eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ خاخام اسرائیلی به پیروان خود: واکسن نزنید، شمارا همجنس باز میکند! حالا اگه یه روحانی چنین حرفی زده بود، خوراک تمسخر رسانه ها در فضای مجازی میشد.. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 اجازه رهبری برای قبول محدودیتهای هسته ای برای رفع تحریم ها بود نه تعلیق یا توقف! 💬 ✅ قسمت اول مصاحبه دکتر جلیلی با سایت KHAMENEI.IR . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. اظهارات جنجالی مهدی خزعلی علیه فائزه هاشمی: 🔺️"خانم هاشمی شما که سفر لندن و آمریکاتون برقرار است؛ آیا در بستر زنی که از سر اجبار تن فروشی می کند خوابیده ای که الان تقاضای فشار بیشتر بر مردم ایران را داری؟ آیا با پای برهنه کودک کار راه رفته ای که خواستار ماندن ترامپ و فشارهای بیشتر علیه مردم هستی؟" .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🏴 برنامه هییت زنده تلویزیونی تکیه گاه شنبه ۲۷ دی ماه یکشنبه ۲۸ دی ماه بعد از خبر ۲۲ شبکه سه سیما
. ♦️واکسن فایزر فقط در نروژ منجر به مرگ ۲۳ نفر شده! ‏وقتی رهبری گفتن که واردکردن واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوعه و فایزر و کواکس تلفات و عوارض زیادی داشت، بخاطر اینکه گندش درنیاد سازمان بهداشت جهانی سریع اعلام کرد واکسن رو سیاسی نکنین ولی وقتی آمریکا بنیادبرکت که مشغول ساختن واکسن کروناس رو تحریم میکنه، سازمان بهداشت جهانی لال شد. .
🎦 ۲۳۹مین برنامه‌ی زندهٔ جبهه با همکاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) و اندیشکده‌ی فضای مجازی ژرفا و تشکل سُعَداء سخنران برنامه🎙حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله ، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ⭕️ موضوع: گزارش اقدامات کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پیگیری شکایات مردم از تخلفاتِ دولت ( asle90.24on.ir ) ⏰ با کلیک بر روی یکی از نشانی‌های زیر👇🏻در ساعت ۹ صبحِ شنبه، ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۹، این برنامۀ شنیدنی را تماشا کنید⁦… 🛰 پخش زندۀ تصویری برنامه در ایتا، بله، بیسفون+، آیگپ، بالونت و در هر کجای اینترنت👇🏻 👉🏻 live.24on.ir/?eitaafly 🛰 گپ👇🏻 👉🏻 gap.im/jebheh 🛰 روبیکا👇🏻 ⁦⁩⁦👉🏻⁩⁦ rubika.ir/jebheh 🛰 سروش+👇🏻 👉🏻 sapp.ir/sapp_events/jebheh 📍اگر تهران هستید و مایل‌ید به‌صورت حضوری در این نشست شرکت کنید، جهت دریافت نشانی، به شماره‌ی 09124646715 پیامک بزنید. اطلاعات کامل برنامه‌ها در👇🏻 👉🏻 balo.me/jalasat جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
. 💢💢💢❗️افشای ابعاد جدیدی از جلسه مخفیانه با برخی فعالان فضای مجازی 💢💢💢❗️هفته گذشته بود که خبر جلسه مخفیانه و محرمانه یک وزیر پر حاشیه با برخی از فعالین فضای مجازی منتشر شد اما از ابعاد و محتوای این جلسه خبری درز نکرد . 💢❗️برخی از افراد که فعالیتی در فضای مجازی دارند را از سراسر کشور با پول و امکانات ویژه و بلیط هواپیمای رفت و برگشت به تهران اوردند و در هتل های لوکس اسکان دادند تا یک جلسه خاص با آقایان خاص داشته باشند. 💢❗️بعد از چند روز آنالیز رفتار برخی از افراد شرکت کننده در این محفل نشان میدهد که یکی از ماموریت های واگذار شده به آنها، کمک به پاگرفتن " سیگنال" و تبلیغ آن برای بردن مردم به این پیام رسان است. گویا ماموریت جدید این جریان آلوده امنیتی، مهندسی پیام رسان ها در آستانه انتخابات است. 💢❗️سیگنال" این روزها بعنوان پلتفرم مورد استفاده توسط گروه های شبه مسلح در آمریکا شناخته میشود. کوچ دادن مردم ایران به یک پلتفرم مخصوص آشوبگران و عناصر شبه مسلح چه معنایی دارد😏⁉️ متاسفانه برخی افراد شرکت کننده در این جلسه مخفیانه از افرادی با ظاهر مذهبی و حزب الهی بودند
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخورد انقلابیون با حرام لقمه های ( ...دختر مغروق استخر ) مهم حتتتتتتما بببینید و نشر دهید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔻ادعا میکردند بقیه لولو اند میرن مردمو میخورن،ما زبان دنیا رو بلدیم، و اسم ترس رو گذاشتند دیپلماسی و‌ مودب بودن 🔻ایکاش اونقدری که با غربیا مودب بودید با مردم خودتون مودب بودید 🔻زبان دنیا رو خوب یاد بگیرید،پس از جیسون رضائیان حالا با توقیف نفتکش، باز هم سپاه جور بی عرضگی لیبرال ها در آزاد کردن پولهای بلوکه شده رو از مقامات پر رو کره کشیده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شما کاری به اصابت موشک ها هم نداشته باشید فقط در نظر بگیرید که چه دانش و چه تجربه‌ای پشت این اصابت‌های دقیق قرار دارد، چه علمی برای رسیدن به این مرحله در دانشمندان و نخبگان ایرانی انباشت شده است... کدام یک از کشورهای منطقه و حتی خود رژیم صهیونیستی که آن همه ادعا دارد به آنهایی چنین دانشی را توانسته فراهم کند؟! هر یک از این موشکها با سرعت ۷ ماخ (۸ هزار کیلومتر بر ساعت) اصابت می‌کنند. سال ۱۴۰۰ به باور بسیاری از برنامه ریزان کشور سال رسیدن به مرحله بازدارندگی کامل و جامع در کنار توان بازدارندگی در خارج از مرزهای کشور بود. اما به دلیل شرایط حساس کشور و نیازهای فوری این موضوع کمی جلوتر حرکت کرد و بسیاری از آنچه که لازم بود زودتر از شروع قرن پانزدهم هجری خورشیدی به دست آمد تا با آغازین قرن ایران ما پس از قرن‌ها بار دیگر در جایگاه شایسته خود در میان کشورهای قدرتمند جهان قرار بگیرد... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢💢💢❗️روحانی (۲۲ مرداد ۹۹، یک روز قبل از ریزش بزرگ بورس): "مردم می‌توانند در بورس بیایند خریدهایی کنند که برای آینده و دارایی‌شان اطمینان بیشتر پیدا کنند. ETF که در ماه شهریور سهام آن با تخفیف فروخته می‌شود، برای اینه که مردم بدانند سکه و دلار جای سرمایه‌گذاری نیست، اما بورس جای سرمایه‌گذاری است." از اون موقع تا الان، دلار و سکه رشد کردن، بورس هم ۶۰ درصد ریخته، و مردم فهمیدن که سکه و دلار جای سرمایه گذاری نیست! بنظر میرسه این ریزش خواست دولته، اما چرا مجلس و قوه قضاییه تماشاگر هستن⁉️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 این شهروند آمریکایی از دیدن ایست بازرسی در کشورش متحیر شده! یه عمر تا کشورای دیگه ناامنی ایجاد کردن و ایست بازرسی گذاشتن، حالا مجبورن تو کشور خودشون ایست بازرسی بذارن😎 .
🔴❗️کلت کلر، شناگر آمریکایی که صاحب دو مدال المپیک هست، به خاطر حضور در تظاهرات بازداشت شده، اما رسانه‌ها تلاشی برای آزاد شدنش نمی‌کنن!😏 همین رسانه‌ها برای آزاد کردن یه قاتل به اسم "نوید افکاری"، بهش لقب قهرمان کشتی دادن! و جنایتش رو به حضور در اغتشاشات تنزل دادن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅👌شلیک ۴۰۰ موشک در ۲۰ ثانیه غربزده‌ها میگن سامانه پاتریوت و گنبد آهنین جلوشونو میگیره😒 بابا خود سامانه پاتریوت و گنبد سوراخ شده اینا رو ببینن فرار می‌کنن😂 .
. ◾️تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) 🔹زمان: ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسجد پیامبر اعظم(صله الله علیها و آله و سلم) واقع در شهرک شهید بهشتی(حکیمیه) به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ▪️ضمنا مراسم وداع شنبه مورخ ۲۷ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از اذان مغرب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می گردد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠🍁 🍁 ✅ 💢موضوع: انتقاد از مسؤلان ‼️ 🔸🌺🔹 🎙آیت الله : 💯همه ما مسئولیم و باید مچ خائنین را بگیریم تا فسادشان دامن نظام را نگیرد. انتقاد کردن از افراد، تضعیف انقلاب نیست تقویت نظام است. 💠برگردیم به اسلام. نفع دنیا و آخرت ما در پیروی از اسلام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 منِ گم شده، بدونِ تو چه کنم...؟! 🔻نماهنگ زیبای «نشانِ تو» با نوای سیدمجید بنی‌فاطمه بمناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا(س)
. ✅👌وحشیترین ،حسودترین، فضولترین ، غاصبترین، فتنه انگیزترین... کشور دنیا 👇😏 کاسبانش چند روز یه بار کسب و کارشون تخته ست 😜😂❗️ . 🔺مستحکم‌سازی فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها در واشنگتن دی‌سی از بیم شورش احتمالی طرفداران ترامپ در روز تحلیف بایدن چاه مکن بهر کسی... .
قبلا میگفتن علت قطعی برق خشکسالی است!!! همین اثبات میکنه که بوی خیانت میده!! یا حل مشکلات کشور را گره زده بودن به برجام که با برجام همه چیز حل میشه!!!!بعد بوی گنده برجامشون بلند شد و گفتن علت حل نشدن مشکلات با برجام تصویب نشدن FATF است !! .