eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. اولین تصویر از شکار پهپاد ایرانی شاهد ۱۳۶ در اوکراین اوکراینی ها تصاویر انهدام هویتزر ۱۵۲ میلی متری خود را منتشر کرده اند و مدعی شده اند که این سامانه قدرتمند توسط پهپاد ایرانی شاهد ۱۳۶ که اخیرا به روسیه فروخته شده منهدم شده است . .
. گزارش پزشکی بیمارستان کسریٰ منتشر شد که تأیید میکنه اون زنک مضروب نشده .
.. ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 صدها پیج بدون کمترین نگرانی از بابت گشت ارشاد، روزانه هزاران تصویر بدون کمترین پوششی رو منتشر میکنن و روی کلی آدم تاثیر میذارن! اما گشت ارشاد به جای برخورد با سلبریتی‌ها فاسد و مواجب بگیر و اینفلوئنسرها که الگوی جوونا شدن و بی‌حجابی رو ترویج میکنن ، جهت سرگرمی و حواس پرتی مومنین با یه دختر شهرستانی برخورد میکنه و خودش رو سوژه می‌کنه و... ! تا زمانی که گشت ارشاد اولویت‌ها رو نشناسد و دنبال نخودسیاه باشد وضع همین است‼️ .
اون دکتره که از گوش‌های اون زنک دلیل مرگ رو تحلیل می‌کرد، یادتونه؟ بزرگوار تو کار لیزر موهای زائده 😐 .
. ✅‼️📣📣📣📣📣📣📣 اگر انقدری که به این زنک ولگرد همه کاره و همه فن حریف... ، که از هیچ خطایی ابا نداشته ، بها داده شد 👇😳🤔‼️ ✅ به فرهنگ و عفاف جامعه بها داده میشد ✅ الان ایران مدینه فاضله میشد!!! رئیسی ورود کرد قالیباف ورود کرد اژه ای ورود کرد.... وزیر کشور و........ همشون دارن تلاش می‌کنند که به خانواده نا محترم این زنک فاسد و... و رسانه های معاند بفهمونند که دخترشون که بیماری زمینه ایی داشته، سابقه جراحی هم و داشته کاملا اتفاقی سکته و فوت کرده است 😳🤔‼️ ✅ در ضمن مسئولین عزیزی که خیلی نگران مرگ این مفسده هستند عوارض کشنده ی واکسنها که شایع ترینشون که سکته های مغزی و قلبی هست را هم در نظر داشته باشند . ✅‼️واقعا اگر برای فرهنگ و عفاف جامعه انقد تلاش میشد ❓🤔 آیا امروز وضعیت فرهنگی جامعه ما به این شکل بود؟؟ ✅📣📣📣📣📣📣📣 التماس تفکر جهت عزاداران و ...... ✅📣📣📣📣📣📣📣نشر حداکثری واجب .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️این مصاحبه برای چند ماه قبل است ولی به علت بی اعتنایی دولت به تذکرات جناب نبویان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ، امروز وزیر امور خارجه دولت انقلابی به مجلس جهت پاسخگویی به خطاهایش احضار شد ❌ تیم روحانی در دولت رئیسی مشغول ویرانی ست جناب رئیسی این تذهبون😳😳😳⁉️ ✅ نبویان : باید خیلی جدی جلوی این توافقی که باعث👇❗️ خسارت رسیدن به ملت ایران است ایستاد ✅ بخش دوم *انتقاد شدید محمود نبویان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از متن نهایی برجام ۲*👇❗️ 💢❗️این توافق بدتر از برجام قبلی است😳 *فقط اهل تفکر ببینند * 💢❗️هیچ امتیازی به ایران داده نشده *مجلس هم به این توافق خسارت بار رای نخواهد داد:* جهت اطلاع عموم نشر دهید .
یادداشت : ۹۰ تاریخ نگارش : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ 🔴«آیا طراحی سناریوی مرگِ مشکوکِ این زنک با اجرای دستور فیفا ارتباط دارد ⁉️» ◼️هنوز چند صباحی از اجرای دستور فیفا توسط دولتِ سیزدهم نگذشته است ، دستوری که بر اساس یکی از اهداف سند 2030 با عنوان برابری جنسیتی (بر اساس مبانی فکری غرب) ورود زنان ایرانی به ورزشگاه های مردانه را الزامی نمود. ◼️چنین به نظر می رسد نظام شیطانی سلطه با دست یافتن به چنین هدفی که سالها در پی تحقق آن بود ؛ آنچنان سر مست شده که بسرعت وارد فاز عملیاتی بعدی گردید؛ این فاز عملیاتی چیزی نبود جز ایجاد زمینه ی حذفِ حجابِ اسلامی از جامعه ی ایران ، زیرا نظام سلطه به سردمداری آمریکا بخوبی دریافته که حجاب زنان ایرانی یکی از اصلی ترین عوامل ایستادگی ملت مسلمان ایران در برابر نظام شیطانی سلطه بوده است ؛ عاملی که بدرستی شهدای والا مقام این سرزمین بر حفظ و حراست از آن تأکید داشتند. ✅شهدای والا مقامی که سیاهی چادر زنان ایرانی را از سرخی خون خود مهمتر می دانستند و این روزها بیشتر به اهمیت سفارش شهدا پی می بریم . ◼️نظام شیطانی سلطه پس از کسبِ موفقیت در گشاندن نوامیس شیعه به ورزشگاه های مردانه با طراحی مرگِ مشکوکِ مهسا امینی یا سوء استفاده از این ماجرا ، بسرعت فاز عملیاتی بعدی خود را آغاز نمود و با استفاده از غول رسانه ای خود از خارج از مرزها و بسترهای مناسب فضای مجازی مدیریت شده توسط خود و همچنین دنباله های داخلی از جمله لشکر سلبریتی ها ، نیروهای غربگرا (خاتمی،الیاس حضرتی،مهدی نصیری و ...) ، بعضی از نمایندگان مجلس (پزشکیان و ...) در اتحادی نانوشته همه بیکباره و یکصدا خواستار حذفِ پلیس امنیت اخلاقی گردیدند. ◼️حذف پلیس امنیت اخلاقی از آن جهت برای دشمنان از اهمیت برخوردار است زیرا با از میان رفتن تنها نهادِ باقی مانده برای جلوگیری از ولنگاری اخلاقی افسار گسیخته ، دشمن به آسانی خواهد توانست به فسادِ اخلاقی دامن زده و با به فساد کشاندن زنان جامعه سنگر اصلی مقاومت ملت ایران را در هم شکند زیرا از دامن زنان پاکدامن و عفیف ، شیرمردان عرصه ی جهاد و شهادت تربیت خواهند شد. 🔴در پایان در یک گمانه زنی می توان چنین گفت : اجرای چنین سناریویی از سوی دشمن می تواند ماحصل عقب نشینی دولت سیزدهم در مقابل خواست دشمن(فیفا) باشد، تصمیمی که دشمن را نه تنها راضی ننمود بلکه عزم دشمنان را برای حمله به سنگر حیاتی حجاب جزم تر نمود . فتنه مهسا امینی برای دیده نشدن و خنثی شدن است... چون اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور است...✌️ نه به هشتک اون مرحومه شر حتی اسمش رو در ایتا هم نیاورید‼️ .
31.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مراقب باشید می‌خواهند دخترانتون را از شما بگیرند... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 صحنه ای بسیار ناراحت کننده | اونی که داری برای ضرب وشتم شدنش داری جیغ و تشویق میکنی این همان پلیسی ست که باعث امنیت تو شده که از توی خونه ات به راحتی و ازون بالا فیلم بگیری...آدم واقعا تعجب میکنه از وجود این همه حیوانات انسان نما . واکسن ها داره کار خودشو می کنه ... . فتنه مهسا امینی برای دیده نشدن و خنثی شدن است... چون اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور است...✌️ نه به هشتک .
mahsaamini.mp3
15.1M
. ‼️‼️خیلی مهم و فوری‼️‼️ 🔺 حتمافایل رو تا آخر گوش کنید و نشر بدید.... فایل کامل صحبت های بسیار مهم و متفاوت استاد درباره ماجرای مرحومه شر و رویدادهای اخیر منتشر شد‼️ ( ۴۱دقیقه و ۵۴ثانیه ) 📌استاد عباسی ولدی .
❌توجه توجه❌ دوستانی که اینستاگرام دارید برید زیر اخرین پست حضرت اقا و کامنت بزارید خیلیا ریختن دارن توهین میکنن به رهبرمون‼️ 🔴حتما حتما حتما این کامنتارو بزارید👇🏻👇🏻 # ما_پای_انقلابمان_میمانیم # لبیک_یا_خامنه‌ای # ما‌اهل‌کوفه‌نیستیم‌سید‌علی‌تنها‌بماند فتنه مهسا امینی برای دیده نشدن و خنثی شدن است... چون اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور است...✌️ نه به هشتک اون زنک فتنه مشکلدار 🚨 .
. ❌توجه توجه❌ دوستانی که اینستاگرام دارید برید زیر اخرین پست حضرت اقا و کامنت بزارید خیلیا ریختن دارن توهین میکنن به رهبرمون‼️ 🔴حتما حتما حتما این کامنتارو بزارید👇🏻👇🏻 # ما_پای_انقلابمان_میمانیم # لبیک_یا_خامنه‌ای # ما‌اهل‌کوفه‌نیستیم‌سید‌علی‌تنها‌بماند فتنه مهسا امینی برای دیده نشدن و خنثی شدن است... چون اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور است...✌️ نه به هشتک اون زنک فتنه مشکلدار 🚨 .
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨 خیلی خیالها دارند ولی با برگشت سربازان جنگ نرم سیدعلی از سفر عاشقانه اربعین ، همه خوابهاشون وارونه میشه! منافقان و خائنان از نبود سربازان سیدعلی خیلی استفاده کردند‼️ ‼️ فضای مجازی رها و در دست دشمن فقط با سربازان بیدار سیدعلی کنترل میشه وگرنه کشور رو هواست ‼️ با این فضایی که دولت رییسی همچون روحانی... راحت تقدیم دشمن کرده است ‼️دشمن در خاک خودمون و در خانه تک تک مردمه..... و هزاران فتنه و سناریو داره که با رسوائی هر کدام نقشه بعدی وارد عمل میشه ♨️ وقتی کرونای خیالی و واکسن و مقتدی صدر و شایعات دروغین و ترساندن مردم از گرما و تشنگی جواب نداد باید سناریوی به حاشیه راندن حماسه اربعین رو کلید میزدند که با اون زنک فتنه توانستند.... البته هدف آخر آنها براندازیست.... با روحانی خائن نتوانستند با سوار شدن بر دولت رئیسی ادامه میدهند با کرونای خیالی و واکسن هایش نتوانستند با پاندمی های دروغین بعدی ادامه میدهند... با اغتشاشات ۸۸ نتوانستند با اغتشاشات بعدی و با رمزریال و بردگی تک تک مان و اجرای ننگین نامه ۲۰۳۰ دنبال خواهند کرد... اصلا چه بسا اینها برای دیده نشدن اخبار بردگی ملت با رمزریال و آغاز نظم نوین صهیونیستی باشد... به هر حال دشمن همیشه در کمین است برای ضربه آخر... ولی سربازان سیدعلی از سفرعاشقی برگشته اند و کار دشمن بازهم سخت شده.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اسم رمز فتنه ای از پیش طراحی شده برای خنثی کردن حماسه اربعین است... اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 منطق اغتشاشگران در دو جمله: من میتونم تورو کتک بزنم، آتیش بزنمت؛ ناموست رو در خیابان مورد تعرض قرار بدم و چادر از سرش بکشم و همه هم تشویقم کنن. اما تو، نه حق داری به من چپ نگاه کنی و نه حق داری کسی که به من چپ نگاه کرده رو تشویق کنی؛ گشت ارشادم بردار ولی من خودم هر چی چادری ببینم چادر از سرش میکشم! # وای_مادرم... 😔 # یا_زهرای_مرضیه فتنه جدید برای دیده نشدن و خنثی شدن است... چون اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور است...✌️ نه به هشتک مهسا امینی 🚨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خییییییییییلی مهم‼️ *اعتراف دبیر اول حزب کومله در سلیمانیه عراق به قتل مهسا امینی طبق برنامه از پیش تعیین شده* اون زنک فتنه سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️ .
. ✅ صحبت امام خامنه ای تمام شد. سلامتی ايشان صلوات بفرستید. 🔸ترسیم وضعیت جنگی و نظامی ایران بعد از انقلاب، فوق العاده بود. امپراطوری شرق و غرب با آن همه هیبت، نتوانستند آن زمان، ایران را به زانو دربیاورند. ➖گریزی بزنیم به تجمعات پراکنده دیشب قم. ترقه بازی چهارتا بچه که عمدتا بین 15 تا 22 بودند. وقتی یگان ویژه با تعداد کمی آمدند و اغتشاش گران که بهتر است بگیم بچه مدرسه ای ها... دخترها روسری به سر کردن و فرار کردند و پسر بچه ها هم هر کدام در گوشه کناری پنهان شدن. ➕ ما یک برداشتی داشتیم از تاکید حضرت آقا بر روایت دفاع مقدس در مدارس، این بود که : به این بچه ها و نسل جدید تو مدرسه ها یاد بدید و بهشون بفهمانید که ملت ایران در جنگ 8 ساله با دست تقریبا خالی با چه کسانی جنگیده... فکر نکنن یه عده قلیل با دوتا لاستیک آتش زدن و سنگ پرت کردن میتونند براندازی کنند😊 سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن حماسه_اربعین است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️ .
. سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️ .
. ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 برنامه های سلبریتی پروری، جمع کردن محبوبیت و فالوور بیشتر از طریق صداوسیما دور روز در هفته روی آنتن میرود... کتایون ریاحی ها بسازیم و بعدش با چند میلیون فالوور تحویل اینترنشنال بدیم... ➖همین دو سه شب پیش بود که در شبکه نسیم، علی کریمی را بعنوان بازیکن با اخلاق کشور معرفی کرد... صداوسیما چه زمانی می‌خواهد "بیدار" یا "درمان" شود‼️ سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️ .
. سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️
🔴 صداوسیما داره چیکار میکنه⁉️ 👌اعتراض یک نماینده مجلس  به حضور فتنه گران و مفسدان اقتصادی در صداوسیما سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️
سناریوی جدید دشمن( اون زنک ) برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فوری مهم ♦️منافقین لباس نیروی امنیتی را پوشیده و دختران را کتک می‌زنند و فیلم‌برداری می‌کنند‌... 👈ان‌شاءالله این ملعونین به زودی دستگیر و چهره‌شان در صداوسیما معرفی و به اشد مجازات برسند. ⚠️ طبق اظهارنظر بسیاری از کاربران فضای مجازی، برخی افراد وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب امروز در بلوار کشاورز تهران با پوشیدن لباس فراجا، اقدام به ضرب‌و‌شتم دختران جوان بی‌خبر از همه جا می‌نمودند. 🔹وقتی چند شهروند متدین به آن‌ها تذکر دادند که چرا بی‌جهت مردم را می‌زنید و زمانی که قصد داشتند به ۱۹۷ تماس بگیرند، تمامی این افراد پا به فرار گذاشتند!! سناریوی جدید دشمن برای به حاشیه راندن است... به هوش باشید دشمنان امام حسین که به کرونای خیالی ، واکسن اجباری، فتنه مقتدی صدر ، تفرقه بین شیعیان ایران و عراق ، کارشکنی در خدمت رسانی و بستن مرزها، ترساندن و اخبار دروغ منفی و....نتوانستند را محدود کنند ، به دنبال خنثی کردن اثرات اربعینند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️