eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
ارسالی از عضو محترم کانال 🔻ببینید خبرآنلاین دیروز ۲۷ تیر ۱۴۰۱ چی تیتر زده؟! 👈چرا عوارض دوز چهارم واکسن کرونا بیشتر از سایر دوزها است؟😱 🔺در ادامه این خبر آمده 👈به نظر می‌رسد هرچه تعداد واکسن‌های یادآور بیشتر می‌شود، عوارض آنها هم بیشتر می‌شود. ✍️آیا باز هم کسی هست واکسن خطرناک رو بزنه⁉️ @novaksanejbar @Aantivacsan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خییییییییلی مهم حتما ببینید و نشر دهید مستند حقیقت درباره واکسن ها دکتر اندرو ویکرفیلد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😱😱😱ایلان ماسک میگه «هوش مصنوعی خطرناک تر از بمب اتم هست»، ‼️بعد جمهوری اسلامی میخواد «جزو ده کشور برتر در هوش مصنوعی بشه»! برای رفتن زیر بار دیکتاتوری محض صهیونیست ها با فرورفتن در گرداب و باتلاق هوش مصنوعی، عجله هم داریم!!!! .
وقتی بسیج پازل دشمن را نمیشناسد چه توقعی از بقیه باید داشت😞 🔺🔺پی نوشت 🔴«برای کارهای بر زمین مانده از ظرفیتِ بسیج استفاده کنید.» ◾️با توجه به اعلانِ آمادگی سردارِ سرتیپ غلامرضا سلیمانی برای اجرای طرح واکسیناسیون اجباری ذکر چند نکته ضروری است . 1️⃣ طرحِ واکسیناسیون اجباری کرونا در حقیقت طرحی داخلی نیست بلکه طرحی است که از خارج از مرزها و توسطِ سازمان بهداشت جهانی به کشورها تحمیل شده است. 2️⃣ ماجرا آنقدر مشکوک شده که بیش از 30 میلیون ایرانی دیگر حاضر به تزریقِ واکسن های اضطراری (دُز سوم) نیستند و همچنان که شاهدیم ستاد ملی کرونا ، میلیونها ایرانی را تهدید به عدمِ ارائه خدمات عمومی نموده است. 3️⃣ برای تزریقِ واکسن اجباری علاوه بر استفاده از نیم میلیون کادر وزارت بهداشت از ظرفیتِ سایر وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش،وزارت علوم،وزارت کشور و ...استفاده شده است. 4️⃣ با وجود چنین پتانسیلِ عظیمی برای تزریقِ واکسن اجباری به نظر نمی رسد استفاده از ظرفیتِ عظیمِ بسیج برای اجرای طرحِ سازمانِ آمریکایی بهداشت جهانی معقول و منطقی باشد. 🔴 در پایان می توان چنین گفت:با توجه به بسیجِ تمام دستگاه های اجرایی برای تزریق واکسنِ اجباری ، بهتر است از ظرفیتِ بسیجِ مستضعفین برای کارهای بر زمین مانده ای چون کنترل گرانی افسارگسیخته، استمرارِ حاکمیت و مدیریتِ دشمن بر فضای مجازی و ... که هیچ نهادِ و ارگانی مسئولیتِ انجامِ آن را بعهده نمی گیرند ، استفاده شود. ✍️سید ابراهیم میرپورفرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ جهان در تسخیر فراماسونری ♨️البته در فیلمهای هالیوودی ، شیطان بزرگ حامی و نجات دهنده بشر است شرح ویدیوها : ‼️صهیونیسم جهانی در حال نابودی جنگلها ، ‼️ هر گونه تعارف و رودربایستی را کنار گذاشتند ‼️و آشکارا مشغول به آتش‌زدن مراتع و جنگل‌ها هستند. ♨️📣 البته شما به دل نگیرید و هم‌چنان خیال کنید👇👇👇😳🤔 که جنگل و مرتع به‌علت افزایش گرمای زمین خودبه‌خود آنش می‌گیرند. ‼️ ‼️ ‼️ . .
تجاوز_به_دانش_آموزان 🔴‏یک معلم مدرسه ۵۵ ساله، به نام [جعفر دانش] در شهرستان فردوس، ‎خراسان جنوبی به دست‌کم ۱۸ دختربچه دبستانی ۸ تا ۱۱ سال جنسی کرده است و هنوز حال برخی از این کودکان وخیم است. او به خانواده دختربچه‌ها می‌گفته شما برای پدر و مادر من بگیرید تا من برای دختربچه‌های شما رایگان بگذارم. ‏او در پارکینگ خانه‌اش وقتی که دختربچه‌ها برای کلاس خصوصی به او مراجعه می‌کردند، یکی‌یکی آن‌ها را جدا کرده و به اتاقی در پارکینگ می‌برده و بعد از نمایش_فیلم‌های_جنسی داخل گوشی‌اش به آنها تجاوز می‌کرده. به‌گفته‌ی خبرنگار افشاگر ، پدر یکی از دختربچه‌ها به من گفت: مدتی بود که فهمیده بودم دخترم گوشه‌گیر شده و با کسی حرف نمی‌زند. ‏اما گفتیم شاید در مدرسه مشکلی دارد و حل می‌شود. گاهی می‌دیدیم که ناگهان به جایی زل می‌زند و چیزی نمی‌گوید. ناگهان یک روز مدیر مدرسه با ما تماس گرفت و گفت که یکی از دختربچه‌ها درباره تجاوز جنسی معلم ۵۵ ساله با مدیر صحبت کرده است. مدیر هم از بقیه دختربچه‌ها ماجرا را پرسیده و نزدیک به ۱۸ نفر از دانش‌آموزان تجاوز جنسی را تایید کرده‌اند؛ دختر من هم یکی از آنها بوده. ‏پدر این دختربچه گفت: دخترم تا یک هفته شب‌ها تا صبح گریه می‌کرد و با کسی حرف نمی‌زد. جعفر دانش آنها را تهدید می‌کرده که اگر درباره این ماجرا با خانواده‌تان حرف بزنید روی شما آب جوش می‌ریزم و یا پدر و مادرتان را می‌کشم. ‏مدیر مدرسه وقتی از جریان تجاوز به دختربچه‌ها خبردار می‌شود به رییس آموزش و پرورش اطلاع می‌دهد، رییس او را تهدید کرده و از او می‌خواهد تا در برابر رسانه‌ای کردن تجاوز به دانش‌آموزان سکوت کند وگرنه او را برکنار می‌کند... ‏این ماجرا در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان فردوس اتفاق افتاده و بیشتر خانواده‌هایی که دختربچه‌هایشان آسیب دیده‌اند وضع مالی خوبی ندارند. پدر این دختربچه‌ تاکید می‌کند که بعضی خانواده‌ها حتی هزینه ۱۵۰ هزارتومان قانونی را نداشتند، ‏چه برسد به اینکه بخواهند نفری حداقل یک میلیون تومان پول را بدهند. او گفت: دختربچه‌ها وضع روحی بدی دارند و نیاز به مراجعه به دارند اما خانواده‌ها پولی برای این کار ندارند. دختر من بعد از این ماجرا دیگر حتی حاضر نشد به مدرسه برود و امتحاناتش را هم نداد. ‏جعفر دانش که تعدادی از مسئولین و قضات دادگستری من جمله سیدحسین مقدسی دادستان وقت دادگستری خراسان جنوبی از وابستگان نزدیک او هستند در دادگاه گفته است که من دختربچه‌ها را می‌کردم. او به پنج سال حبس تعزیری درجه ۵ محکوم شده و دغدغه خانواده‌ها این است که متجاوز دوباره آزاد شود و سراغ دختربچه‌هایشان بیاید.
⭕️اصل اتهام وارده به معلمی در فردوس کودک‌آزاری است 🔸دادگستری استان خراسان جنوبی: 🔹اصل اتهام وارده به معلمی در فردوس، کودک‌آزاری بوده و پرونده قضایی هفت نفر از شاکیان ثبت شده است. 🔹موضوع تجاوز معلمی در فردوس به ۱۸ کودک که در رسانه‌های معاند منتشر شده، صحت ندارد و تکذیب می‌شود. 🔹اصل اتهام وارده کودک‌آزاری بوده که این پرونده در خرداد امسال در محاکم قضایی به ثبت رسیده است. 🔹پس از سیر روند قانونی پرونده، متهم به پنج سال حبس تعزیری و ۲ سال عدم اقامت در فردوس محکوم شده است. 🆔 @YjcNewsChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
که رئیس مجمع جهانی اقتصاد در آرزوی آن در حال وراجی و ... است ؛ این گونه قرار است بصورت فیزیکی و تکنولوژیکی و دیجیتالی در جای جای زندگی شما اثرگذار باشد .» .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی/ ذوق زدگی و حیرت بلاگر روسی از زیبایی هتل محل اقامتش در اصفهان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ورود شهروندان ترکیه به رستوران های بغداد ممنوع شد 🔹این حرکت در پی حمله هوایی ترکیه به خاک عراق و کشته و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان و خشم مردم عراق از این اقدام ترکیه انجام شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 پاسخ رهبر انقلاب به طلابی که می خواستند بروند سوریه 🔹جهاد فرهنگی سخت تر از جهاد نظامی است.. ایام سالگرد عروج شهادت گونه استاد ضد صهیونیسم شادی روحش صلوات 🥀 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.. این درس عبرت عاااااااااااااالیه ⭕️ قرار بود حرام خدا رو حلال کنند😳 ✅📣📣📣📣📣📣📣 نشر دهید نشر این پست صدقه جاریه است .
ظاهراً بی بی سی یک سری عکس خانم محجبه را از اینترنت جمع کرده و کمپین درست کرده...! اما حقیر حرفم این است ...! خائن خائن است ..! فرقی نمی کند با چادر چهار چوق باشد یا لخت مادر زاد...! (آقا زاده دزد لخت باشد یا زیر چادر خائن ومجرم است اگر مصی علی‌نژاد با چادر برنامه اجرا کند نه تنها ازجرمش کاسته نمی شود بلکه بار گناهش سنگین تر هم می شود ..!) این بازیهای کثیف جنگ روانی به درد گام دوم انقلاب نمی خورد این کلکها قدیمی شده ...! پلیس با قدرت قوانین مصوب را اجرا کند و آن فرماندهانی که به جای حمایت از ماموران وظیفه شناس از مجرمین حمایت می کنند دادگاهی بشوند...! رسانه وظیفه اش تنویر افکار عمومی است اجرای قانون ارتباطی به رسانه پیدا نمی کند دستگاه انتظامی وقضایی باید با قدرت قانون را پیاده نمایند والا سنگ روی سنگ بند نمی شود...! دستگاه های فرهنگی هم به جای یاوه بافی وسنگ اندازی در مسیر قانون زحمت بکشند خور و خواب چهل ساله را کنار بگذارند بیایند وسط میدان کار فرهنگی خودشان را بکنند مطمئن باشند کسی مزاحم کار فرهنگی آنها نشده مردم تشکر هم خواهند کرد..!.ع.د.۱۴۰۱٫۴٫۳۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ یکی از زنانی که در زمان ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف رجعت می کند به این دنیا ... تماشای این فیلم رو از دست ندید. «»
چه غذاها وعواملی سودازا(تولید سودا) هستند؟🤔 ۱-غذاهای بسیار گرم 🔥 ۲-غذاهای سرد و خشک ❄️ ۳-غذاهای حرام(که درمانش روزه است)☄ ۴-غذاهای مانده و غذاهای سریع پخته شده و میوهای نارس🥩 ۵-غم مستمر و سو ظن 😢 ۶-رنگ سیاه و تنهایی⚫️ ۷-بوهای بد😷 ۸-تماس با چیزهای سرد (مثل آب که تولید وسواس سودایی میکند)💧 ۹-برخی داروها💊 ۱۰-خرده خوری و پر خوری و ایستاده غذاخوردن 😋 ۱۱-وسایل الکتریکی و الکترونیکی🔮 ۱۲-آپارتمان نشینی و آلودگی صوتی و هوا🏢 ۱۳-خواب صبح و غروب 😴 ۱۴-خندیدن زیاد و کم خندیدن 🤣😶 ۱۵-مصرف الکل و مواد نگهدارنده 🥂 join🔜 @salamatemontazeran 🚫کپی‌بدون‌ذکرمنـبـع‌جـایـزنـیــســـت .
🔴مگر جوانان تهران مرده‌اند؟!!! 🔶در جمهوری اسلامی کنار پایتخت بزرگترین کشور اسلامی بزرگترین مرکز فسق و فجور و فحشا احداث، افتتاح و آغاز به فعالیت می‌کند و صدا از هیچ کسی درنمی‌آید؟!!! 🔶مسئولان قوه قضاییه، سازمان بازرسی، نمایندگان مجلس، شهرداری‌ها، استانداری‌ها و . . . که مدتهاست مرحوم گشته‌اند؛ اما آقایان اطلاعات سپاه و ، بفرمایید چرا رسالت خود در مقابل چنین حجم و گستردگی از فسق و فجور و فساد را انجام نداده‌اید؟!!! 🔷آیا امروز هنگامه عملیات شهید علم الهدی است؟! کاری که با سیرک اهواز کرد بایست امروز با مرکز فحشای ایران مال انجام دهیم؟! 🔸خون شهدا پایمال شود، به نائب الامام دهن‌کجی کنند، ارزش‌های اسلامی لگدمال می‌شود، آرمان‌های انقلاب به سخره گرفته می‌شود و ما نشسته‌ایم که کدام مسئول تعطیل و محافظه‌کاری کاری کند؟!!! چرا اولیات نظام اسلامی را فراموش کرده‌ایم که قرآن و عترت صریحا می‌فرمایند 🔻إن ألله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا بأنفسهم 🔻کما تکونوا یولی علیکم
. 🟩📣📣📣📣📣📣📣 در سایت حجت الاسلام امینی خواه 👇👇👇😱😱😱😳😳😳🤔🤔🤔 یکی از فرماندهان سپاه که مرگ رو تجربه کرده ، از تجربیاتش میگوید همه برنامه هاتو تعطیل کن اول اینارو تا انتها گوش کن 🟩 از نان شب واجبتره ... . https://aminikhaah.ir/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%AF/ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️📣📣📣📣📣📣📣ماسک نزنید بیانات پزشک ارجمند جناب دکترحمیدرضاضیایی ♨️ وقتی ماسک می زنید جلوی دفع صد در صدی دی اکسیدکربن گرفته میشود، ‼️درنتیجه قسمتی دوباره وارد گلو و سیستم تنفسی شخص شده و محیط اسیدی می شود. ‼️ این محیط اسیدی هست که انسان را مستعد خیلی مشکلات از جمله تنگی نفس درآینده میکند نورولوژیست ها ازسالها پیش این موضوع رو میدونستند. ماسک نه تنها کمکی به انسان نمی کند ‼️ بلکه شاید عامل برخی بیماری های دیگر درآینده شود. .
♨️❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران توسط خائنین به دین و وطنفروشانی چون هاشمی ملعون و مرندی سرباز who 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم... بدون شک روز قیامت حضرت زهرا جلوی پدران و مادرانی که توکلشان در فرزنداوری بخدا نبود و در این بحران شریک بودند را میگیرد ... ✅📣📣📣📣📣📣📣امروز یکی از بزرگترین جهادها تشکلیل خانواده و فرزند آوری است. پدران و مادران زیر پر و بال فرزندان را در امر ازدواج و مسکن بگیرند که بزگترین آجر را پیش خدا دارد... ✅📣📣📣📣📣📣📣 نشر این پست جهت آگاهی عموم ، ثواب صدقه ی جاریه برای شما دارد. .اجرکم عندالله .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ عااااالی😍😍😍 را از دست ندید نشر حد اکثری لطفا ✅👌خنثی کردن اثر سحر و جادو... اگر از سحر و ماوراء می‌ترسید... ✅✅✅ روزی ۵۰ آیه تلاوت قرآن تمام سحرها را می‌بلعد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈 بدبختی ما این شده که مسئولان تصمیم گیر برای ما یه دین یه فکر و منش دیگه دارند مراجع و علمای دین شناس ما هم یه راه دیگه ای دارند(که این راه درسته) 👌 نتیجه این میشه که مراجع بارها و بارها میگند بانک های ربوی را سامان بدین بعد میبینید این بانک ها با حمایت مسُولان با قوت به کثافت کاری خودشون ادانه میدند 👈 مراجع میگند برنامه های تلویزیونی و فضای مجازی را سامان بدین، بعد میبینید مسئولان روز به روز بدترش میکنند و صدها مورد دیگه 👈 و بدبختی اینجاست که هر تصمیم غلطی که مسئولان ما انجام میدند یه عده احمق پیدا شدند و میگند این تصمیمات وحی منزل هست و هرکاری مسئولان میکنند و هر تصمیمی که میگیرند از جانب خود امام زمان بهشون القا شده و کسی هم حق نداره بهشون اعتراض یا انتقاد کنه 👈 آدم یاد خُلفای عباسی میافته که هرکاری میکردند میگفتند ما جانشین پیامبر هستیم‌ و کارمون درسته، شما باید به مسلمانی خودتون شک کنید که دارین به ما انتقاد و اعتراض میکنید