eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا قیمه هارو ریختید تو ماستا {کانال تلخند طب اسلامی}😂😂😂👇
33.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. داستان اسب تروآ و شکست حکومت! 🛑 چقدر این داستان شبیه نفوذ اسب‌های تروای مجازی دشمنه!! 🔞 غارت دختران و پسران ایرانی با شهوت و قمار در اینستاگرام (اسب تروای صهیونیست‌ها) ✴️ نبرد در درون خانه‌های ایرانی 🎙 استاد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️ ‏حمله ‎سگ‌های ولگرد این بار به یک خانواده در اطراف شهرستان گلپایگان! ▪️گذشته از آثار زخم و جراحت شدید که در این خانواده مشهود است، روان آسیب‌دیده آن کودک با چه روشی و چند سال طول می‌کشد تا ترمیم شود و آن ترس و دلهره از جانش خارج شود! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀در اختیار قرار دادن زمین رایگان به مردم، راهکار حل معضل مسکن کشور است 🎙امام جمعه انقلابی پردیسان قم: ✔️دولت زمین معین وهمراه با نقشه تیپ تحویل دهد مردم خودشان نسبت به ساخت و ساز اقدام میکنند. ✔️ اگر زمانش برسد خواهم گفت چه کسانی پشت این قضیه هستند و از چه زمانی، فرمول همان فرمولی است که لیبرال ها طراحی کرده اند‌. ✔️ آقای رئیس جمهور با تشکر از تلاش ها راه حل رفع مشکل مسکن این است که دستور دهید به هر خانواده بی مسکن زمین رایگان داده شود. ✔️دولت انقلابی، مجلس انقلابی ، قوه قضائیه انقلابی اما فرمول و ریل گذاشته شده در زمینه مسکن لیبرالی است.
برخی میگن چرا لعنت و نفرین میکنی بانیان واکسن و عوارضش رو🙃 اینا بخشی از واکنش های کف جامعه‌س به یکی از اعضای کمیته‌ی علمی ستاد کرونا🙂 مردم کف جامعه‌ت دارن با عوارض واکسن ها و دارو هاش دست و پنجه نرم میکنن بعد تو میای میگی ما زدیم هیچی نشد یا نمیدونم به این کارا چکار داری و... گاهی با خودم میگم بین این بانیان و افرادی مثل یزید و شمر و ... چقدر تفاوت بود همه‌شون ظالم بودن دیگه هر کدوم در زمان خودشون و در هر زمان هم عده‌ای خواسته یا ناخواسته از ظلم دفاع می‌کنند حواستون باشه که از چی دارید دفاع میکنید محاکمه آخرت بسیار سخت خواهد بود 🙃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رهبر انقلاب: بیکاری و گرانی برای مردم است آنوقت پول را بدهند به بعضی مسئولین، بخورند و به ریش مردم و انقلاب بخندند؟ 🔺 پی‌نوشت: این ویدئوی یک دقیقه‌ای را سایت رهبر انقلاب منتشر کرده است؛ اما حتی متن کامل این سخنرانی نیز موجود نیست و معلوم نیست چرا باید دسترسی به سخنرانی‌های رهبر انقلاب توسط مجموعه ایشان غیرممکن باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موسیقی ناشایست در همایش مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی برای آمادگی مبلغین برای ⁉️⁉️ ( پ ن : در همان جلسه بعد از اجرای سرود، مجری از حضار عذرخواهی کرد) 🔻وقتی برخی نالایق و بدون صلاحیت لازم در یک مسند مینشینند و جای فضلای با صلاحیت را با لابی‌ها اشغال می کنند.... وقتی بیت المال را ملک شخصی خویش می بینند که اختیار دارند هرگونه خواستند هزینه کنند.... عاقبتش همین است وقتی سکولارهای حوزوی را هم سر سفره بیت المال می‌نشانند اما فرزندان انقلاب را در فضای تبلیغ گفتمان انقلاب هیچ نصرتی نمی کنند، سنت خدای متعال این است که چنین شود وعده خداست که اگر کسی در مسیر حق کوتاهی کرد خداوند او را مبتلا می کند به حرکت در مسیر باطل 🔻البته نقاط مثبتی مانند راه اندازی سامانه شمع و مباحث خوب و اطلاعات خوبی که در این همایش به مبلغان عرضه شد را نباید نادیده انگاشت و صد البته این انتقاد به معنای نادیده انگاشتن زحمات و خدمات درست و مثبت این مجموعه نیست اما چنین اشکالاتی از چنین مجموعه هایی که بناست مروّج دین باشند پذیرفته نیست... و البته اینجاست که معنای ولایت با مردم معنا می یابد چرا که ما با این بازیکنان شدیم یک تیم برای ترویج دین‼️ 🌹 حوزه انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷 از برکات وضو 👈 عن الصَّادِقِ ع قَالَ:‏ مَنْ ذَهَبَ فِي حَاجَةٍ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ فَلَمْ تُقْضَ حَاجَتُهُ فَلَا يَلُومَنَّ إِلَّا نَفْسَه. 🔻امام صادق ع فرمود: هرکس به دنبال کاری برود در حالیکه وضو ندارد چنانچه آن کار و حاجتش به سرانجام نرسد جز خودش کسی را ملامت نکند. 📚 وسایل الشیعه ج ۱۷ ص ۸۰ ✍ از روایت فوق، استحباب وضو گرفتن برای انجام کارها و پیگیری حوائج فهمیده می شود و اینکه خداوند مقرر فرموده کسی که با وضو دنبال کاری برود، انجام کار برایش تسهیل و هموار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید 🔶🔹 تحلیل تلوزیون رژیم صهیونیستی از سرود توصیه می‌شود حتماً حرف‌های کارشناس عبری‌زبان رژیم صهیونسیتی را بشنوید. 💠 نگاه به پیشرفت‌ها و پیروزی‌های فرامرزی از دیدگاه دشمنی که به‌واسطه‌ی همین انقلاب در آستانه‌ی محو کامل از زمین است، بسیار ارزشمند هست. 🔶🔹 پی‌نوشت در میان مطالب، به منطقه‌ای در جنوب لبنان به‌نام ضاحیه (داحیا) اشاره می‌کند. اما چرا ضاحیه برای رژیم صهیونسیتی مهم است؟ ✴️ یکی از دکترین‌های ارتش رژیم صهیونیستی، دکترین ضاحیه است که از تجربه‌ی آنها در جنگ با جنوب لبنان (حدود ۲۰ سال پیش) حاصل شده و اذعان دارد: «اگر نتوانستیم ارتش دشمن را مستقیماً شکست دهیم؛ به خانواده‌های آنها حمله کرده، زنان را اسیر و کودکان را می‌کشیم تا ارتش دشمن تسلیم شود» چون دکترین رذیلانه‌‌ی فوق نخستین بار در ضاحیه اجرا شد، نام همین منطقه بر آن قرار گرفته است. 🌐 حال زنان و کودکان ضاحیه، بزرگترین تهدید نرم را کنار گوش این رژیم، جهانی کردند! ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
✴️ امیدوارم فعالان ‏حوزه‌ی فرهنگی، حواسشان به عمق و عقبه‌ی کمپین «محجبه‌های مخالف گشت ارشاد» باشد. ❌ نیت پشت‌پرده‌ی این کمپین، زمینه‌سازی اجتماعی برای «عدم دخالت حاکمیت در موضوع ‎» هست، نه طرح اشکال به روش اجرای قوانین. ⭕️ اساسا آدرس غلطی که داده می‌شود این است که طرح‌ریزی و اجرای کار فرهنگی و اقناعی در حوزه‌ی حجاب و ...، وظیفه‌ی دستگاه‌های ذی‌ربط مثل: - رسانه‌ی ملی - سازمان تبلیغات اسلامی - دفتر تبلیغات اسلامی - حوزه و دانشگاه - وزارت ارشاد اسلامی و ... است نه نیروی انتظامی که ضابط قضایی است! 💢 کم‌کاری چندین دستگاه، ابداً دلیل نمی‌شود که یک دستگاه دیگر نیز به خیل ترک‌فعل‌ها بپیوندد❗️ 🔶🔹 مراقب این نکته‌ی مهم باشیم که اعتراض به روش اجرای قانون هیچ شباهتی با مخالفت با اصل قانون‌گذاری ندارد! 🔶🔹 مراقب باشیم که این نحو حرکات اجتماعی در راستای وکیوم قدرت و اقتدارزدایی از حاکمیت است که ضررش برای تمامی مردم خواهد بود. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
. بسم الله الرحمن الرحیم درحالیکه هنوز ستاد کرونا کورکورانه به تبعیت از سازمان جهانی بهداشت میگه باید ماسک و الکل و پروتکل باشه و... 🟩📣📣📣📣📣📣📣این دیدار پر افتخار و عزتمندانه بدون هیچ پروتکل صهیونیستی انجام میشه 😊😊😊 به کوری چشم شیطان بزرگ و who صهیونیستی ✅📣📣📣 قابل توجه عزیزانی که میگن اطاعت از دستورات ستاد کرونا شرعا واجب است! ✅🏡پیش به سوی تمدن نوین اسلامی بدون who صهیونیستی آمریکایی....و مزدوران غربزده اش 🟩 مرگ بر آمریکا و همه ی اعوان و انصارش ، داخلی و خارجی .
قابل توجه مومنین انقلابیون مقصر اصلی پیدا شد چنان آش شور شده که👇 محمد صادق کوشکی :👇👇👇 ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 تناقضات دولت جناب رییسی: برای عدم ارائه خدمت به بی حجاب ها مخالف دسته بندی شهروندان است ولی برای سلب خدمات عمومیت به واکسن نزدگان، موافق دسته بندی است🤔‼️ ♨️❗️ دولت و راهبرد "دلم می خواد" ♨️❗️سخنگوی دولت : دولت با دسته بندی مردم برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی مخالف است همه مردم باید در چارچوب قانون و حقوق شهروندی از خدمات عمومی دولت بهره مند شوند. ♨️❗️ سخنگوی ستاد ملی کرونا: تزریق ۲ دوز واکسن کرونا حتما اجباری می‌شود و برای استفاده از خدمات عمومی نیز ضروری خواهد بود ‼️و احتمالا تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای مجاز شدن تردد افراد اضافه شود. ♨️❗️ جمله دوم به فاصله یک هفته پس از عبارت سخنگوی دولت بیان شده و نشان می دهد ‼️که دولت سیزدهم چقدر قانونمند و هماهنگ عمل می کند! ✅ وقتی یک مقام قضایی در جهت پاسداری از حرمت حکم الهی حجاب و حفظ امنیت و سلامت اجتماعی و روانی جامعه، دستور ممانعت از حضور زنان بی حجاب در مترو را می دهد ♨️❗️😳🤔 سخنگوی دولت (همگام با رسانه های لندنی و ضد انقلاب داخلی و خارجی ) ‼️از مخالفت دولت با "دسته بندی مردم" برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی ، ‼️ سخن می گوید ♨️❗️ اما وقتی پای کرونا و توصیه های پزشکی غربی. Who صهیونیستی درباره واکسن اجباری اقناعی ، که بر خلاف قرآن و قانون جمهوری اسلامی و... ، به میان می آید ‼️ سخنگوی ستاد کرونا بر"دسته بندی مردم" و افزایش محدودیتها جهت دریافت خدمات عمومی تاکید می کند😳🤔!!! ♨️❗️به بیان ساده : آنجا که پای حکم خدا و سلامت دین و روان مردم مطرح است ‼️مخالف "دسته بندی مردم " هستیم ‼️ و جایی که پای سلامت جسم مردم و توصیه برخی از پزشکان مطرح است به شدت موافق " دسته بندی مردم" هستیم ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣📣 و ملاک هم خودمانیم و هر چه دلمان بخواهد و به عقلمان برسد! ▪️پس از بازگشایی دانشگاه ها در سال جاری بسیاری از دانشجویان به علت عدم تزریق واکسن کرونا از دریافت خوابگاه محروم و آواره کوچه و خیابان شدند! ❇️ لازم است یک مقام مافوق ،سخنگوی دولت را درخصوص آنچه نباید بگوید توجیه کند تا تناقضات داخلی دولت به این شکل علنی نشود! وظیفه سخنگو ، دفاع از دولت است نه گاف دادن و دردسر ساختن برای دولت! *محمدصادق کوشکی 😭😭😭 نشر دهید لطفا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅‼️جناب دولت و قوه قضاییه سرچشمه انقلاب شیاطین صورتی و هرزه را دریابید👇❗️ انگلیس ، فرانسه و آمریکا ✅‼️شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد که دانه دانه .
🔴اشتباه نکنید! 🔹شما اولین کسانی نیستید که محجبه‌اید اما با حکم الهی الزام به حجاب در ملأعام مخالفید و دنبال حجاب اختیاری هستید و از این کمپین آن‌طرف آبی حمایت می‌کنید، 🔹قبل از شما مسعود و مریم قجر و زنان منافقین بودند که لچک به سر داشتند اما مثل شما گفتند: پیوندتان مبارک 💬 حجت‌الاسلام رســـایی. 🌐 بـزرگترین کانال مطالبـه‌ی حجاب 💠کانال یازهــرا | رسانه‌ی حجـاب👇 https://eitaa.com/joinchat/1303511048C5d8930b351
. ♨️عوارض دوز چهارم واکسن کرونا ، بیشتر از سایر دوزهاست.... منبع : https://www.khabaronline.ir/news/1652588 .
. 🔴 پس از هزاران هزار سال سکونت بشر بر روی زمین به یکباره گرمای هوا باعث لخته شدن خون میشود!!!😕 بیل گیتس سازنده واکسنها ، ابر صهیونیست قاتل بشریت : زمین جای این تعداد انسان ندارد باید با تزریق واکسن کم شوند . نکته جالب اینکه با این داستان مضحک هم پوششی میسازند بر عوارض واکسن‌ها و هم مجدد مردم رو سوق میدهند به سمت تزریق آن! ♨️😳🤔 نشر حداکثری لطفا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تکنولوژی و تسلیحات آخرالزمانی چین از راه به‌کارگیری سلاح‌های آب‌وهوایی قصد دارد اقلیم خود را تغییر دهد. پکن با تقویت مصنوعی باران تا سال ۲۰۲۵ مساحتی بالغ بر پنج و نیم میلیون کیلومتر مربع را پوشش خواهد داد. دست‌کم ۵۲ کشور از تسلیحات آب‌وهوایی استفاده می‌کنند.
ارسالی از عضو محترم کانال 🔻ببینید خبرآنلاین دیروز ۲۷ تیر ۱۴۰۱ چی تیتر زده؟! 👈چرا عوارض دوز چهارم واکسن کرونا بیشتر از سایر دوزها است؟😱 🔺در ادامه این خبر آمده 👈به نظر می‌رسد هرچه تعداد واکسن‌های یادآور بیشتر می‌شود، عوارض آنها هم بیشتر می‌شود. ✍️آیا باز هم کسی هست واکسن خطرناک رو بزنه⁉️ @novaksanejbar @Aantivacsan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خییییییییلی مهم حتما ببینید و نشر دهید مستند حقیقت درباره واکسن ها دکتر اندرو ویکرفیلد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😱😱😱ایلان ماسک میگه «هوش مصنوعی خطرناک تر از بمب اتم هست»، ‼️بعد جمهوری اسلامی میخواد «جزو ده کشور برتر در هوش مصنوعی بشه»! برای رفتن زیر بار دیکتاتوری محض صهیونیست ها با فرورفتن در گرداب و باتلاق هوش مصنوعی، عجله هم داریم!!!! .