eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئوهایی که لحظه به آتش کشیدن هتل محل اقامت پدر موشکی اسقاطیل در عکا را به تصویر می‌کشد 🔺این ویدئو ثابت می‌کند که هتل بر اثر پرتاب کوکتل مولوتف و اتفاقی به آتش کشیده نشده و برنامه‌ای کاملا دقیق و حساب شده بوده و عملا این یعنی ترور پدر موشکی رژیم صهیونیستی در محل اقامتش. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️جناب رئیس مجلس علیکم بالشفافیت و وعده‌های انتخاباتی 🔹رئیس مجلس در نشست علنی امروز و در جریان بررسی دستور کارها، با انتقاد از شرکت نکردن برخی نماینده‌ها در رأی‌گیری گفت: 🔹اسامی دوستانی را که در رأی‌گیری شرکت نمی‌کنند و خسته هستند، اعلام می‌کنیم. 🔹عده‌ای از نمایندگان هم واکنش مثبتی به این مسئله داشتند. پ‌ن: جناب قالیباف با تصویب شدن طرح شفافیت، دیگر نیاز به این اخطارها نیست. 🔸طرحی که به گفته برخی از نمایندگان، آمدنش در صحن دست هیئت رئیسه می‌باشد و با اینکه اعلام شد در دستور کار قرار گرفته، هر بار به دلایلی عقب می‌افتد. 🔺لطفا هیئت رئیسه خود شفاف بگوید دلیل این همه معطلی در آمدن این طرح به صحن علنی چیست؟ .
. ✅👌 پیش‌بینی‌ای که بر اساس سنت‌های الهی به حقیقت پیوست سکانس ۱: رهبر انقلاب: تجهیزات عربستان به زودی به دست رزمندگان اسلام خواهد افتاد. (۰۱ فروردین ۱۳۹۸) سکانس ۲: تویوتاهای سفارشی با قدرت بسیار خوب و سیستم تعلیق بسیار بهبودیافته‌، نو و پر از بنزین یکجا غنیمت رزمندگان یمن. (۲۶ آبان ۱۴۰۰) .
🔴 دیدار "الهام علی‌اف" با بدکاره‌ عالم سیاست صهیونیست‌ها 🔺علی‌اف هفته گذشته دو دیدار متوالی به فاصله یک روز با "تزیپی لیونی" مقام ارشد اطلاعاتی اسرائیل داشت. 🔸تزیپی لیونی عامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به‌خاطر برقراری ارتباط جنسی با سران کشورها برای کسب اطلاعات به نفع این رژیم منحوس به یک بدکاره سیاسی شهرت یافته است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف وزیر خارجه سابق انگلیس درباره بدهی‌های انگلیس به ایران؛ روشن است که ما این پول را به ایران بدهکاریم و باید آن را پرداخت کنیم! 👤 جک استراو: 🔺واقعیت این است که ما این بدهکاری را از سال ۱۹۷۹ تا امروز به ایران داشته‌ایم و دو وزیر خارجه پیشین در این رابطه با من هم‌نظر هستند که این بدهی باید پرداخت شود! .
رهبر انقلاب: وقتی می‌گوییم واردات ممنوع، نباید قیمت محصولات داخلی را افزایش داد 👤 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: 🔺وقتی یک محصول دانش‌بنیان در داخل تولید می‌شود، نباید واردات مشابه آن انجام شود. 🔹البته مجدداً عده‌ای مانند قضیه لوازم خانگی جنجال نکنند که چرا نباید از فلان کشور واردات انجام شود، زیرا لازمه رشد شرکت‌های داخلی، ایجاد بازار داخلی برای آن‌هاست. 🔹البته وقتی جلوی واردات گرفته می‌شود، بنگاه داخلی نیز وظایفی دارد و نباید با استفاده از این موقعیت، قیمت‌ها را افزایش یا کیفیت محصول را کاهش دهد. 🔹سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از تولید ناخالص داخلی که الان ۱ درصد است، باید حتماً افزایش یابد و در طول سه تا چهار سال، حداقل به ۵ درصد برسد. 🔹در برابر تحریم، هر جا تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور زیاد بود، بر مشکلات فائق آمدیم. 🔹باید با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع بزرگ مانند خودروسازی نیز دانش‌بنیان شوند.
♨️ شهیندخت مولاوردی، از تقدیم اسناد طبقه‌بندی شده‌ی جمعیت به صندوق جمعیت سازمان ملل تا توییت دلسوزی برای فرزندآوری خانواده‌های ایرانی 🔹️ با تصویب و تایید قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۲ آبان‌ماه سال جاری یکی از منتقدین جدی به مواد این قانون، شهیندخت مولاوردی معاون زنان سابق بود. 🔸️ ایشان در توییت‌های خود قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را پولپاشی و بگیر و ببند خوانده است درحالی که این قانون سعی دارد با حمایت از خانواده‌ها در بخش‌های گوناگون به ویژه اقتصادی، از دغدغه‌های مردم بکاهد و از طرفی با جلوگیری از افرادی که از سر سودجویی و تامین منافع خود جان مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند سطح سلامت جامعه و توان جمعیتی کشور را افزایش دهد. 🔹️ خانم مولاوردی در حالی با نگاهی دلسوزانه در خصوص جمعیت و حمایت از خانواده‌های ایرانی توییت زده است که چندی پیش به دو اتهام به دادگاه رفت که یکی از آن‌ها " در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با پوشش مسئولین نظام با هدف برهم زدن امنیت کشور از طریق انعقاد قرارداد با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد" بود و در همین خصوص نیز در دادگاه بدوی مجرم شناخته شده و به دو سال حبس تعزیری محکوم شد. ✅ کانال واحد سلامت مؤسسه مصاف(سلام) @masaf_salam
این فاجعه احمقانه حقیقت داره؟!!! 🔺متأسفم برای وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس بابت این خیانت در حق محرومین و مردم. 🔸چرا پول این قراردادهای احمقانه رو از اون مدیری که امضا کرده نمی‌گیرید؟! 💬 علیرضا گرائی .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸دستورات ضد و نقیض ستاد کرونا از اول شیوع ویروس تا کنون! 🔸با وجود این همه تغییر در دستورات، چطور می توان به واکسن اعتماد کرد؟! پ. ن: برخی از بزرگواران طرفدار واکسن، منتقدین واکسن را "سردمداران" میخوانند!! 😐
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بابا سنگ پا😳😳😳 ❌مهندسی ژنتیک یعنی این☝️❌ واکسنی بسازی که بیشتر برای قشر جوان و مولد جامعه خطر آفرین باشد.😳 ❌لخته شدن خون و ایست قلبی و سکته مغزی بیشتر در جوانان و نوجوانان رخ می دهد. علاوه بر آمار این هم مدرک👆❌ .
✅🌟تجربه تعدادی از دوستان که گرفتن و درمان شدن : ** تمامی موارد باید زیر نظر پزشک طب سنتی و با توجه به طبع و مزاج شما انجام شود. ممنوعات: ماست و کره و پنیر و شیر و هرچی که سردی باشه مثل خیار،گوجه، ماهی و.... (اگر در بیمارستان بستری است غذای بیمارستان رو نخورید) قرصهای فاویپیراویر و هیدروکسی کلروکین رو نخورید. بهترین گوشت، گوسفندی هست - گوشت ماهی و مرغ و گاو ممنوع است. عسل زیاد مصرف شود. (خصوصا افراد کم اشتها حتما عسل بخورند) مواظب کمبود آب بدن باشید ( حتما آب جوشیده ولرم شده استفاده کنید) با آب جوشیده و عسل و آبلیمو شربت درست کنید و بیاشامید. اگر میتونید حتما حجامت تر ( بادکش با خونگیری) تحت نظر پزشک طب سنتی نجام بدهید. بخور جوش شیرین انجام دهید ( با روش دکتر روازاده) و سعی کنید عرق کنید. دما منزل را زیاد نگذارید . دما کم هم نباشد برای دفع تب خودش یا یکی از همراهاش بر بالینش دعای نور بخواند. اگر بیمار بی حال است بهتر است با نظر پزشک سرم مناسب وصل کند چون بیماران کرونایی بخاطر کم اشتهایی نمیتونن غدا بخورن و همین موضوع باعث ضعیف تر شدن آنها می شود. دعای سریع الاجابه و تجربه شده برای دفع تب: بسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ، فِى كِتابٍ مَسْطُورٍ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ، عَلىٰ نَبِيٍّ مَحْبُورٍ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِي هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْكُورٌ . وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِينَ. این دعا را بر بالین مریضی که تب داره بخوانید علاوه برنکات بالا که بصورت تجربی درمورد درمان کرونا گفتم ؛ آب سیب طبیعی هم معجزه است برای سردرد شدید میتونید از شیاف استامینوفن استفاده کنید (‌قرص و قطره ممکنه باعث حالت تهوع بیمار بشه) اثر شیاف سریعتر است. همچنین مالیدن روغن سیاه دانه (ماساژ) رو ملاج سر خیلی موثره (فقط دقت کنید که بیمار به سیاه دانه حساسیت نداشته باشه ؛ میتونید با مالیدن کمی سیاه دانه به پشت دست بیمار و نیم ساعت صبر کنید اگر دستش، خارش یا پف کردگی نداشت یعنی حساسیت نداره) برای بدن‌درد میتونید پشت از کتف تا کف پا رو با روغن زیتون، روغن‌مالی و ماساژ بدید. بادکش هم خیلی موثره برای کاهش درد بدن بیمار میتونه داخل وان آب گرم ده دقیقه بشینه (فقط مواظب باشید دوهوایی نشه و هوای حمام بسته نباشه که تنگی نفس پیدا نکنه ) @SarihNews در روز یک یا چند قاشق عسل به بیمار بدید تا قدرتش بازیابی بشه صبح‌ها یه صبحانه خوب: سیب رنده شده مخلوط با عسل بای درمان درد استخوان و بدن: کولر استفاده نشود.چون عرق کردن برای بیمار خوبه اگر سرفه دارد بهتر است بصورت سجده قرار گیرد و سرفه کند شرب آلرگارد یا شرب مدبر غدیر استاد طالقانی هم معجزه است. داروی موسوم به امام کاظم ع هم بسیار خوب و بی ضرر است. بادکش ریه بسیار معجزهآساست... توسط یک پزشک سنتی انجام بشه بهتره غرغره‌ی آب نمک هرروز قبل و بعد از غذا انجام شود .
اجبار کدوم زنجیره را قطع می کنه .
پی پی سی از چی و کی و چه سیاستی حمایت میکنه؟؟؟ من در شهر خودم چند نفر میشناسم که دقیقا بعد از واکسن یا سکته کردن یا لخته خونی گرفتن مردن! اینکه بی‌بی‌سی داره بنفع واکسن‌های ایران دروغ میگه برای شما عجیب نیست!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 پیغامی دردناک از شخصی که ضد واکسن ها رو مسخره میکرده اما الان همکارش فوت کرده و دچار لخته خونی شده 🔷 البته این پیام برای پیج ما نیست و در پیج دیگری بود و چون جالب بود تصمیم گرفتیم منتشرش کنیم 🇮🇷🚥اخبار صریح و دقیق🔽 @SarihNews .
⭕️رهبر انقلاب: وقتی می‌گوییم وارادات ممنوع، نباید قیمت محصولات داخلی را افزایش داد 🔻وقتی یک محصول دانش‌بنیان در داخل تولید می‌شود، نباید واردات مشابه آن انجام شود. البته مجدداً عده‌ای مانند قضیه لوازم خانگی جنجال نکنند که چرا نباید از فلان کشور واردات انجام شود، زیرا لازمه رشد شرکت‌های داخلی، ایجاد بازار داخلی برای آنهاست. 🔺البته وقتی جلوی واردات گرفته می‌شود، بنگاه داخلی نیز وظایفی دارد و نباید با استفاده از این موقعیت، قیمت‌ها را افزایش یا کیفیت محصول را کاهش دهد. 🔺سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از تولید ناخالص داخلی که الان یک درصد است، باید حتماً افزایش یابد و در طول ۳ تا ۴ سال، حداقل به ۵ درصد برسد. در برابر تحریم، هر جا تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور زیاد بود، بر مشکلات فائق آمدیم. 📛باید با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع بزرگ مانند خودروسازی نیز دانش‌بنیان شوند. .
. برگزاری اولین جلسه مناظره در باره واکسن کرونا در مشهد از ساعت ۱۷ الی ۲۱ امشب ۲۶-۸-۱۴۰۰ اولین مناظره کرونا در مشهد با حضور دو پزشک موافق و‌ دو پزشک مخالف واکسن کرونا در تالار این سینای این شهر برگزار شد. چند نکته از این جلسه: - موافقان واکسن اعتراف داشتند که انتقادات جدی در باره برنامه واکسیناسیون کشور داشته و دارند. - اکثریت مستمعین حاضر در جلسه از مخالفان واکسن بوده و بدون ماسک در جلسه حاضر شده بودند. - در چند نوبت سخنان موافقان واکسن، با اعتراض شدید حاضران مواجه گردید. - یکی از خانمهای مستمع حاضر در جلسه به عنوان مخالف واکسن دقایقی صحبت کرد و مدعی شد رسانه‌ها از انتشار عوارض واکسن منع شده‌اند که با تشویق شدید حضار مواجه شد. - مدیریت اجرای مناظره با جناب آقای زکریا بود که علیرغم عزادار بودن و درد بیماری در جلسه حاضر شده بودند و جای تقدیر داشت. - این جلسه باعث آشنایی بیشتر گروه‌های مختلف طب اسلامی و سنتی مشهد شد و تا دقایق طولانی پس از پایان جلسه، گپ و گفت ادامه داشت. - برخی حاضران قصد دارند گزارش تصویری از صحبتهای ردوبدل شده تهیه و منتشر کنند که در صورت وصول، به اطلاع اعضاء کانال خواهد رسید. . —————————— ✅ بروزترین پایگاه خبری‌ طب اسلامی @t_124ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅خدایا ممنونیم که لیبرالها و دشمنان اسلام رو از احمقها قرار دادی. خودشون حرفهای خودشونو تکذیب میکنند. قسمتی از مناظره پریشب. پ ن: ولی اینکه واکسنهای قبلی از واکسنهای کرونا عوارض شون بیشتر بود رو قبول نداریم چون در بروز انواع عوارض گوناگون مدال ... کسب کرده😔😔😔❗️ .
فروهرکنش وقتی اعتراض کرد که چرا دونفر به یک نفر شده، دلاوری ناجوانمرد گفت ما نمی دونستیم اقای امیرحسین جمشیدی موافق واکسنه😂😂😂😂 فروهرمنش جواب داد که: اینها که حتی بیانیه دادن که ما موافق واکسنیم! پ.ن: جناب دلاوری و صداوسیما! واقعا خاک عالم برسر دروغگویتان کنند که مثل ...دروغ میگید!! جناب دلاوری توخودت هم نفر سوم موافق و واکسن‌پرست بودی که! این شد مناظره؟؟ سرجمع ۶ دقیقه مخالف صحبت کرد و ۲۴‌ دقیقه موافقین 😳😳😳 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅✅✅👌مناظره مشهد 😍 ۲۶ آبان ۱۴۰۰ روانشناس مدعو : با مناظرات معلوم شد مخالفان واکسن بی سواد نیستن در حالی صدا و سیما طوری القا کرده بود که اینها بی سواد و جذامی هستن !!! در روانشناسی عامل خیلی از این مرگ و میرهای هراس افکنی و القای ترس ۲۴ساعته از طرف رسانه بوده . .
💢 راستی یادتان هست مینو محرز گفته بود به کسانی که از واکسن ایرانی دچار عوارض می‌شوند دیه تعلق می‌گیرد⁉️ سرپرست مرکز مدیریت آمار: ۲۰۷۲ نفر تا دو هفته بعد از تزریق دز دوم واکسن کرونا فوت کرده‌اند () آیا کسی از خانواده ۲ هزار نفری دیه دریافت کرد؟ آیا کسانی که دچار عوارض جبران ناپذیری ناشی از تزریق دز اول و دوم شدند دیه دریافت کردند؟ بسیار جالب است واکسن هم می‌کشد هم عوارض دارد هم دیه ندارد هم اجباری است .