eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.2هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. ✅👌ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی: تجربه کشورهای جهان نشان می‌دهد که واکسیناسیون چندان مؤثر نبوده و اولویت امروز جامعه نباید واکسیناسیون باشد.../ ایسنا خط_بیل_ گیتس _ روحانی_ نمکی .
shabnameh554.mp3
11.52M
. 💢💢💢❗️زیر پوست چه خبر است⁉️ در حالی که مردم بر بودن عوامل وضع موجود هستند ، معاون خود را به عنوان سفیر به انگلستان اعزام کرده است ⁉️ تعویض سفیر در دقیقه 90 با کدام هدف بوده است ⁉️ . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅❤️ امام یک جمله گفت که پنجاه سال علم ودانش پشتش بود، ولی بعضی ازمقدسهاهم نفهمیدند!فرمود'اسلام آمریکایی' 🔹 اگر روزی بیست رکعت نماز جعفر طیار بخوانی آمریکا با تو کاری نداره!کافیه یک جمله بگویی که موجی درجامعه ایجادکنی! اونوقت کارت داره،میادسراغت.بهشتی رومی‌کشندرجایی و باهنر را می کشند 💬 استاد فاطمی نیا .
. 💢رطب خورده منع رطب نمیکنه! روحانی دیروز گفت که وزیر نیرو مقصرنیست و لذا مردم همراهی و همکاری کنند آقای روحانی شما برای سفرت به سیستان و نیم ساعت سخنرانی از دوتا کولر استفاده میکنید انتظار دارید باورکنیم حال ما مردم رو درک میکنید؟! البته ما مردم موظفیم که رعایت کنیم چون شما رفتنی هستید! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. . چاخان + های فریدون کار دستش داد 😏 🔴 سوتی فریدون و غلط‌گیری جهانگیری از روحانی در جلسه هیئت دولت نهار 500 میلیونی و تشک 29 میلیون و ریخت و پاش و دزدی نکنید پول هست .
🔴مطالبه: محاکمه وزیر بی کفایت!!! 🔻اردکانیان وزیر نیرو: زیر بار ساخت نیروگاه نمی روم، چند ساعت قطع برق ارزش ساخت یک نیروگاه را ندارد 😒😑 ✍ آقای وزیر! ما همان مافیای هستیم که به شما و دولت متبوعتان تذکر دادیم و از صدمات شدید و گسترده قطع برق به مملکت و اقتصاد خبر دادیم و گفتیم این امر موجب نارضایتی شدید مردم می شود ولی شما نه تنها گوش نکردید بلکه امثال ماها را مافیا خطاب کرده و با افتخار اعلام داشتید نیروگاه نخواهیم ساخت 😏😠 ✍محمدمهدی شریعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این سخنرانی استاد مهدوی ارفع مربوط است به سال ۹۸، اما هر بار که آن را استماع مینمایم برایم تازه گی دارد و انگار همین الان و برای همین زمان حال ایراد شده است، این ویدئو را مجددا و با دقت ملاحظه نمائیم و از عبرتهای تاریخ درس و پند بیاموزیم.... !! در کمین است تا از جهل جامعه نهایت سو استفاده را کند و ابزار آن رسانه و فضای مجازی است
🅾 : برای کودکان نزنید❗️ ♦️به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، پروتکل استفاده کودکان از ماسک باید منتفی شود ♦️براساس این مطالعه میزان CO2 برای کودکانی که از ماسک استفاده می‌کنند، حتی برای مدت زمان کوتاه، #۵برابر است❗️ ♦️پژوهش جدید در حالی نسبت به استفاده کودکان از ماسک هشدار می‌دهد که سال گذشته سازمان جهانی بهداشت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: کودکان ۱۲ ساله و بالاتر باید در هماهنگی با توصیه‌های موجود برای بزرگسالان در کشور یا ناحیه محل سکونت خود ماسک بزنند! ♦️در مطالعه جدید منتشر شده توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA)، تحت عنوان "ارزیابی تجربی دی اکسید کربن در هوای استنشاق شده با ماسک صورت یا بدون آن در کودکان سالم"، محققان لهستانی دریافتند که در عرض «کمتر از پنج دقیقه»، سطح دی اکسید کربن موجود در هوای تنفسی توسط کودکان مدرسه‌ای که ماسک پوشیده‌اند بیشتر از حد مجاز حجم دی اکسید کربن بوده است‼️ ✍ پ.ن: ظاهرا داریم به جایی نزدیک می‌شویم که همه تحقیقات حتی اصل وجود خارجی کرونا را رد کنند و آنگاه دستهای پشت پردهٔ ، ، و عیان‌تر شود ... 🔻بیچاره مردمی که به این جماعت اعتماد کنند❗️😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رانش هولناک زمین در ژاپن!! احتمالا مرگ بر آمریکا زیاد گفتن! حداقل 20 نفر پس از رانش گل و لای در پی باران شدید مفقود شده اند! پ؛ن؛کی بود میگفت فقط در ایران حوادث اینجوری رخ میده!علتش هم مرگ بر آمریکا هست😂 .
اصلا شما شنیدید در این زمانی کرونا اومده حیوانات هم کرونایی شده باشن که بخواد واکسن بهشون تزریق کرد؟! اگه حیوانات به کرونا مبتلا شده بودن الان باید بیش از ۵ تا ۶ میلیارد حیوان فوت کرده بود!!چون که اونا مثل انسان ها ماسک نمیزنن!جلوی عطسه را با دست نمیگیرن!...و دیگر پروتکل ها را نمیتونن رعایت کنن .
وزارت خارجه آمریکا از معترضان ایرانی حمایت می‌کند ✍ اگر آمریکا از معترضین ایرانی حمایت کند میشود مدافع حقوق بشر اما اگر ایران از معترضان آمریکایی حمایت کند میشود دخالت در امور داخلی 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. هیجانی شدن مجدد مردم آمریکا! مدیون هستید اگه فکر کنید در حال فرار برا پیدا کردن پناه گاه هستن!انها هیجانی شدن😂 پ؛ن؛ خطر توهم غرب همه چیز عالی هست!مشکلی نیست!همه پولدار هستن! خیلی جدی هست! این توهم تا جایی پیش رفته که سلبریتی جاهل امیر حسین رستمی اومده بود تو صدا و سیما در پخش زنده میگفت!مردم غرب با اومدن کرونا هیجانی شدن!!تا حالا بحرانی مثل سیل،زلزله... نداشتن!!... این خطر را باید جدی گرفت!کدوم آدم عاقلی باور میکنه در جایی هیچ بحران طبیعی و هیچ مشکلی نیست؟! نباید گذاشت یه مشت دروغگو راحت جوانان کشور رو فریب و به طرف سراب دعوت و لگد به کشور خودشون بزنن
روسیه: اقدامات انگلیس سزاوار پاسخی کوبنده است سخنگوی کاخ کرملین: 🔹اقدامات تحریک‌آمیزی مانند تجاوز ناوشکن انگلیسی به آب‌های سرزمینی این کشور، درخور پاسخی محکم و کوبنده است. 🔹واشنگتن و لندن این اقدام را با هم هماهنگ کرده بودند. 🔸هفته گذشته یک ناو انگلیسی پس از نقص حریم دریایی روسیه در دریای سیاه با شلیک هشدار کشتی جنگی و بمباران اخطار یک جنگنده روس مواجه شد. .
♨️درخواست NGO های انگلیسی برای توقف واکسیناسیون کرونا 👈تعدادی از نهادهای مردمی در بریتانیا اعلام داشتند اسناد کافی را جمع آوری کرده اند که بر اساس آن دولت می تواند خواستار قطع کامل تزریق واکسن کووید 19 به شهروندان شود. ادامه مطلب👇 https://www.tahririeh.com/news/10889
دادگاه نیوزیلند : واکسن فایزر مراحل آزمایشی بالینی خود را طی نکرده است، و نمیتوان از آن در حد وسیع استفاده کرد... منبع : https://b2n.ir/r17008 .
⭕️ مراکز واکسیناسیون در ایالات متحده در حال بسته شدن هستند 👈 مراکز تزریق واکسن در کالیفرنیا به تگزاس ، اوهایو به میسیسیپی در حال بسته شدن هستند زیرا تقاضا برای تزریق واکسنهای کرونا به شدت در سراسر کشور کاهش می یابد - با وجود واکسینه شدن کمتر از ۲۸ درصد از جمعیت به طور کامل ... منبع : https://b2n.ir/d37670 .
♨️ %50 از کسانی که در اراضی اشغالی به ویروس دلتا مبتلا شده اند بطور کامل!! با واکسن فایزر واکسینه شده اند ... منبع : https://b2n.ir/b54160 .
🔺آقای رئیسی! ساختار وزارت بهداشت نیازمند جراحی فوری است! 👈رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله با بیان اینکه وزیر بهداشت آینده تحت هیچ شرایطی نباید در بخش خصوصی فعالیتی داشته باشد، گفت: اگر آقای رئیسی بخواهد کاری کند تا ریشه تعارض منافع در حوزه سلامت بخشکد باید ساختار موجود وزارت بهداشت دچار تحول شود. ادامه مطلب👇 https://www.tahririeh.com/news/11106
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مناظره کارشناس ایرانی و سعودی 📍کارشناس سعودی: مذاکره با ایران تلف کردن وقت است/ایران به دنبال بیرون کردن همه از منطقه است چه آمریکا باشد و چه روسیه/می‌خواهند نظام های کشورهای منطقه را هم تغییر دهند...! 🔻کارشناس ایرانی: سعودی ها در تمام کشورهای منطقه دخالت کرده‌اند/چه کسی از داعش حمایت کرد و قصد برکناری امیر قطر را داشت؟/قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ گزارش شبکه مصری: 📍حملات پهپادهای انتحاری در عراق، نگرانی فرماندهان آمریکایی را برانگیخته! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. فقط در ایران است که....👇❗️ توسط صدا سیاسی میلی علی عسگری به نحوی عجیب واکسن های بشدت مشکل افرین طرفدار پیدا کرده 😳😳😳... ❗️ 💢💢💢❗️قالیباف از تریبون مجلس: واکسن هم راحت جان است و هم راحت نان 👆طشت رسوایی واکسیناسیون در ترکیه افتاد! 👌مردم آگاه زیر بار تبلیغات هندوانه فروش های سازمان بهداشت جهانی نمی‌روند! 😜خونه دار، بچه دار، زنبیلو بردار بیار، واکسن خیابانی داریم، سرپایی و سمبل، یکی بخر دو تا جایزه ببر!!! .