eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گل‌باران سفارت ایران در کابل 🔹تجمع مردمی برای مقابله با فتنه‌گران با محکومیت حمله به اماکن دیپلماتیک ایران و همچنین قرائت بیانیه و اهدای گل به سفارت ایران در کابل پایان یافت. .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در فضای مجازی هر فیلم و کلیپی را باور نکنید، خیلی از این کلیپ‌ها ساختگی است و برای دمیدن در آتش اختلاف ساخته می‌شوند... (بستگی دارد از کدام دوربین ببینید) ⚠️ در افغانستان علیه ایران می‌گویند در ایران علیه افغانستان ‼️دقیقا مانند ماجرای لبنان ... ☢ در فتنه ها ببینید کدام جریان ها بر طبل اختلاف می کوبند... .
🔴 سفارت ایران ادعای گاردین را تکذیب کرد 🔹️سفارت ایران در لندن، گزارش روزنامه گاردین که در آن ادعا شده روسیه در جنگ اوکراین از تسلیحات قاچاق شده توسط ایران از عراق استفاده می کند را غیرحرفه‌ای و بی اساس دانست و آن را تکذیب کرد. .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن به دریای ژاپن رسید 🔸پس ازین حرکت ناشیانه آمریکایی ها، چینی ها دست بکار شدندو با اعزام کشتی_ یا دوکشتی بالگردبر_ شناسایی خود به دریای ژاپن،آنها را زیر نظر گرفتند 👈روزهای ناآرام و پرتنشی در راه است و چینی ها برای بسط یا نمایش قدرت شان، دیگر صبوری نخواهند کرد .‌ .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
🔴 در حالیکه توجه جهان معطوف است به وضعیت اوکراین، دولت انگلستان بی سر و‌ صدا اطلاعاتی را منتشر کرده است که تأیید می‌کند افراد کاملا واکسینه شده ۹۲ درصد از مرگ‌های مربوط به کووید-۱۹ در ماه مارس را تشکیل داده‌اند. ‼️«کووید دیگر روی واکسینه نشدگان اثر نمی‌گذارد، اما میان کسانی که سه دز تزریق کرده‌اند افزایش چشمگیری دارد، و ۹۲ درصد مرگ‌های ناشی از کووید در ماه مارس در میان افراد کاملا واکسینه شده بوده، که ۸۲ درصد از آنها بوستر هم دریافت کرده‌اند»: https://dailyexpose.uk/2022/04/12/distracted-boris-kyiv-fully-vaccinated-92-percent-covid-death 😈اما انتظار نداشته باشید این اخبار روی مسئولانی که خودشان در تولید و یا واردات و تزریقات واکسن ذینفع هستند اثری بگذارد. بازگویی این اخبار برای مردم است تا هوشیار شوند.
🔴 رسانه صهیونیستی: اسراییل نفس‎های آخر را می‎کشد 🔹نشریه صهیونیستی هاآرتص با اذعان به اینکه "اسراییل نفس‎های آخر را می کشد" نوشت: به نظر می‎رسد ما با سخت‎ترین ملت در طول تاریخ روبرو هستیم و چاره‎ای جز اعتراف به حقوق آنان و پایان اشغالگری نداریم. .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
🔴 آمریکا: برای هر تانک روسیه ۱۰ موشک ضد تانک به اوکراین دادیم 🔹وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که محموله‌های تسلیحاتی هر روز به منظور تضمین قدرت نیروهای اوکراینی برای مقابله با روسیه وارد اوکراین می‌شود. 🔹وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: در ازای هر تانک روسیه ۱۰ موشک ضد تانک به اوکراین ارسال کردیم./مهر .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
🔴کرانه باختری آماده خیزش بزرگ فلسطینی‌ها 🔹سرعت تحولات در کرانه باختری بسیار افزایش یافته و هر روز خبر عملیات شهادت‌طلبانه جدیدی مخابره می‌شود. .
🔴 برخی نهادهای افراطی یهودی از شهرک‌نشینان خواسته‌اند تا قربانی‌هایی را برای ذبح وارد مسجد الاقصی کنند و سپس این قربانی‌ها را بسوزانند و خاکستر آنها را در قبه الصخره پخش کنند 🔹یک گروه صهیونیستی اعلام کرده هرکس موفق به قربانی یک گوسفند شود برنده 3333 دلار خواهد شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️👆کلیپ بسیار مهم؛ افرادیکه مخالفان واکسن را افراد غیرعلمی خطاب میکنند لطفا بصورت علمی پاسخ دهند. اثبات عوارض خطرناک در واکسن ها 👤 نتیجه تحقیقات پروفسور کریستوفر آریل شاو (Christopher Ariel Shaw) عصب شناس کانادایی در مورد تاثیرات آلومینیوم که به‌عنوان اد و ماده کمکی در واکسن ها استفاده میشود پس از تزریق در بدن: ❌ با تاثیر مخربی که بر نورون های حرکتی گذاشت؛ در واقع با ، درحال ساخت بیماریهایی مثل ، و در فرد هستیم. 🔻توجه داشته باشید آلومینیم به عنوان ادجوانت در واکسن های ویروس کشته و ضعیف شده نیز استفاده می شود. صریح نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مستند استخوان خوک... ژلاتین های وارداتی منشا خوکی دارند: و اگر هم منشا گاوی داشته باشند چون ذبح شرعی نشده اند نجس هستند البته منشأ گاوی به علت زاد و ولد کم گاو اصلا مقرون به صرفه نیست می شه گفت ژلاتین گاوی اصلا پیدا نمی شه فلینظر الانسان الی طعامه... ✍ خوردن استخوان چه گاو چه گوسفند طبق روایات غذای جنیان است ..❌ استخوان غذای سگ هم هست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شوک بزرگ؛ زلنسکی مردم اوکراین را بمباران می‌کند این زن فرانسوی به عنوان شاهد عینی جنگ می‌گوید: کشتار مردم اوکراین توسط ارتش اوکراین انجام می‌شود‼️ همه اینها را در جهت ایجاد جنگ و قحطی برای پوشش عوارض واکسنها و توجیه نسلکشی و ریست بزرگ برای ایجاد نظم نوین جهانی ببینید👍
کفتارهای صهیونیست دوباره به حرم قدسی در مسجد الاقصی حمله کردند و نمازگزاران هم با آن‌ها درگیر شدند. به گفته هلال احمر فلسطینی تا این لحظه بیش از ۵۵ نفر از نمازگزاران زخمی شده به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
امروز حتماً خبری خواهد شد. هزاران تن از فلسطینی‌ها در دفاع از مسجدالاقصی در اطراف حرم گرد آمده‌اند و جانوران صهیونیست هم با تمام قوا (تاکید می‌شود) در اطراف شهر قدیم تجمع کرده‌اند. اوضاع دارد به سمت انفجار می‌رود و رژیم صهیونسیتی فکر می‌کند با حمله و سرکوب می‌تواند به نتیجه برسد...‌ باید امروز جمعه را رصد کرد، ابرهای خشم در اطراف حرم در حال شکل گیری است...
🔳 روابط ترکیه – تل‌آویو عمیق‌تر می‌شود!! مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در جریان مصاحبه با شبکه «ان‌تی‌وی» از برنامه‌اش برای سفر به اراضی اشغالی در ماه آینده خبر داد. چاووش‌اوغلو با اعلام اینکه آنکارا سعی می‌کند با اسرائیل رابطه‌ای دائمی بنا کند گفت؛ ترکیه آماده تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های دوجانبه میان دوطرف در تمامی سطوح است. اوغلو گفت: از سال ۱۹۴۹ روابط ما با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده است، می‌توانم به شما بگویم که این به دلیل نقض حقوق فلسطینی‌ها بوده و نه به دلیل مشکلات در روابط دوجانبه ما و افزود: ما از اسرائیل انتظار داریم برای داشتن یک رابطه پایدار به قوانین بین‌المللی در رابطه با مسئله فلسطین احترام بگذارد. وزیر امور خارجه ترکیه خاطرنشان کرد که کشورش خواهان توسعه همکاری‌ها با اسرائیل در زمینه‌های انرژی، تجارت، سرمایه‌گذاری، علم و فناوری، کشاورزی و امنیت غذایی است. وی با یادآوری سفر رسمی اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ رژیم صهیونیستی به آنکارا و تماس تلفنی نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل با رجب طیب اردوغان، افزود: در حال حاضر تحرکات جدیدی در روابط ما به وجود آمده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دروغ شادترین کشورها برملا شد هر ساله لیست شادترین کشورها معرفی میشه ولی یک بار برای همیشه بیایم ببینیم این آمارها با واقعیت این کشورها میخونه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆برنامه ی بیل گیتس، فائوچی، شواپ، سوروس، کسینجر و در یک کلمه روچیلد ها و راکفلر ها، برای جهان بعد از واکسیناسیون کرونا، این است! 😱رفتار پلیس چین گلوبالیست در شانگ های برای فرستادن مردم به قرنطینه ی اجباری پس از دستور فائوچی! 👌فقط ببینید ایران با این پزشکان و نظام سلامت به کجا خواهد رسید..
⭕️ آنفولانزای مرغی: همه گیری بعدی؟ ✡☠ "حقایق ناگفته در ارتباط با آنفولانزای مرغی و حمایت مالی تحقیقات بیوتروریسم توسط بنیاد گیتس در آزمایشگاه‌های زیستی اوکراین وجود دارد، و زمان آن رسیده است که افشا شوند. در حالی که صدها میلیون پرنده به دلیل شیوع آنفولانزای مرغی می‌میرند، اروپا هشدار کمبود مواد غذایی می‌دهد. گوشت مرغ و تخم مرغ توسط بسیاری از ایالت ها ممنوع شده . در عین حال بزرگترین تولید کننده تخم مرغ در ایالات متحده پرندگان را معدوم می کند و کارگران خود را اخراج می کند ! نویسنده در این ویدئو به بررسی تاریخچه پلید پشت پرده قحطی ساختگی می پردازد. 👈 حالا سوال اینست که : آیا H5N1 خطرناک پاندمی انسانی بعدی خواهد بود ؟! Video: https://www.youtube.com/watch?v=MRIZeSq7r6Q @antiluminati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 استاد 🔻 چگونه فرزندانی مؤمن تربیت کنیم؟ 🔖 چند روش و تکنیک برای افزایش ایمان کودکان 👼🏻کانال واحد کودک مؤسسه مصاف (قندِ عسل) 👼🏻 @ghandeassall
در آستانه شبهای قدر، شاهد معجزه واکسن هستیم!! وجالبه که باز سیستان و لوچستان با کمترین میزان تزریق واکسن، جز معدود استانهای آبی کشور است😂😂😂 💉💊پشت‌پرده کرونا در صریح نیوز 🇮🇷🚥اخبار صریح و دقیق🔽 @SarihNews ✅عضویت سریع:🔵💎 http://eitaa.com/joinchat/1112211456C1932d2effb
‏رئیسی آزادانه و بدون رعایت پروتکل ها بین مردم حاضرمیشه و خبری از کرونانیست ورهبری به برکت وجود انقلابی نماهای ولایتمداردوساله در ‎ هستندو از دیدار بامردم که تنها دلخوشی ایشون هست منع شدن ‎ 💉💊پشت‌پرده کرونا در صریح نیوز 🇮🇷🚥اخبار صریح و دقیق🔽 @SarihNews ✅عضویت سریع:🔵💎 http://eitaa.com/joinchat/1112211456C1932d2effb
🔴حجت الاسلام رییسی برای چندمین بار گفته‌اند کسانی که بانی وضع موجود هستند نباید در عرصه های مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند. جناب رئیس جمهور!  بانی ولنگاری موجود فضای مجازی است. مسئول برکناری او شخص جنابعالی هستید❗️ 🔆 @newsrahemardom_ir 🔆 💉💊پشت‌پرده کرونا در صریح نیوز 🇮🇷🚥اخبار صریح و دقیق🔽 @SarihNews ✅عضویت سریع:🔵💎 http://eitaa.com/joinchat/1112211456C1932d2effb
توییت کیوان دیندار: ‏امروز وقتی داشتم از سرکاربرمیگشتم دم در اتاق عمل تصادفا یکی ازهمکارای گذشته م تو‌یه بیمارستان دیگه رو دیدم،میگفت بعد دوزدوم آسترازنکا یه لخته تو سرش ایجاد شده،به زور ۳۵سالشم‌نمیشه.حالا در به در دنبال جراحی آنژیو مغزی میگرده. کسی هست آمار این مشکلات رو هم بگیره؟ ‎ 💉💊پشت‌پرده کرونا در صریح نیوز 🇮🇷🚥اخبار صریح و دقیق🔽 @SarihNews ✅عضویت سریع:🔵💎 http://eitaa.com/joinchat/1112211456C1932d2effb
🔴 تبریک عجولانه ! 🔹هنوز چند روزی از شبه کودتای آمریکایی در پاکستان و برکناری عمران خان به جرم مخالفت با آمریکا نگذشته که آقای رئیسی انتخاب شهباز شریف سردسته مخالفان عمران خان را به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان ، به وی تبریک می گوید!!! این در شرایطی است که همین الان امواج اعتراضات ضد آمریکایی مردم مظلوم پاکستان به اوج رسیده و در برخی شهرها تظاهرات عظیمی برپاشده و می شود!!! 🔺آقای رئیسی عزیز گیرم که ملاحظات دیپلماتیک ، این تبریک را ایجاب می کند اما چرا با این همه عجله؟! حداقل کمی صبر می کردید و آب سردی بر آتش فریادهای ضد آمریکایی مستضعفین پاکستانی نمی ریختید. مشفقانه عرض می کنم مراقب مشاوران امورخارجه تان باشید ... ✍"قاسم اکبری" .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️⚠️سیستم درمان خوکی ❌ اوج نظریات ظاهرا علمی آقای دکتر ملکزاده از بزرگان و مشاهیر سیستم درمان مدرن در ایران: درمان چاقی و لاغری با خوردن کپسول میکروبهای مدفوع انسان😣🤧 .