eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
2⃣ ∆🧠👀 🔳 کميسيون‌اروپاكہ‌دولت‌اتحادیہ‌اروپاست‌واعضای آن‌منتخب‌مردم‌نیستند . . . وتحت‌هيچ‌كنترل‌دموكراتيكی قرارندارد!!! 🔳 🔳 معيارپذيرش‌دراین‌مجمع،سطح‌قدرت،ثروت، نفوذكانديدا درزمينۂ‌اقتصادی،سياست‌بين‌المللی تكنولوژی‌ويارسانہ‌‌است.نشست‌این‌مجمع‌درپايان‌ ماه‌ژانويۂ‌هرسال‌در برپامیشود 🔳 سازمان‌ملل‌متحدازبدوتأسیس‌تحت‌نفوذوسلطۂ‌ یھودبوده‌،نام کہ‌درشعبۂ‌دبیرکلّی‌ پست‌های‌مدیریت‌واجرایی‌رادراختیاردارند : 🔳 سازمانی‌‌هم‌عرض‌شورای‌روابط‌خارجی‌آمریکا کہ‌نقش‌این‌شورا رادراروپا(انگلستان)ایفامی‌کند.
1⃣ ∆👁 ∆👑 1- خانواده‌ 2- خانواده‌ 3- خانواده 4- خانواده 5- خانواده 6- خانواده‌ 7- خانواده‌ 8- خانواده‌ 9- خانواده‌ ⇦ پدرتراریختہ 10- خانواده‌ 11- خانواده 12- خانواده‌ 13- خانواده‌ ∆🌐 این‌انجمن‌شامل‌یک‌شورای‌33نفره‌‌و‌اعضای‌ارشد‌‌ گروه‌های‌مخفی‌‌از‌جملہ : رئیس‌فدرال‌ریزروآمریکا و . . . . . .
♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 واکسیناسیون آبله میمون ، یک پاندمی یا یک مراسم مذهبی همجنسگرایی😳🤔 ‼️چند روز پیش تدروس دبیرکل سازمان بهداشت جهانی که خود از همجنس‌بازان و پشتیبان بسیار قوی از این عمل شنیع و بدور از انسانیت است به این بهانه بهداشت جهانی بیماری آبله میمون را بعنوان یک وضعیت اورژانس بهداشتی بین المللی اعلام کرد👇❗️ ‼️جالب آنکه در ادامه ویژگی این بیماری را درصد بسیار زیاد ابتلا در مردان همجنسگرا اعلام کرده و بجای محکوم کردن این نوع نگرش جنسی که موجب گرفتاری برای جامعه بشری شده ، از دنیا میخواهد به حقوق بهداشتی همجنسگراها توجه کنند😳😳😳❗️ ❓به نظر شما نتیجه این اعلامیه در کشوری اسلامی مانند ایران که همجنسگرایی را یک گناه نابخشودنی و خلاف قانون می‌انگارد چیست؟ ‼️قطعا وزارت بهداشت به علت تعهدی که به این سازمان جنایتکار صهیونیستی داده است مجبور است ‼️طبق پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت در جهت مبارزه با بیماری آبله میمونی اقدام به شناسایی افراد همجنسگرا و ارائه خدمات بهداشتی ویژه به آنها(واکسیناسیون) نماید. ‼️در این راستا این اولین بار است که در کشور ما عده‌ای برای رفتارهای خلاف قانون و خلاف شرع خود نه تنها جریمه نمیشوند ‼️ بلکه به رسمیت شناخته شده و به آنها خدمات ویژه ارائه میشود. ‼️ثبت شدن افراد همجنسگرا(بدون مجازات) در یک ارگان رسمی کشور 👇👇👇 ‼️میتواند آغازی بر پیدایش انجمن‌های حمایت از همجنسگرایی در کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران باشد. ‼️این تازه شروع ایجاد دوگانه‌های مختلف با سلامت است ‼️ که در ادامه میتواند تمامی خط قرمزهای کشور ما را از بین ببرد. نشر دهید تا برسد بدست نمیدانم ...🤔 .
🌺با اجرای باغ مرتع مزرعه قرآنی و روایی به کمک سیستان و بلوچستان بشتابید🌺 عزیزان تا باغ مزرعه مرتع قرانی روایی درست نکنیم هم سیل خواهیم داشت هم خشکسالی❗️ هم از کم ابی صدمه خواهیم دیدهم از پر آبی ❗️ ما خواستار محاکمه کسانی هستیم که سال ۹۷ با اینکه تر سالی داشتیم گفتند خشکسالی هست و اینهمه مالچ نفتی به سیستان و بلوچستان پاشیدند و باعث چنین وضعی شدند من یکی سالهاست فریاد می زنم مالچ خیانت است و چند نفر دیگه هم مثل پرفسور کردوانی و.... هم فریاد می زنند که مالچ پاشی خیانتی بزرگ است کجایند مدعیان محیط زیست؟؟ کجایند کسانی که سنگ پلنگ را به سینه می زدند و به بهانه حفاظت از پلنگ از سایتهای موشکی ما عکس و گزارش به دشمن می بردند⁉️ برای حفظ نسل پلنگ بیایید کاری کنید شکم پلنگ بیچاره سیر بشه 😔 یعنی کاری کنید اهو و گوزن و .... زیاد بشه یعنی کاری کنید غذای اهو و گوزن زیاد بشه یعنی درختان و درختچه ها و گیاهان مثمر داخل و خارج شهرها بکارید. 👌👌👌برای نجات سیستان و بلوچستان: مجموعه باغ مزرعه مرتع قرانی روایی رو پیشنهاد می کنم و درخت مبارک مسواک /اراک/سالودورا پرسیکا که بومی سیستان و بلوچستان هست و دارن منقرضش می کنن هم برای سیل هم برای کنترل شن ها و..... بهترین درخته « مؤلف کتاب اقتصاد مقاوم تر محیط سالم تر» باغ مزرعه مرتع قرآنی @basamar
💉💉⛓سکته های پی در پی مردم بعد از واکسن و گستاخی سیستم بهداشتی در ماله کشی و اجبار مجدد مردم به واکسن ⛓ سه نمونه از جنایات سیستم بهداشتی را که شخصا به عنوان مدیر کانال ذره بین دیدم، عرض می کنم. این مطالب را نشر بدید تا مردم روشن بشوند: ⛓ 1. امروز متوجه شدم یکی از دوستان سکته کرده. 16میلیون هزینه عمل قلبش شده. نصفش رو بیمه سلامت داده. هشت میلیونش رو خودش داده. فنر گذاشته و تا یک سال باید بایست روزی دوتا قرص بخوره که هر قرص 80 هزار تومان پولش میشه و بیمه هم اصلا پول قرص را نمیده و باید آزاد بخره. ⛓ 2. چند روز قبل تر هم یکی دیگه از دوستان سکته ناقص زده. هر دو نفر شون هم بعد از دوز سوم واکسن به این روز افتادند.⛓ ⛓ 3. بخاطر اینکه آب لوله کشی بشدت بو و مزه ی کلر داره، تصمیم گرفتم برم آب شیرین از مغازه های آب شیرین بخرم. بهش گفتم فیلتر دستگاه شما کلر را هم تصفیه می کنه. گفته تصفیه می کنه، اما وزارت بهداشت الزام کرده که بعد از تصفیه کامل آب، دوباره کلر بزنیم. ما گرفتار این سیستم کثیف بهداشت هستیم که راه را برای سلامتی ما بسته. 🔺⛓کسی نیست مردم را از چنگال این سیستم بهداشتی پلید نجات بده؟؟⛓ 🔺 ⛓کسی نیست غل و زنجیرهایی که سیستم بهداشتی تحت سلطه who صهیونیستی آمریکایی در تمام ارکان و تاروپود جامعه بسته، باز کنه؟؟ ⛓ یا ایها المومنون 📢 دقیقا طبق پیش‌بینی های ما درآستانه سروکله کروناهراسی پیدا شد؛ چون اربعین خط قرمز صهیونیست هاست! مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
✅پرسش: آیا روبه‌قبله کردن محتضر لازم است؟ ✍️پاسخ: روبه‌قبله كردن محتضر بر هر مسلمانى واجب است و اجازه گرفتن از ولی او لازم نيست. 🔹بنا بر احتياط واجب بايد محتضر را به پشت بخوابانند و پاى او را به‌طرف قبله كنند، خواه مرد باشد يا زن، بزرگ باشد يا كوچك و اگر خواباندن او به اين صورت کاملاً ممكن نيست، بنا بر احتياط واجب، آن مقدار كه ممكن است به اين دستور عمل كنند و اگر ممكن نشد روبه‌قبله بنشانند و اگر آن‌هم ممكن نيست به پهلوى راست، يا به پهلوى چپ روبه‌قبله بخوابانند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🍂نمی دونم در بیمارستانهای جمهوری اسلامی به این مساله عمل میشه یا نه؟! خدا کنه هممون در جبهه ی نبرد بین حق و باطل و در راه دفاع از ولایت بمیریم و در بیمارستان نه!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقطه زنی و استدلال جالب فیلیپ ساپرکین بازیگر ایرانی الاصل سریال گاندو، در برابر استدلال کسانی که در ایران با رفتارهای متناقض هشتک نه به حجاب اجباری راه می‌اندازند!؟ ایشان چند سالی است که در ایران زندگی میکنند و تجربه زندگی در خارج از ایران و همچنین کشور آمریکا را نیز دارند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. امام خامنه‌ای(روحی فداه) : 🔹‼️ مسئولانی كه پول‌ها را خرج می‌کنند برای چيزهای ، اين دكورسازی‌ها و زینت‌سازی‌ها است، ‼️از مال شخصی هم خرج كنید اسراف است، خداوند اينها را می‌دارد،، ‼️‼️چنانچه از اموال عمومی باشد علاوه بر اسراف اينها غصب مال مردم و بیت‌المال است! ♨️❗️ تقریبا صددرصد ادارات و دستگاه‌ها[ حتی نهادهای انقلابی] مرتکب این حرامِ حکومتی می‌شوند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یاحسین شهید مرگ بر بهداشت جهانی👊 مرگ بربانک‌جهانی ومرگ برمجمع جهانی اقتصاد👊 مرگ بر همه سازمان های به اصطلاح بین‌المللی تحت امر یهود👊 یا ایها المومنون 📢 دقیقا طبق پیش‌بینی های ما درآستانه سروکله کروناهراسی پیدا شد؛ چون اربعین خط قرمز صهیونیست هاست! مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
. ^^میـگفت : مـن‌اون‌کسـۍ‌روکھ‌‌گفـت؛ دخٺـرهـا نمـ‌یـشـ‌نـدرو حـلال‌نمیـکنم ... '!🥀💔 ⚡️گاهی‌جهاد‌فقط‌رفتن‌به‌جبهه‌و‌جنگ‌نیست پوشیدن‌ چادر‌ نیزیک‌نوع‌ بزرگ‌است⚡️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴جنایتی آشکار علیه کودکان و نوجوانان که در حال وقوع است و همه در خواب، اعم از مسئولین و پدر و مادرها!!! 🔶فأعتبروا یا أولی ألأبصار .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: اقتصاد ما آلوده به رباست هیچ کدام از معاملات آنطور که روی کاغذ نوشته شده انجام نمی‌گیرد، همه صوری است بله جناب قالیباف! ما هم افرادی رو سراغ داریم که واکسناشون صوری هست و فقط روی کاغذ ثبت شده😂😂😂😂 حالا راستشو بگو؛ نگرانی شما از اسلامی نبودن بانکهاست یا الکترونیکی نبودن معاملات!؟؟؟ # رمزریال یا ایها المومنون 📢 دقیقا طبق پیش‌بینی های ما درآستانه سروکله کروناهراسی پیدا شد؛ چون اربعین خط قرمز صهیونیست هاست! مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!