eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 به گفته👆👆👆 خود واکسن سازان و دوستان و مدافعین واکسن!!! واکسسناسیون کودکان و واکسیناسیون سراسری فاجعه و بسیار خطرناک است ! وزارت بهداشت از کنترل خارج شده !!! این کلیپ خیییییلی مهم را حتتتتتتتتتما ببینید 💢❗️این لایو حدودا برای شش هفت ماه پیش است . حالا کشته های واکسن و اجباری شدن آن را دریابید ...!!! این لایو مهم از دوستان وزارت مثلا بهداشت را حتتتتتما ببینید و نشر دهید 🔴قبل از واكسن زدن اين ويدئو را حتما ببينيد❗️ 💠 پازل كرونا 🔹آيا سپردن سرنوشت جامعه به دست سازمان بهداشت جهاني صحيح است؟ 🔹رئيس(WHO) سازمان بهداشت جهانی كيست؟ 🔹تقليد كوركورانه از سازمان جهاني بهداشت چه پيامدهايي مي تواند براي جامعه ما داشته باشد؟ 💢نشر حداكثري واقعا چرا وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران دستوراتWHO که مستقیما زیر نظر صهیونیستهای یهودی اداره می شود را اجرا میکند؟؟؟ یه سوال ساده پرسیدیم؟؟؟ هیچ کس پاسخگو نیست؟؟؟ 💢💢💢❗️کشتار سراسری 👇❗️ اخطار و سر و صدای دست اندرکاران وزارت مثلاً بهداشت و سازندگان و مدافعین واکسن ایران ( کرمی و رفقا) و دوستان وزارت بهداشتی را هم در درآورد !!!!!!!!!!!!!!! .
حجت الاسلام مهدوی ارفع-کاخک.mp3
40.71M
خییییییییلی مهم👇👇👇 ♻️ نگاهی نو به فرزندآوری 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 جشن دشمنان اسلام از کاهش جمعیت ایران ✅ تبیین راهکارهای جلوگیری از افتادن در سیاه چال جمعیتی ✅ حجت الاسلام مهدوی ارفع ✅📣📣📣📣📣📣📣امروز مهمترین جهاد امروز فرزند آوری ست . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ɟ🎥استاد رائفی پور: ⭕️ جرات نداریم از کرونا و پشت پرده‌ی آن صحبت کنیم. ✍ چه چیزی در ورای فتنه کروناست که حتی استاد رائفی پور و دکتر حسن عباسی هم جرأت نکردند درباره آن در جامعه روشنگری کنند؟ 😐دوستان بیدار شوید !!! .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ ای به نام ❗ ❓چرا باید در مطب‌ها توصیه به امر حرامی شود که عوارض بسیاری دارد؟! چرا عوارض ناشی از خود ارضایی نادیده گرفته میشود؟! چرا آینده‌ی زناشویی جوانی که توصیه به استمناء میشود مهم نیست؟! 🔰خواهش ما از شما فرهنگسازی صحیح و ارائه‌ی راهکار درسته! 📡 آیدی ما در اینستاگرام، ایتا و تلگرام: @ehyasabk لینک گروه واتساپ جهت عضویت افراد علاقه‌مند: https://chat.whatsapp.com/JaFEjw0NEnuE6OmhfITUsx
💢💢💢❗️مجلسی که حاضر نیست به وعده ها ی دروغین خودش که یکی از آنها شفافیت آرا بود عمل کند و شفافیت آراء را تصویب کند، چگونه می توان به او اعتماد کرد و باور نمود واقعا و صادقانه به دنبال طرح مفیدی برای ملت است؟! .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
حضرت امام خمینی (رحمه‌ الله علیه) : ما از شـرّ رضـاخانـ و محـمد رضا خـلاصـ شـدیمـ لٰڪـنـ از شـرّ تربیت‏ــ یافتـگانـ غربــ و شرقــ به ایـن‏ـ زودۍها نجـاتــ نـخواهیمـ یـافتــ !!! اینـانـ بر پادارنـدگانـ سلـطہ‌ۍ ابرقـدرتــ ها هسـتند‼️ 📚 صحیفۀ امام، ج۱۵، ص۴۴۶ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️⚠️ ای به نام ❗ ❓چرا باید در مطب‌ها توصیه به امر حرامی شود که عوارض بسیاری دارد؟! چرا عوارض ناشی از خود ارضایی نادیده گرفته میشود؟! چرا آینده‌ی زناشویی جوانی که توصیه به استمناء میشود مهم نیست؟! 🔰خواهش ما از شما فرهنگسازی صحیح و ارائه‌ی راهکار درسته! .
مدتی است که به‌دنبال فشارهای غیرقانونی سازمان‌های دولتی به کارمندان جهت تزریق واکسن کرونا (که اخیراً نیز بخشی از مصوبه‌ی ستاد کرونا در این خصوص توسط دیوان عدالت اداری ابطال گردید و غیرقانونی بودن این فشارها را قطعی کرد) بعضی مخاطبان پیام داده و درباره‌ی اغاز تجمعات سؤال می‌کنند. 1⃣ ابتدا لطفاً مطلبی که این محتوا به آن پاسخ داده شده را مطالعه نمایید. 2⃣ یک پرسش طرح می‌کنم: 💢 آیا شورش‌های اجتماعی در مسأله‌ی کرونا که در کشورهای مختلف رخ می‌دهد، اتفاقی است؟ ⬅️ بر اساس مستندات متعدد از جمله بخش «بازتنظیم جامعوی» یا همان در کتاب شواب، مشخص است که این شورش‌ها، از جمله طرح‌های از قبل خواسته شده‌ی استکبار جهانی است تا بتواند حاکمیت ملی کشورها را در خاک خودشان تضعیف نموده و راحت‌تر در هضم نماید. 🔶🔹اما آیا این امر، به‌معنای بی‌تفاوتی است؟ قطعاً و یقیناً خیر❗️ ⬅️ کنش صحیح اجتماعی، لازمه‌ی غلبه بر است. اما چگونه؟ 💠 مشی امام جامعه، الگوی ماست. ✅ آنجا که ملت‌های جهان برای دستمال کاغذی، مرتکب قتل شدند، ایشان دستور رزمایش مواسات مؤمنانه دادند. ✅ همچنین از زمانی که محرز شد فهم عام جامعه از ماهیت کرونا، دقیق‌تر از مسئولان امر است، ایشان دستور صادر نمودند. 💠 ، شاهراه انسجام و پیروزی امت اسلامی است که از مسیر می‌گذرد. ❇ تا آنجا که حتی امام راحل نیز برای یک قیام اجتماعی چند ماهه، پانزده سال (از ۴۲ تا ۵۷) در پیش گرفت. ✍️مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
202030_418807475.mp3
11.76M
📢 بشنوید فایل صوتی سخنرانی در «همایش محاکمه‌ی باند فریدون» 💠 سخنران: مهندس شکوهیان‌راد - متخصص مطالعات سایبرنتیک 🔶🔹 محورهای موضوعی 1⃣ چطور دولت روحانی، تدبیر اتاق فکر دشمن را پیاده کرد و موجب امید آنها شد؟ 2⃣ قراردادهای استعماری، محور اقدامات دولت روحانی در راستای اهداف دشمن؛ 3⃣ قطعنامه‌ی ۲۲۳۱ جهت تسلط بر زیرساخت‌های حساس؛ 4⃣ قرارداد IXP جهت اشراف بر فضای سایبر کشور؛ 5⃣ قراردادهای FATF، CFT و پالرمو جهت اشراف بر اطلاعات اقتصادی؛ 6⃣ قرارداد پاریس جهت اشراف بر اطلاعات زیست‌محیطی، صنایع و تحمیل استاندارد کربن؛ 7⃣ قرارداد CTBT جهت اشراف بر اطلاعات موشکی؛ 8⃣ مجموعه‌ی قراردادهای ۲۰۳۰ در حوزه‌های مختلف؛ 9⃣ قرارداد برای اتصال اهداف دشمن در سه حوزه‌ی زیستی، سایبری و اقتصادی؛ 🔟 ، آخرین ارمغان دولت روحانی در اشراف کامل اطلاعاتی بر تک‌تک مردم به‌صورت ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته❗️ 📆 برگزار شده مورخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰؛ ✍️مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم... بدون شک روز قیامت حضرت زهرا گردن پدر مادرهایی که توکلشان در فرزنداوری بخدا نبود و در این بحران شریک بودند را میگیرد ...
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
AudioCutter_زمین برای روستائیان.mp3
3.01M
✅📣📣📣📣📣📣📣روستائیانی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند زمین می گیرند. شمس پژوهشگر جمعیت و استاد دانشگاه .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
🍃هر صبح، یک حدیث🍃 ✨ امام صادق علیه السلام: 💠 "خداوند عزّ و جلّ خانه‏اى را كه در آن عروسى است دوست مى‏دارد و خانه ای که در آن طلاق است مبغوض می دارد و چیزی مبغوض تر از طلاق در نزد خداوند نیست". 📚 منابع فقه شيعه، ج‏25، ص109 .
. ✅✅✅ کدام کشورها بیش‌ترین ذخایر منابع طبیعی را دارند؟ ✅📣📣📣📣📣📣📣 ایران کشور دنیا از نظر داشتن ذخایر است. 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 اما دشنان دوست‌نما ما رو از کمبود منابع در صورت افزایش جمعیت می‌ترساندند. .
💢❗️📣📣📣📣📣📣📣نرخ رشد ایران در ۳۰ سال گذشته😢 .
. ❤️پیـامبر‌اڪرم صلی الله‌علیه‌وآله‌وسلم : فرزند بخواهید و آن را طلب ڪنید، چرا ڪہ مایہ‌ے روشـنی‌چشـم و شادے‌قلب♥️ است! .
بحران‌های جامعه‌ی پیر برای ایران آینده ⬅️ پیامدهای جمعیتی الف) کاهش حجم و رشد جمعیت ملی ب) کاهش باروری و قدرت تجدید نسل ج) افزایش میانه‌ی سنی و سالمندی جمعیت👴 ⬅️ پیامدهای اقتصادی د) کاهش جمعیت در سن کار💪 هـ) کاهش رشد اقتصادی💰 و) پایین آمدن نرخ پس انداز خانواده💳 ز) افزایش بار مالی نسل‌های جوان‌تر😟 ح) افزایش بار تکفل ط) افزایش تقاضای بازنشسته‌های فعلی و فشار بر سیستم تأمین اجتماعی ⬅️ پیامدهای اجتماعی - فرهنگی ی) شکاف‌های نسلی در اثر بهم خوردن توازن جمعیت نسل‌ها😳 ک) جمع شدن چترهای حمایتی خانواده از سالمندان😔 🌼🌼 .
. اشتباه⛔️ ⁉️ آیا میدانید؛۳استان شمالی کشور؛از نظر وسعت کمی بزرگتر از👇👇👇😏 کشور هلند هستند؟ ✅صادرات کشاورزی هلند 👇👇👇 ۲برابر کل درآمد نفتی ایران است... 🤔🤔 🌼🌼 .
هدایت شده از  ذره بین🔍
💉 گرافن موجود در واکسن‌ها از واکسینه شدگان به واکسینه نشدگان منتقل می‌شود 🔬 دکتر فیلیپ ون ولبرگن در آخرین تحقیقات خود بر نمونه‌های خون گرفته شده از افراد واکسینه شده و واکسینه نشده نشان داد که گرافن موجود در واکسن‌های تزریق شده به افراد در حال سازمان‌دهی و رشد به الیاف و ساختارهای بزرگ‌تر است و خواص مغناطیسی یا بار الکتریکی به دست می‌آورد. الیاف گرافن، ساختارهای پیچیده‌تر با خطوط را تشکیل می‌دهند. او همچنین نشان داد که تکه‌های گرافن از افراد واکسینه شده به افراد واکسینه نشده منتقل می‌شود و گلبول‌های قرمز خون آن‌ها را از بین می‌برد و باعث لخته شدن خون در افراد واکسینه نشده می‌شود. ⚠️ دکتر فیلیپ متوجه اثر قطبیت مغناطیسی یا الکتریکی در الیاف گرافن شد. همچنین دریافت که الیاف گرافن، مویرگ‌ها را مسدود می‌کنند و موجب لخته شدن خون می‌شوند • 🌐 The Exposé @RiSE_WORLDمنبع ذره بین 🇮🇷@zarrehbin🇮🇷
سلام دوستان عضویت در این کانال را جهت آگاهی بیشتر از حقایق جامعه به شما توصیه میکنم. .