eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
. 📌شما! عنوان این پوستر را چه می گذارید؟ 💉واکسن بزنیم یا نزنیم .
. 🔻استدلال برخی مسئوولین ستاد کرونا : ◻️ کسانی که بیماری زمینه ای دارند و کرونا می گیرند، علت فوت شان کرونا است، ولی کسانی که بیماری زمینه ای دارند و واکسن می زنند و فوت می کنند، علت فوت شان بیماری زمینه ای است نه واکسن ‌! 😳 ⚡️ یک سؤال و کمی تفکر : چرا کسانی که در منزل هستند و بیماری زمینه ای دارند سالم هستند و فوت نمی کنند؟! کرونای آن ها فرق دارد؟! .
. ‼️از الزام به حضور آمبولانس در مراکز تزریق واکسن تا ابلاغیه وزارت بهداشت برای کلاس مدیریت شوک آنافیلاکسی! 💢❗️الزام به حضور آمبولانس در مراکز بهداشت به هنگام تزریق واکسن آسترازنکا و برگزاری کلاس آنلاین با موضوع "مدیریت شوک آنافیلاکسی" از طرف شبکه‌های بهداشت و درمان برخی از شهرستان‌ها، خبر از وخامت اوضاع می‌دهد❗️ 💢❗️معلوم نیست آمار واقعی مرگ‌و‌میر و عوارض وحشتناک این سوغات (واکسن) انگلیسی چقدر بوده که وزارت بهداشت این گونه دستپاچه مشغول ماست‌مالی شده‌است⁉️ 💢❗️فارغ از این که وزارت بهداشت با نقض آشکار سخنان صریح رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن‌های انگلیسی و آمریکایی، مرزهای وقاحت را به گونه‌ای بی‌سابقه در تاریخ انقلاب جابجا کرده👇 💢 سؤال اینجاست که در میان این همه واکسن مختلف در دنیا، چرا آقایان سراغ پرعارضه‌ترین واکسن موجود رفته‌اند⁉️ گویا برای عده‌ای در این کشور، نه دستور رهبری ارزشی دارد، نه جان مردم...❗️ ✍نوشته ی یک پزشک .
. 🌹 امام محمد باقر علیه السلام : ♦️از كسى كه تو را مى گرياند اما خيرخواه توست پيروى كن و از كسى كه تو را مى خنداند اما با تو رو راست نيست پيروى مكن 📚ميزان الحكمه ج۱۲ ص ۲۲۱ .
. 🔴امام خمینی(ره) ♦️روزی که راهنمای ما شیطان باشد، آن روز است که ابرقدرتها میتوانند در ما تأثیر کنند و کشور مارا به تباهی بکشند.همیشه این کشور به واسطه این کاخ نشین ها تباهی داشته است 📚صحیفه امام خمینی ره جلد17ص377 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🌹نصحیت حاج قاسم به طرفداران امروز احمدی‌نژاد ♦️کسانی که در داخل نقش اپوزیسیون را ایفا میکنند خون هزاران شهید را پایمال می‌کنند ♦️امروز چراغ راه برای دوستداران حاج قاسم وصیت اوست که گفت: راه صحیح، حمایت از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولیّ فقیه است 🔺نباید در حوادث، دیگران شما را که امید اسلام هستید به ملاحظه بیندازند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴👆این فیلم را کانال احمدی نژاد به عنوان هشدار امام خمینی(ره) به شورای نگهبان کار کرده!! ♦️در صورتیکه در اصل حضرت امام (ره) به نمایندگان مجلس هشدار می دهند:شما آقایان باید توجه به این معنا بکنید که مسائل را طوری طرح بکنید، مسائل را طوری رأی به آن بدهید که در شورای نگهبان رد نشود؛ یا اگر رد می شود در هر سالی یکی دو تایش رد بشود. اما شما از این ور یک ماه زحمت بکشید و صحبت بکنید و رد و ایراد بکنید و یک مسأله ای را تمام کنید، آنها بعد از چند روز بگویند اینها خلاف شرع است، با اسلام نمی سازد، یا با قانون اساسی مخالف است که آن هم از روی اسلام است، این وهن برای مجلس می آورد و این خوف برای ما ایجاد می کند که مبادا یک وقتی مردم خیال کنند که اینها تدین ندارند؛ توجه ندارند که نه، تدین دارند، دیدشان آن دیدی که باید باشد بعضی شان نیست 📚سخنرانی در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 4 / 11 / 61، صحيفه امام، ج 17، ص 246-254 .
🔴 رئیسی بیا ترند یک توییتر فارسی شد ♦️ بخش قابل توجهی از کاربران شبکه های اجتماعی با توجه به رسیدن به آخرین روزهای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری خواستار کاندیداتوری آیت الله رئیسی شدند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❤️وعده جالب ‏یک سال پیش سید حسن نصرالله که گفته بود این سناریو وجود دارد که آمریکا ضعیف شود و سرش به خودش گرم باشد، اسراییلی ها بدون جنگ بزرگ، خرت و پرت‌هایشان را جمع کنند و بروند! این یک سناریوی واقعی است. خواب و خیال نیست. .
💢❗️درس عبرت: 🔴‏دیگه مناظره میان احمدی‌نژاد و تاج‌زاده معنا ندارد! شبیه به هم نام‌نویسی کردند؛ شبیه به هم بیانیه خواندند! عجب پندآموز است سرنوشت هر دو... علی قلهکی .
. 🔴 سه موشک از سوریه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. .
🔆 🤲 لازمه نماز اول وقت، حضور قلب ‍ يک حقيقت دردناک! • مؤذن اذان می‌گويد • موبايل اذان می‌گويد • راديــو اذان می‌گويد • كامپيوتر اذان می‌گويد اما عده‌ای همچنان نمازشان را به تأخير می‌اندازند. از يكی پرسيدند بهترين برنامه يادآوری نماز چيست؟ پاسخ داد: ﴿قلب🤍﴾ اگر حضور قلب داشته باشيد، بدون نياز به هيچ برنامه‌ای، وقت نماز را به ياد خواهيد داشت و اگر غفلت قلب داشته باشيد، هيچ برنامه‌ای نماز را به يادتان نخواهد آورد. .
🔺عصبانیت اکانت حامی رژیم‌ صهیونیستی از هشتگ 🔺صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که اگر در جنگ رسانه‌ای ببازند و مردم‌ دنیا از‌ جنایات آنان خبردار شوند ضربه مهلکی به آنان وارد میشود .
💢❗️البته سکه به ۱۷ میلیون هم رسید و الان به جهت اینکه ساده دلان رو فریب دهد متلا سکه ارزان شده😏😏 📊 نگاهی به روند افزایش قیمت سکه در دولت روحانی/چند سکه با ۱۰ میلیون تومان می‌توانستیم بخریم؟ .
🚨کریمی قدوسی نماینده مشهد: آیت‌الله یزدی سند ارتباط مخفی لاریجانی با انگلیسی‌ها را نشان داد! 🗳️«اخبار مربوط به انتخابات 1400 را با ما دنبال کنید» ❗️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پاسخ به کسانی که میگن که چرا رئیسی از قوه قضاییه کاندیدای ریاست جمهوری شده‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. کنایه برنامه “شوخی شوخی” به برنامه های انتخاباتی “علی مطهری” 🔹شاید دامادمون به نفع من کنار برود. 🔹دامادمان (لاریجانی) تخصص در تصویب سریع و 20 دقیقه‌ای دارد. 🗳️«اخبار مربوط به انتخابات 1400 را با ما دنبال کنید» .
🔺توئیت سردار سعید قاسمی درباره شرکت حسن روحانی در انتخابات 🗳️«اخبار مربوط به انتخابات 1400 را با ما دنبال کنید» .
. 🔻دکتر سعید جلیلی برای ثبت نام در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری راهی وزارت کشور شد. 🗳️«اخبار مربوط به انتخابات 1400 را با ما دنبال کنید» .