eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 نماینده مردم کاشمر در مجلس: کاش قبل از رای اعتماد به وزرا شفافیت آرا در مجلس مصوب می‌شد / هیچ چیزی به اندازه تعارض منافع به اعتماد عمومی کشور ضربه نمی‌زند نیک بین: 🔹وقتی هیات رئیسه و رئیس محترم مجلس اولویت های مورد نیاز کشور را رعایت نکنند اینگونه صحن مجلس بهم می‌ریزد 🔹شفافیت آرا از اولویت هایی بود که ما نماینده ها در دوران نمایندگی قول داده بودیم 🔹 حرف‌هایی که برخی رسانه‌ها، خودی‌ و بیخودی‌ها می‌زنند بخاطر تعرض به منافعشان است .
. 🔴افغانستان تصویری از مارشال دوستم فرمانده نیرو های مسلح افغانستان که ساعتی پیش به ازبکستان گریخت ‌طالبان امروز کنترل ۹ ولایت دیگر افغانستان را بدست گرفت. با این همه یال و کوپال... 😳😏😔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. *دانشمندان آمریکایی* *دریافتند که سینه زدن جمعی استرس و اضطراب را از بین میبرد و در کنسرت جاز سینه زنی راه انداختن😳* *اینم جواب اونا که میگن شیعیان غمگین هستند👌. .
محدودیت‌های ساحلی در کیش 🔹جزیره کیش به واسطه افزایش شمار مبتلایان، بیماران بستری و جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای هفته جاری شاهد اعمال شدید برخی محدویت ها از جمله ممنوعیت ورود و توقف به سواحل و تفرجگاه ها و تعطیلی بازارها است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لوح یادبودی که رئیس‌ دستگاه قضا تحویل نگرفت 🔹اژه‌ای: به هیچ‌وجه راضی نیستم عکس من در یک اداره و یا بر روی تابلوها و لوح‌های یادبود باشد. .
مرز مهران بسته شد 🔹استاندار ایلام: مرز مهران بسته شده و تردد در آن فقط در شرایط خاص ممکن است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. . ❌دولت افغانستان: حکومت بدون جنگ انتقال می‌یابد 🔹سرپرست وزارت امور داخله افغانستان: به شهر کابل حمله نخواهد شد و انتقال به شکل مسالمت‌آمیز صورت خواهد گرفت. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسدودسازی جاده چالوس با موانع بتنی رئیس پلیس راه کشور: 🔹ممنوعیت سفرهای بین استانی از ظهر امروز اجرایی شد. 🔸محدودیت‌ها با جدیت اجرا خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه سفر به استان‌های شمالی داده نمی‌شود. .
لغو طرح ترافیک و تعطیلی مراکز معاینه فنی 🔹معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: اجرای طرح ترافیک از دوشنبه ۲۵ مرداد تا ۳۰مرداد لغو شد، همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزهای ذکر شده تعطیل است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. قابل توجه مداحان گرامی و... ❗️ ❌ تحریفاتی درباره حماسه عاشورا که باید بر آن‌ گریست از کلام شهید مطهری ♨️اگر بخواهند روضه‌های دروغ را یکجا جمع کنند شاید چندین کتاب شود! 🔻شبهه عروسی برای حضرت قاسم در بحبوحه جنگ! ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اعتراف دیرهنگام به تاثیر بخور جوش شیرین در درمان کرونا، در صدا و سیما ⭕️برنامه تیتر ، جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ شبکه خبر : ⭕️مجری از دکتر مسعود مردانی؛ متخصص بیماری های عفونی میپرسد آیا جوش شیرین تاثیری در درمان کرونا دارد یا خیر؟! ⭕️وی در نهایت با ذکر این نکته که مقاله علمی در این باره وجود ندارد ولی نهایتا اذعان به تاثیر بخور جوش شیرین در درمان بیماران خود می کند. ⭕️بالاخره صدا و سیما و متخصصین مجبور شدند به روش درمانی حکیم دکتر روازاده هرچند دیرهنگام، اعتراف کنند. ⭕️سوال مهم : وقتی اعتراف کردید که ما هنوز درمانی برای کرونا نداریم و الان هم اعتراف دارید که جوش شیرین در درمان کرونا موثر بوده چرا آن را اشاعه ندادید که همگان استفاده کنند؟ آیا حق داریم به تجارتتان با جان انسان‌ها شک کنیم؟ ✍پ.ن: این از برکت رفتن دولت روحانیست که لال ها شفا پیدا کردند!!! کــــرونـــا هـــراســـی نمیزنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴❗️مردم موش آزمایشگاهی داروی " رمدیسیویر" ◽️فیلم اول(۱۸مرداد): گلایه رییس سازمان و غذا و داروی کشور از تجویز زیاد رمدیسیویر و افزایش چندین برابری تجویز آن نسبت به خرداد ماه ◽️فیلم دوم(۱۸مرداد): گزارش دکتر ریاحی از جلسه کمیته علمی کرونا نسبت جایگاه نداشتن تجویز فاویپیراویر و رمدیسیویر برای بیماران سرپایی و گلایه وی از تجویز بالای این دارو توسط پزشکان برای بیماران کرونایی. ◽️فیلم سوم(۲۱ مرداد): بازدید سرزده جناب آقای رئیسی از داروخانه ۲۹ فروردین و حجم بالای درخواست همین دو دارو مورد اشاره(فاویپیراویر و رمدیسیویر) توسط مردم 🔸در این شرایط که مسئولان درمانی کشور به غلط بودن تجویز گسترده این دو دارو اذعان دارند، چه کسی می بایست جلوی این تجویزهای غلط را بگیرد؟ کــــرونـــا هـــراســـی صهیونی نمیزنیم .
. 🔺گزینه برجسته حکومت انتقالی افغانستان، علی احمد جلالی 🔹به گفته برخی منابع علی احمد جلالی ریاست اداره حکومت موقت را برای 6 ماه به عهده خواهد داشت/هرات تایمز .
فوری 💢💢💢❗️پایان ماموریت اشرف غنی در آغوش طالبان! هیأتی از طالبان جهت گفتگو با سران دولت وارد ارگ ریاست جمهوری شده‌اند 💢❗️و داعش (طالبان) همسایه ی شرقی ایران شد ❌ و کجا قاانی توانست جای سردار سلیمانی را بگیرد و ایکاش همان اول ناتوانی خود را اعلام میکرد امام خامنه ای یه روزی فرمود به هر کس مسئولیت دادم هیچ کس نه نگفت فقط یک نفر گفت مدتی برای فکر کردن مهلت دهید 😔❗️ . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 خالی بندی مدل روحانی ملعون👇😏 بایدن 39 روز پیش: غلبه طالبان بر دولت به دلیل وجود 300 هزار نیروی آموزش دیده بعید است! .
. 🔴 بیانیه طالبان: به لطف حمایت همه جانبه مردم افغانستان ، تمام نقاط کشور تحت کنترل قرار گرفته است .
. 🔴 یادتونه سرمایه های اسراییل در ایران ، سالها در برابر انتقاداتی که به برجام میشد عاجز از هر منطقی میگفتن اگه برجام بده چرا اسراییل باهاش مخالفه؟ حالا لال شدند و نمی تونن توضیح بدن چرا نفتالی بنت باهاشون همنوا شده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طالبان ریختند خونه عطا محمد نور (فرمانده عالی رتبه افغانستان) ! اینجا خونه‌ست یا قصره؟! .
. چرا طالبان اینقدر سریع پیشروی کرد و... ❌ 🔸️جنبش طالبان تقریبا 80 درصد افغانستان را تصرف کرده و شهرهای بسیار مهم مزارشریف ، هرات ، جلال آباد و قندهار را به کنترل درآورده و در حومه کابل نیز مشغول پیشروی است. برخی از شهرهایی که گفته شد حتی بدون شلیک یک تیر به تصرف این گروه درآمدند که جای سوال جدی دارد ‌. 🔸️بررسی های نگارنده نشان میدهد چند عامل جدی در موفقیت های برق آسای طالبان نقش دارد ؛ 1️⃣ جدایی مردم از حکومت 🔸️مردم افغانستان حکومت فعلی که البته دیگر چیزی از آن نمانده را نماینده خود نمی دانند چون معتقدند این سیستم با فشار و زور آمریکا ایجاد شده و روسای جمهورش از کرزای گرفته تا اشرف غنی با زور و تقلب انتخاب شده اند و به همین علت و علل دیگر در انتخاباتی که آخرین بار برگزار شد کمترین میزان مشارکت مشاهده شد. 2️⃣ فساد شدید اقتصادی و سیاسی 🔸️مسئولان افغانستان در اوج فشارهای اقتصادی و امنیتی که به مردم وارد میشد مشغول مال اندوزی و اختلاس بودند؛ گویی این حکومت متعلق به آنها نبوده و صرفا فرصتی است که بتوانند بار خود را ببندند. تصاویر قصرهای چندین میلیون دلاری عباس ابراهیم زاده (عباس دالر) ، عطا محمد نور، عبدالرشید دوستم ، اسماعیل خان و ... که اخیرا توسط طالبان تسخیر شد نشان میداد که سطح زندگی حاکمان فعلی تا چه حد از مردم فاصله داشت . پرواضح است که مردم در چنین شرایطی به دفاع از حکومت قبضه شده توسط چنین افرادی برنخواهند خاست و نبرد بین طالب و اشرف غنی و دار و دسته اش را نبرد باطل با باطل می پندارند . 🔸️ناامنی شدید و نارضایتی مردم 🔸️در جمهوری اسلامی ایجاد شده در افغانستان توسط آمریکا ، معضل ناامنی به شدت به چشم‌می آمد و این امر نارضایتی گسترده ای را به وجود آورده بود . در حالی که در حکومت سابق طالبان امنیت به طور مطلق وجود داشت و به همین سبب مردم بسیاری از مناطق نسبت به این گروه دید مثبتی داشتند‌. 4️⃣ انسجام قسمت عمده ی پشتون ها 🔸️بخش عمده ای از پشتون ها طالبان را نماینده خود می دانند و معتقدند که افغانستان باید متعلق به این قوم باشد . نباید از یاد برد عبدالمنان نیازی معدوم که البته این اواخر به دست خود طالبان نیز کشته شد می گفت : تاجیک ها به تاجیکستان بروند ، ازبک ها به ازبکستان و هزاره ها (شیعیان) به گورستان. 🔸️پس بخش های پشتون نشین حکومت تا حدی پشت پرده با طالبان جهت تسلط برافغانستان بسته بودند . 5️⃣ حمایت مفتیان پاکستان و خروج آمریکا 🔸️عقب نشینی نظامیان آمریکا از افغانستان که این‌حکومت سست بنیاد را با زور اسلحه و کمک های مالی نگه داشته بود ، موجب این گشت که در مدتی بسیار کمتر از آنچه قبلا پیش بینی میشد ، طالبان بتواند بر ولایات مسلط شود. 🔸️همچنین نباید از نقش بسیار بارز پاکستان و سیستم اطلاعاتی اش گذشت. در واقع بخش عمده ای از طالبان تحت حمایت پاکستان اند و علمای حوزه های کویته و کراچی تغذیه مذهبی و مشروعیتی این گروه را برعهده دارند و سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان نیز حاکی از محبوبیت این گروه در میان علمای اهل سنت است /تقوی‌نیا .
. 💢😏 اینهمه برای واکسن دست و پا زدن و آخرش مشخص میشه در جهش جدید کرونا در برابر همه واکسن‌ها مقاوم است!! در گونه جدید جهش کرونا بنام که از پرو آغاز شده، الان 27 کشور را در آمریکای لاتین درگیر کرده طبق تحقیق دانشمندان، در برابر همه‌ی واکسن‌های کرونا مقاوم است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طالبان وارد کنسولگری ایران در مزارشریف شده‌اند و با کارمندان گفت و گو کردند. 🔹می‌گویند هیچ مشکلی نیست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢امنیت اتفاقی نیست مرزهای شرقی ایران👇❗️ در دست داعش= طالبان 💢 هجوم شهروندان کابل برای خارج کردن پول‌های خود از بانک‌ها 🔹همزمان با سقوط شهرهای افغانستان، در کابل ترس و نگرانی از ورود طالبان وجود دارد و شهروندان برای خارج‌ کردن پول‌های‌ خود به بانک‌ها هجوم آورده‌اند. در بخش‌هایی از کابل، بانک‌ها به‌دلیل نداشتن پول به‌روی مشتریان بسته شده است. .