eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. 😳نماینده محترم مجلس فرمودند: چون برای کارآزمایی بالینی کسی نیست، مجوز اضطراری صادر بشه و به مردم تزریق شروع کنید. 😔دقیقا همین اندازه جون مردم مهمه. بدون اتمام آزمایش ها تزریق میشه. کــــرونـــا هـراسی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 تبدیل ویروس کرونا به اسلحه بطور رسمی از ۱۹۹۹ آغاز شد ➖شما در حال تزریق کدی هستید که بدن را وادار میکند تا عامل بیماری زا تولید کند. ➖سم کشنده اسپایک در قالب واکسن به مردم تزریق میشود... آگاه شوید!!!! حتما باید هزینه جانی بدهید تا بیدار شوید؟! وَ لا تُلْقُوا بِأَيْديكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ خود را به دست خود، به هلاكت نيفكنيد! (بقره/۱۹۵) کــــرونـــا هـــراســـی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. دانشمندی از فایزر : بهترین روش واکسیناسیون و تنها واکسن بی عوارضی که به آن معتقدیم همانند دانشمندان مانند أربعین است تمامی آحاد عاری از علائم در جامعه حتی اگر حاوی ویروس هم در دوران کمون باشند چون ویروس ضعیف یا تعداد قلیل و کم ضرر در بدن شماست و انتقال آن موجب واکسینه شدن دیگران می شود کــــرونـــا هـــراســـی .
🛑 ۹۹ درصد از عناصر اپوزیسیون وابسته به بیگانگان هستند 🔹 «رضا احمدی» از عناصر سلطنت‌طلب و از مریدان «ربع پهلوی»، با اذعان به وابستگی بسیاری از عناصر اپوزیسیون به کشورهای بیگانه، گفت: «این رجال سیاسی، اراذل و اوباش دزد، اینها ۹۹ درصدشان وابسته هستند. همه نوکر هستند. همه می‌روند در خانه اسرائیل، آمریکا، عربستان پول می‌گیرند… اگر معروف و مشهور بودم رهبری اپوزیسیون را به دست می‌گرفتم و شاهنشاه را می‌بردیم ایران» .
. 📛 دروغهای شاخدار واکسنی ۱- واکسیناسیون صد درصد جلوی مرگ و میر را میگیرد ۲- کسانیکه واکسن زدند ناقل نیستند ۳- قرنطینه هوشمند یعنی شما باید با هوشمندی قرنطینه کنی. یعنی فردی که واکسن زده پلاک خودرویش در سامانه ثبت است و دوربینها فقط همین را چیز میکنند. سرنشینان خودرو و هر ترددی هم هوشمندیش هست ❌اگر واکسنها با چیپ گذاری و اینترنت 5G مرتبط نیستند هر ترددی چگونه چیز (یعنی ردیابی) میشود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 تاسف مجریان مشهور آمریکایی برای مردم آمریکا؛ مردم نسبت به تغییر اوضاع ناامید شده اند؛ باید برای خودمان تاسف بخوریم که به جای یک رئیس جمهور یک ربات انتخاب کرده ایم! .
. ✅👌 راهکار مهار تورم برای ایران ۱۴۰۰ 🔹دولت سیزدهم اصلی ترین شعار خود را مبارزه با تورم قرار داده است. 🔹اقتصاددانان ۱۷ راهکار برای مهار تورم پیشنهاد می‌دهند. .
. ✅❤️رهبر انقلاب امام خامنه ای امروز: وحدت مسلمانان تاکتیکی نیست بلکه یک امر اصولی است 🔹بعضی خیال می‎کنند حالا به خاطر شرایط خاصی ما باید باهمدیگر متحد باشیم. نه، این یک امر اصولی است. هم‌افزایی مسلمان‎ها لازم است؛ اگر مسلمان‎ها متحد باشند هم‌افزایی می‎کنند، همه‌شان قوی می‎شوند. اتحاد مسلمانان یک فریضه‌ی قطعی قرآنی است. .
📛 دروغهای شاخدار واکسنی ۱- واکسیناسیون صد درصد جلوی مرگ و میر را میگیرد ۲- کسانیکه واکسن زدند ناقل نیستند ۳- قرنطینه هوشمند یعنی شما باید با هوشمندی قرنطینه کنی. یعنی فردی که واکسن زده پلاک خودرویش در سامانه ثبت است و دوربینها فقط همین را چیز میکنند. سرنشینان خودرو و هر ترددی هم هوشمندیش هست ❌اگر واکسنها با چیپ گذاری و اینترنت 5G مرتبط نیستند هر ترددی چگونه چیز (یعنی ردیابی) میشود .
🔺عین الهی از استادش مرندی یاد گرفته که نون توی فقه پویاست! 💎اوزون برون و کنترل جمعیت💎 🔹دکتر سید علیرضا مرندی: "وقتی سازمان ملل جایزه جمعیت را به من می‌داد، خبرنگاران زیادی دنبال این بودند که من از خودم قهرمان بسازم. وقتی پرسیدند: چطور شما توانستید به چنین موفقیتی برسید؟ در پاسخشان گفتم: به نظر من این مسئله تنها به روحانیت شیعه برمی گردد، که بسته به زمان اینقدر این فقه پویا است که یک چیزی ممکن است از حرام به حلال تبدیل شود و برعکس" البته، این صحبت آقای دکتر مرندی در جلسه مورد انتقاد قرار گرفت و یکی از حضار گفت که حلال دین اسلام تا قیامت حلال است و حرامش، حرام؛ آقای دکتر مرندی نیز از ماهی ازون برون مثال آوردند که حرام بوده و حلال شده. 📚خبرگزاری دانشجو # جایزه قهرمانی حلال کردن حرام # فریب روحانیت # داستان خیانت و جنایت خودی ها # سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی 👌فقه و قم را ماله کش پزشکی استعماری در حال اضمحلال غرب نکنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاریخچه قماری به نام بورس به روایت استاد حسن عباسی اگر به تأثیر لقمه حلال در کیفیت نسل ها معتقدید و از لقمه حرام اجتناب می‌کنید، این کلیپ را @AntiBBC
💠آیا شما مخالف واکسن هستید؟ 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن اضطراری بدون قبول مسؤلیت حقوقی عوارض و مرگ و میر هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن نوترکیب پروتئین اسپایکی تکثیر شونده غیر قابل کنترل که برای اولین بار در جهان تزریق می‌شود هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن ژنتیکی و تراریخته ی هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن نانوپارتیکلی قابل ردیابی امنیتی هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن خارجی وارداتی(غربی و شرقی) و خلاف استقلال کشور هستیم. 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن اتحادیه کواکس COVAX مکرون و بیل گیتس صهیونیست هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن مونتاژ داخلی با مواد اولیه خارجی و فرمول مو به مو آمریکایی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن همگانی، جایگزین دارو و درمان شیمیایی و گیاهی بیماران هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن اکسید گرافین مغناطیسی قابل شلیک الکترونیکی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن مرکز سی دی سی آمریکا و آنتونی فائوچی، تنها راوی ویروس کرونا و رانت خوار قانون بایدل هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن شیمیایی ویروس کشته شده یا ضعیف شده ی دارای جیوه و ایجاد کننده ی اوتیسم هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن شیمیایی چندگانه ترکیبی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن شیمیایی غیر طبیعی ادوارد ژنری هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن جایگزین واکسیناسیون غیر طبیعی هستیم! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن های تزریقی مستقیم به خون هستیم(واکسن و داروی خوراکی، تنقیه ای، انفیه ای، چشمی، واژنی، گوشی که بر خلاف خون امکان جذب و مکث و هضم و دفع دارد)! 🔘 ما مخالف واکسن نیستیم! مخالف واکسن غیر کهن و نو پدید و پر عارضه و ریسکی هستیم! 💠 ما موافق واکسیناسیون طبیعی واکسیناسیون ملی واکسیناسیون اختیاری واکسیناسیون مطمئن هستیم. ⚡️تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری یک ضرورت عقلی است؛ نزاع، صغروی است! طبق آموزه های "فقه الطب"، تعریف، مبانی و مصادیق واکسن های کنونی را قبول نداریم و واکسن هایی مؤثر و تجربه شده باتوجه به مبانی فقهی و دینی ارائه داده ایم. 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅✅✅👌 نطق تاریخی دکتر عسگری، نماینده مجلس شورای اسلامی 💢❗️برخی اختیارات ستاد کرونا که محوریتش با وزیر بهداشت است حتی فراتر از قانون اساسی است! 💢❗️ستاد کرونا و وزارت بهداشت در مسائل اقتصادی و کسب و کار و مسائل اجتماعی، برای کشور دارد تصمیم سازی می کند! 💢❗️اعتبارات داده شده به وزارت بهداشت چه دستاوردی دارد؟ 💢❗️برنامه ی وزیر پیشنهادی بهداشت، تقلید محض از سازمان بهداشت جهانی است! 💢❗️کمیته علمی که از دوستان وزیر بهداشت پیشنهادی است گفت برای رمدیسیویر پنج هزار میلیارد تومان هزینه کرده است و هیچ خاصیتی هم نداشته است! 💢❗️معاون وزیر بهداشت میگوید ما از این داروهای شیمیایی استفاده نمی‌کنیم! 💢❗️امضا کردن واکسن از هیچ جا وارد نشود، حالا میگویند از همه جا وارد کنید، تکلیف مردم چیست؟! 💢❗️بالاترین تعارض منافع در وزارت بهداشت است! ✅✅✅کسی که ذی نفع نباشد، می تواند جلوی مافیای دارو را بگیرد! 💢❗️اگر دولت قوی و دولت رئیسی نمی‌تواند این شرایط را تغییر دهد چه کسی می‌تواند😳⁉️ 💢❗️وزارت بهداشت، وزارت پزشکان نیست، وزارت سلامت و مردم است! ✅✅✅ این نطق در مجلس شورای اسلامی برای ثبت در تاریخ ایران پساکرونا هست! .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
خفاش‌ها چی میشن پس؟ 😂 .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
💢 ‏شرکت سازنده واکسن یه درصد کمی از تلفات رو پذیرفته 🔴❗️اما وزیر ما نه !!! 💢وقتی قضیه حیثیتی باشه ترامپ برجام رو پاره کنه 🔴❗️ وزیر ما میگه جسمش پاره شد روحش سالمه هنوز والا بخدا .
🔴 آیا پروتکل ها فقط برای ایران است؟!! این روزها ورزشگاه های کشورهای اروپایی را ببینید. گوش تاگوش تماشاگر نشسته. اصحاب توجیه و ماستمالی می گویند : این ها همگی زده اند! خُب اولاً پس چرا در ایران به واکسن زده ها اجازه نمی دهند تا بدون فاصله گذاری به ورزشگاه بروند؟! ثانیاً مگر پروتکل های کذایی سازمان بهداشت جهانی نمی گوید که حتی با وجود تزریق واکسن باز هم استفاده از ماسک و فاصله گذاری الزامی است؟!! نکند این پروتکل بازی ها فقط برای ایران است ؟!! ✍"قاسم اکبری" واکسن سلاح بیوتروریسم آخرالزمان
⭕️امروز تنگه احد نظام دست کیست؟ در حالی که انقلابی ها و اصول گراها مشغول تقسیم غنایم انتخابات ریاست جمهوری و کسب پست و مقام هستند یک‌ اتفاق خیلی عجیب در کشور شکل گرفته است و تنگه احد را به دست دشمن داده است. در تاریخ ۲۸ مهر، تجمعی در مقابل مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با واکسن اجباری انجام شد. صرف نظر از ماهیت این تجمع، اتفاق مهمی که افتاد این است که علاوه بر این که صدا و سیما و رسانه های رسمی ایران، آن را بایکوت کردند، بی بی سی جنایت کار هم آن را بایکوت و فیلتر کرد!!! سوال: چرا بی بی سی که از بال زدن یک پشه، سوژه علیه نظام می سازد در کنار صدا و سیمای ایران، همچون قیچی، این خبر و خواسته تجمع کنندگان را قیچی کرد؟! بایکوت کردن این موضوع، چه منفعتی برای بی بی سی و سیاست گذاران و حامیان آن دارد؟! پاسخ به این سوال، کلید راه گشای تمام ابهامات کرونایی و واکسن است. کاری که جنگ ۸ ساله، فتنه منافقین، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸، فتنه داعش، فتنه بنزین، فتنه طالبان، تحریم اقتصادی و خرابکاری جریان لیبرال نتوانست انجام دهد، سیاست های WHO، در حال به ثمر رساندن آن است! هر کسی هم که مخالفت کند، انگ بی سوادی، انگ دخالت در کار تخصصی و اخیرا انگ ضد ولایت فقیه و هزار انگ دیگر به او می چسبانند! زیرا این، یک کودتا و یک اشغال نرم است که نباید کسی به آن مشکوک شود! استراتژی این کودتا، بر بستر کرونا هراسی و واکسن قراردارد! آن چیزی که مسئولین، نمایندگان مجلس، امنیتی ها و اکثر انقلابی ها را خام و خواب کرد دو چیز است: ♦️یک. مقایسه آمار ابتلا و کشته های ایران، با کشورهای پیشرفته مثل آمریکا، آلمان، ایتالیا، انگلیس و ...! در این مقایسه، اگر ایران، گرفتار ابتلا است، کشورهای پیشرفته هم گرفتار هستند و لذا ستاد کرونای ایران، زیر بار این همه تحریم، خوب عمل کرده است! غافل از این که این مقایسه و برجسته کردن آن، یک تله ذهنی برای انحراف ذهن مسئولین است. ایران را باید با کشورهای همسایه و فقیر تر مثل یمن، افغانستان، عراق، تاجیکستان و ۵۵ کشور آفریقایی مقایسه کرد تا واقعیت کرونا هراسی مشخص شود؟! ‌زیرا هر کشوری که از WHO کمتر تبعیت کرده است پاک تر است! نمونه اعلا و بی نظیر آن عراق با برگزاری تجمع بی نطیر اربعین با ۱۷ میلیون زائر و بدون رعایت پروتکلها است! ♦️دو. دومین عامل انحراف ذهن اکثر مسئولین، استفاده ابزاری از واکسن زدن رهبر معظم انقلاب و برجسته کردن آن است. در حالی که اولا، از حدود ۲۲ دستور ایشان، فقط این دستور، عین پیراهن عثمان علم شد و بقیه، عامدانه زمین ماند. ثانیا کلید واژه رهبر معظم، واکسن مطمئن بود و صراحتا واکسن آمریکایی و انگلیسی را ممنوع کردند! حال سوال مهم: وقتی ما در داروی کودکان تحریم هستیم آیا تامین واکسن از روی دیوار مهربانی از کشورهای متخاصم، یک تامین مطمئنی هست؟! وقتی خود فایزر اعلام می کند که تحقیقات ما روی زنان باردار کامل نشده است و همزمان، در ایران اعلام می کنند که دو میلیون دوز فایزر برای زنان باردار، وارد خواهد شد، آیا دستور رهبر معظم مبنی بر واکسن مطمئن و ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی رعایت شد؟! وقتی بر خلاف همه توصیه های بین المللی، واکسن کودکان شروع می شود آیا ملاحظه رهبری، در اطمینان به واکسن، رعایت شد؟! و ... این همان تنگه احد است که از دست رفت. ما نمی خواهیم این موضوع را در یک پست عمومی بازتر کنیم لذا صرفا به دو پژوهش آقای دکتر حجت عسگری زاده، ارجاع می دهیم: ♦️طبق پژوهش اول با عنوان «ضرورت توجه به فوتی های کلی در کشور، علیرغم واکسیناسیون عمومی کرونا» ، تعداد مرگهای ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بعد از واکسیناسیون) حدود ۶۰ هزار نفر بیشتر از دوره مشابه سال ۱۳۹۹ است! این ۶۰ هزار نفر، به چه علتی فوت کرده اند؟! ♦️طبق پژوهش دوم با عنوان « مقایسه میان آمارهای رسمی تلفات کرونایی ثبت شده و میزان واکسیناسیون در کشورهای مختلف» اکنون، اکثر کشورهای با پوشش واکسیناسیون بالاتر و از جمله، کشور ملکه الیزابت، درصد ابتلا و مرگ بیشتری دارند! چرا؟! والله العالم. لذا به قطع و یقین، می شود گفت، واکسیناسیون، آن هم به شکل اجباری، صرفا برای مهار کرونا نیست بلکه: یک. آغاز پروژه حکمرانی مجازی است! حکمرانی مجازی، صرفا هول دادن مردم به سمت اینترنت نیست، بلکه حکومت بر مردم با استفاده از فناوری های زیستی است. دو. سالی دوبار واکسن برای هر فرد، یک کاسبی اقتصادی با سود بالاست. سه. خالی کردن خزانه جمهوری اسلامی و خنثی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی است. و بی بی سی خبیث، مایل نیست ذهن ها به سمت فهم این موضوعات متوجه شود. پی نوشت: یک. کرونا هست ولی کرونا هراسی دروغ است. دو. هر کسی واکسن مطمئن سراغ دارد بزند. سه. برای پی بردن به دروغ کرونا هراسی، تناقضات، تعارضات و بعضا دروغهای گفتاری، آماری و عملکردی مسئولین مربوطه در داخل و خارج از ایران را ردیابی کنید. والسلام. دوم آبان ۱۴۰۰
42.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم تجمع مردم عزیز رشت در دوم آبان مخالفان واکسن را بیسواد و ترسو خطاب میکنند ... تجمع باعث افشای این حقایق است ☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وقتی میگیم‌ همش کار انگلیسیه 👌 منظورمون همینه ✡☠ مستر جیکاک /خفن ترین و ماهرترین جاسوسی که دنیا به خود دیده است ❌ الان هم شک نکن ایران پر است از آنوسی های جهادی و انقلابی بسیار موجه که مدیریت نظام را برعهده دارند
‏🔴٦٠ سال طول كشيد واقعيات ٢٨ مرداد را بفهمى ‏🔴٤٠ سال طول كشيد نقش نفوذيها در انقلاب را بفهمى ‏🔴٢٠سال طول كشيد ١١ سپتامبر را بفهمى 🔻‏انتظار بيش از حد است كه واقعيت كرونا را ظرف ٢ سال بفهمى…تازه اگر بخواهى بفهمى! ➖➖➖➖➖➖➖ فتنه اکبر آخرالزمان
لایو زنده سه شنبه ساعت ۱۹ واکسن اجباری هست یا نیست؟ (بررسی علل غیر قانونی بودن واکسیناسیون اجباری) https://instagram.com/stories/aghahsho/2692397515644479928?utm_source=ig_story_item_share&utm_medium=share_sheet
🔺عین الهی از استادش مرندی یاد گرفته که نون توی فقه پویاست! 💎اوزون برون و کنترل جمعیت💎 🔹دکتر سید علیرضا مرندی: "وقتی سازمان ملل جایزه جمعیت را به من می‌داد، خبرنگاران زیادی دنبال این بودند که من از خودم قهرمان بسازم. وقتی پرسیدند: چطور شما توانستید به چنین موفقیتی برسید؟ در پاسخشان گفتم: به نظر من این مسئله تنها به روحانیت شیعه برمی گردد، که بسته به زمان اینقدر این فقه پویا است که یک چیزی ممکن است از حرام به حلال تبدیل شود و برعکس" البته، این صحبت آقای دکتر مرندی در جلسه مورد انتقاد قرار گرفت و یکی از حضار گفت که حلال دین اسلام تا قیامت حلال است و حرامش، حرام؛ آقای دکتر مرندی نیز از ماهی ازون برون مثال آوردند که حرام بوده و حلال شده. 📚خبرگزاری دانشجو # جایزه قهرمانی حلال کردن حرام # فریب روحانیت # داستان خیانت و جنایت خودی ها # سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی 👌فقه و قم را ماله کش پزشکی استعماری در حال اضمحلال غرب نکنید!