eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ایالات متحده بهتر است برای در امان ماندنِ تجهیزات یا پرسنل نظامی خود، در امتداد اخطار NOTAM ایران، از قرار دادن یا گشت‌زنیِ هواگردهای سوخت‌رسان، شناسایی و یا حتی رهگیر خود در سرزمین و فضای حایل میان ایران و سرزمین‌های اشغالی اجتناب کند؛ پس از شروع عملیات ویژه ایران، گشت‌زنیِ امثال سوخت‌رسان‌هایِ KC-46 پگاسوس، KC-135 استراتوتانکر، C-135 استراتولیفتر یا هواپیماهای شناسایی همچون بوئینگ P-8 پوسایدون، می‌تواند در قالب یک برخورد اجتناب‌ناپذیر یا خطای رایج در شرایط جنگی، تبدیل به دردسری بزرگ برای دولت آمریکا در برابر افکار عمومی این کشور شود. .
. 📡 یک نکته مهم درباره حمله مرگبار مقاومت به عین الاسد در شب گذشته: شلیک محدود به پایگاه عین‌الاسد به قصد گرفتن خسارت و تلفات ، تنها در قالب شلیک تیر اخطار قابل تحلیل است؛ قمار ایالات متحده روی حماقت رژیم صهیونیستی، نه‌تنها سربازان، ناوگان دریایی و سایت‌های نظامی این کشور را با یک خطر جدی و قطعی مواجه می‌کند، بلکه محیط داخلی این کشور را نیز دست‌خوش تغییرات غیرقابل بازگشت خواهد کرد. پراکسی‌های جبهه مقاومت در صورت لزوم و شرایط بحرانی، توانایی برهم زدن تعادل امنیتی ایالات متحده در محیط داخلی را دارا هستند! 👤سلطانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭‌ کشورهای عربی کجا هستند؟ خسته شدیم؛ بخدا خسته شدیم! دیگر جانمان رو بگیر... اللهم عجّل لولیک الفرج .
. 📢📣مرحله اول حمله ایران آغاز شده، منتظر مرحله دوم باشید ✅ نخست وزیر سابق رژیم غاصب، نهایتا حرفش را رک زد : ۵ روزه که نشستیم و منتظریم کی می‌خواهند ما را بمباران کنند، چون دیگر بازدارندگی نداریم... ✅ تهدید جدی ایران خسارت های سنگینی به بخش های حمل و نقل و گردشگری و شرکت های اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد کرده و روز به روز بیشتر می‌شود👏 ✅ بورس‌های بسیاری از کشورها از جمله آمریکا از این شرایط آسیب می‌بینند و خسارت های سنگینی متحمل می‌شوند👏 این که شاهدیم برخی روزنامه ها و شبکه های مجازی دشمن برای حمله ایران زمان تعیین می‌کنند، فقط و فقط به خاطر این است که این شرایط سختی که در دوران تهدید بر آنها حاکم شده را بشکنند. ✅ آنها خوب می‌دانند، حمله ایران به رژیم غاصب هفته قبل آغاز شده و الان بازارهای مالی و شرکت های اقتصادی آنها در حال دست و پنجه نرم کردن با این حمله هستند👏 خوب می‌دانند که ایران عجله ای برای عملیات نظامی در سرزمین های اشغالی ندارد و قطعا در زمان و مکان مناسب با اقتدار انجام خواهد شد. ✅رژیم صهیونیستی و آمریکا که در چندین ماه قبل طی عملیات وعده صادق بـازدارندگی خود را از دست داده اند👏 امروز با تهدید جدی ایران برای نخستین بار فشارهای بی سابقه ای را در بخش های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی تجربه می‌کنند.😍😍😍 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📢📣 میوه های مضر و مفید برای سنگ کلیه ‌انارستانی ها سلام🌹‌ ✅در این ویدیو با حضور دکتر ایلخانی در مورد اینکه میوه هایی مانند هلو، شلیل، موز و انبه برای افرادی که سنگ کلیه دارند بسیار مضر است ✅ میوه های مفید برای بیماران کلیوی خربزه برای افراد سرد مزاج ، هندوانه برای افراد گرم مزاج ، انجیر و انگور پست نازک و بدون هسته و شیرین و تخم خربزه بسیار مفید است. این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️ ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💥 ویدیویی از زمان حمله به پایگاه عین الاسد و ناکامی سامانه دفاع هوایی C-RAM آمریکا در دفع حملات گروه های مقاومت عراقی. 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گزارش تلویزیون اسرائیل: برخی تصور می‌کنند ما می‌توانیم ایران و حزب‌الله را نابود کنیم؛ اما واقعیت چیز دیگری است! 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظه تخلیه اطلاعاتی ناموفق منافقین ، که با هوشیاری فرد هدف خنثی شد 🇮🇷🇵🇸
. ✅ ۶ کشته و ۱۹ زخمی در پی حمله به پایگاه عین الاسد 🔴 این درحالیست که آمریکایی‌ها تاکنون از کشته شدن دو سرباز آمریکایی در حمله به پایگاه عین الاسد در عراق خبر داده‌اند😉 🇮🇷🇵🇸✌️
⚠️ ❌ گزینشهای پزشکیان صدای دوستان نزدیکش را هم بدجوری درآورده 🤔😐 📢📣انتقاد تند روزنامه جمهوری از رئیس جمهور : باید فاتحه دولت را از همین ابتدا خواند اگر... / انتصابات روزهای اخیرتان صدای بی صدایان نبوده است ♦️روزنامه جمهوری متعلق به یار هاشمی رفسنجانی خطاب به پزشکیان نوشت:قرار بود شما همکارانی را دور خود جمع کنید که صدای بی‌صدایان باشند. ♦️بدون تعارف باید به شما بگوئیم احکامی که در چند روز گذشته صادر کرده‌اید دارای چنین گرایشی نیست. اگر اعضای کابینه‌تان هم از همین قماش باشند، باید از همین ابتدا فاتحه دولت چهاردهم را خواند. ♦️ما که این هشدار را می‌دهیم، خیرخواهتان هستیم و می‌خواهیم به راهی بروید که امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه پیش پای مالک اشتر گذاشت. ⚠️ این خیرخواهی را بپذیرید و راهتان را از همین ابتدا از مرفهین جدا کنید آقای رئیس‌ جمهور نهج‌البلاغه‌خوان! 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📢📣 بدترین روز وال استریت😍 🔴 ارزش شاخص‌های بازار سهام وال استریت آمریکا بدترین روز خود را از سال ۲۰۲۲ تاکنون تجربه کرد. 🔴 ارزش بازار سهام آمریکا به شدت سقوط کرد و هفت شرکت بزرگ فناوری به تنهایی بیش از یک تریلیون دلار خسارت را متحمل شدند. 🔴 ارزش سهام در وال استریت روز دوشنبه با باز شدن بازار‌ها به شدت دچار کاهش شد و میانگین صنعتی شاخص داوجونز دچار هزار واحد سقوط ارزش شد که معادل بیش از ۱.۵ تریلیون دلار ضرردهی بود 👏👏👏 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📢📣مک گرگور، سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا: ادعای رهگیری ۹۰ درصدی موشک‌های ایرانی چرند محض بود. 🔹‌ایرانی‌ها می‌توانند خیلی سریع موشک‌های پدافندی ما و اسرائیل را به ته برسانند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷✌️
. 📢📣 توئیت صبح صفحه دفتر رهبر انقلاب امام خامنه ای 📢📣 ابر جانیان دنیا از چه ترسیده اند که اقتصادشون اینگونه داره سقوط میکنه؟؟؟ 📢 در دو هفته گذشته ١٠ تریلیون دلار در بازارهای جهانی دود شد رفت هوا قراره چه اتفاقی بیفته که .... ✅ حتما قراره سیدعلی قدرت نمایی کنه و ...؟ ✅ .
دنیا از چه ترسیده که اقتصادش اینگونه داره سقوط میکنه در دو هفته گذشته ١٠ تریلیون دلار در بازارهای جهانی دود شد رفت هوا قراره چه اتفاقی بیفته که .... نکنه سیدعلی قراره قدرت نمایی کنه ✍️ مهدی اسلامی .
. 🚀 نیروی هوافضای به تنهایی می‌تواند در یک لحظه بیش از ۱۵۰۰ پرتابه را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کند. 🚀 اگر ارتش وارد شود به بیش از ۲۵۰۰ پرتابه می‌رسد. منظورم پرتابه‌هایی است که بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر برد دارند. ☄در زیر این برد قدرت شلیک همزمان ۵۰۰۰ پرتابه است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک مهاجر ایرانی در انگلیس در مقابل تظاهرات مسلمانان خودشیرینی می‌کند و شعار درود بر اسرائیل و جاوید شاه سر می‌دهد که تا حد مرگ کتک می‌خورد! .
35.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. آقای رسالت بوذری 😳 خطاب به یک روحانی بر روی صحنه اجرا: شما ۴۵ ساله که ما رو گروگان گرفتید! ‏کسایی مثل رسالت بوذری کم از قبل این انقلاب بهشون رسیده که خودشونو ۴۵ ساله گروگان روحانیت میدونن؟ این مذهبی‌نماها تو هر حکومتی جا میشن وقتی نیاز باشه انگشتر دست میکنن ریش بلند میکنن وقتی نیاز باشه کراوات میزنن شیش تیغ میکنن اینم از صدا و سیمایی که میگن دست ماست 😒 آخر زمان است و غربالگری به شدت درحال اتفاق افتادن است...👍 ما کاری با کلکل ایشون با این روحانی نداریم، ولی کار با این قبل و بعد از ۴۵ سال داریم😐 .
👆تقوی نژاد،گزینه پیشنهادی وزارت رفاه / حامیان تقوی نژاد چه کسانی هستند؟ 🔹شنیده ها حاکی از این است 🤔🤔🤔 ⚠️ که کامل تقوی نژاد با حمایت صفدر حسینی ، غلامرضا تاجگردون، علی طیب نیا، صولت مرتضوی ، و قائم پناه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی می شود❌‼️ ⚠️ تقسیم کار صورت گرفته بین تاجگردون و صفدر حسینی اینگونه بوده است که تاجگردون از پورمحمدی برای تصدی سازمان برنامه و بودجه حمایت کند ‼️و صفدرحسینی به دنبال وزارت کار برای تقوی نژاد است و حالا با این سناریو طیف زاگرس نشینان توانسته اند هم سازمان برنامه و بودجه را در اختیار بگیرند و هم وزارت رفاه. ⚠️ اخیرا محمدجلایی پور در یک گروه واتس اپی گفته طیب نیا، تقوی نژاد را با اولویت اول وزارت اقتصاد و دوم کار گزینه نموده است. ⚠️ این دومین بار است که غلامرضا تاجگردون وزارت رفاه را از در دوئل با علی ربیعی می گیرد، یک بار با استیضاح و اینبار با حذف گزینه ربیعی و جایگزینی سید کامل تقوی نژاد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📢📣 شهری که جمعیت گوسفندان شش برابر ساکنان است ✍ حمید رسایی 🟩 گامبریا در انگلستان، شهری کوچک با تعداد گوسفندانی شش برابر جمعیت ساکنان آن است 🔷 جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و ساکنان ۳ میلیون نفر 🟩 اینجا یک منطقه به سبک قدیم در ناحیه شمال غربی انگلستان و در مرز اسکاتلند است. 🔷 جالب اینجاست که انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها خودشان در شهرها و روستاهایشان مقررات حمایتی برای تردد گلّه‌ها و نگهداری گوسفند وضع کرده‌اند ⚠️ولی در کشور ما با همکاری یک عده غربزده، پروتکل گذاشته‌اند که نگهداری گوسفند حتی در روستا هم محدود شود‼️ ⚠️ سلبریتی های غربزده مدعی حقوق بشر و حیوانات، از حضور گلّه های سگ ولگرد در روستاها و حتی شهرهای حمایت می‌کنند اما در شهرهای غربی از گله های دام مفید حمایت می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📢📣 قدرت موشکی ایران و حزب‌الله، سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا را به تعریف واداشت! مورگان اورتگس سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا: می‌دانیم که ایران پهپادهای خود را به کیفیتی عالی رسانده‌است؛ ایران و حزب‌الله این توانایی را دارند که گنبد آهنین و ارتش اسرائیل را شکست دهند. 🇮🇷✌️
. ⚠️⚠️⚠️ ظریف با حکم معاونت از سوی پزشکیان در تمام جلسات هیأت دولت حضور دارد ❌❌❌ ⚠️ ظریف نماد ناکارآمدی در برجام نافرجام ⚠️ و خسارت محض و فرزندان آمریکانشین ⚠️ و ضرورت بررسی چند تابعیتی بودن او با حکم معاونت از سوی پزشکیان در تمام جلسات هیأت دولت حضور دارد😱😱😱 ▪️ضروری است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین مناسب و فوری مانع نصب مسئولان از افرادی که فرزندان شان در آمریکا اقامت دارند در عضویت هیأت دولت و مسئولیت‌های مهم کشور بشوند. . .
⚠️ چه منفورند‼️😭😭😭 .