eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
📿 🍃ذکر مجرب برای و : 👈 برای افزایش رزق و روزی و برکت مال و دور کردن فقر مادی و معنوی ، هفتاد مرتبه ذکر شریف 💚( یا باسط )💚 را بخواند و سپس ذکر شریف ❤️( یا وهاب)❤️ را به تعداد چهارده مرتبه قرائت کند. ☘اگر بر این امر مداومت نماید روزی اش بسیار زیاد خواهد شد.☘ .
❤️پنج چیز قلب را نورانی میکند:❤️ ①زیاد قل هوالله احد را خواندن ②کم خوردن ③نشستن با علماء ④نماز شب خواندن ⑤و راه رفتن در مساجد 📚مواعظ العددیه ص۲۵۸ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷صبح لبخند خداست ☕️که درخشان تر 🌷از پرتوهای طلایی خورشید ☕️می‌تابد 🌷و قلب تو را ☕️آرامش و صفا می بخشد 🌷برخیز و حضور صبح را ☕️حس کن 🌷که لبخنـد خدا ☕️به نوازش خواب خوش صبح می‌ارزد سلام دوستان صبحتون شاد و زیبا☕️🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ اگر نتوانیم ایستاده و نشسته نماز بخوانیم چگونه در حال خوابیده نماز بخوانیم؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❇️ توصیف حیرت‌انگیز 🌹 از شجاعت یک 🌹 مالک اشتر در دنیای مدرن!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بعداز ۳۶ سال رهبر کره شمالی این فیلم را گذاشته توی پیج شخصیش 👈که خیلی ها رو لرزه به اندام کرده است.
داستان کوتاه (182) 🚫 نحسی روزها !! ✍️ مقدمه: عامل حوادث، خداست و انسانهای مختار، نه نحسی روزها. هیچ زمانی نحس نیست مگر زمانی که گناه انجام شود. 🔹 آن روز انگشتم ضربه ديد. با یک سوارکار تصادف كردم و به کتفم آسيب رسید. همچنین در یک ازدحام جمعیت وارد شدم و لباسهايم پاره شد. پس از این سه اتفاق در یک روز، با خودم خطاب به آن روز گفتم: خدا شر تو را از سر من كوتاه كند! عجب روز نحسی هستى! در همان روز خدمت امام هادی (ع) رسيدم. ایشان مرا که دید، فرمود: تو هم اين حرف را مى‌زنى؟ با اينكه با ما رفت و آمد دارى‌؟ گناه خود را به گردن یک بي گناه مى‌افكنى‌؟ با شنيدن اين جمله، عقل به سرم بازگشت و فهميدم که اشتباه كرده‌ام. گفتم: مولاى من! استغفر اللّٰه . از خدا آمرزش مى‌خواهم. امام فرمود: ای حسن بن مسعود! گناه روزها چيست كه شما هر وقت به خاطر اعمال خودتان مجازات می شوید، به آنها دشنام مى‌دهيد؟ گفتم: ای پسر پیامبر! براى هميشه استغفار مى‌كنم. اين توبه من است. امام فرمود: به خدا قسم اين دشنامها سودی برایتان ندارد و خدا شما را به خاطر مذمت بى‌تقصيرها مجازات مى‌كند. مگر نمى‌دانى كه ثواب و عقاب و مكافات عمل در دنيا و آخرت به دست خداست‌، نه به دست روزها؟ گفتم:چرا مولاى من. فرمود: ديگر تكرار نكن و براى روزها نقشى در حكم خدا قائل مشو! گفتم: چشم مولاى من! 📚 تحف العقول , جلد۱ , صفحه۴۸۲ .
💠 پرسشی از آیت اللَّه‏ خوشوقت 🔹 نحسی روزها ❓آیا صحیح است که ماه صفر ماه نحسی است؟ ✅ نه خیر، ماه صفر هم مثل ماه های دیگر است منتها در این ماه چون اهل بیت ع اسیر شدند از این جهت ما ناراحت هستیم و الا زمان از نظر همه روزهایش با هم یکی هستند. 📌 و شیرین که در زمان اتفاق می افتد ما از آن تعبیر به نحس و سعد میکنیم مثلاً چون خدا بر قومی نازل کرد و پدر آنها را درآورد، از این جهت یوم نحس شد و الا ماهیت زمان و مکان همه مساوی هستند. .
مهم مهم 📢📣 دستورالعمل کسب بصیرت و بن بست شکنی در بن بستهای زندگی چیست؟ 🌷 امام خامنه ای: وقتی پیشه کردید، مشکلات کوره‌راه‌ها از جلوی شما عقب خواهد رفت و راه درست برای شما روشن خواهد شد. اگر داشته باشید، موجب فرقان است: یَجعَل لَکُم فُرقانًا؛ فرقان یعنی قدرت تشخیص؛ [این] خیلی مهم است. ما در همه‌ی مسائل زندگی نیاز داریم به قدرت تشخیص که راه درست را از نادرست، حق را از باطل تشخیص بدهیم؛ با فرقان به وجود می‌آید، قدرت تشخیص به وجود می‌آید. یک چیز دیگر: وَ مَن یَتَّقِ اللهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجاً -«مَخرَج» یعنی بن‌بست‌شکنی- اگر تقوا باشد، بن‌بستی وجود ندارد، بن‌بست در کارتان نیست. در همه‌ی زمینه‌ها اگر داشته باشید، مراعات کنید، همان پروای مورد نظر و ملاحظه‌ی از خدای متعال را داشته باشید، بن‌بستی در مقابل شما وجود ندارد. و بصیرت [هم به انسان میدهد]. اینها وعده‌های قرآنی است برای . وَمَن اَصدَقُ مِنَ اللهِ قیلًا؛ هیچ کس، هیچ وعده ‌دهنده ‌ای صادق‌ تر از خدای متعال نیست؛ وقتی خدای متعال وعده میدهد، تحقّق میکند، قطعی است و در این شکّی نیست. (24/2/98) ✍️ شرح: یعنی انجام شرعی و قانونی، و ترک شرعی و قانونی پند 304 .
صراط مستقیم چیست؟ 🌺 سخن خدا در قرآن: عيسى که بدون پدر به دنیا آمد و مرده زنده می کرد، دلیلی است بر امکان معاد و زنده شدن در قیامت. وقتی عیسی مرده زنده می کند، چرا خدای عیسی نتواند زنده کند؟ پس هرگز در وقوع قیامت و زنده شدن دوباره، ترديد نكنيد، و از من که خالق شما هستم، نماييد. اين است صراط مستقیم. ✍️ شرح: از خدا یعنی انجام و ترک . این، صراط مستقیم است. 📖 و إِنَّهُ لَعِلْمٌ لِلسَّاعَةِ فَلا تَمْتَرُنَّ بِها وَ اتَّبِعُونِ‏ هذا صِراطٌ مُسْتَقيمٌ (61 زخرف) آیه شماره 148 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱😐🤔😳 مهم مهم 📣 درخواست و پیام یه هم وطن خارجی به پزشکیان: ⚠️ اختیارت را دست ظریف نده ⚠️ .https://eitaa.com/jahaad_tabeen1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ابن دوتا فیلم نابودشون کرده!😄 یکی میگفت چطور اجازه دادیم اینقدر پیشرفت کنن یکیشون میگه اگر هم واقعی بود باز همه رو روی هوا میزنیم بعدی میگه دفعه قبل ۳۰۰ تا فرستادن فقط تونستیم نصفش رو بزنیم خلاصه داستانی دارن😄 📢📣 و اعدو لهم ماستطعتم من قوه ... .
♻️🌱......نماز اوّل ماه قمری......♻️🌱 از امام جواد الائمه(ع)روایت شده است: هر گاه ماه جدید قمری آمد(مانند سه شنبه ۱۶مرداد ماه ۱۴۰۳ ،اول صفر)در روز نخست آن دو رکعت نماز بگزار و🔸️در رکعت اول آن پس از حمد ۳۰ بار سوره توحید و🔸 در رکعت دوم پس از حمد ۳۰ بار سوره قدر را بخوان؛ سپس صدقه بده که اگر این کار را کنی سلامتی در آن ماه را از خداوند متعال خریده‌ای و در روایتی آمده است این دعا را پس از نماز بخوان: ✨بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ🖤 وَ مَا مِنْ دَابَّةٍ فِی الْأَرْضِ إِلَّا عَلَی اللَّهِ رِزْقُهَا وَ یَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَ مُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُبِینٍ ✨بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ🖤 وَ إِنْ یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا کَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ وَ إِنْ یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ یُصِیبُ بِهِ مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ✨بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ🖤 سَیَجْعَلُ اللَّهُ بَعْدَ عُسْرٍ یُسْرًا، مَا شَاءَ اللَّهُ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ، حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ، وَ أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَی اللَّهِ، إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ، لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ، رَبِّ إِنِّی لِمَا أَنْزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فَقِیرٌ، رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ اللّهم عجّل لولیک الفرج به حقّ امام جواد الائمه(علیه السلام)🏴 .
. ♨️ مفسر آمریکایی: ایران هنوز اقدامی انجام نداده جهان در حال فروپاشی است 🔹‌جکسون هینکل یک مفسر سیاسی در واکنش به سقوط شدید سهام در جهان گفت: «ایران هنوز یک موشک شلیک نکرده است، اما جهان در حال فروپاشی است.» .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ اشاره قرآن به ۲بار فساد بنی‌اسرائیل ⚔ یکبار بدست مولایمان علی(ع) دفع شد؛ ان‌شاءالله این بار بدست: # رهبر(ام القراءجهان اسلام) سیدعلی خامنه ایی مبارکه اسراء آیه ۴ .
چه روزهایی نحس است؟ عامل نحسی چیست؟ برای رفع آن چه کنیم؟ 🔹 هیچ روز خاصی نحس نیست. هیچ ماه خاصی نحس نیست. هیچ مکان خاصی نحس نیست. اعتقاد به نحسی روزها و ماهها و مکانها خرافات است. پس هیچ دعایی برای رفع نحسی ای که وجود ندارد، لازم نیست. 🔹 آنچه نحسی می آورد، گناهان انسانهاست. هر کس گناه کند و واجبات را ترک کند، مقدمات بدبختی خودش را فراهم کرده و به دیگران هم ضرر زده. 🔹 پس رفع نحسی فقط با ترک گناه امکان پذیر است و با فاصله گرفتن از اهل گناه، تا ضررش متوجه ما نشود. 🔹 پس نحسی از طرف بی نمازها و بی حجابها و حرام خوارها و دزدها و شراب خوارها و بقیه گنهکاران منتشر می شود و باید مواظب بود که اولا خودمان گناه نکنیم و دچار ضرر گناهان نشویم و ثانیا ضرر گناهان دیگران دامن ما را نگیرد. 🔹 پس نه ماه صفر نحس است. نه سیزده نوروز و نه هیچ ماه و روز دیگری، و نه هیچ مکانی. 🔹 پس اگر کسی گناه نکند و واجبات را انجام دهد، در هیچ روزی از روزهای سال نه نگران تولد فرزندش باشد، نه نگران کسب و کارش نه نگران خرید و فروش چیزی نه نگران هیچ کار حلال دیگری. 🔹 فقط نگران گناهانی باشد که مرتکب می شود و واجباتی که ترک می کند و حق الناسی که ضایع میکند. اینهاست که بدبختی می آورد. اینهاست که فرزند را بدبخت میکند. اینهاست که آینده را خراب می کند. اینهاست که خانواده را از هم می پاشد. اینهاست که دنیا را فاسد کرده. 🔹 مگر خدا در قرآن نفرموده ألا إِنَّ أَوْلِياءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ * الَّذينَ آمَنُوا وَ كانُوا يَتَّقُونَ (یونس، 62 و 63): همه بدانند که بدون تردید، اولیاء خدا نه باید بترسند و نه غصه‌ای به خود راه دهند؛ یعنی همان کسانی که مسلمانند و دائماً از مخالفت با دستورات و خدا پرهیز می کنند. 🔸 پس واجبات را انجام دهیم و حرامها را ترک کنیم و آرام و بی دغدغه و بدون نگرانی زندگی کنیم. رمز آرامش، دستورالعمل خوشبختی، راز سعادت، سپر بلاها و برنامه تربیت فرزندان و کلید بهشت همین است. مواظب باشیم شیطان ما را از این اصل مهم غافل نکند و مشغول حواشی بی فایده نکند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 غارت مغازه‌ها در روز روشن در اسراییل 🤔 هنوز یک موشک به سمت اسرائیل شلیک نکردیم ، اینطوری پدرشون رو درآمده... . 🪧🇵🇸 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔نام کلیپ : حسادت هیتلر به نتانیاهو بعلت نسل کشی در غزه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️نام کلیپ : امریکا و سگ نگهبانش اسرائیل کلام نور ......
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نزدیک یک سال قبل آقای سعید قاسمی. با ناراحتی و دلسوزی تمام از نفوذ در سازمانهای حساس داخلی فریاد زدند و گفتند...!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢هویدا: تابلو"ورود ایرانی و سگ ممنوع" را انگلیسی ها در اهواز نصب کرده بودند./در کشور خودمان به حساب نمی‌آمدیم! ⚠️ فیلم بالا خاطره هویدا راجع به وضعیت ایران در سال های ابتدایی دهه ۲۰ می‌باشد و این فقط قطره ای از دریاست😔😔😔 .