eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. فتنه ی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.. با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.. ❌رجزخوانی حسن عباسی جیگر آدمو خنک میکنه 🔹ای والله....😍 فتنه ی جدید برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
. فتنه ی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
. فتنه ی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
. فتنهی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
. ‼️ فتنه ی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
. ✅ عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد لطفا انتشار بدین👆 تا خانمهای چادری نه تنها نگران نباشند بلکه با افتخار تمام چادر حضرت فاطمه(س) و زینب کبری را به سر کنند و بیش از پیش در جامعه حضور بهم برسانند فتنه ی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
🔰 هم‌اکنون؛ {پیام} تیتر_یک Khamenei.ir {به مسؤلان در قبال حوادث روزهای أخیر که متاسفانه در سایت دقیق ذکر نشده و ما دقیقش را ذکر می‌کنیم :} 🔻 رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس: 👈🏻 دفاع مقدس یک أصل را برای ملت ایران ثابت کرد و آن اصل اینه که صیانت کشور و بازدارندگی کشور با مقاومت به دست می‌آید نه با تسلیم 👈🏻 امروز کشور از نظر نظامی به بازدارندگی رسیده و دشمن نیز این را میداند {و در سایر زمینه ها هم چنین است...} هشدارهای رهبری معظم: 1⃣توقف و عقبگرد در برابر دشمن ممنوع 2⃣در میدان سیاسی ترس در برابر دشمن ممنوع 3⃣در میدان فرهنگی خضوع در برابر دشمن ممنوع پ ن حوزه انقلابی: رهبر معظم انقلاب قبل از محرم امسال در دیدار أئمه جمعه کشور فرمودند گاهی مسایلی در کشور و اذهان مطرح است، شما بدون اینکه به آن مسایل اشاره کنید (که صلاح نیست) پاسخ و راه حل را بیان کنید... این هم یک نمونه که خود رهبری معظم انجام دادند.... فتنه نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فتنه برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... دشمنانی که نتوانستند با فتنه مقتدی صدر و واکسن و اخبارمنفی و بستن مرزها و کرونای دروغین و... اربعین را خنثی کنند با به حاشیه راندن حماسه اربعین از اثر آن کم میکنند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️
. 🔴❓ آقای رئیسی آن بانویی که در وسط خیابان توسط فتنه گران هتک حرمت شد و چادر از سرش کشیدن هم از فرزندان این مملکت است. نمی‌خواهید با خانواده اش تماس بگیرید و آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار دهید؟ پی نوشت🔺🔺🔺 🔴«جناب آقای اژه ای از شما انتظار داریم.» ✅حوادث روزها،ماه ها و سالهای اخیر اثبات کننده ی سخنِ سید شهیدان اهل قلم ،شهید آوینی است که در خصوص حزب الله چنین گفت:«حزب الله،حتی در میان دوستان خویش غریبند،چه برسد به دشمنان؛اگر چه در عین گمنامی و مظلومیت،باز هم من به یقین رسیده ام که خداوند لوح و قلم تاریخ را بدینان سپرده است.» 🌹 حوزه انقلابی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. فقط میخان لخت بشن...هیچ برنامه خاصی ندارند گوسفند مغزهای برعنداز فتنه ی نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
♨️بسم رب الشهداء ما بسیار متاسفیم، که مسئولین شهر رشت با غفلتی نابخشودنی که از ایشان سرزده، سبب شده است که مسجدی در مرکز شهر توسط اراذل و اوباش به آتش کشیده شود. ✊ جوانان انقلابی رشت به هیچ عنوان توجیه نپذیرید و از مسئولین رشت مطالبه برخورد جدی با عناصر آشوب طلب را داشته باشید و تبعات این اتفاقات را گریبانگیر مسئولین بدانید. من اللّه التوفیق و علیه الاتکال فتنه نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ یکی مرد جنگی به از صد هزار ... فتنه نو برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
29.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نظر شهید بهشتی در مورد گشت ارشاد رسالت بر زمین مانده 🔹تفاوت مطهری ها، خامنه ای ها، بهشتی ها با امروزی ها در چیست؟ نداشتن سلوک فکری؟ نبود تزکیه؟ عبور نکردن از فقه مقدس؟ نجنگیدن؟ 🔸آن روزها که مثلا نیاز مبرم به جذب همه بوده، این کوه های استوار، فقط به مصلحت مردم گفته و نوشته اند نه به دلخواه مردم... یعنی راه انبیاء... 🔹هر چه گشتیم کمتر دیدیم کسی از عمامه به سرها، این روزها به مصلحت مردم بگویند! نه در انتقاد به مسئولان نه در هدایت جامعه... در برابر مسئولان مجیزگو و در هدایت مردم مزاج گو... ⚠️از دو و چند پهلو گویی ها، حتی افراد غیر مذهبی، فرار می کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. پرچم ایرانیان شهادت طلب مسلمان و آزاد کنندگان قدس در دست مردم سرینیگر کشمیر آنانی که در کشور ایران پرچم ایران را آتش می زنند قطعا نه ایرانی هستند و نه با شرف ... جانم فدای ایران زمین 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 .
. ⭕️اومدن تو ایران عکس حاج قاسم رو پایین بکشن، تو نیویورک رفت بالا… فتنه جدید برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... دشمنانی که نتوانستند با فتنه مقتدی صدر و واکسن و اخبارمنفی و بستن مرزها و کرونای دروغین و... اربعین را خنثی کنند با به حاشیه راندن حماسه اربعین از اثر آن کم میکنند... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 👏👏👏کسایی که از دیدن برخی صحنه های این روزها نگران شدند اولا نگران نباشند چون آقامون سید علی نگران نیست. ثانیا اگه می‌خوان یکم آروم بشن این کلیپ رو تماشا کنند. فتنه جدید برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️حمله تروریست های حامی فحشا به چند بسیجی در تهران 🔸آیا این تروریست ها (از جمله خود فیلمبردار) شناسایی و مجازات خواهند شد؟ پیشتر هم‌نسبت به خطر مماشات بیش از اندازه هشدار داده شده بود ... فتنه # برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خیییییییییلی مهم❓حاج قاسم بیشتر دیده شد یا مهسا؟! ــــــــــــــــــــــــ پیشنهاد می‌شود این کلیپ را مشاهده کنید. ــــــــــــــــــــــــ
. 💠 بسیار مههههههههههم امام خامنه ای، صبح امروز: دشمن را تحمیل کرد و ناکام شد. دشمن طرح را به میدان آورد و ناکام ماند. دشمن تعرض به مرزهای ما را از هوا و دریا شروع کرد و ناکام ماند. همه اینها بخاطر روحیه ملت ایران بوده است. ✅
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 تصاویر هولناک از ضرب و شتم شدید یک مامور نیروی انتظامی دیگر... توسط داعشی ها فتنه جدید برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیل زیبای حاج مهدی رسولی - ما ملت امام حسینیم 🌷عجب بصیرتی دارد این مداح اهل بیت علیه السلام .
این حرام.. هم دستگیر شد... الحمدلله 🇮🇷 ای پرچمت کفن من... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 وقتی یک شیر ایرانی تنها به گله کفتاران ضد ایرانی - اسلامی - توحیدی می زند جاودان ایران اسلامی و پرچم ایران زمین 🇮🇷✌ فتنه جدید برای دیده نشدن حماسه و همچنین پرت شدن حواس ها از نظام پولی و مالی بردگی با رمزریال است.... با دشمنان امام_حسین در یک صف نباشید‼️🚨 اربعین معرف اسلام ، تشیع ، امام حسین و زمینه ساز ظهور ✌️ .