eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
26.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شما حاضرید به خاطر حفظ و تون یه کاری انجام بدید که مشخص نیست بعدش چه بلایی سرتون بیارن؟ بُکُشنتون یا زندانی بشید یا تبعید بشید یا.... 🎥مستند مصاحبه 🔻تهیه شده در واحد رسانه‌ کانون فرهنگی-تبلیغی عبدالله بن الحسن عليه السلام .
47.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢❗️😱 شهادت ، بزرگترین منتقد هاشمی رفسنجانی و بزرگترین حامی آیت الله خامنه ای ، درست ۴ روز بعد از نقد به هاشمی‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت تکان‌دهنده حاج قاسم سلیمانی از روزی که امام خمینی احساس کرد توسط ساواک ربوده شده .
*🔴«خیبرشکن» نام موشک جدید ساخته شده برای نیروی هوافضای سپاه ایران* *این موشک سوخت جامد دارای کلاهک جداشونده و هدایت شونده تا پایان مسیر؛ قابلیت اجرای مانور و وزن یک سوم نمونه های مشابه به دلیل بهره گرفتن از مواد کامپوزیت جدید و زمان آماده سازی یک ششم نمونه های دیگر است.* *خیبر شکن می‌تواند به برد ۱۴۵۰ کیلومتر برسد و نام خیبرشکن بر روی آن پیام واضحی برای صهیونیست‌ها است. این موشک با برد بیشتر نسبت به موشک حاج قاسم، افتخار دوربردترین موشک تاکتیکی جهان را از آن خود کرده است.* .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 اولین ویدئو از موشک "خیبرشکن " سپاه 🔻دشمنان انقلاب اسلامی جز قدرت و زبان زور چیزی را متوجه نمیشوند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ پیشنهاد برای کناره گیری تیم شکست خورده کرونای وزارت بهداشت دكتر سيد مؤيد علويان، معاون اسبق سلامت وزارت بهداشت: تیم وزارت بهداشت در کرونا شکست خورده است و باید پرچم سفید را بالا ببرند و بگویند شکست خوردیم و بیایید تیم مدیریتی و کارشناسی را عوض کنید. ممکن است هزینه‌ای داشته باشد اما ادامه این راه هزینه بیشتری دارد. .
بسم الله الرحمن الرحیم 🍳☝️ عزیزان همانطور که مشاهده می‌کنید این اُملتی هست که وزارت بهداشت بعد از تزریق ۳ دوز واکسن و بدون توجه به ظرفیت های بومی و پروتکل‌های طب‌سنتی برای کشور درست کرده 🤦‍♂️ 🏡پیش به سوی تمدن نوین اسلامی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ اعترافات یکی پس از دیگری👆👆👆 🎥 بعد از ماه‌ها انکار عوارض واکسن کرونا و زدن برچسب‌های گوناگون و توهین و اهانت به منتقدان و مخالفان واکسن، اکنون در شبکه ۳ اعلام می‌شود چنانچه افراد ۳ روز بعد از تزریق واکسن دچار سردرد شدند (مخصوصا در جوانان) حتما‍ً جدی گرفته شود؛ چون نشان دهنده تشکیل لخته خون در عروق و احتمال سکته مغزی است... 😡😡😡 چه کسی جوابگوی این قتل‌های خاموش است؟! .
وزیر بهداشت: ۸۰ درصد ایرانی‌ها ۲ دوز واکسن کرونا زده‌اند... اعتراف به ناکارآمدی واکسن‌ها این بار از زبان وزیر بهداشت واقعا باید شک کرد به عقل و ولایت‌مداری کسانی که هنوز هم تابع سازمان جهانی بهداشت هستند و تشویق و ترغیب به تزریق دوز های بعدی واکسن می‌کنند. ✊✊✊ مردم باید بیدار شوند. تا کی خفت و ب‍َرده بودن؟! .
مرندی: مقام معظم رهبری سه نوبت واکسن‌شان را زدند، واکسن ایرانی هم زدند، برکت هم زدند، ما هم باید همین‌کار را بکنیم، آنهایی که واکسن نزدند عجله کنند. پ.ن: بی‌شرفی یعنی اینکه برای رسیدن به مقاصد شوم حتی از امام جامعه هم مایه بگذارید!!😡😡😡 چرا کسی جلوی این جماعت غدّار دروغگو را نمی‌گیره؟! کی و کجا ایشون دوز سوم واکسن را زدند که فقط شما شاهد بودی؟! گویا ۲۲بهمن، باید شاهد انقلابی دیگر علیه مسئولین دروغگویی باشد که بویی از شرف و انسانیت نبرده‌اند✊✊✊ .
🔹موج اخیر کرونا در اروپا مقایسه سوئیس بدون اعمال محدودیت با آلمان و استرالیا با محدودیت‌های فوق‌العاده سنگین. 🔸همچنین میزان واکسیناسیون در سوئیس کمتر از آلمان و استرالیا بوده است. .
با این حساب حجت بر مسئولین حکومت اسلامی تمام هست باید اینهمه مظاهر بدحجابی و بی حجابی رو از جامعه جمع کنند البته اگر جرات و جسارتش رو داشته باشند.
در این مسئله صحبت های رهبر در مورد واکسن دقت بفرمایید: ۱. مقام معظم رهبری در مسائل فقهی تخصص کامل دارد، اما از نظر ایشان هیچ اشکالی ندارد که جامعه مذهبی در امور فقهی از مراجع تقلیدی غیر از ایشان تقلید کنند و در این صورت کسی به مقلدین مراجع تقلید دیگر انگ مخالف ولایت فقیه نمی زند! ۲. مقام معظم رهبری در امر واکسن تخصصی ندارد و دستور می دهد در این زمینه به متخصصین مراجعه کنیم، با مراجعه به متخصصین متوجه می شویم اینها دو گروه هستند گرهی که منافعی دارند، سوابق بدی هم در موضوع کنترل جمعیت دارند به رهبری اصرار می کنند که به مردم بفرماید واکسن بزنند و گروه دیگر با دلایل علمی و عقلی، با اجباری بودن واکسیناسیون مخالف هستند، در چنین جایی اگر به گروه دوم مراجعه شود این افراد به مخالفت با ولایت فقیه متهم می شوند!!!! یعنی اگر کسی در امور تخصصی رهبری از ایشان تقلید نکند مخالف رهبری نیست ولی در موضوعی که رهبری در آن تخصص ندارد به گروهی که متخصص هستند مراجعه کند، مخالف رهبری است؟ رهبری در آن زمان از نظر استراتژیک زدن واکسن ایرانی رو بر نمونه های خارجی و استفاده از نظر متخصصان رو ارجح دونستن. پیشتازی ایشون با تایید و تاکید خودشون بر عدم استفاده از واکسن های خارجی بودبه این شیوه می گویند فروکاست، یعنی ساده سازی بیش از حد. ایشان فرموه بودند ۱.واکسن های انگلیسی و امریکایی وارد نکنید آقایان وزارت بهداشت حتی از اسرائیل ۱۱ میلیون دوز وارد کردند. ۲. فرموده بود فرمول واکسن برکت را به اطلاع مردم برسانید هرگز به حرف ایشان گوش نکردند. ۳. فرمودند از ظرفیت طب غافل نباشید ابدا توجه نکردند. ۴. فرمودند از جنبه های بیوتروریستی این موضوع غافل نشوند کسی توجه نکرد. ۵‌. حتی جملات اخیر ایشان را تحریف کردند و کلماتی را اضافه یا تحریف کردند عده ای به روی خود نیاورند... واقعا چرا؟ راوی: ما زمانی با سیاست های استثماری کنترل جمعیت مخالفت کردیم گفتند اگر حرف شما درست است پس رهبری چکاره است، روزی با محصولات تراریخته مبارزه کردیم گفتند رهبری فرموده اگر ضرر معتنی بهی ندارد اشکال ندارد. روزی با کاشت درختان غیر مثمر مخالفت می کردیم... امروز هم در مورد خطر نفوذ در وزارت بهداشت تذکر می دهیم، این روزها خواهد گذشت و تاریخ در مورد این اظهار نظرها شفاف خواهی خواهد کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارسالی کاربر محترم کانال مریم مهدی پور، پرستار بیمارستان لواسانی : ۱۰۰٪افرادِ بستری شده کسانی هستند که ۳دوز واکسن زده اند یا ۲دوز😳😳😔😔 گفت رهبری تنهاست.. سربازت میشوم آقا تبیین و افشاگری با من... انقلاب را بر مجاهدان علیه استکبار جهانی که در لباسWHO در حال نسلکشی و ایجاد نظم نوین شیطانی بر زمینند ، تبریک میگوئیم🌷✌️
دستور آیت الله علوی گرگانی راجع به مسئله واکسن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا گارد سلامت کشور کاملا باز هست؟ چرا مافیای مستقر در مردم را موش آزمایشگاهی قرار داده اند. آیا وقت آن نشده که مسولان به بحث ورود پیدا کرده و مردم ایران را از دست مستقر در خیانت کار نجات دهند. #علی_اقوامی_مقدم ❌❌ ⚠️ ⚠️
دیروز رهبر انقلاب حجت را بر همه تمام کردند موضوع واکسن کرونا یک بحث تخصصی و پزشکی است نه دینی و اعتقادی یا مرتبط با ولایت فقیه ... کسانی که به دلیل منافع خواسته بودند این بحث واکسن را بحث اعتقادی و دینی جلوه دهند شکست خوردند ... اگر رهبر انقلاب اسلامی واکسن تزریق کردند به دلیل رجوع به نظرات کارشناسان و متخصصان بوده نه حکمی دینی و اعتقادی ... اگر هم توصیه به واکسن میکنند براساس نظرات کارشناسی پزشکان و متخصصان کشور بوده است لذا منتقدان واکسن هم که براساس نظرات کارشناسی متخصصان برجسته منتقد مانند پروفسور رابرت مالون یا پروفسور لوک مونتانیه یا متخصصان ایرانی مانند دکتر امیراشرفی یا طبیبان طب سنتی عمل کردند براساس نظر کارشناسی واکسن نزدند بنابراین آنچه نادرست است تبدیل بحث تخصصی و پزشکی به بحث اعتقادی و دینی و هزینه کردن از جایگاه ولایت فقیه است . اگر سیستم وزارت بهداشت با استبداد بخواهد نظرات منتقدان را نادیده بگیرد برخلاف شأن آزاد علم و دانش رفتار کرده و نمی تواند نظر کارشناسی گروه خاصی را وحی منزل قرار دهد نکته دیگر این است که رهبری دیروز اعلام کردند چند ماه پیش دوز سوم را زده اند ولی آن موقع رسانه ای نشد اما امروز پس از صحبت دکتر مرندی در چند روز پیش این مطلب را علنی نمودند بنابراین نتیجه میگیریم آنچه باعث شده تزریق دوز سوم علنی شود صحبتهای دکتر مرندی بوده است که باعث حواشی و مسایلی پیرامون آن شد . اما سوال از جناب مرندی این است که چرا وقتی چندماه پیش رهبری دوز سوم رو زدن و جایی اعلام نکردند ایشان آمدن آن را پس از چندماه علنی کردند و رهبری هم بعد از انتشار سخن ایشان این موضوع را علنی نمودند به عبارت دیگر چرا جناب مرندی برای تبلیغ واکسن از رهبری هزینه میکند در صورتی که ایشان اگر می‌خواستند همان سه ماه پیش اعلام میکردند که واکسن زدند نه امروز ✍دکتر حجت عسکری زاده پژوهشگر کرونا