eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارشناس شبکه الجزیره: شرط آیت‌الله خامنه‌ای برای بازگشت آمریکا به برجام، قاطعانه بود ♦️آمریکا 42 سال است با تمام توان با ایران می‌جنگد ولی نتوانسته آن را شکست دهد؛ آمریکا حتی نتوانسته جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرد؛ ایران امروز به توانایی پرتاب ماهواره به مدارهای بالای 500 کیلومتر، دست یافته است .
هدایت شده از مکتب شیعه/beraat_graphic
♨️ در فارس بخوانید👇 راکفلرها از جهان چه میخواهند ؟ مؤسسه ای خصوصی با پروژه های جهانی! https://www.farsnews.ir/news/13981108001019
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕اعتراض رهبری به مسئولین میان به ریش مردم میخندن‼️ 💥کوبیدن مسئولین بی کفایت .
🔻التماس دوباره ی از بایدن 💢رویترز: دیپلمات ارشد ایرانی از بایدن خواست تا به توافق هسته‌ای برگردد 🔸وزیر خارجه ایران به دولت بایدن هشدار داد اگر سریع وارد عمل نشود و تحریم‌ها را تا 21 فوریه لغو نکند، بر اساس قانون تصویب شده در مجلس ایران، مواضع هسته‌ای دولت سخت‌تر خواهد شد. 🔹ظریف همچنین به ماه ژوئن در ایران اشاره کرده و گفته اگر یک رئیس جمهور تندرو انتخاب شود، این می‌تواند توافق هسته‌ای را بیشتر به خطر بیندازد. 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 ظریف دست بردار نیست! ✍️ محمدحسن_قدیری_ابیانه 💠 او غرب را از روی کار آمدن می‌ترساند تا از اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کنند. ⭕️ اقدام ظریف در ترغیب غرب به حمایت از جناحش در انتخابات داخلی خیانت و جرم است! ♨️رویترز: 🔸دیپلمات ارشد ایرانی از بایدن خواست تا به توافق هسته‌ای برگردد! ⭕️ وزیر خارجه ایران به دولت بایدن هشدار داد اگر سریع وارد عمل نشود و تحریم‌ها را تا 21 فوریه لغو نکند، بر اساس قانون تصویب شده در مجلس ایران، مواضع هسته‌ای دولت سخت‌تر خواهد شد. ⭕️ ظریف همچنین به انتخابات ماه ژوئن در ایران اشاره کرده و گفته اگر یک رئیس جمهور تندرو انتخاب شود، این می‌تواند توافق هسته‌ای را بیشتر به خطر بیندازد. ⭕️ ظریف دشمنان خارجی را از مجلس انقلابی و دولت انقلابی آینده می ترساند! ⭕️ آیا این خیانت به نظام و انقلاب نیست!! البته این اولین بار نیست که وزیر خارجه حسن روحانی ، منافع ملی را قربانی اهداف پست و کثیف حزبی و جناحی خود می کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ غیبت و تهمت، جایز و واجب است(امام _خمینی) ✍️ امام خمینی(ره): غیبت و تهمت به آخوند مزدور، جایز است تا آبروی او ساقط بشود وگرنه امام زمان راساقط می کند جوانان ما مگر مرده اند، باید عمامه را از سر آنان بردارند. ⭕️ به راستی آیا روحانی فاسد و منافق و دروغینی مانند حسن فریدون شامل حال این سخن امام عزیزمان نمیشود؟! آیا طلب مرگ و آرزوی مرگ کردن برای این منافق فاسد و هم حزبی ها و یارانش که تمام دستاوردهای انقلاب را به تاراج برده اند و مردم را نسبت به اسلام و نظام اسلامی بدبین کرده اند ، لازم و بلکه واجب نیست؟! 💢شعار « مرگ بر منافق» در قرآن 💬خداوند متعال در آیه ۴ سوره منافقون صراحتا با شعار «مرگ بر منافق» آیه را به پایا ن رسانده و منافقان را دشمن واقعی معرفی می کند «هنگامی که آنها را می‌بینی، جسم و قیافه آنان تو را در شگفتی فرو می‌برد؛ و اگر سخن بگویند، به سخنانشان گوش فرا می‌دهی؛ اما گویی چوبهای خشکی هستند که به دیوار تکیه داده شده‌اند! هر فریادی از هر جا بلند شود بر ضد خود می‌پندارند؛ آنها دشمنان واقعی تو هستند، پس از آنان بر حذر باش! خداوند آنها را بکشد مرگ بر منافق، چگونه از حق منحرف می‌شوند؟» سرطان_اصلاحات_آمریکایی مرگ_بر_روحانی تلاش_دعا_برای_تشکیل_دولت_انقلابی .
🔺سوابق بیل گیتس به نقل از خبرگزاری تسنیم 🔻بیل گیتس یکی از رهبران واکسن (واکسن ) است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 صحبت های باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2014 و پیش بینی شیوع یک بیماری همه گیر در جهان 💢 کرونا نقشه گلوبالیست_ها برای تسلط بر جهان و ایجاد نظم_نوین_جهانی است.. کرونا کواکس .
❌ فیلتر نظرات مخالف درباره واکسن کرونا💉توسط فیسبوک، توییتر و یوتیوپ 👈منظور از اطلاعات غلط هر مطلبی که مخالف با نظریات سازمان کشتار جهانی می باشد کرونا کواکس .
🔴 اظهارات بر مبنای کدام شاخص، کدام خط کش و کدام شواهد؟ 🔹 در حالی که واکسن های ایرانی کرونا در فاز مطالعاتی اول برای اثبات اثربخشی خود هستند و هنوز هیچ نتایج رسمی از اثربخشی این واکسنها منتشر نشده، شهریاری که رییس کمیسیون بهداشت مجلس هم هست، این واکسن را موثرترین واکسن دنیا معرفی میکند‌. 🔹یقینا هر ایرانی از موفقیت فازهای بالینی و در دسترس بودن واکسن داخلی موثر خوشحال میشود اما چرا یک نماینده مجلس باید اظهاراتی داشته باشد که هنوز یک خط نتایج رسمی از اثربخشی یک واکسن منتشر نشده است؟ ایشان و افراد مشابه با اینچنین اظهارات چه تصوری از افکار عموم دارند؟ بنقل از کانال متخصصین بهداشت ایران .
❌ مسئولين وزارت بهداشت میگویند که مرگ و میر کرونای انگلیسی 30% بیشتر هست اما نمکی میگوید 3 برابر بیشتر هست یعنی 300% . ❌ آیا اضافه کردن یک صفر توسط وزیر بهداشت بدون هیچ دليلی، مصداق تشویش اذهان عمومی نیست ؟! 👈منتظر عذرخواهی و اصلاح مطلب از طرف آقای وزیر هستیم .
🔺سوابق بیل گیتس به نقل از خبرگزاری تسنیم 🔻بیل گیتس یکی از رهبران واکسن (واکسن ) است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ توصیه نهایی مسئولین بهداشت برای عدم انتشار کرونا : اگر زندگی نکنید ویروس کرونا منتشر نمی شود . 1_ در خانه ماسک بزنید!!!! 2_ در مترو صحبت نکنید !!!!!!!! 3_ درمان با روش غیر از طب نوین ممنوع است!!! ... ان شاالله پایان_دیکتاتوری_طب_شیمیایی_نزدیک_است
📚 بیشتر بدانیم: ✡️ بیل گیتس و اتحاد ! 👈اتحاد گاوی (GAVI) یکی از انجمنهای کواکس می باشد . 👈بنیاد بیل گیتس یکی از تشکیل دهندگان اتحاد گاوی و همچنین از تشکیل دهندگان می باشد . بیشتر بخوانید👇 👉 http://jscenter.ir/jewish-and-science/jews-and-hygiene/9067
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
التماس تفکر، تعقل و روشنگری اسم رمز کرونا تغییر دنیا به سبک صهیونیزم جهانی با اسم رمز کرونا کرونا بیماری ساده ای که با طب سنتی و به روشهای صحیح و در همان روزهای اولیه راحت قابل درمان است ولی دولت نفوذی ما تمام پروتکل های خود را طبق خواست دشمنانمان که همان سازندگان کرونا هم هستند ، تنظیم کرده است و به طب سنتی فرصت و توان و امکانات لازم برای موفقیت را نمیدهد! کرونا بر جهل مردم سوار شده و همه چیز بشریت را به سمت نابودی میکشاند تا صهیونیزم جهانی به اهداف دور و دراز خود برسد! اینک آخرالزمان است و رمز پیروزی ما باور قدرت طبی اسلام و ایران و بصیرت است.....
🔻التماس دوباره ی از 💢رویترز: دیپلمات ارشد ایرانی از بایدن خواست تا به توافق هسته‌ای برگردد 🔸وزیر خارجه ایران به دولت بایدن هشدار داد اگر سریع وارد عمل نشود و تحریم‌ها را تا 21 فوریه لغو نکند، بر اساس قانون تصویب شده در مجلس ایران، مواضع هسته‌ای دولت سخت‌تر خواهد شد. 🔹ظریف همچنین به ماه ژوئن در ایران اشاره کرده و گفته اگر یک رئیس جمهور تندرو انتخاب شود، این می‌تواند توافق هسته‌ای را بیشتر به خطر بیندازد.
🌠☫﷽☫🌠 ⭕️ و بایدن از ترس توقف اجرای از سوی در ۳اسفند؛ نامه ترامپ از شورای امنیت را پس میگیرد؛ نامه‌ای که قبلا رد شده بود و در تدارک بازگشت به برجام است تا بتواند ازفرصت استفاده کند غربگرایان عروسی گرفته‌اند ✍ جواد نیکی ملکی
🔴‌از انتخاب حسن روحانی نه پشیمان هستیم نه توبه می‌کنیم! ♦️کرباسچی،دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی: یکی از احزابی هستیم که بیشترین نقد را به دولت وارد کرده است اما حواسمان پرت نشود که نقد ما به معنای نفی کاری که در سال ۹۲ و ۹۶ انجام دادیم نیست و از آنچه اتفاق افتاده نه پشیمان هستیم و نه توبه می‌کنیم. 🔹 اینا چجوری با این حجم از وقاحت میتونن زندگی کنن و حتی نفس بکشن🙄 .
🔰 هم‌اکنون؛ سایت Khamenei . ir 👈 رهبر انقلاب: آمریکا باید همه تحریم‌ها را در عمل لغو کند و ما راستی‌آزمایی کنیم 👈 آن طرفی که حق دارد شرط معین کند، ایران است. ۹۹/۱۱/۱۹
. عالیه پرچم ایران . بر فراز کاخ کرملین 👏👏👏👏 نمایش هواپیماهای جنگنده با پرچم ایران ، بمناسبت ۲۲ بهمن در مسکو(روسیه) ... قابل توجه کسانی. که عاشق شکاف بین تهران و مسکو هستند💐🇮🇷💐🇷🇺💐🇮🇷 .
✴️ مجله "ساینس": ایران در 40 سال گذشته به اندازه 300 سال پیشرفت کرده است 🔹 مرور پیشرفت های علمی کشور به روایت "میر تاج الدینی" نماینده مجلس .
. توجه مهم👇 ✅👌درخواست بسیار مهم آقای حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای تحقیق تفحص از روابط متقابل وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی و چگونگی کارآزمایی بالینی بین المللی این سازمان بر روی ۳۰۰۰ بیمار ایرانی مبتلا به کووید ۱۹ ✅👌متن درخواست بسیار مهم آقای حاجی دلیگانی عضو انقلابی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جهت تحقیق و تفحص از نحوه روابط متقابل وزارت بهداشت با سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی (who) 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 ‏ ‏ بر همگان روشن است که سازمان بهداشت جهانی تحت سیطره ی ابرهلدینگ ها و بنیاد های صهیونیستی است. ‏ 💢💢💢❗️‏شبکه مافیای جنایتکاری که با خیانت در حال بستن روزنه های ورود ساده ترین داروها و تجهیزات درمانی به جمهوری اسلامی است، در یک اقدام تامل برانگیز به بهانه پروژه های تحقیقی به راحتی به کشور ورود می کند تا اطلاعات بنیادین مربوط به حوزه سلامت و اثرات ویروس کرونا بر ژن ایرانیان را جمع آوری کند. ‏ 💢❗️قسمت جالب ماجرا آنجاست که کارآزمایی بالینی سازمان جهانی بهداشت با مشارکت بیش از 11 هزار بیمار بستری مبتلا به کووید 19 بستری در 500 بیمارستان از 30 کشور در شش منطقه جهان از جمله ایران صورت گرفته و ایران با 3000 بیمار در 29 بیمارستان کشور "شاگرد اول" این کار آزمایی شده است!! ‏ ‏💢❗️اما نکته جالب تر و سوال پرابهام این است که چطور 3000 بیمار ایرانی در برنامه ای در این سطح شرکت داده شده اند اما هیچ اطلاعاتی درباره ماهیت این برنامه ، هویت مدیران و طراحان و سرنوشت اطلاعات بدست آمده به هیچ کس داده نمی شود؟!!! ‏ ‏💢❗️از طرفی خبر هایی مبنی بر جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات بهداشتی ایران توسط سفارت خانه های خارجی به گوش می رسد. ‏ 🔴🔴🔴❗️‏متاسفانه به نظر می رسد که حوزه بهداشت و درمان کشور به یکی از شاهراه های نفوذ پنهان دشمن تبدیل شده و ماهیت غیر سیاسی آن ، رصد این موضوع را از دسترس دور نگه داشته است. ‏ ‏✅👌 لذا این جانبان نمایندگان امضا کننده این کاربرگ ، خواستار تحقیق و تفحص از نحوه روابط متقابل وزارت بهداشت با سازمان بهداشت جهانی و بررسی میزان نفوذ این سازمان در حوزه بهداشت و درمان هستیم👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 ‏ مرگ بر جاسوس صهیونیستا . .
. 🔴❗️*این جماعت واقعا الکی خوشند!*❗️ قطعنامه ای که زمان ترامپو سازمان ملل رد کرده و کسی تره هم برای مکانیزم ماشه خرد نکرد را دوباره روی دور اورده و مانور میدهند که بایدن مکانیزم ماشه را رد کرد! گلی به جمال چغندر از خوشحالی 😳😏چه ذوقی هم میکنند این احمقهای گرین کارتیییییییب راست میگن برای عده ای جگر سفید هم حکم دل و قلوه را دارد!🙃😇 مرگ بر آمریکا مرگ بر بایدن علف هرزه... .
🔴 طرح تحقیق و تفحص مجلس از تصویب شد ♦️ «موسوی لارگانی» عضو کمیسیون اقتصادی : جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس، بررسی رانت ها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ‎ تحقیق و تفحص از بورس هم با امضای ۵۰ نماینده تدوین و در کمیسیون تصویب و بزودی در صحن علنی مطرح می‌شود. ♦️رشد حبابی شاخص، علت تشویق ‎روحانی به حضور مردم در بورس بدون آموزش، گرانفروشی سهام، فروش سهام کاغذی، سرنوشت پول‌ها و رانت حاصله از محورهای مهم طرح است. .
🔴جهانگیری: نگذاشتیم مردم ‌مشکلات را زیاد حس کنند😳😏 ♦️معاون اول رئیس جمهور:سعی کردیم در تأمین کالاهای اساسی زندگی مردم، بهترین عملکرد را داشته باشیم. ♦️نگذاشتیم مردم در تامین کالاهای اساسی و دارو با وجود تحریم‌ها مشکلات را زیاد حس کنند. .