eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 دوازده قدم برای سلطه جهانی قدم اول: همه‌گیری قدم دوم: ایجاد ترس قدم سوم: تحمیل قرنطیه قدم چهارم: اغراق در تعداد قدم پنجم: اجبار ماسک قدم ششم: عادی سازی ردیابی قدم هفتم: پاسپورت سلامت قدم هشتم: تأسیس دکل‌های ۵جی قدم نهم: اجبار واکسن قدم دهم:جامعه بدون نقدینگی و اسکناس قدم یازدهم: میکروچیپ RFID قدم دوازدهم: نظم نوین جهانی/سلطه امّا... نور بر تاریکی پیروز است! و مکروا و مکرالله، والله خیرالماکرین افراد شرور از انسان‌های باایمان و نیکوکار نفرت دارند و برای آنها توطئه می‌چینند؛ اما خداوند به آنها می‌خندد! زیرا میبیند روز شکستشان نزدیک است. يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرى إِنَّا مُنْتَقِمُونَ در آن روز آن‌ها را با قدرت عظيمى خواهيم گرفت؛ به يقين ما آن‌ها را مجازات خواهيم كرد. (دخان/۱۶) به امید ایجاد نظم حق جهانی با صلح و عدالت مهدوی...! زنده است چون جهاد با صهیونیزم زنده است.... یعنی بصرت شناخت دشمن حتی در لباس WHO قهرمان مبارزه با صهیونیزم بود که حتی در قالب کمک به سوریه به داعش کمک میکردند ... بصیرت عامل نجات از غربال آخرالزمان....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷نماهنگ عربی با زیرنویس فارسی خون سرخ‌ات سرور رنگ‌هاست ❤️🌹نماهنگ عربی "قسماً يا قاسم" کاری از هنرمندان لبنانی و تدوین یمنی‌هاست که در پاسداشت مقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تهیه شده است 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خیییییییییلی مهم👆👆👆 فلیَنظُرِ الاِنسانُ اِلی طَعامِه آیهِ ۲۴ سوره عبس انسان باید به طعامش بنگرد ❌یعنی هرچیزی را در بدن وارد نکند این آیه شامل تزریق هم می‌شود (آمپول و سرم غذایی) سرنگ جای تفنگ را گرفته است بحث مفصل بود… اما العاقل یکفی بالاشاره .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر boris dragin از سوئد ❌بیماری کرونا یک همه گیری ساختگی است شیوع کرونا درواقع حمله به حقوق بشر و آزادی‌های ما است شما باید کاملاً دیوانه باشید تا واکسن‌های آزمایش نشده را از یک تولید کننده جنایتکار بپذیرید به نظر شما هیچ شرکت بیمه‌ای وجود دارد که حاضر باشد چنین واکسنی را بیمه کند؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوسال قبل، در جمعه، هفته دوم دی‌ماه حاج قاسم را شقی‌ترین آدم‌ها به شهادت رساندند.... اما تو زنده‌تر شدی.... بوقت حاج قاسم .چه تصادفی؟! حاج قاسم را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چقدر زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم جهانی را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری باقی مانده باشد زنده است چون جهاد با صهیونیزم زنده است... قهرمان مبارزه با صهیونیزم جهانیست... .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
. ⭕️ زبان نوشتاری ما داره شبیه به زبان ۴ هزار سال پیش میشه .
ساختار نظام سلامت کشور باید مستقل از WHO گردد . تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقت کردین!!!!!!!!!!!!!!!! گلوبالیستها در زمان زنده بودن سردار ،جرأت پیاده کردن نقشه شوم خود و فتنه کرونا را نداشتن!!!!!!!! ودرست بعد از کشتن او فورا دست بکار شدن !!!!! فهمیدن قراره سردار با کارت ملی ما ها رو به مکه و عراق و سوریه و....بفرسته !!!! حالا باید با کارت تأیید WHO اتوبوس سوار بشیم و ........😔
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 تا وقتی چنین است جامعه ما اسلامی نیست ۱۵ ماه از انقلاب گذشته بود که شهید بهشتی اینچنین حمله کرد به حکومت براستی اگه الان بود بعد ۴۲ سال این وضعیت رو میدید چه میگفت؟! امروز اگه شهید بهشتی بود خیلی از ماها او را ضد انقلاب!همصدا با دشمن خطاب میکردیم! بله یه برچسب عدالتخوار!!ضدولایت!افراطی ...به ان‌میچسباندیم و تمام!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣🙄بالاخره👇 اولین اعتراف صدا و سیما بر عوارض واکسن بر نوجوانان👇👇👇❗️ نوش دارو بعد از مرگ سهراب و تزریق سم عقیم سازی و مرگ به نسل آینده 😷مثل اینکه یواش یواش داره گندش درمیاد . 🤫اعتراف تلخ صدا و سیما: کرونای امیکرون بیشتر در کشورهایی که واکسن زده اند شیوع پیدا کرده است . 📣📣📣📣📣📣📣نشر این پست جهت اطلاع عموم صدقه ی جاریه است .
27.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌✈️کمتریل (دنباله شیمیایی) چیست⁉️ این ویدیو به طور مختصر، به بیان پشت پرده دنباله های شیمیایی (کمتریل ها) پرداخته است. عوارض فلزات و سموم موجود در کمتریل ها. ارتباط این مواد سمی با تکنولوژی فایوجی. .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅⭕️خانم دکتر کری مدج افشا می کند او حقیقتا خدا پرست هست واقعاً اشکم در آمد واقعاً آدم غبطه می خوره به مهربانان عالم چطور خودشون رو به خطر می اندازند بخاطر انسان بودن و خدایی بودنشون و یک عده به ظاهر خدا پرست نیم نگاهی هم به این همه نگرانی و اظطراب دیگران نمی اندازند!!!! .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
روحشان شاد. .
📍📍چند نکته در خصوص واکسن کوبایی سوبرانا یا همون پاستوکوک که موسسهء پاستور، خط مونتاژ این واکسن را گرفته است: این واکسن تمام کوبایی هست و برخلاف ادعای مسوولان بهداشت، به هیچ عنوان کار مشترک نیست. مطابق ادعای فاینشنال تایمز (https://b2n.ir/y65911 )، آقای طبرسی (https://b2n.ir/d08275 ) و خبرگزاری فانا (https://b2n.ir/a48813 )، این واکسن تمام کوبایی است که تنها فاز 3 آزمایش بالینی آن در ایران انجام شده است. نشریهء نیچر هم این واکسن را تمام کوبایی اعلام کرده (https://b2n.ir/u49013 ). بعلاوه، در سایت رسمی ثبت کارآزمایی بالینی وزارت بهداشت هم از این واکسن، با عنوان کوبایی یاد شده است (https://fa.irct.ir/trial/54833 ). مطابق آنچه که در سایت شرکت فینلای، حول قرارداد مشترک ایران و کوبا ذکر شده، قرارداد مذکور، Technology Transfer Agreement یعنی قرارداد انتقال تکنولوژی است (https://www.finlay.edu.cu/blog/joint-statement-of-finlay-vaccine-institute-and-pasteur-institute-of-iran/ ). واکسن سوبرانا، از پروتئین‌های تاجی ویروس کرونا که در آزمایشگاه ساخته شده‌اند، برای تحریک دستگاه ایمنی استفاده می‌کند. این پروتئین‌ها در مرحله بعدی با سم غیرفعال کزاز که یک آنتی‌ژن قدرتمند برای تقویت تولید پادتن در بدن به شمار می‌رود، ترکیب می‌شود (https://b2n.ir/s06650 ) این واکسن منحصر به فرد است، زیرا تنها واکسن مزدوج (کنژوگه) است که دامنه اتصال دهندهء گیرندهء ویروس را با یک فرم غیرفعال کزاز ترکیب می کند تا بتواند پاسخ ایمنی را افزایش دهد. اساساً واکسن مزدوج، از ترکیب یک آنتی ژن ضعیف با یک آنتی ژن قوی ساخته می شود تا سیستم ایمنی بدن پاسخ قوی تری به آنتی ژن ضعیف داشته باشد. (https://b2n.ir/s90113 ). در ضوابط آزمایشی این واکسن هم عنوان شده که اگر کسی در 3 ماه گذشته واکسن کزاز زده، نباید این واکسن رو بزنه (https://b2n.ir/j34656 ) ❌❌در واقع، تنها واکسنی💉 که در دنیا از این نوع پلت فرم استفاده کرده، و ترکیب کرونا و کزار هست، واکسن سوبراناست و لذا هیچ نمونهء مشابهی ندارد که بتوان مطالعهء مقایسه ای و تطبیقی بر روی اثرات آن انجام داد و اینکه مثلاً نمونه‌های مشابه، چه ساید افکت‌هایی داشته‌اند، هیچ چیزی نمی دانیم! ❌❌ و مع الاسف این واکسن به گفتهء علیرضا رییسی، قرار هست به دانش آموزان ایرانی تزریق شود (https://b2n.ir/m29004 ) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال های و حاکمیت مجازی .
❌واکسن های ژنی و دوزهای تقویتی پیش رو❌ 🔹 خبرگزاری فانا: "واکسن ویروس غیرفعال شده توانایی تحریک سیستم ایمنی به عنوان دوز بوستر را ندارد!" (و این فقط واکسنهای ژنی هستند که می توانند، چنین تحریکی را ایجاد کنند) https://b2n.ir/n19073 🔺مفهوم این خبر چیست؟ 🔸اساساً آیا این واکسنها توانایی تحریک ایمنی در دوزهای 1و2 را داشتند؟ 🔸نتایج تحقیق شیراز را به یاد آورید: "اثربخشی واکسن سینوفارم در پیشگیری از ابتلا به کرونا: فقط 5%!" قبلاً هم از نتایج تحقیقات مختلف در دنیا، درخصوص ناکارآمد بودن سینوفارم (که عمدهء واکسن تزریقی ایران است) نوشته بودم: https://b2n.ir/z55786 ❗️قبلاً خبرهایی درخصوص اینکه باید از واکسنهای ژنی برای دوز بوستر استفاده کرد (https://b2n.ir/k36632 و https://b2n.ir/r47730) خوانده بودم، اکنون هم شواهد علمی برای این موضوع ارائه می دهند! ⭕️و گویا ملتی که سینوفارم و برکت و... زدند، عملاً هیچ چیزی عایدشان نشده مگر اینکه واکسن ژنی بزنند! 🔻به نظر می رسد که در آیندهء نزدیک، شاهد روند فزایندهء واردات واکسن های ژنی باشیم... ⁉️اما واکسن ژنی در ایران توسط چه شرکتهایی تولید می شوند؟ ⭕️شرکت سل تک فارمد سازندهء واکسن با پلت فرم mRNA است:https://b2n.ir/e47778 و از توابع بنیاد برکت https://b2n.ir/y62077 است خرداد ماه امسال، آقای مخبر، خبر از ساخت واکسن ژنی DNA و mRNA در ایران را دادند https://b2n.ir/g87255 ⭕️همین طور، دکتر حسن جلیلی عضو هیأت مدیرهء برکت در زمستان گذشته، خبر از ساخت این نوع واکسنها داده بودند https://b2n.ir/141709 . . . 🔺در بحث با بسیاری از مدافعان سرسخت واکسن این را تجربه کرده ام که بارها تاکید می کردند که واکسنهای ایرانی، همه از نوع ویروس کشته هستند، لذا ایمن هستند، و ما واکسن ژنی نداریم، پس مشکلی متوجه مان نیست... اکنون، واکنش اینان، نسبت به واکسنهای ژنی ایضاً ایرانی، چه خواهد بود؟ ❌واکسن ژنی، از هر نوعی و ساخت هرکشوری که باشد قطعاً یسیار خطرناک است، قبلاً هم در این خصوص گفته شده بود https://b2n.ir/g19877 ✔️یکی از معروف ترین موارد مربوط به این موضوع، همان نامهء 2500 پزشک است: https://b2n.ir/k22415 🔸اما حالا، احتمالاً این خبرها کمرنگ می شوند و روز به روز از معجزات واکسن های ژنی بیشتر گفته خواهد شد. ❓آیا بازهم باید از واکسیناسیون فله ای کرونا، با دوزهای تقویتی 3 و 4 و n، دفاع کرد؟ ⁉️اونهایی که واکسن زدند، تا دوز چندم، پای کار واکسن هستند؟ .