جوانان عزیز انقلابی در فتنه ۸۸ شدند. ▪️قطعا تمام حرکات دکتر پزشکیان زیر ذره بین نیروهای انقلابی است و در وقت مقتضی پاسخ مناسب را دریافت خواهد کرد و این دیدار رئیس جمهور منتخب با فردی که هرگز نسبت به اتفاقات ناگوار سال ۸۸ توبه، عذرخواهی و جبران نکرد، یک دیدار اشتباه بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آقای پزشکیان فتنه ۸۸ هرگز فراموش شدنی نیست 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
▪️رئیس جمهور منتخب بداند رهبر معظم انقلاب بعد از فتنه ۸۸ یکبار هم خاتمی را نپذیرفت و بعد از فتنه ۸۸ نه عذرخواهی کرد و نه جبران، آقای پزشکیان اگر مرزبندی با فتنه گران نداشته باشید، صلاحیت جنابعالی زیرسؤال است. 🌹 حوزه انقلابی .
. ▪️از دلائل شکست جريان انقلابی در انتخابات، ❌ ایجاد در بین توده های مردمی و انقلابی با حضور دکتر قالیباف در انتخابات علی رغم قول به نمایندگان مجلس از عدم حضور بود، ⚠️ در حالی که اصلاح طلبان، فوری تک گزینه خود را فراگیر پشتیبانی و به مردم معرفی کردند. آقایان حامی قالیباف بحث ها را تمام کنید. 🌹 حوزه انقلابی . .