eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
⚡️نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است ان شاء الله... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❎ تبعیض مذهبی و نژادی در اسرائیل 🎥 بین یهودی ها و اعراب و فلسطینی ها در قوانین و رفتار و خیلی چیز های دیگه فرق گذاشته میشود، این یک آپارتاید اسرائیلی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. افشاگری یک شبکه هندی از قراردادهای استعماری فایزر: پایگاه های نظامی کشورها در برابر تحویل واکسن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 روحانی چگونه با چند جمله تخریبی و تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور شد!!!
📸 نماز عید فطر، فلسطین، مسجد الاقصی 😊کرونا ماکو .
⚡️نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است ان شاء الله... .
⚡️نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است ان شاء الله... .
⚡️نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است ان شاء الله... .
✅ بیش از ١١ هزار نفر، پویشِ ممنوعیت واکسیناسیون اجباریِ خبرگزاری فارس را امضا نمودند... 👌به دیگر دوستان خود معرفی کنید 🔻لینک پویش جهت امضاء 🌐https://www.farsnews.ir/m
. ‼️از الزام به حضور آمبولانس در مراکز تزریق واکسن تا ابلاغیه وزارت بهداشت برای کلاس مدیریت شوک آنافیلاکسی! 🔺الزام به حضور آمبولانس در مراکز بهداشت به هنگام تزریق واکسن آسترازنکا و برگزاری کلاس آنلاین با موضوع "مدیریت شوک آنافیلاکسی" از طرف شبکه‌های بهداشت و درمان برخی از شهرستان‌ها، خبر از وخامت اوضاع می‌دهد! معلوم نیست آمار واقعی مرگ‌و‌میر و عوارض وحشتناک این سوغات (واکسن) انگلیسی چقدر بوده که وزارت بهداشت این گونه دستپاچه مشغول ماست‌مالی شده‌است! 🔻فارغ از این که وزارت بهداشت با نقض آشکار سخنان صریح رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی، مرزهای وقاحت را به گونه‌ای بی‌سابقه در تاریخ انقلاب جابجا کرده، سؤال اینجاست که در میان این همه واکسن مختلف در دنیا، چرا آقایان سراغ پرعارضه‌ترین واکسن موجود رفته‌اند؟! گویا برای عده‌ای در این کشور، نه دستور رهبری ارزشی دارد، نه جان مردم... ✍نوشته ی یک پزشک .
‍ . 🇮🇷 🇮🇷 «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ» اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، هر كس از شما از دين خود برگردد، به زودى خدا گروهى [ديگر] را مى‌آورد كه آنان را دوست مى‌دارد و آنان [نيز] او را دوست دارند. [اينان‌] با مؤمنان، فروتن، [و] بر كافران سرفرازند. در راه خدا جهاد مى‌كنند و از سرزنش هيچ ملامتگرى نمى‌ترسند. اين فضل خداست. آن را به هر كه بخواهد مى‌دهد، و خدا گشايشگر داناست.[سوره المائدة / آیه ۵۴ ] 🔸در روايتے امده است ڪه هنگامي ڪه از پيامبر (ص) در باره اين آيه پرسيدند ، دست خود را بر شانه 👈سلمان زد و فرمود : اين و ياران او و هموطنان او هستند . و به اين ترتيب از اسلام آوردن ايرانيان و ڪوشش ها و تلاش هاي پر ثمر آنان براي پيشرفت اسلام در زمينه هاي مختلف پيشگو ئي ڪرد . سپس فرمود : اگر دين (و در روايت ديگري اگر علم ) به ستاره ثريا بسته باشد و در آسمان ها قرار گيرد مرداني از فارس آن را در اختيار خواهند گرفت . و در روايات ديگري مي خوانيم اين آيه در مورد ياران مهدي (ع) نازل شده است ڪه با قدرت تمام در برابر آنها ڪه از آيين حق و عدالت مرتد شده اند مي ايستند و جهان را پر از عدل و داد مي ڪنند .  { ر. ک. تفسير نمونه ، ج۴ ، ص ۴١٧، ذيل آيه ۵۴ مائده }  .
. 💢❗️ مدیونید اگر فکر کنید افراد بالای ٨٠سال که در این چند روز دارند فوت می کنند از واکسن بوده بلکه همه یکدفعه تصمیم گرفتند در این روزها به علت ایست قلبی فوت کنند.. .
30.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ استحاله ایران به وسیله حمله به مقدسات 👤 ایمان اکبرآبادی  .
. از زبان غربی‌ها ترجمان نوشتار طرح روی جلد مجله‌ی اشپیگل چاپ آلمان زمان رو به پایان است.  .
. ⭕️ شهر سدوم (قوم لوط) در ۱۷کیلومتری بیت‌المقدس بود و هرساله اسرائیل، رژه‌ی را برگزار می‌کند تا آن‌جا که در سال ۲۰۱۸، این راهپیمایی را برای مقابله با تظاهرات مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، در روز قدس برگزار کرد‼️ و این‌گونه اسرائیل به جنگ با خدا و پیامبران الهی (لوط (ع)) می‌شتابد!  .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. تایید نماینده مجلس مبنی بر دستور روحانی به بانک مرکزی برای حراج ۱۸ میلیارد دلار ارز و ۶۰ تُن طلا! 🔹محاکمه روحانی و جهانگیری باید انجام شود .