eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌جالب توجه دوستداران طب مدرن و پروتکل های صهیونیستی 😏😏 🎙 سخنگوی وزارت بهداشت سابق (جهانپور): براساس همه پروتکل های بین المللی ؛ ویروس ازطریق هوا منتشر نمیشود لذا ضرورت به زدن ماسک در بین عموم نیست!!! ۹۹/۰۱/۰۹ یعنی اینهمه تبلیغ و تشویق و تهدید و.... تا حالا برای الزام به ماسک زدن چه بود؟ 🤔 👈 تابع چشم و گوش بسته این جماعت غرب زده نباشید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ عاااااااااااالی را حتما تا آخر ببیند و به عزیزانتون هدیه دهید😍😍😍 کلیپ فوق‌العاده شنیدنی که هر روز باید آن را شنید و به آن عمل کرد.❤️ .
یادداشت مخاطبین؛ ⚠️تناقض‌های ناتمام⚠️ ⛔️واکسن پرستهای داخلی فراماسونهایی مثل بیل گیتس و بنیادهای صهیونیستی مثل who رو تطهیر می کنند😍 ولی بچه‌های انقلابی داخلی رو تکفیر می کنند و مطرود می دانند🤬 دقیقا بر عکس نص قرآن:«اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» ❌واکسن پرستها ادعای ولایت‌مداری دارند و فقط خودشان را انقلابی و ولایی می دانند و مخالفین واکسن را صرفا بخاطر اختلاف نظر با خودشان ضد انقلاب و مطرود می دانند دقیقا بر عکس دستورات و منش مقام عظمی ولایت: «جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، یارگیری کنید؛ حذف نکنید؛ صِرف اختلاف سلیقه و اختلاف نظر درباره‌ی فلان مسئله موجب طرد نشود.» 🚫واکسن پرستها، انقلابیهایی که با واکسن مخالف هستند ولی در بسیاری از موارد با آنها اشتراک دارند را از دایره ولایت و انقلاب و ایمان بیرون میدانند؛ دقیقا عکس فرمایشات ولی فقیه: «نگذاریم با رفتار ما، با عمل ما، با اظهارات ما، با منش ما، کسانی که یک ایمان نیمه‌کاره‌ای دارند، بکلی از ایمان ببُرند؛ کسانی که نیمه‌ارتباطی با نظام دارند، از نظام منقطع شوند. عکس این عمل کنیم» چرا از این همه تناقض به قطعات بیشمار تقسیم نشده‌اند❗️ آیا این تناقض‌گویی‌ها برایشان نان و آب دارد؟🧐 .
تحقیقات اولیه فایزر بیانگر فوت صددرصدی نوزادانی است که مادرانشان واکسن کرونا تزریق کرده اند!!😢🙈 دکتر مارک تروزی، در سایت رسمی خود با اعلام این خبر نوشت: اسناد اولیه فایزر نشان می دهد که تلاش هایی برای پنهان کردن مرگ 100 درصد از نوزادان متولد نشده در نتایج واقعی گزارش شده است. منبع: https://drtrozzi.org/2022/01/19/pfizer-trials-all-injected-mothers-lost-their-unborn-babies/ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در راستای کنترل‌ کردن جامعه بشری خصوصا در عرصه اقتصادی گام بر‌می‌دارد ✅ برخلاف تصورات کنترل‌پذیرترین و حاکمیتی‌ترین پول در جهان خواهد بود... هر چه از طلا دور شدیم و بشویم کنترل‌پذیر‌تر می‌شویم .
. 💢💢💢❗️لیستی از مقالات دکتر ارن بوکهارت (ویروس شناس و پاتولوژیست ) : https://www.researchgate.net/scientific-contributions/Arne-Burkhardt-2095821599 ایشون یکی از پزشکان بسیار معروف در زمینه سرطان است. کافیه در اینترنت سرچ کنید درمورد دکتر Sucharit Bhakdi هم لینک زیر رو ببینید: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sucharit_Bhakdi .
─═┅═༅ 📔📓༅═┅┅─ 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣هشدارامام راحل °ره° در ارتباط با ظرفيت جمعيتي ايران فرموده‌اند: ☄مملكت ايران 35 ميليون حالا مى گويند جمعيت دارد. وسعتش آنقدر است كه براى صد و پنجاه ميليون تا دويست ميليون جمعيت كافى است. يعنى اگر دويست ميليون جمعيت داشته باشد، در ايران به رفاه زندگى مى‏كنند. 📔صحیفه امام ، ج 7 ،ص 393. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. فیلم حضور در میمانی و رقص بوریس جانسون و اما چند سوال: آیا بوریس جانسون از مرگ ترسی ندارد و یا میداند که کرونا کشنده نیست؟ اگر کرونا کشنده نیست پس چه چیزی روزی جان ۳۰۰ نفر را در انگلیس می‌گیرد و دلیل فوت ۱۵۳۰۰۰ کرونایی چه بوده؟ آیا بوریس جانسون به واکسنی که زده مطمئن است؟ اگر بله، پس باید گفت واکسن او با واکسنهایی که برا دیگر کشورها غیر مستقیم اهدا میکنندمتفاوت است. و سوال دیگر اینکه برگزاری این پارتی بزرگ با حضور اینهمه آدم در یکی از باغهای بزرگ نخست وزیری بدون هماهنگی بوده!!؟ رقص بر روی صفحه شطرنجی (نماد شیطان پرستی) هم از نکات قابل تامل این ماجراست! فکر کنم فکر کردن به این سوالات شما را به حقایقی می رساند.... .
💢📣📣📣📣📣📣📣 با کالبدشکافی ۷۰ فرد فوت شده مشخص شد دلیل فوت ۹۳ درصد از این افراد بوده! ابتدا 15 جسد مورد بررسی قرار گرفتند که در محدوده سنی 28 تا 95 سال قرار داشتند. آنها بین 7 روز تا 6 ماه پس از دریافت واکسن فوت کرده بودند. معاینه نشان داد که باعث تشکیل لخته خونی و نتیجتا باعث مرگ 14 نفر از 15 بیمار شده است! بیشترین عضوی که درگیر شده قلب بود اما سایر اندام ها مانند ریه ها و کبد نیز تحت تاثیر قرار گرفته بودند. متوفیان افرادی بودند که در خانه، در رویدادهای ورزشی، داخل ماشین یا محل کار فوت کرده بودند. بستگان خواستار معاینه اجساد قربانیان شدند که توسط دکتر Arne Burkhardt و دکتر Sucharit Bhakdi انجام شد. دکتر باکدی تمام زندگی خود را وقف مطالعه، تدریس و تحقیق میکروبیولوژی و بیماری های عفونی کرده است. دکتر بورکهارت پاتولوژیست و ویروس شناس است، و بیش از 300 مقاله علمی در این زمینه منتشر کرده است. به 15 جسد اول، بورکهارت بعداً 55 بیمار دیگر اضافه کرد و تعداد کل کالبد شکافی ها را به 70 نفر رساند. محدوده سنی 28 تا 90 سال در تمام مرگ‌ها همان یافته‌های پاتولوژیک قبلی را پیدا کردند. تنها وجه مشترک همه آنها بود. چهار نفر از قربانیان واکسن تنها یک دوز دریافت کردند، اما با حتی یکبار تزریق، سیستم ایمنی بدن به تدریج بدتر می‌شود. باکدی معتقداست که واکسن ها پروتئین های سطحی تولید می کنند که اندام ها را برای حمله لنفوسیت های T آماده می کند. .
💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 کشورهایی که بالاترین درصد واکسیناسیون رو داشتن و یا خودشون تولید کننده واکسن هستن بالاترین فوتی رو دارن😂😂 بعد اسپانیای ۴۶ میلیونی با روزی حدود ۳۰۰فوتی برای ما واکسن آسترازنکا هدیه میفرسته!!!🙊🙊🙊 .
. ♨️ پس از سقوط ورزشکاران بعد واکسیناسیون : 👈ارائه گواهی تزریق واکسن کرونا برای بازی در کالچو الزامی نیست... https://www.khabarvarzeshi.com/news/346519 .
. 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 😔کاش برای جلوگیری و تبیین مضرات وحشتناک طلاق روزشماری هم به مانند روزشمار روزانه کرونایی داشتیم! 😔کاش برای روشنگری و تبیین از سقط جنین روزشماری به مانند روز شمار روزانه کرونایی داشتیم! 😔کاش برای جلوگیری از فوتی ها و زخمی ها و قطع نخاعی های تصادفات جاده ای، روزشماری به مانند روزشمار روزانه کرونایی داشتیم! (سالانه حدود چهل هزار فوتی و سیصد و هفتاد هزار زخمی و پنجاه هزار قطع نخاعی و قطع عضو یا نقصان عضو! سالانه چند خانواده ایرانی بدلیل عدم مرغوبیت خودروی داخلی عزادار و مصیبت زده و بحران زده می شوند؟!) 😔اصلا کاش برای فقرائی که روز به روز فقیر تر می شوند، روزشماری به مانند روزشمار روزانه کرونایی داشتیم! و هر روز وضعیت قدرت خرید آن ها را بررسی می کردیم! 🔥مهمتر از همه کاش برای سقوط شیعیان انقلابی به جهنم غربگرایی و مادیگرایی و بی دینی، روزشماری به مانند روزشمار روزانه کرونایی داشتیم! 😔کاش همتی که در ترویج ماسک و واکسن داریم، در ترویج حجاب و عفاف در انظار عمومی حکومت اسلامی داشتیم! 😔کاش رصدی دقیق از فاصله گرفتن مردم و مسئولین از آرمان های انقلابی داشتیم! ⚠️براستی همتی که برای نابودی یک ویروس داریم، در طول تاریخ انقلاب، برای حفظ اسلام و ترویج آن داشتیم؟! ⁉️ آیا می توانیم ورود ماسک نزده ها را در امکان عمومی شدیدا فرهنگ سازی و اقناع نمایی کنیم و آمارگیری روزانه کنیم، اما ورود بی حجاب ها را نه؟! ⁉️می توان به مردم فهماند که بستن کمربند ایمنی، ضامن حفظ سلامتی اشخاص است ولی نمی توان به آن ها فهماند داشتن حجاب، ضامن حفظ سلامتی جامعه است؟! 🚫چگونه باور شود که آن همتی که برای نابودی کرونا می شود برای عفاف نمی توانند داشته باشند؟! مگر بی غیرتند؟! ♨️کاش روزشمار معکوسی جهت تحقق که دستور تحقق نیافته رهبر عزیز است، داشتیم... ♨️کاش روزشمار معکوسی برای شفافیت آرای نمایندگان مجلس که دستور تحقق نیافته رهبر انقلاب است، داشتیم... ♨️کاش زمانبندی روشنی برای تحقق مالیات بر خانه های خالی ثروتمندان بی دغدغه داشتیم... ♨️کاش زمانبندی مشخصی برای کنترل فضای مجازی ولنگار که دستور خاص رهبری است، داشتیم... ♨️کاش زمانبندی مشخص و همچنین روزشمار لحظه به لحظه برای افزایش جمعیت داشتیم که رهبری فرمودند اگر علاج نشود کشور دچار بحران خواهد شد... کاش... کاش... کاش... ✅کاش در مقابل صدها عقبگرد و عقب ماندگی های مختلف در اصول انقلابی داشتیم.. را حذف میکنند مخالفان واکسن را هم حذف میکنند رسانه های صهیونیستی دشمنانشان را نشان میدهند اگر چشم بیداری مانده باشد‼️ تسخیر_لانه_جاسوسیWHOیهود .
🔴 مهم و فوری میخواهد امشب با مردم سخن بگوید‼️ راجع به انتصابات اخیرشان چه توضیحی دارد⁉️ 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 جدیست ✅ ما به او رای دادیم چون از دولت خائن روحانی خسته بودیم و خواستار پیاده شدن اسلام حقیقی در وطن بودیم. ❓ چرا مدیران روحانی در بسیاری از امور حساس از جمله در رابطه با جان مردم و فتنه کرونا هنوز در رأس کارند نمکی ملعون و گرین کارتی 👇❗️ قاتل بیماررات کرونایی فرمالیته عوض شده و همان سیاست ها را ادامه داده عین اللهی وزیر بهداشت : مسئول دولت بنفش را شهید زنده و چون الماس میخواند⁉️ ویروس منحوس تبعه انگلیس واگیردار بوده⁉️ قاطعیت رئیسی در برابر ایرادات مجلس و شبکه نفوذ‌WHO مطالبه اصلی ماست تسخیر_لانه_جاسوسیWHOیهود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! .