eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | تشییع پیکر شهید سلیمانی حقیقت ملت ایران را نشان می‌دهد 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | پشت پهلوی در مبارزه با نهضت مردم ایران به حمایت امریکا گرم بود 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | محاسبات آمریکایی‌ها همیشه غلط بوده است 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | طبیعت استکبار با جمهوری اسلامی مخالف است 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | شخصیت‌های دینی در اوج غیرت و عقلانیت قرار دارند 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | زنده ماندن یاد شهید سلیمانی از دیگر مصادیق اشتباه‌های محاسباتی دشمن است 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | تشییع پیکر شهید سلیمانی حقیقت ملت ایران را نشان می‌دهد 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
📽 گزارش تصویری | ارتباط تصویری رهبر انقلاب با مردم قم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | مجاهدت‌های مسئولان برای حل مشکلات باید ادامه پیدا کند 🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری مردم قم .
امام خمینی(ره): 💫 اساس عالم بر تربیت انسان است 💠 دوره اخلاق در فضای مجازی 🎞🎙 با تدریس حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی(ره) 🔗 https://24on.ir/g/9/9 📲 دوره جامع آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای ➕🔖 گواهی‌نامه دانشگاه جامع امام حسین(ع) 👨‍🏫 با تدریس استاد مؤمن‌نسب، استاد جاویدنیا و استاد آل‌داود 🔗 https://24on.ir/g/1/9 🛡 دوره مبانی امنیت در فضای مجازی 👨‍🏫 با تدریس استاد سیدعلیرضا آل‌داود 🔗 https://24on.ir/g/6/9 ⚖ دوره کلیات جرایم رایانه‌ای و حقوق سایبری 👨‍🏫 با تدریس استاد جواد جاویدنیا 🔗 https://24on.ir/g/7/9 #⃣ 🇮🇷 جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
آنچه امروز به‌عنوان نظریه‌ی پایه‌ی طراحی جنگ‌ها و از سوی دشمن به‌کارگرفته شده، تماماً ذیل مفهوم و دانش سایبرنتیک است که سال ۱۳۹۷، کلیات فلسفی و نظری آن به‌همراه بیان استعداد ‌و سازمان رزم دشمن در این حوزه در کتاب: 📔 «نظریه‌ی جنگ در عصر سیستم‌های فرماندهی و کنترل» مطرح و منتشر شد. ❌ اما جریاناتی مانع شدند که ناشر محترم، کتاب را به‌صورت عمومی عرضه نماید!! 💢 کدام جریان است که مانع هرگونه کار علمی و تبیینی نسبت به افزایش فهم مردم از دشمن و مبنای امروزی حاکمیت وی یعنی است⁉️ 💠 بخش‌هایی از کتاب: فهم دقیق از منظر علمی و عملی و همچنین میزان وابستگی رقبا و دشمنان به آن در میدان نبرد، یکی از شروط اساسی جهت کسب برتری و پیروزی است. از سوی دیگر شرایط امروز جهان از حیث تکنولوژی‌های نظامی و طرح‌ریزی‌های راهبردی به‌گونه‌ای است که انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک، نظریه‌ی جنگ و به‌تبع آن تمامی مؤلفه‌های اصلی جنگ سخت تغییر نموده و بازطراحی شود. مبنای نظریه‌ی نوین جنگ «اخلال در سیستم‌های فرماندهی – کنترل» است و محرز شده که این تغییر بزرگ ابتناء بر اصالت یافتن فضای بیرونی زمین به‌عنوان محل جنگ‌های آتی و محوریت دانش سایبرنتیک به‌عنوان علم اصلی طرح‌ریزی جنگ دارد… ✍️مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
⬅️ از زندگی مردم در فضای مجازی گفته می‌شه؛ ولی رهبری عزیز پس از یادآوری این چیزها میگن اون چیزی که عرض بنده است و من روی آن تکیه دارم، فضای مجازی است. اصل اینه! 🔺یا اینستا و واتس‌اپ باید اختیار این دو فضا رو در کشور به ما بدهند یا بروند پی کارشون... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سید مجید حسینی : پزشکان به دروغ می گویند که اگر تعرفه ها را نجومی نکنید ما مهاجرت می کنیم.😏😏😏 اگر راست می گویید می توانید مهاجرت کنید بفرمایید مهاجرت کنید😂😂😂 این را بدانید بسیاری از پزشکان امکان مهاجرت ندارند!!! .
⚜️ امام امیرالمومنین علی علیه السلام: «أَنَّهُ كَانَ‌ لَا يَأْكُلُ‌ الْكُلْيَتَيْنِ‌ مِنْ غَيْرِ أَنْ يُحَرِّمَهُمَا لِقُرْبِهِمَا مِنَ الْبَوْلِ.» پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله)، قلوه (کلیه) نمی‌خورند و دلیلش را می‌گفتند چون به محل ادرار نزدیک است، اما قلوه را حرام نکردند. (مکروه است) 📚 منبع : صحیفة الإمام الرضا علیه السلام، ص۶۴ ❌❌❌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ ایست قلبی هنگام مسابقات ورزشی، این بار در قطر ❌ نتیجه اعتماد به طب شیمیایی
حتما با دقت بخوانید👇👇 توحید در رزاقیت 🔸خیلی از افراد برای فرزند آوری صحبت از شرایط اقتصادی و مشکلات موجود در کشور - به خصوص در سالیان اخیر که مساله تحریمها هم زیاد شده است- می کنند. 🔸آنها این طور عنوان می کنند که بالاخره فرزندآوری بدون هزینه نمی شود، امکاناتی مانند مسکن، هزینه های تولد، هزینه های بعد تولد، هزینه پوشک و... 🔸به نظر میرسد اولین مشکلی که خیلی از افراد در بحث رزق و روزی با آن دست به گریبان می شوند مشکل اعتقادی است. 🔸گویا به نوعی در حوزه بینشی خود فقط خدا را تنها روزی رسان ندیده و برای خودشان نیز سهمی از رازقیت در نظر دارند. به زبان ساده تر، مهمترین اصل اعتقادی ما مسلمانان، توحید است. بهترین ترجمه «توحید» در زبان فارسی کلمه «فقط» است. وقتی می گوییم خداوند توحید در رازقیت دارد، یعنی «خدا فقط رازق است». در نتیجه هیچکس غیر خدا رازق نیست. 👈 پس اگر من برای خودم نیز سهمی از رازقیت در نظر داشته باشم، قطعاً دچار شرک شده ام. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در زمان روحانی خائن رهبری با اشارات متعدد سعی داشت مردم را از فتنه کرونا أگاه کند... با هزاران اشارت ... ولی نشد... رسانه های صهیونیستی +دولت خائن روحانی + صداوسیمای تحت نفوذ + بی بصیرتی مردمان آخرالزمان و..... باعث شد رهبری برای خاموش کردن فتنه های بزرگتر و دفع شایعاتی که مبنی بر فایزر زدن ایشان پخش کرده بودند تا در نهایت فایزر را وارد کنند ، واکسن ایرانی زدند...😔😔 ایشان به نظر مسئولین رسمی کشور احترام گذاشتند و با اینکه واکسن های ایرانی هم طبق پروتکل های WHO یهود ساخته شده ، مانند پدری حمایت کردند تا فتنه های بزرگتر شیخ بنفش انگلیس ناکام بماند حالا در دولت جدید با دستور به افسران جنگ نرم مجازی و دستور روایت واقعیات لانه جاسوسی WHO به پرستاران و کادر درمان ، وظیفه مهمی به دوش ماست تا فضای مسموم کروناهراسی را عوض کنیم و عمال نفوذی WHO را از نمکی گرفته تا عین‌اللهی و طبقه هفتم وزارت بهداشت و لشکر سلبریتی های مزدور و وطن‌فروش مبلغ واکسن رسوا کنیم 👌 با افشاگری ما و تغییر فضا رهبری دوز سوم و بقیه دوز ها را نخواهد زد و و شکست کروناهراسی در ایران قطعیست✌️ ان‌شاءالله🤲 را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چقدر زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم جهانی را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری باقی مانده باشد!
فرمودند: ‼️ (۱۹ دی ۱۴۰۰) 🔶🔹پی‌نوشت: پس اگر می‌بینید هر کسی چه در میان مردم، چه مسئولان؛ نسبت به کشور، اهتمام ندارد و برای آن شب و روزش را به‌هم ندوخته (در حد وسع علمی و عملی)؛ به غیرت دینی آن فرد شک کنید! اگر کسی از وضعیت فضای سایبر کشور، درد ندارد (در حد وسع علمی و عملی)؛ به غیرت دینی آن فرد شک کنید! چه رسد به افراد، جریانات، نهادهای رسمی و مسئولانی که حتی فضای سایبر دشمن را تبلیغ و عرضه می‌کنند‼️ ✍️مهندس شکوهیان‌راد کروناهراسی نتیجه حاکمیت رسانه های صهیونیستی بر دنیاست... این موازنه نفوذ را با و آزادسازی رسانه های تحت امرش تغییر دهیم 👌✌️
راحل: هشدار....‼️⚠️ حتمأ مطالعه بفرمایید👇 💢💢💢💢💢💢💢 تعداد دانش آموزان اول دبستان شیعه و سنی در ایران برابر شد!! با وضعیت رشد کم جمعیت شیعه و رشد بیش از حد جمعیت اهل سنت و وهابی ها در ایران،این احتمال وجود دارد که تقریبا20سال آینده اکثریت ایران را وهابیت و سنی ها تشکیل دهند و حکومت از دست شیعیان خارج شود و به دست سنی ها بیافتد . به گزارش نفس نیوز،امسال در مقطع اول ابتدایی تعداد دانش آموزان شیعه و سنی یکی شدو تعداد اهل سنت ایران به 20 میلیون نفر رسید. قابل ذکر است که: در ایران ضریب رشد جمعیتی اهل سنت 4 و شیعیان 1.7می باشد. نامه محرمانه رییس وهابیهای پاکستان به چند تن از علمای اهل سنت متاثر از عربستان سعودی در ایران کشف شده است.... تنها یک جمله از این نامه بس است تا به هدفآنان پي برد: ... نان شب نخورید و ازدیاد جمعیت کنید؛ آینده ایران از آن شماست..... وهابیت امروزه در ایران به صورت رسمی و غیررسمی تبلیغ می‌کند که حداقل دو زن و بیست بچه داشته باشید. خودشان در سخنرانی‌ها تصریح می‌کنند که با این کار می‌خواهند به مرحله‌ای برسند که ایران به کشوری سنی مذهب تبدیل شود. اگر فقط یک بار به سیستان و بلوچستان مراجعه فرمایید خواهید دید که تبلیغ چهار زن گرفتن و تکثیر نسل چقدر بین اهل تسنن مشهور و مورد عمل است. اگر اینطوری پیش برود تقریبا بیست سال آینده اکثریت جمعیت ایران را وهابیت و سنی ها تشکیل می دهند.آنوقت جواب ما در محضر اهل بیت عصمت و طهارت چه خواهد بود؟ . در برخی روستاهای مختلط نشین (شیعه و سنی) وضع فاجعه بارتر است. مثلا روستایی را سراغ داریم که در گذشته ۶۵% آن را شیعیان و ۳۵% را سنی‌ها تشکیل می‌دادند اما امروزه ۸۶% را سنی‌ها تشکیل می‌دهند.گفتنی است در یکی از شهرک‌های مشهد در مدرسه ابتدایی دخترانه ۸۰% سنی و ۲۰% شیعه است. راز این اختلاف چیست؟ از زمانی که کنترل جمعیت در کشور باب شد و شیعیان کم فرزندی را پیشه خود کرده و سنی‌ها افزایش جمعیت را شعار خود قرار دادند، فرزندان بیشتری در بین اهل سنت به دنیا آمد. اماچند سال بعد که این دانش آموزان بزرگتر می‌شوند به دبیرستان و دانشگاه خواهند رفت و دبیرستان و دانشگاه نیز ترکیب ۸۰% سنی خواهد یافت و شیعیان ۲۰% و آنوقت شیعیان اقلیتی در دبیرستان و دانشگاه خواهند شد. قابل ذکر است که با این روند نه تنها شیعیان اقلیت مذهبی در ایران میشوند بلکه این فرهنگ تبعات جبران ناپذیری همچون پیری کشور را هم به دنبال خواهد داشت . خواندن چنین اخباری قطعا برای هر ایرانی شیعی تاسف بار خواهد بود ؛چرا که میدانیم تنها کشور شیعی مذهب در جهان ایران است . هرسال محرم میشنویم که "کل یوم عاشورا وکل iرض کرببلا"؛گریه میکنیم وگریبان چاک میدهیم و "یا لیتنی کنا معک" سر میدهیم، غافل از اینکه امام زمانمان مظلومانه در انتظار ظهور نشسته است و ما حتی ناراحت نیستیم که ترکیب جمعیتی تنها کشور شیعی جهان که داعیه دار گسترش زمینه ظهور است در حال تغییر شده. شاید تا به حال فکر نکرده ایم که" کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" یعنی: در هر زمان که اسلام در خطر است، وظیفه ای بر دوش داریم ،که اگر آن را به انجام نرسانیم حسین تاریخ به مسلخ میرود. شاید تا به حال بدون فکر ، "یا لیتنی کنا معک "سر میدادیم؛در حالی که با این جمله میگوییم: ای کاش فرصتی بود تا مانیز همه آسایشمان را فدای اسلام میکردیم. باید بیدار شویم. چه دستهایی در کار است؟ چه کسانی باعث و بانی این فاجعه بزرگ تاریخی هستند و خواهند بود؟ اقتصاد ضعیف شیعه مهریه های سنگین مواد غذایی و خوراک نامناسب چشم م هم چشمی توقع های زیاد همسران پیامدهای منفی فضای مجازی مخارج بالای زندگی گرانی مسکن و....‌ همه و‌همه دست بدست هم داده اند تا استکبار انگلیس اسرائیل و وهابیت به مقاصد خود دست پیدا کنند. حالا باید دید برخی مسئولین شیعه این مملکت اسلامی باز هم در خواب غفلت فرو رفته و خود را درگیر بازیهای سیاسی و‌جناحی می نمایند یا.... ❌ اجرا کنندگان طرح صهیونیستی کنترل جمعیت، هم اکنون مجری کروناهراسی و واکسن های صهیونیستی WHO هستند‼️ زیبا نیست⁉️😏 را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چقدر زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم جهانی را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری باقی مانده باشد! هم نتوانستند، قهرمان مارا کمرنگ کنند✌️ به ظریف و‌روحانی و همه عمال صهیونیزم بگو ما همه سلیمانی هستیم و‌ خار چشم دشمن اشاره رهبری به روایت تسخیر لانه جاسوسی در روز پرستار برای ما کافیست ✌️ از تو به یک اشاره ... از ما ✌️
امام علی علیه‏‌السلام در حکمت‏‌های منسوب به ایشان می‌فرمایند:" نوشیدن دارو برای بدن، به صابون برای جامه می‏‌مانَد؛ آن را تمیز می‏‌کند، امّا کهنه‏‌اش هم می‏‌کند"1. امام کاظم علیه‏‌السلام: "تا زمانی که بیماری، به جد با شما درگیر نشده است، درگیر معالجه طبیبان نشوید، که درمان به مانند ساختمان است که مقدار کمی از آن، شخص را به مقدار فراوانش می‌‏کشاند2". همچنین درباره این‌که تا چه زمان نباید بیماری را با دارو درمان کرد؟ پیامبر خدا(ص) فرمودند: "تا زمانی که بدنت بیماری را تحمّل می‏‌کند، از مصرف دارو بپرهیز و هرگاه آن را تحمّل نکرد، آن‏گاه به دارو روی آر3". امام علی علیه‌‏السلام: "مسلمان خود را مداوا نکند مگر آن‏گاه که بیماری او بر سلامتیش چیره گردد4". پیامبر خدا (ص): "تا هنگامی که بدنت درد را تحمّل می‏‌کند، از دارو بپرهیز و آن‏گاه که درد را تحمّل نکرد، پس دارو5". رسول خدا(ص): "هر کس سلامت تنش بر بیماری‏‌اش چیرگی دارد، مداوا نکند6". پیامبر اکرم(ص): "هر کس می‏‌تواند با بیماری خود، سر کند، از درمان بپرهیزد؛ زیرا بسا دارویی که خود، بیماری بر جای می‏‌نهد7". امام علی علیه‏‌السلام: "با درد خویش، تا آن هنگام که با تو مدارا می‏‌کند، مدارا کن8". امام علی (ع): "مسلمان به دارو توسّل نمی‏‌جوید، مگر آن هنگام که بیماری‏‌اش بر تن‏درستی‏‌اش چیرگی یابد9". امام صادق علیه‏‌السلام: "سه چیز، ناخوشایندی در پی می‏‌آورد: ... و نوشیدن دارو بدون بیماری، هر چند شخص از آن دارو، جان به در بَرَد10". امام صادق علیه‏‌السلام: "هر کس تن‏درستی‏‌اش بر بیماری‏‌اش چیرگی داشته باشد و دارو بنوشد، به زیان خویش، اقدام کرده است11". امام صادق علیه‏‌السلام: "هر کس تن‏درستی‏‌اش بر بیماری‏‌اش غلبه داشته باشد و خود را به چیزی درمان کند و پس از آن بمیرد، من در پیشگاه خداوند، از او بیزاری می‏‌جویم12". منبع: 1- شرح نهج البلاغه، جلد 20 ، صفحه 300 ، حدیث 422 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 90 2-علل الشرائع، صفحه 465 ، بحارالأنوار، جلد 62 ، صفحه 63 ، حدیث 4 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 92 3-بحارالأنوار: 81 / 211 / 30 منتخب میزان الحکمة : 202 4- الخصال: 620 / 10 منتخب میزان الحکمة: 202 5- مکارم الأخلاق، جلد 2 ، صفحه 179 ، حدیث 14 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 90 6- مکارم الأخلاق ، جلد 2 ، صفحه 179 ، حدیث 2464 ، بحار الأنوار ، جلد 62 ، صفحه 66 ، حدیث 14 7- نثرالدرّ، جلد 1 ، صفحه 181 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 90 8- نهج‌البلاغة، الحکمة 27 ، بحار الأنوار، جلد 81 ، صفحه 204 ، حدیث 7 دانش‌نامه احادیث پزشکی : 1 / 90 9-الخصال، صفحه 620 ، حدیث 10 عن أبی بصیر ومحمّد بن مسلم عن الإمام الصادق عن آبائه علیهم‏‌السلام، تحف العقول، صفحه 110 ، 10- تحف‌العقول، صفحه 321، بحار الأنوار، جلد 78 ، صفحه 234 ، حدیث 53 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 90 11- طبّ الأئمّة لابنی بسطام، صفحه 61 عن سالم بن أبی خیثمة، بحارالأنوار، جلد 62، صفحه 65، حدیث 8 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 92 12- الخصال، صفحه 26 ، حدیث 91 عن إسماعیل بن أبی زیاد، بحارالأنوار، جلد 62، صفحه 64، حدیث 5 دانش نامه احادیث پزشکی: 1 / 92 💉💉💉آیا واکسن داروی قبل از بیماری نیست؟ دستور داریم تا وقتی بدن تحمل بیماری داره درمان نکنیم خب وقتی واکسن میزنیم یعنی فرار از اون بیماری عادی و طبیعی که قراره نزله ها و مواد مضر بدن رو خارج کنه و ما تحمل کنیم تا به تومور و ... تبدیل نشه این خیلی ساده است یعنی دستکاری بیماری خدادادی به جای تحمل و درمان با تغذیه و روشهای صحیح غیر داروئی عج را با شکست پروژه نفوذ دشمنانش در لباس WHO و افشای حقایق کرونا یاری کنیم🤲 زنده است چون جهاد با صهیونیزم زنده است... به کوری چشم نفوذ صهیونیست هم نتوانست قهرمان ما را کمرنگ کند ...