eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. به گفته ظریف از فردا شیعه بودن جرم است الان یاد اون حرف امام خمینی«رحمه الله علیه» افتادم که فرمودن نگذارید مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیوفتد منظور حضرت امام«رحمه الله علیه» این روزها بود که یه عده ای با بی بصیرتی با اینکه خود جناب پزشکیان می گفت که من از هیچ چیزی سر در نمیارم بازهم تأییدش کردن .
🇮🇷⚠️ 📢📣 لانـه تـجـزیـه ▫️اعتراض به بازگشایی سفارت باکو و سکوت نخبگان 📢❌بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در محل جدید قبل از مشخص شدن حادثه ورزقان و نیز همزمان با سفر وزیر رژیم صهیونیستی به باکو ... ⚠️ سفارت رژیم باکو در تهران دوشنبه فعالیت‌های خود را رسما در آدرس و محل جدید (دروس) از سرگرفت!!! ملت ما کماکان منتظر اعلام نتیجه تحقیقات نهادهای رسمی درباره حادثه رییس جمهور است. ✍🏻حجت الاسلام رحمت الله معظمی .
ظریف : بهایی بودن جرم نیست ‼️ وقتی ظریف اعتقاد به یک فرقه ی ضاله و شیطانی را جرم نمی‌داند، باید هم شیعه بودن را فاقد امتیاز بداند ‼️‼️
سالی که نکوست ،از بهارش پیداست وا اسفا‼️‼️‼️‼️‼️
📡📡📡 ✅ امام خمینی (ره) : هرکس اگر به یک فسق و به چیزی خلاف شرع متجاهر شد، همۀ مردم مأمورند نهی‌ازمنکر کنند. 🔴 اگر کسی فسق بکند در خارج، متجاهر بشود، هر نحو فسقی باشد، دولت باید به‌شدت با او عمل کند؛ اگر تبعیت نکرد باید او را بگیرند و تحویل بدهند. [حرام آشکار و تجاهر به فسق] با شدت سرکوب خواهد شد. (۱۳۶۱/۱۰/۱) امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): حرام کوچک و بزرگ ندارد؛ آنچه حرام شرعی است نبایستی به‌صورت آشکار در کشور انجام بگیرد. (۱۳۹۶/۱۲/۱۷) .
🔴 مانیفست فروپاشی؟ تیتر این روزنامه اصلاحطلب را ببینید "اگر یک روزنامه منتقد پزشکیان به او لقب "گورباچف ایرانی" میداد جای تعجب نداشت؛ چون شهرت گورباچف در دنیا به خاطر ساده لوحی در اعتماد به امریکا بود که در نهایت باعث فروپاشی شوروی شد اما اینکه یک روزنامه طرفدار پزشکیان نیز از حالا او را گورباچف توصیف میکند، نشان میدهد خطر از آنچه که همه فکر میکنند نزدیک تر است!" 🛑‍ .
. 🏴 # ظریف خائن قاتل سردار سلیمانی عزیز ⚠️ دیشب در تلویزیون شکر اضافی خورده درباره انتخاب وزرا گفت: ⚠️ از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید‼️ ⚠️ اگر ۵۰ سال داشته باشید هیچ امتیازی نمی‌گیرید؛ از زیر ۵۰ هر چه جوان‌تر باشید امتیاز بالاتر است.  ⚠️ اگر مرد باشید هیچ امتیاز نمی‌گیرید، زن باشید ۱۰ امتیاز می‌گیرید. ⚠️ اگر سابقه وزارت داشته باشید، امتیاز منفی می‌گیرید». ▪️کاربری در واکنش به این سخنان ظریف نوشت: ⚠️با این اوصاف یک دختر جوان ۲۰ ساله یهودی و بدون سابقه وزارت، می تواند بالاترین امتیازات را در دولت پزشکیان کسب کند!!! ⚠️ اما از این طنز تلخ که بگذریم، ظریف چگونه فردای عاشورای حسینی به خود اجازه می دهد در مملکت اهل بیت علیهم السلام، داشتن دین و مذهبی غیر از تشیع را عامل رجحان بداند؟ و اصلا چرا اصرار دارد به اختلافات مذهبی دامن بزند و در این میان، اکثریت را کنار بگذارد؟! .
Ziyarat-Ashura-ali-fani-232665.mp3
8.41M
🌱✨ 🥀 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ 🥀 وَعَلٰى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ 🥀 وَعَلىٰ اَوْلادِ الْحُسَيْنِ(ع) 🥀 وَعَلىٰ اَصْحٰابِ الْحُسَيْن شفاوشفاعت امام حسین را دردنیاوآخرت روزى کن🤲 التـماسِ‌دعـا...💔 🏴 ─‌┅═‎✧🥀(س)یازهــــرا✧═‎‌‌‌‌‌‌┅─‌
🇮🇷⚠️ پس، نهج البلاغه حضرت علی شیعه چی شد؟!؟!؟! 🏴۱۴۰۰ سال شیعه در ایران خون دل خورد، شیعیان را سلاخی میکردند، بردن نام علی(ع) مجازاتش اعدام بود، نام و روضه امام حسین(ع) ممنوع بود... ❌ حالا در مملکت جمهوری اسلامی، شب بعد از عاشورا این مردک بر منبر میرود و میگوید: اگر شیعه باشید، امتیاز ندارید، اگر سنّی باشید به وزارت نزدیکترید... خاک بر دهانت شود بهایی خائن به حق ۱۴ معصوم و بحق خون به ناحق ریخته شده شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و بحق تمام سختیهایی ملت مظلوم و شهید داده ی ایران که در راه آزادی ایران کشیدند ظریف ان شاالله خداوند به زمین گرم بزنت بلند نشی ...😡😡😡👇👇👇 ⚠️حقا که این جماعت سرمایه های اسرائیل در ایرانند⚠️ ⚠️ 🌷حیف خون شهدا و آن همه مجاهدت‌های امامین انقلاب ، شهدا و جانبازان و خانواده هاشون و...‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتیجه انتخابات در قیامت‼️ رای ات به معاویه..... اصلاحات آمریکایی و اسرائیلی اصلاحات سرمایه های اسرائیل پزشکیان= خاتمی =روحانی هستند و هدفشان قدرت است و براندازی انقلاب و دین خدا است . بر منافق فتنه گر خداوند بر اصلاح طلبان شیطان صفت و یک عده مذهبی صورتی خائن که ترویج کنندگان برهنگی و هرزگی و فساد و فحشا هستند. زنان را فحشا و تن فروش می نامند زنان آرامش و امنیت و رفاه و معیشت است نه تن فروشی طلبان خبیث غارت گران بیت المال .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد صریح فتح الله توسلی نماینده کبودر آهنگ به مازوت سوزی ✅اخبار مجلس شورای اسلامی .
🔴 سلیمی: نمایندگان یکشنبه به دیدار رهبر انقلاب می‌روند سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: 🔹نمایندگان مجلس یکشنبه ۳۱ تیر به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. 🔹جلسه علنی مجلس در روز یکشنبه سی و یکم تیرماه زودتر از موعد مقرر پایان خواهد یافت. .
. 📢📣محمدحسین آصفری فعال سیاسی اصولگرا: ❌ ظریف ورشکسته سیاسی و به دنبال تسویه حساب با نیروهای انقلاب است!!! 🔹️محمدحسین آصفری نماینده ادوار مجلس: من اعتقاد دارم اگر پزشکیان خودش انتخاب کند، مطمئناً خودش انسان باشخصیت و با بینش بازی است، و از این رو انتخاب‌های خوبی انجام خواهد داد. ⚠️ اما اگر این انتخابات را در اختیار امثال ظریف و این‌ها بگذارد، خیلی نمی‌توان خوشبین بود، ⚠️ چون آقای ظریف و این‌ها بالاخره ورشکسته‌های سیاسی هستند و مطمئنا در انتخاب افراد، ملاک، تسویه حساب با نیروهای انقلابی است!!! ❌ آقای ظریف نگاهش تسویه حساب با نیروهای انقلاب است تا اینکه شایسته سالاری را دنبال کند!!! ⚠️ظریف خیلی نقدپذیر نیست و اعتقادی به انتقاد ندارند و این موضوع را در برجام نشان داد!!! 🔴 ما در زمانی که کمیسیون امنیت بودیم وقتی انتقادهای جدی به آقای ظریف داشتیم ⚠️ایشان حاضر نبود حتی به انتقادات فکر و بررسی کند و لذا نسبت به این نگاه بسته آقای ظریف، من احساس خطر می‌کنم‼️⚠️چون که می‌تواند برای آقای پزشکیان مشکل ایجاد کند. ✅اخبار مجلس شورای اسلامی .
. 🔴 نامه اعتراضی ۵۰ نماینده درباره گرانی‌سازی‌های اخیر دولت سیزدهم 🔹️حسین صمصامی نماینده مردم تهران، از امضای نامه بیش از ۵۰ نماینده در مخالفت با اقدام دولت در حذف ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی ۴۸۵ قلم کالای اساسی در کشور خبر داد و گفت: نمایندگان امضا کننده این نامه، به دلیل صیانت از سفره مردم به این اقدام دولت معترض بوده و بر این اساس نامه ای را تهیه و تدوین و امضا کردند که این نامه به دولت ارسال شده است. 🔹️دولت در ابتدای سال جاری کالاهایی نظیر «جو، شکر و حبوبات» را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرد. به واقع این اقدام دولت باعث شده که قیمت کالاهای اساسی در کشور بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند. اخبار مجلس شورای اسلامی .
🔴 نماینده مجلس: با واردات خودروهای خارجی مردم می توانند خودروی با کیفیت و ارزان سوار شوند عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: 🔹واردات خودروی خارجی باعث می‌شود تا مردم ما بتوانند خودرویی با کیفیت و ارزان قیمت را استفاده کنند. 🔹این مسئله کمک می‌کند تا قیمت خودرو در بازار متعادل شود و ما شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار باشیم. 🔹واردات خودروی خارجی با مدل ۲۰۱۹ به بعد باعث می‌شود تا خودروسازان ما هم به فکر افزایش کیفیت خودروهای خود بیفتند و به طور کل خودروهای تولید شده با کیفیت بهتری به بازار عرضه شود یک فضای رقابتی در بازار شکل بگیرد. .
. 📢📣 انتقاد صریح و بجا عباسی، نماینده مجلس از نحوه انتخاب کابینه دولت: ⚠️ کارگروه‌ها تا توانستند فتنه‌گران و افراد مساله‌دار و زاویه‌دار با نظام را قرار دادند‼️ ⚠️برای مردها و شیعیان هم نمره منفی در نظر گرفتند‼️ 🔹علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس نوشت: حال ظريف‌ها! برای اینکه خودشان را متفاوت نشان دهند یک فراخوان به احزاب اصلاح طلب دادند که بعد از آبروریزی آنرا اصلاح کردند! 🔹در کارگروه‌ها تا توانستند فتنه‌گران و افراد مساله‌دار و زاویه‌دار با نظام را قرار دادند! برای مردها و شیعیان هم نمره منفی در نظر گرفتند! تا کابینه به اصطلاح وحدت ملی از بین احزاب اصلاح‌طلب تشکیل دهند و تازه به آن فخر فروشی هم می‌کنند! اینجاست که باید منتظر استمرار دولت‌های خاتمی و روحانی بود و گفت سالی که نکوست از بهارش پیداست اخبار مجلس شورای اسلامی .
🔴 ثابتی، نماینده مجلس: اگر روزنامه منتقد به او لقب "گورباچف ایرانی" میداد عجیب نبود؛ چون شهرت گورباچف بخاطر ساده لوحی در اعتماد به امریکا بود! 🔹 اگر یک روزنامه منتقد پزشکیان به او لقب "گورباچف ایرانی" میداد عجیب نبود؛ چون شهرت گورباچف بخاطر ساده لوحی در اعتماد به امریکا بود که نهایتا باعث فروپاشی شوروی شد اما اینکه یک روزنامه طرفدار پزشکیان هم از حالا او را گورباچف توصیف میکند، یعنی خطر از آنچه که فکر میکنید نزدیک تر است! اخبار مجلس شورای اسلامی .
⚠️👆 اولین رییس جمهور پوششی ایران؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌. 🔴اهمیت تحلیل سیاسی درمردم ! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فتنه ها چگونه بوجود می آیند؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از وقتی که این فیلم منتشر شده، هواداران ظریف و روحانی به شدت عصبانی و در حال فحاشی در شبکه های اجتماعی هستند. البته طبیعی است ، چون پاسخی برای این سخنان دقیق و منطقی ندارند. اصلا مگر کسی میتواند از عملکرد ظریف از جمله بند ۳۷ برجام دفاع کند؟ لطفا در توزیع حداکثری این فیلم کمک کنید، چون پادزهر بسیاری از دروغهای این جریان در این گفتار روشنگرانه است. قسمت اول @jahadetabeen8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱😱😱😐🤔😳 📢📣 قبل از دولت رئیسی نزدیکان وزرا وقت وزیر را می‌فروختند اتاقی که می‌توانستی در ان وزیر را ببینی قیمت داشت ، مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی : گرفتن دستور از وزیر و پاراف کردن نامه در دولت‌روحانی قیمت داشت‼️😳🤔😐 ⚠️مدیران کل استان‌ها برای حل مشکلاتشان مجبور بودند سوغات میلیاردی به وزیر و معاون وزیر بدهند‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷⚠️ 📢📣 از وقتی که این فیلم منتشر شده، هواداران ظریف و روحانی به شدت عصبانی و در حال فحاشی در شبکه های اجتماعی هستند. البته طبیعی است ، چون پاسخی برای این سخنان دقیق و منطقی ندارند. اصلا مگر کسی میتواند از عملکرد ظریف از جمله بند ۳۷ برجام دفاع کند؟ لطفا در توزیع حداکثری این فیلم کمک کنید، چون پادزهر بسیاری از دروغهای این جریان در این گفتار روشنگرانه است. قسمت اول 📢📣 دوستان جهاد تبیین = نفوذی شناسی و دشمن شناسی ست ولاغیر نشرحداکثری لطفا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ 📢📣 بالماسکه اصلاحات 🔴 بالماسکه نوعی مراسم جشن  است که در آن مهمانان با لباس مبدّل و نقاب در آن شرکت می‌کنند. 🔥 هدف اصلی این مهمانی، شناخته نشدن افراد شرکت‌کننده و پنهان کردن هویت شخص در پشت یک لباس مجلل و ماسک صورت است . 🔴 راه اندازی یک هندسه نمایشی از یک برنامه و تشکل بظاهر علمی و دمکراتیک در نقاب های کثیف نفاق و دورویی با هدف شناخته نشدن چهره پلید نفاق و فساد تجربه شده‌ اصلاحات ، بار دیگر فهم ملت مظلوم ایران را هدف قرار داده است. ✅ ظریف در این بالماسکه گفته : اگر مرد باشید برای وزارت امتیاز نمی گیرید، اگر زن باشید ۱۰ امتیاز می گیرید! ✅ اگر از دین اسلام و شیعه باشید نمره نمی گیرید اگر از اقلیتها دینی و قومی باشید ۱۰ امتیاز می گیرید.! ✅ همه منتظر می مانیم تا روز تعیین وزرای توّاب و دست ناپاکتان را ✅ آقای ظریف این شرایط را اگر راست می گویید اضافه کنید.👇👇👇👇👇 ✅ ۱_ وزرایی که در مناطق مرفه نشین لواسانات و شمیرانات و شمال تهران زندگی می کنند هیچ امتیاز نمی گیرند و ۱۰ امتیاز منفی نیز می گیرند. 🤔 ✅ ۲_ وزرایی که دارای شرکتهای تجاری و اقتصادی هستند ۱۰ امتیاز منفی می گیرند!😉 ✅ ۳_ وزرایی که فرزندان و خانواده آنها به هردلیل مقیم کشورهای خارجه هستند و یا کارت اقامت دارند ۲۰ امتیاز منفی می گیرند.🤔 ✅ ۴_ وزرایی که سابقه محکومیت در دادگاههای انقلاب اسلامی و یا رد صلاحیت در انتخابات از طرف شورای محترم نگهبان شده اند ۱۰ امتیاز منفی خواهند گرفت .!🤔 ✅ آقای ظریف در این بالماسکه فریبانه همین چهار شرط را اضافه بفرمایید کافیه بقیه پیش کش.😉 ✅هرگز هوش مردم ایران را دست کم نگیرید.! .