eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگر نظام دیگری بر ایران حاکم بود با اسرائیل دوست می‌شدیم؟ حقایقی از رابطه ایران با اسرائیل ، از مصدق تا شاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به جای اینکه بگی ما مسلمون ها، بگو ما انسانها ☝️بذار همه انسانها بیایند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه جنجالی فارین پالسی با افسر سیا درباره و ماجرای پیچیده فتنه بنزینی و استعفای دولت و نقش رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ڪاخ سفید خواهد شد😎‼️ شعرخوانی تعدادی از جوانان عـرب در مقابل ڪاخ سفید که با همراهی جوانان آمریڪا همراه شد‼️ ما هستیم فرزندان هستیم به یاد (امام) هستیم...✌️🏻 ‼️
🔴 اعتبار نامه "تاجگردون" قطعا رد شد/ فشار از بیرون مجلس برای تایید اعتبار نامه⁉️ 🔹نتیجه جلسه بررسی اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون» بعدازظهر امروز(دوشنبه) اعلام خواهد شد. بنا بر شنیده های موثق سرائر نتیجه بررسی ثانویه اعتبارنامه تاجگردون در شعبه۱۲ نیز منفی بود و اعتبارنامه وی رد شده است. تاجگردون نیز با فشار گسترده از بیرون مجلس می‌خواهد ادامه بازی اعتبارنامه خود را در زمین شورای نگهبان دنبال کند. گفته می شود تاجگردون با تمسک به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم، مجموعه های مختلف را تهدید به کسر و یا اختلال در بودجه سال ۹۹ کرده است. متاسفانه شنیده های سرائر نشان می دهد ساختار و سازمان های مهمی در کشور، حامی تاجگردون به سبب اخذ کامل بودجه خود هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله یک طرفدار ترامپ با کامیون به جمعیت معترضان! 🔹فاکس نیوز: یک کامیون حامل سوخت با راننده سفید پوست، بطرف جمعیت تظاهر کنندگان هجوم آورده است. +روح ممد ثلاث در کالبد ایشون حلول کرده:))
🔹ماجرای حمایتِ تابلوی "خبرآنلاین" از "تاجگردون" قابل تامل است؛ اگر خبرآنلاین را رسانه‌ی نیابتی علی لاریجانی به حساب بیاوریم، حضور تاجگردون در مجلس را باید به عنوان حفظ تفکر لاریجانی در حوزه برنامه‌وبودجه مجلس حساب کرد. حضور تاجگردون در مجلس برای تیم "رسانه‌ای_سیاسی" علی لاریجانی حیثیتی شده.
🔴پرواز گسترده بالگردها در آسمان واشنگتن، پيش از اجراي قانون منع آمد و شد(حکومت نظامی). ♦️استقرار گسترده پليس آمريكا در پي اجراي حکومت نظامی در واشنگتن. ♦️نیروهای ویژه و تک تیراندازان در اطراف و پشت‌بام کاخ سفید مستقر شدند. ♦️نيروهاي مبارزه با مواد مخدر هم برای مقابله با اعتراض‌ها در مقابل كاخ سفيد وارد عمل شدند. ♦️واشنگتن پست: شماري از خودروها در اطراف كاخ سفيد به آتش كشيده شدند. ♦️پليس آمریکا براي متفرق كردن معترضان پيش از اجراي منع رفت و آمد، گاز اشك آور شليك كرد. ♦️کاخ سفید به کارکنان خود ابلاغ کرد از حضور در سرکار به علت اعتراضات (ضد نژادپرستی) اجتناب کنند.
🔴کدام نام‌ها در سال ۹۸ بیشترین فراوانی را داشته است؟ ♦️سخنگوی سازمان ثبت احوال:«امیرعلی» و «فاطمه» فراوان‌ترین نام انتخابی خانواده های ایرانی است که برای نوزادان خود از ابتدای فروردین تا پایان سال ۹۸ انتخاب کرده‌اند. ♦️نام‌های انتخاب شده برای پسران با بیشترین فراوانی در سال ۹۸به ترتیب : امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، ابوالفضل، امیرعباس، سامیار، آراد و آریا بود. ♦️نام‌های انتخاب شده برای دختران با بیشترین فراوانی به ترتیب : فاطمه، زهرا، حلما، زینب، آوا، مرسانا، یسنا، نازنین زهرا، فاطمه زهرا و باران بود.
🔴 کشف ۱۲۰ میلیارد انواع خودرو‌ داخلی و خارجی احتکاری در پایتخت ♦️سردار ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت:روز گذشته اخباری مبنی بر دپو خودرو‌های احتکاری در پارکینگ دو مجتمع تجاری در مرکز و غرب تهران دریافت کردیم. ♦️در بررسی ها مشخص شد که مالکان هر دو پارکینگ در حوالی میدان فردوسی و میدان حر تعداد قابل توجهی خودروی ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده‌اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار کرده و به فروش برسانند. ♦️در بررسی از داخل پارکینگ‌ها در مجموع ۵۵ دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی کشف و مالکان هر دو پارکینگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. ♦️ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مردم پاکستان خواستار بازسازی بقیع شدند ♦️مردم پاکستان در شهرهای مختلف این کشور در سالروز تخریب جنت البقیع با برپایی راهپیمایی و مراسم عزاداری، خواستار بازسازی حرم ائمه اطهار در مدینه شدند و نفرت و انزجار خود را نسبت به آل سعود اعلام کردند.
🔴واکنش وزیر بهداشت به اجرای طرح ترافیک در تهران ♦️متاسفانه به ناوگان مترو و اتوبوسرانی ما هیچ چیزی اضافه نشده است. ♦️وقتی تعداد اتوبوسی که قرار شده بود اضافه شود، به ناوگان نیاوردیم، قطعا ما به عنوان متولی سلامت می‌ایستیم تا حداقل مردم بتوانند از خودروی شخصی استفاده کنند تا خطر را کاهش دهیم. ♦️در زمینه سلامت مردم با احدی رودربایستی ندارم و با هیچ کس هم شوخی ندارم. ♦️اگر ببینم که حتی دو درصد بار مسافر مترو و اتوبوس افزایش یافته و به این دلیل فاصله‌گذاری‌ها به هم می‌ریزد، قطعا اعلام می‌کنم که وضعیت طرح ترافیک به قبل بازگردد
☎️زنگ عبرت: 🌹‏جا داره يه تشكر ويژه از كف خيابون داشته باشیم . امسال که بيرون نرفتن، زحمت آتيش زدن پرچم آمریکا افتاد گردنشون، 👌 ایشالا ایرانیا تو شادی هاتون جبران كنن
🔴نیکزاد: موضوع تولید خودروی ملی⁩ را تا انتها پیگیری می‌کنم 📲نایب‌رییس مجلس: کشور و جوانی که می‌تواند ماهواره به فضا پرتاب کند، حتما می‌تواند خودروی ملی در شأن مردمش بسازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حمله به فیلم بردار بی بی سی در نزدیکی کاخ سفید و ضبط تجهیزاتش ترامپ قمار باز با همه بله با پادوی خودت هم بله😏😏😏😏😏😏😏😏😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جمعی از کشیش‌های اوانجلیک برای مقابله با کرونا دست به دامن خدا شدن و بالای کوهی در شهر کورتیبای برزیل در حال دعا خوندن بر بطری‌های آب‌معدنی هستند. ♦️قراره این آب‌معدنی‌ها در کلیسایی بین مردم پخش بشه.
13990302_39448_192k.mp3
3.05M
🎙 کلیپ صوتی | نمایندگان مجلس، حتی یک روز را از دست ندهند 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «. وقت مجلس محدود است؛ شما چهار سال بیشتر که وقت ندارید، باید از ذرّه‌ذرّه و لحظه‌لحظه‌ی این وقت استفاده کرد.» ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ خیییییییلی مهم نشر حد اکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس دستگاه قضا برخورد با تخلفات بزرگ را شاخصه عدالت و اجرای قانون عنوان کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی پلیس آمریکا در نیوزیلند انشاالله وعده ی امام خمینی در حال تحقق است خون سردار میجوشد زمین و زمان علیه آمریکا میخروشد
🔴آیت‌الله‌ رئیسی: با دانه‌درشت‌ها برخورد شود جرایم جزئی هم جمع می‌شود ♦️رئیس قوه قضائیه:نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون، تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور است. ♦️اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرایم جزئی هم جمع می شود کما اینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود. ♦️قضات، نیروی انتظامی و ضابطان موظفند با سارقان به‌ویژه سارقان حرفه‌ای و کیف قاپ‌ها به شدت برخورد کنند.
💢 در دولت چه خبر است؟ 🔸توئیت ابوترابی نماینده مجلس: تهدید وزیر بهداشت توسط واعظی به خاطر تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از حمایت های رهبر انقلاب
30.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 مستند «به نام عدالت به کام دشمن» 🔻 ناگفته هایی از ماجرای و هزینه سازی وی برای انقلاب و جریان اصیل عدالتخواه